بلیط پرواز های تبریز

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Istanbul-Tabriz

بلیط هواپیما استانبول به تبریز

از استانبول به تبریز زیبا با یک پرواز، سریع و ارزان سفر کنید. خوشبختانه نزدیکی جغرافیایی این دو شهر سبب شده تا این سفر، کوتاه و کم هزینه باشد. اگر قصد بازگشت از سفر استانبول را دارید و مقصدتان شهر زیبای تبریز است، همینجا برای تهیه بلیط هواپیما اقدام کنید.
تاریخ برگشت خود را مشخص کنید تا به بلیط استانبول به تبریز با بهترین قیمت دست پیدا کنید. فلای تودی این امکان را فراهم کرده تا با چند کلیک ساده به ارزانترین بلیط استانبول تبریز با پشتیبانی 24 ساعته دست پیدا کنید. 

خرید اینترنتی بلیط استانبول به تبریز

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول به تبریز در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پرواز های استانبول تبریز تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری استانبول به تبریز و بلیط چارتری استانبول به تبریز را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت بلیط استانبول به تبریز را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما تبریز استانبول را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز از استانبول به تبریز فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود. البته با خرید تور استانبول علاوه بر برخورداری از خدمات دیگری چون هتل، ترانسفر و ... به بلیط رفت و برگشت استانبول نیز دسترسی خواهید داشت.
برنامه پرواز استانبول تبریز با توجه به شرایط مختلف ممکن است تغییر کند. در حال حاضر می‌توانید برای پرواز استانبول به تبریز هواپیمایی آتا، هواپیمایی معراج ، هواپیمایی ایران ایرتور و بلیط استانبول به تبریز هواپیمایی ترکیش را خریداری نمایید.
همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز تبریز استانبول هواپیمایی آتا، هواپیمایی ایران ایرتور و پرواز تبریز به استانبول هواپیمایی ترکیش را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

محبوب‌ترین پروازهای خارجی به تبریز

راهنمای خرید بلیط استانبول تبریز در فلای تودی

  جستجوی بلیط استانبول به تبریز

ابتدا از برنامه پروازهای تبریز اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت استانبول تبریز یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز استانبول به تبریز برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز استانبول تبریز را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " استانبول " یا " Istanbul " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " تبریز " یا " Tabriz "  را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی استانبول به تبریز برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط پرواز استانبول به تبریز

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت بلیط استانبول به تبریز از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط هواپیما استانبول به تبریز را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های تبریز

در زمان رزرو و خرید بلیط استانبول تبریز از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های تبریز که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه های تبریز عبارتند از :

    فرودگاه شهید مدنی تبریز (TBZ)

قیمت بلیط استانبول به تبریز

برای آگاهی از نرخ بلیط استانبول به تبریز می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما استانبول به تبریز یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما استانبول به تبریز به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت پروازهای استانبول تبریز با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس استانبول تبریز را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس استانبول تبریز را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط استانبول تبریز ماه فوریه (ماه بهمن و اسفند) است.
• ارزانترین بلیط هواپیما از استانبول به تبریز را می‌توانید در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما استانبول تبریز را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت استانبول تبریز از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما استانبول تبریز

اگر قصد خرید بلیط ارزان استانبول به تبریز را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌‌ها به بهترین قیمت پرواز استانبول تبریز دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) استانبول تبریز در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما استانبول تبریز هدر ندهید. بلیط هواپیمای استانبول تبریز را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری استانبول تبریز و بلیط چارتر هواپیما از استانبول به تبریز را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما استانبول تبریز را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بلیط چارتر استانبول تبریز

در صفحه نتایج جستجو بلیط استانبول به تبریز فلای تودی، در صورتی که بلیط چارتری استانبول به تبریز موجود باشد، گزینه چارتر بالای هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلترینگ مناسب می‌توانید به پروازهای چارتر تبریز دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها اقدام به خرید ارزان ترین بلیط چارتر استانبول تبریز نمایید.

بلیط لحظه آخری استانبول به تبریز

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری استانبول به تبریز موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای استانبول تبریز به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری استانبول تبریز با قیمت بلیط سیستمی استانبول تبریز خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری استانبول تبریز دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری استانبول تبریز خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری استانبول تبریز را در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما استانبول تبریز در فلای تودی

  خرید ارزانترین بلیط هواپیما استانبول تبریز

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی، ارزانترین قیمت بلیط استانبول تبریز از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول به تبریز از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی، شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است، دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط استانبول تبریز را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل به صورت همزمان

با خرید بلیط استانبول تبریز از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر تبریز و قیمت بلیط استانبول تبریز را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما استانبول تبریز را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط استانبول تبریز

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بليط استانبول تبریز از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

اطلاعات پرواز استانبول به تبریز

  فاصله هوایی استانبول تا تبریز: مسافت پروازی استانبول و تبریز 1537 کیلومتر (830 مایل) است.
  مدت زمان پرواز استانبول تبریز: طول پرواز استانبول تبریز به طور متوسط 2 ساعت و 40 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز از استانبول به تبریز با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.
  اختلاف ساعت استانبول تبریز: ساعت رسمی استانبول حدود نیم ساعت از تبریز عقب‌تر است. برای مثال اگر ساعت در استانبول 12:00 باشد ساعت به وقت تبریز 12:30 خواهد بود.
  ایرلاین‌هایی که از استانبول به تبریز پرواز مستقیم دارند: پرواز استانبول به تبریز هواپیمایی آتا ، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی ترکیش انجام می‌شود. پیشتر بليط پرواز تبريز تبریز توسط هواپیمایی ماهان ایر و پرواز استانبول به تبریز هواپیمایی معراج نیز انجام می‌شد، اما در حال حاضر این ایرلاین‌ها در مسیر استانبول تبریز پروازی ندارند.
  مسیر و طول مدت پروازهای مستقیم استانبول تبریز
  هواپیمایی آتا

IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 2:30............... TBZ (فرودگاه شهید مدنی تبریز)

  هواپیمایی ترکیش ایرلاین

IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 2:50............... TBZ (فرودگاه شهید مدنی تبریز)

  هواپیمایی ایران ایر تور

IST (فرودگاه جدید استانبول) ............... 2:35............... TBZ (فرودگاه شهید مدنی تبریز)

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز استانبول تبریز: ارزانترین ایرلاین‌ پرواز استانبول تبریز هواپیمایی آتا است.
  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر استانبول تبریز: محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر استانبول تبریز هواپیمایی ترکیش است.
  روزهای پرواز استانبول به تبریز: پروازهای استانبول تبریز روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما استانبول تبریز

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.