بلیط پرواز های استانبول

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Mashahad-Istanbul

بلیط هواپیما تبریز استانبول

برای سفر به استانبول و تجربه زیبایی‌های این کشور آسیایی-اروپایی، راه‌های متعددی پیش رو دارید. ساده‌ترین راه، خرید بلیط هواپیما است. خوشبختانه روزانه پروازهای بسیاری از ایران به مقصد استانبول انجام می‌شود و مبدا این پروازها از شهرهای مختلف ایران از جمله تبریز است. پرواز تبریز استانبول یکی از پروازهای پرطرفدار است که مسیر سفر به استانبول را برای تبریزی‌ها آسان کرده است. در ادامه شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما تبریز استانبول را همراه با پشتیبانی 24 ساعته در فلای تودی خریداری کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز استانبول

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز استانبول در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه بلیط هواپیما تبریز هدایت شوید. در صفحه پرواز های تبریز استانبول تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر تبریز استانبول را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در فیلترهای جستجوی فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت بلیط تبریز استانبول را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما استانبول تبریز را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز از تبریز به استانبول فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.
برنامه پرواز تبریز استانبول با توجه به شرایط مختلف ممکن است تغییر کند. در حال حاضر می‌توانید برای پرواز تبریز استانبول بلیط هواپیمایی آتا، هواپیمایی ایران ایرتور و بلیط تبریز استانبول هواپیمایی ترکیش را خریداری نمایید.
همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز استانبول تبریز هواپیمایی آتا، هواپیمایی ایران ایرتور و پرواز استانبول به تبریز هواپیمایی ترکیش را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

پرترددترین مسیرهای به مقصد استانبول

راهنمای خرید بلیط هواپیما تبریز استانبول در فلای تودی

  جستجوی بلیط تبریز به استانبول

ابتدا از برنامه پروازهای استانبول اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت تبریز استانبول یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز تبریز به استانبول برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تبریز استانبول را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تبریز " یا " Tabriz " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " استانبول " یا " Istanbul " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تبریز به استانبول برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط پرواز تبریز به استانبول

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت بلیط تبریز به استانبول از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط هواپیما تبریز به استانبول را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های استانبول

در زمان رزرو و خرید بلیط تبریز استانبول از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای استانبول که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای استانبول عبارتند از :

  فرودگاه جدید استانبول (IST)
 فرودگاه صابیحا (صبیحا) گوکچن استانبول (SAW)

در حال حاضر تمامی پروازهای فرودگاه آتاتورک استانبول به فرودگاه جدید استانبول انتقال یافته است.

قیمت بلیط هواپیما تبریز استانبول

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما تبریز استانبول می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما تبریز به استانبول یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تبریز به استانبول به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت بلیط تبریز استانبول با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تبریز استانبول را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تبریز استانبول را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط تبریز استانبول ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.
• ارزانترین بلیط هواپیما از تبریز به استانبول را می‌توانید در روزهای جمعه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تبریز استانبول را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت تبریز استانبول از قیمت دو بلیط یکطرفه تبریز استانبول و استانبول به تبریز ارزان‌تر خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید با خرید تور استانبول فلای تودی سفر ارزانتری به این شهر داشته باشید. 

خرید بلیط‌ ارزان تبریز استانبول

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز استانبول را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما به بهترین قیمت بلیط هواپیما تبریز استانبول دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) تبریز استانبول در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما تبریز استانبول هدر ندهید. بلیط تبریز به استانبول هوایی را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلتر مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری تبریز استانبول و بلیط چارتری تبریز استانبول را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما تبریز استانبول را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بليط چارتر تبریز استانبول

در میان پروازهای چارتر استانبول، بلیط چارتر تبریز به استانبول یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بليط چارتر تبريز استانبول در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر استانبول به تبریز در مسیر برگشت کافی است پروازهای استانبول را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط چارتر تبریز استانبول و یا استانبول تبریز موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترهای جستجو با اعمال گزینه پروازهای چارتر استانبول، می‌توانید به بلیط چارتری تبریز استانبول و پرواز چارتر استانبول به تبریز دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تبریز به استانبول چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری تبریز استانبول

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تبریز استانبول موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تبریز استانبول به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری تبریز استانبول با قیمت بلیط سیستمی تبریز استانبول خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری تبریز استانبول دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجوی فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری تبریز استانبول خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تبریز استانبول را در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما تبریز استانبول در فلای تودی

  خرید ارزانترین بلیط هواپیما تبریز استانبول

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی، ارزانترین قیمت بلیط تبریز استانبول از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز استانبول از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی، شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است، دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط تبریز استانبول را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل استانبول به صورت همزمان

با خرید بلیط تبریز استانبول از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل استانبول را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر استانبول و قیمت بلیط تبریز استانبول را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین  بلیط هواپیما تبریز استانبول را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط تبریز استانبول

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بليط تبریز استانبول از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

اطلاعات پرواز تبریز به استانبول

 فاصله هوایی تبریز تا استانبول: مسافت پروازی تبریز و استانبول 1520 کیلومتر (944 مایل) است.
 مدت زمان پرواز تبریز استانبول: طول پرواز تبریز استانبول به طور متوسط 2 ساعت و 40 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز از تبریز به استانبول با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.
 اختلاف ساعت تبریز استانبول: ساعت رسمی تبریز حدود نیم ساعت از استانبول جلوتر است. برای مثال اگر ساعت در تبریز 12:00 باشد ساعت به وقت استانبول 11:30 خواهد بود.
 ایرلاین‌هایی که از تبریز به استانبول پرواز مستقیم دارند: پروازهای مستقیم تبریز استانبول توسط هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی ترکیش انجام می‌شود. پیشتر بليط پرواز تبريز استانبول توسط هواپیمایی ماهان ایر نیز انجام می‌شد اما در حال حاضر این ایرلاین پروازی در این مسیر ندارد.
 مسیر و طول مدت پروازهای مستقیم تبریز استانبول
  هواپیمایی آتا

TBZ (فرودگاه شهید مدنی تبریز) ............... 2:30............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

  هواپیمایی ترکیش ایرلاین

TBZ (فرودگاه شهید مدنی تبریز) ............... 2:50............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

  هواپیمای ایران ایر تور

TBZ (فرودگاه شهید مدنی تبریز) ............... 2:35............... IST (فرودگاه جدید استانبول)

 ارزانترین ایرلاین‌های پرواز تبریز استانبول: ارزانترین ایرلاین‌ پرواز تبریز استانبول هواپیمایی آتا است.
 محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر تبریز استانبول: محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر تبریز استانبول هواپیمایی هواپیمایی آتا است.
 روزهای پرواز تبریز به استانبول: پروازهای تبریز استانبول روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می‌شود.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.