اگر برای گشت و گذار در تبریز آماده هستید و بلیط هواپیما خود را خریده‌اید باید دغدغه اقامتی دنج و با کیفیت را داشته باشید. مهمترین مسئله پس از قیمت هتل، میزان رضایت مسافران دیگر از تمیزی و خدمات دهی آن هتل است. از طرفی هم جستجو در بین سایت‌های رزرو هتل شاید کاری سخت به نظر برسد زیرا هرکدام از آنها نظری متفاوت از مسافران را ارائه می‌دهند. به همین دلیل قصد داریم در مورد بهترین و تمیزترین هتل های تبریز برایتان بگوییم، اینکه کدام هتل خدمات و امکانات مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌دهند را معرفی کنیم. پس قبل از رزرو هتل و داشتن اقامتی دلپذیر و خاطره‌انگیز در تبریز این مطلب را در فلای تودی از دست ندهید.

بهترین هتل های ۵ ستاره تبریز

هتل پارس ائل گلی

هتل ائل گلی هتلی پنج ستاره است که در بهترین قسمت شهر تبریز قرار دارد. مسافران می‌توانند با اقامت در اتاق‌ های هتل ائل گلی چشم‌انداز مناسبی به شهر داشته باشند. قبل از ورود به هتل ائل گلی نمای ساختمان شیشه‌ای توجهتان را جلب خواهد کرد و با وارد شدن به داخل هتل چیدمان و نظم دکوراسیون به شما قوت قلب می‌دهد که مکان مناسبی را برای اقامت انتخاب کرده‌اید.

هتل پارس ائل گلی تبریز

کارکنان مجرب و آموزش دیده هتل پارس ائل گلی به صورت کامل به نظافت و خدمات دهی ۱۷۸ اتاق رسیدگی داشته باشند. به طور کلی مسافران از موقعیت جغرافیایی هتل، دسترسی به جاهای دیدنی و امکانات هتل بیشترین رضایت را داشته‌اند. در این هتل پنج ستاره مهمانان می‌توانند از استخر و مجموعه آبی هتل پارس ائل گلی به صورت رایگان استفاده کنند.

آدرس هتل پارس ائل گلی تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف به پارک ائل گلی

هتل‌ لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز یکی از تمیزترین و باکیفیت‌ترین هتل‌ های تبریز به شمار می‌آید، زیرا بهترین خدمات و امکانات را برای مسافران فراهم کرده است. این هتل مجلل برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانان سالن ماساژ، سونا و جکوزی دارد و واحدهای اقامتی با طراحی مدرن فضایی آرامبخش را برای مهمانان رقم زده‌اند. طبق نظرات مهمانان هتل لاله پارک تبریز بیشترین رضایت برای امکانات هتل، کیفیت چیدمان و خدمات اتاق‌ها، دسترسی مناسب به جاهای دیدنی و رعایت اصول بهداشتی بوده است.

هتل‌ لاله پارک تبریز

بنابراین می‌توانید با خیال راحت در هتل لاله پارک اقامت داشته باشید و با پرداخت بهترین قیمت از مناسبترین امکانات و خدمات بهره ببرید. درنظر داشته باشید که این هتل برای سفرهای کاری هم مناسب خواهد بود زیرا سالن کنفرانس، اجتماعات و بیزنس روم با بهترین چیدمان برای خدمات دهی به مهمانان وجود دارد.

آدرس هتل لاله پارک تبریز

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک

آدرس هتل لاله پارک تبریز روی نقشه گوگل مپ

هتل شهریار تبریز

برای اقامت در خوش آب و هواترین قسمت شهر تبریز، هتل شهریار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل ۵ ستاره بهترین امکانات و تجهیزات را در برای مهمانان فراهم می‌کند تا اقامتی متفاوت و لذت‌بخشی را تجربه کنند. در هتل شهریار تبریز امکاناتی مانند مجموعه آبی که شامل سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، استخر و سالن ورزشی می‌شود را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل شهریار تبریز

چیدمان مدرن و منظم واحدهای اقامتی از نظر مهمانان مناسب بوده و دسترسی به جاهای دیدنی یکی از مهمترین ویژگی‌های این هتل ذکر شده است. به طور کلی مسافران از اقامت در این هتل ۵ ستاره ابراز رضایت داشته‌اند ولی معتقد بوده‌اند کیفیت خدمات پروتکل‌های بهداشتی در هتل شهریار تبریز باید ارتقای بیشتری پیدا کند.

آدرس هتل شهریار تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، اول خیابان ائل گلی، بعد از پل کابلی

هتل لاله کندوان تبریز

اقامت در دل کوه و بالای صخره‌ها تجربه‌ای خاص و شگفت‌انگیز است و هتل لاله کندوان تبریز می‌تواند چنین فضای منحصربفردی را برای شما ایجاد کند. هتل لاله کندوان تبریز جزو یکی از هتل‌های صخره‌ای در جهان است که زیباترین و بکرترین چشم‌انداز از طبیعت را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. واحدهای اقامتی و تفریحی این هتل پنج ستاره در داخل صخره قرار گرفته‌اند. فضای رویایی هتل لاله کندوان آنچنان محسور کننده است که بسیاری از مهمانان تنها به دلیل داشتن نمای پانوراما از کوه‌ها اقدام به رزرو هتل لاله کندوان می‌کنند

هتل لاله کندوان تبریز

مسافرانی که در این هتل ۵ ستاره اقامت داشته‌اند از کیفیت امکانات و خدمات اتاق‌ها ابراز رضایت کرده‌‌اند. در نظر داشته باشید که به دلیل موقعیت قرارگیری هتل در داخل صخره‌ها، آسانسور یا بالابر برای رفت و آمد بین طبقات وجود ندارد.

آدرس هتل لاله کندوان تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، دهکده توریستی کندوان

بهترین هتل های چهار ستاره تبریز

هتل بین‌المللی تبریز

اگر به دنبال اقامت در مرکز شهر هستید، هتل بین‌المللی تبریز انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود، زیرا این هتل چهار ستاره در اصلی‌ترین خیابان شهر قرار گرفته است. معماری هتل بین المللی تبریز در شب بسیار جلب توجه می‌کند و بزرگی هتل کاملا به چشم می‌آید.

کارکنان مجرب هتل بین‌المللی تبریز در تلاش هستند تا بهترین خدمات را متناسب با استاندارهای جهانی در اختیار مهمانان قرار دهند. با وارد شدن به هتل و مشاهده اتاق‌ها به خوبی نظم، نظافت و چیدمان شیک به چشم می‌خورد.

هتل بین‌المللی تبریز

مسافرانی که در هتل چهار ستاره بین المللی تبریز اقامت داشته‌اند از دسترسی مناسب به جاهای دیدنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار ابراز رضایت کرده‌اند. توجه داشته باشید که هتل بین المللی تبریز فاقد استخر و مجموعه آبی است.

آدرس هتل بین‌المللی تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

هتل آزادی تبریز

داشتن دسترسی مناسب به جاهای دیدنی شهر، شاید یکی از مهمترین مسائلی باشد که پس از قیمت و کیفیت هتل باید آن را در نظر گرفت. هتل چهار ستاره آزادی تبریز بهترین انتخاب برای افرادی که می‌خواهند برای رفت و آمد در سطح شهر مشکلی نداشته باشند، توصیه می‌شود. دکوراسیون و چیدمان واحدهای اقامتی شیک و منظم هستند و مهمانان از کیفیت امکانات بسیار رضایت داشته‌اند.

هتل آزادی تبریز

طبق نظرسنجی‌های انجام شده هتل آزادی تبریز به طور کلی از بیشترین رضایتمندی مسافران برخوردار بوده است و به همین دلیل آن را می‌توان جزو هتل‌های برتر چهار ستاره دانست. در نظر داشته باشید که هتل آزادی تبریز امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و.. ندارد و کودکان زیر ۶ سال در صورت استفاده نکردن از سرویس هتل می‌توانند اقامتی رایگان داشته باشند.

آدرس هتل آزادی تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، حدفاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی

هتل گسترش تبریز

در وهله اول مجلل و شیک بودن نمای ساختمان هتل گسترش تبریز می‌تواند توجهتان را جلب کند. با وارد شدن به داخل لابی هتل، چیدمان شیک و مینیمال آن را می‌بینید که به خوبی نشان دهنده کیفیت خدمات و امکانات هتل است.

هتل گسترش تبریز

مهمانان در هتل گسترش تبریز می‌توانند از مجموعه آبی آن که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سالن بدنسازی می‌شود، به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل چهار ستاره توانسته نظر اکثر مسافرانی که آن را رزرو کرده‌اند را به خود جلب کند، زیرا علاوه بر امکانات و قیمت مناسب، فاصله کمی تا جاهای دیدنی دارد.

آدرس هتل گسترش تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، چهار راه آب رسان

هتل پتروشیمی تبریز

بعضی از هتل‌های چهار ستاره خدمات و امکاناتی در سطح هتل‌های پنج ستاره در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، هتل پتروشیمی تبریز جزو این دسته از هتل‌ها قرار دارد. زیرا هتل در زمینی به وسعت ۲۴ هزار متر مربع قرار گرفته که سرسبزی و درختکاری‌ها آن را احاطه کرده است. از طرفی دیگر این هتل چهار ستاره در مرکز شهر قرار گرفته و مهمانان می‌توانند به راحتی به مکان‌های دیدنی و مرکزهای خرید شهر دسترسی داشته باشند.

هتل پتروشیمی تبریز

۲۶ اتاق هتل پتروشیمی چیدمانی منظم و مدرن دارند اما نمی‌توان گفت که وسایل بسیار مجللی در اتاق‌ها برای استفاده مهمان گذاشته شده است. به طور کلی مسافرانی که در هتل پتروشیمی تبریز اقامت داشته‌اند از کیفیت خدمات اتاق‌ها و موقعیت قرارگیری هتل ابراز رضایت کرده‌اند.

آدرس هتل پتروشیمی تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، بلوار استاد شهریار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

بهترین هتل های سه ستاره تبریز

هتل آپارتمان استقبال تبریز

برای داشتنی اقامتی کم هزینه و اقتصادی هتل‌های سه ستاره انتخاب مناسبی هستند اما چنین هتل‌هایی باید امکانات و تجهیزات باکیفیتی در اختیار مهمانان قرار دهند. هتل آپارتمان استقبال تبریز توانسته رضایت بسیاری از مهمانان را در جنبه‌های مختلفی مانند کیفیت خدمات رسانی، رعایت اصول بهداشتی، موقعیت جغرافیایی و امکانات کسب کند.

هتل آپارتمان استقبال تبریز

در این هتل ۳ ستاره امکاناتی مانند کافی شاپ، مینی بار با هزینه، پارکینگ؛ تاکسی سرویس، خشکشویی و سرویس بهداشتی فرنگی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. تمیزی و نظافت اتاق‌ها در هتل آپارتمان استقبال تبریز بیش از همه توجه مهمانان را به خود جلب کند.

آدرس هتل آپارتمان استقبال تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، خیابان ششگلان، خیابان شهریار، مقابل مجموعه فرهنگی مقبره العشرا

هتل اهراب تبریز

هتل‌هایی که نوساز هستند از جنبه‌های مختلفی مورد توجه مسافران قرار می‌گیرند و یکی از آن جنبه‌ها تمیزی و به روز بودن لوازم موجود در هتل است. هتل اهراب تبریز که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و نزدیکی آن به مسجد کبود، بازار تاریخی تبریز، میدان ساعت و مراکز خرید این شهر بسیار موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد.

هتل اهراب تبریز

مسافران از  قیمت رزرو هتل اهراب تبریز را  مقرون به صرفه دانسته‌اند و این مسئله می‌تواند جزو نقاط قوت این هتل به حساب بیاید. درواقع با رزرو هتل اهراب از کیفیت مناسب اتاق‌ها و خدمات بهره‌مند خواهید شد و قیمتی مناسب بابت آن پرداخت خواهید کرد.

آدرس هتل اهراب تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه باغ گلستان، خیابان اهراب

هتل فرید تبریز

یکی دیگر از هتل‌های نوساز تبریز، هتل فرید است که با نمای تمام شیشه توانسته منظره‌ای دیدنی به مهمانان هتل هدیه بدهد. برخی از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز خوبی از شهر دارند و برخی دیگر بدون پنجره هستند.

هتل فرید تبریز

مسافرانی که در هتل فرید تبریز اقامت داشته‌اند از قیمت رزرو و موقعیت جغرافیایی آن بسیار ابراز رضایت کرده‌اند. بعضی از مسافران انتظار داشتند که امکانات بیشتری با کیفیت بالاتری در اتاق‌ها وجود داشته باشد. توجه داشته باشید که این هتل در نزدیکی پارک ائل گلی، ارگ علیشاه و بازار تبریز قرار دارد.

آدرس هتل فرید تبریز روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تبریز، خیابان شریعتی جنوبی، خیابان دالمان، جنب پارکینگ طبقاتی فجر

هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین تبریز یک هتل مدرن و سه ستاره در تبریز است. این هتل سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و جزو هتل های جدید این شهر به حساب می آید. هتل کاسپین در ۴ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی ساخته شده است. یکی از ویژگی های خوب این هتل نزدیکی آن به مهران رود تبریز است. طبقه منفی یک هتل کاسپین تبریز به رستوران این هتل تعلق دارد. البته هتل کاسپین به جز رستوران یک کافی شاپ مجهز هم در لابی دارد که مخصوص سرو انواع دسر و نوشیدنی است.

با توجه به امکانات خوب و کلاس اقامتی، هتل کاسپین تبریز قیمت مقرون به صرفه ایی دارد. از همه مهم تر موقعیت جغرافیایی این هتل برای بازدید از جاهای دیدنی تبریز بسیار مناسب است. علاوه بر این اگر بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید می‌توانید با کمی پیاده روی به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو شهید بهشتی بروید.

هتل کاسپین تبریز

هتل سارای تبریز

اقامت در چند قدمی مسجد کبود یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به تبریز است. هتل سارای تبریز تنها ۵۰۰ متر با مسجد کبود فاصله دارد و یکی از جدیدترین هتل های این شهر است. هتل سارای در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. این هتل در ۶ طبقه و ۲۹ واحد اقامتی ساخته شده است. اگرچه هتل سارای یک هتل سه ستاره است اما امکاناتی هم سطح بسیاری از هتل های مجلل دارد. این هتل دو رستوران، یک کافی شاپ، فروشگاه و چشم انداز زیبایی به سمت شهر تبریز دارد.

هتل سارای انتخاب مناسبی برای یک سفر اقتصادی به تبریز است. علاوه بر نزدیکی به بسیاری از جاهای دیدنی تبریز این هتل فقط چند دقیقه پیاده‌روی تا مترو میدان ساعت فاصله دارد وهمین موضوع هزینه های شما را برای سفر به تبریز به شدت کاهش می‌دهد.

هتل سارای تبریز

بهترین هتل تبریز از نظر مسافران

با توجه به اینکه در بخش‌های پیشین بهترین هتل های تبریز تا کلاس اقامتی سه ستاره را معرفی کردیم، در این قسمت قصد داریم هتل های ارزان قیمت تبریز را معرفی کنیم. هتل های اقتصادی که با توجه به قیمتشان بهترین هتل تبریز از نظر مسافران هستند.

هتل جهانگردی تبریز

هتل جهانگردی یکی از جالب ترین هتل های تبریز است. این هتل در مجموعه ائل گلی قرار دارد و در سال ۱۳۴۲ ساخته شده است. آخرین بازسازی این هتل مربوط به سال ۱۳۹۷ است. البته وقتی از واحد های اقامتی هتل جهانگردی تبریز صحبت می‌کنیم، نباید به اتاق های لوکس با سونا و جکوزی فکر کنید. به جز چند سوئیت، اتاق های این هتل در حقیقت چادرهای اقامتی هستند. البته چادرهایی که تمام امکانات رفاهی برای اقامت را دارا هستند.

فراموش نکنید که هتل جهانگردی تبریز برای اقامت تابستانی مناسب است. فصل های سرد تبریز زمان مناسبی برای اقامت در چادر آن هم در نزدیکی یک استخر طبیعی نیست. موقعیت جغرافیایی هتل جهانگردی تبریز و قرار گیری آن در مجموعه ائل گلی باعث شده این اقامتگاه با جو صمیمی و چادرهای نوستالژیکش به یکی از بهترین هتل های تبریز از دید مسافران تبدیل شود. علاوه براین شما می‌توانید با پیاده روی کوتاهی از هتل جهانگردی به مترو ائل گلی بروید. فاصله هتل جهانگردی تبریز تا فرودگاه حدود ۱۱ دقیقه و تا ایستگاه راه‌آهن ۲۱ دقیقه رانندگی است.

هتل جهانگردی تبریز

هتل مروارید تبریز

هتل مروارید در سال ۱۳۴۷ افتتاح شده و امروزه به عنوان یکی از باسابقه ترین هتل های تبریز همچنان به فعالیت ادامه می دهد. جالب است بدانید که ساختمان اصلی هتل مروارید بیشتر از ۱۱۰ سال قدمت دارد، اگرچه این هتل بازسازی شده و فضای کاملآ مدرنی دارد اما شما می‌توانید در زیر زمین و درب ورودی هتل طاق های گنبدی را مشاهده کنید که در حال حاضر جزو آثار ملی ایرانی هستند.

هتل مروارید تبریز به جز فضای نوستالژی و جذابی که دارد از لحاظ موقعیت جغرافیای هم جزو هتل های خوب تبریز به حساب می‌آید. این هتل تا فرودگاه، راه آهن، ترمینال، بازار بزرگ تبریز و همچنین پارک ائل گلی تبریز کمتر از ۱۰ دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل سه ستاره تبریز در ۳ طبقه و ۲۱ واحد اقامتی ساخته و آخرین بار در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است.

هتل مروارید تبریز

از نظر شما بهترین و تمیزترین هتل های تبریز  کدام است؟

در این مطلب تلاش کردیم که هتل‌های باکیفیت و معروف تبریز که رضایت خوبی از مهمانان کسب کرده‌اند را به شما معرفی کنیم. اما از شما می‌خواهیم که از تجربیات اقامت در هتل های تبریز برایمان بگویید و اشاره کنید چه ویژگی در هتل‌ها برایتان از اهمیت بالاتری برخوردار است؟ به نظر شما بهترین هتل تبریز کدام است؟

سوالات متداول درباره هتل های تبریز

بهترین هتل های تبریز از نظر مردم کدام است؟

بهترین هتل های تبریز از نظر مردم به ترتیب هتل بین المللی تبریز، هتل پارس ائل گلی و هتل لاله پارک تبریز هستند.

بهترین هتل های لوکس تبریز کدامند؟

هتل لاله پارک تبریز، هتل شهریار تبریز و هتل لاله کندوان لوکس ترین هتل های تبریز هستند.

رزرو هتل های تبریز از فلای تودی چه مزایایی دارد؟

فلای تودی یکی از متنوع ترین منابع برای رزرو هتل است. علاوه‌براین سایت فلای تودی ارزان ترین قیمت رزرو هتل را ارائه می‌دهد و تخفیف های زیادی دارد. از سمتی در صوت بروز مشکل یا کنسلی هتل، پشتیبانی بیست و چهار ساعته این سایت در خدمت شما است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید