گروه هتل های جهانگردی، یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای در کشور است. این مجموعه در سال ۱۳۷۹ و با هدف رونق بخشیدن به گردشگری، ارائه تسهیلات ویژه سفر برای بازنشسته‌ها، برگزاری تورهای داخلی و خارجی تشکیل شد و از آن زمان تاکنون، اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب و امکانات رفاهی عالی را در شهرهای مختلف ایران ساخته است. در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، قرار است تمامی هتل‌های این مجموعه را همراه با اطلاعات ضروری‌شان به شما معرفی کنیم. اگر عاشق سفر هستید و در طول سال زیاد به مسافرت می‌روید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هتل های ۴ ستاره گروه هتل های جهانگردی

گروه هتل های جهانگردی هتل ۵ ستاره ندارند، بنابراین ما معرفی خود را با هتل های ۴ ستاره آغاز می‌کنیم. هتل های ۴ ستاره امکانات خوب و در عین حال قیمت ارزانتری نسبت به هتل های ۵ ستاره دارند.

۱- هتل جهانگردی ارومیه

هتل جهانگردی ارومیه، از بهترین و باسابقه‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. قدمت این هتل به سال ۱۳۵۴ بازمی‌گردد و برای آنکه مسافران حین اقامت در این هتل از هر لحاظ احساس راحتی و آسایش داشته باشند، در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل جهانگردی ارومیه ۷۴ واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی خیلی خوبی مجهز شده‌اند و مسافران با رزرو آن‌ها درست به‌اندازه منزل شخصی‌شان احساس راحتی خواهند داشت. از دیگر دلایلی که بسیاری از افراد را به رزرو این هتل ترغیب می‌کند، نزدیکی آن به بسیاری از جاذبه های دیدنی ارومیه از جمله کلیسای ننه‌مریم و بنای تاریخی سه گنبد است.

Jahangardi Chain Hotels 1
  • آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، رستوران، جکوزی، سالن ورزشی، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت نامحدود رایگان در اتاق‌ها و لابی، لوازم بهداشتی رایگان، یخچال، دراور و….

آدرس هتل جهانگردی ارومیه روی نقشه گوگل

۲- هتل جهانگردی میگون

هتل ۴ ستاره جهانگردی میگون، در منطقه خوش‌آب‌وهوای فشم قرار دارد و یکی از بهترین زیرمجموعه‌های گروه هتل های جهانگردی به‌حساب می‌آید. علاوه بر امکانات رفاهی لوکس و کامل، اتاق‌های این هتل مناظر بسیار زیبایی هم دارند و از هر لحاظ اقامتی به‌یادماندنی و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زنند. اگر دوست دارید چند روزی را دور از هیاهوی پایتخت در فشم به استراحت بپردازید، هتل جهانگردی میگون گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

  • آدرس: شمیرانات، رودبار قصران، میگون نو
  • امکانات رفاهی: سالن بیلیارد، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ رایگان، فضای سبز، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی (با حجم محدود)، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، بالکن (در بعضی از واحدها)، یخچال، میز تحریر، روم سرویس و…

آدرس هتل جهانگردی میگون روی نقشه گوگل

۳- هتل جهانگردی کرمان ۱

اگر قصد سفر به کرمان را دارید، هتل جهانگردی کرمان ۱ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر باشد. این هتل ۴ ستاره و لوکس، ۶۱ واحد اقامتی دارد که به بهترین خدمات رفاهی ممکن مجهز شده‌اند و با رزرو آن‌ها، درست به‌اندازه خانه شخصی‌تان احساس راحتی و آرامش خواهید داشت. از دیگر دلایلی که هتل جهانگردی کرمان ۱ را به گزینه مناسبی در زمان سفر به کرمان تبدیل کرده، نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تاریخی این شهر اعم از حمام گنجعلی خان و بازار کرمان است.

هتل جهانگردی کرمان 1
  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهار راه شفا
  • امکانات رفاهی: رستوران و کافی شاپ، انواع امکانات ورزشی اعم از سالن ورزشی، وسایل بدنسازی، زمین تنیسریال سالن بیلیارد و زمین ورزشی، فضای سبز، پارکینگ رلیگان، فضای سبز، خدمات برای معلولین، اتاق چمدان، بالکن (در بعضی اتاق‌ها)، لوازم بهداشتی رایگان، چای‌ساز، روم سرویس و…

آدرس هتل جهانگردی کرمان ۱ روی نقشه گوگل

هتل های ۳ ستاره گروه هتل های جهانگردی

هتل های سه ستاره گروه هتل های جهانگردی هم قیمت مناسب‌تری نسبت به هتل‌های چهار ستاره دارند و هم امکان رزرو آنها در شهرهای مختلف وجود دارد.

۴- هتل جهانگردی دزفول

تعداد زیادی از مسافرانی که در هتل جهانگردی دزفول اقامت داشته‌اند، موقعیت مکانی، قیمت مناسب، کیفیت اتاق‌ها و خدمات رفاهی را مهم‌ترین نقاط قوت آن دانسته‌اند. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۶۸ به بهره‌برداری رسیده و با توجه به بازسازی آن در سال ۱۳۹۲، از شرایط بسیار خوبی برای اقامت مسافران برخوردار است. اگر دوست دارید بدون دغدغه به بازدید از جاهای دیدنی دزفول، یکی از جنوبی‌ترین شهرهای ایران بپردازید، رزرو هتل جهانگردی را از دست ندهید.

  • آدرس: خوزستان، دزفول، میدان امام حسین(ع)، بلوار ۱۵خرداد، جنب استادیوم مجدیان
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، فضای سبز، خدمات تور و گشت در شهر (غیر رایگان)، کافی‌شاپ و رستوران، صرافی و خدمات تهیه بلیط، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، آب رایگان، صبحانه رایگان و…

آدرس هتل جهانگردی دزفول روی نقشه گوگل

۵- مجتمع توریستی بین المللی دیزین

هتل جهانگردی دیزین با ۱۲۹ واحد اقامتی خود که به بهترین امکانات رفاهی ممکن مجهز شده‌اند، یکی از بهترین اعضای مجموعه هتل های جهانگردی است. این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل های استان البرز به‌حساب می‌آید و تاریخ ساخت آن به سال ۱۳۵۱ بازمی‌گردد. علاوه بر نزدیکی به پیست اسکی دیزین، قرارگیری در دل کوهستان، معماری آن که مربوط به دوره پهلوی است و آب‌وهوای بی‌نظیر ناحیه‌ای که هتل دیزین در آن قرار دارد، موجب محبوبیت این هتل ۴ ستاره نزد مسافران استان البرز و عاشقان اسکی بیشتر می‌کند.

مجتمع توریستی بین المللی دیزین
  • آدرس: البرز، کرج، کیلومتر ۷۵جاده کرج/چالوس، بعد از دوراهی گچسر، مجتمع جهانگردی دیزین
  • امکانات رفاهی: پارکینگ (پولی)، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، چایخانه سنتی، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، چای‌ساز، مبلمان، چای‌ساز، لوازم بهداشتی رایگان و….

آدرس مجتمع توریستی بین المللی دیزین روی نقشه گوگل

۶- هتل جهانگردی شیروان

هتل جهانگردی شیروان یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره خراسان شمالی است. تاریخ افتتاح این هتل به سال ۱۳۸۵ بازمی‌گردد و با توجه به حدود ۱۵ سال فعالیت در زمینه هتلداری و استقبال از مسافران شهر شیروان، سابقه بسیار درخشانی دارد. هتل جهانگردی شیروان با ۲۰ واحد اقامتی، به امکانات رفاهی استاندارد و به‌روزی مجهز شده و با توجه به بازسازی در سال ۱۳۹۲، از شرایط بسیار مطلوبی برای اقامت برخوردار است.

  • آدرس: خراسان شمالی، شیروان، بلوار امام رضا، جنب فرمانداری
  • امکانات رفاهی: پارک کودک، فضای سبز، پارکینگ رایگان، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، نمازخانه، اتاق چمدان، گشت نیم‌روزی (با هزینه)، بالکن (بعضی واحدها)، چای‌ساز، آب رایگان در روز ورود، صندوق امانات و…

آدرس هتل جهانگردی شیروان روی نقشه گوگل

۷- هتل جهانگردی خزرشهر

هتل جهانگردی خزرشهر، از هتل های ۳ ستاره مجموعه جهانگردی است و در حدفاصل بابلسر و فریدون‌کنار قرار دارد. اگر چه این هتل در سال ۱۳۵۵ ساخته شده، اما به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. به طور معمول بهترین هتل های ساحلی شمال برای رزرو هتل طرفداران زیادی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل که بسیاری از مسافران شمال را به رزرو آن ترغیب می‌کند، نزدیکی آن به ساحل دریای مازندران است. از این رو، با رزرو یکی از ۲۸ ویلای هتل جهانگردی خزرشهر، در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید. اگر با هدف تفریح در ساحل راهی شمال کشور هستید، رزرو هتل جهانگردی خزرشهر را از دست ندهید.

هتل جهانگردی خزرشهر
  • آدرس: بابلسر، کیلومتر ۶ جاده، بابلسر به فریدون کنار، خزرشهر جنوبی
  • امکانات رفاهی: پارک کودک، پارکینگ رایگان، فروشگاه مواد غذایی، فضای سبز، آشپزخانه و امکانات پخت و پز در اتاق‌ها، لوازم بهداشتی رایگان، چای‌ساز، یخچال، دراور و…

آدرس هتل جهانگردی خزر شهر روی نقشه گوگل

۸- هتل جهانگردی بیرجند

اگر چه هتل جهانگردی بیرجند از هتل های ۳ ستاره بیرجند است، اما امکاناتی در حد یک هتل ۴ و ۵ ستاره را به مسافران عرضه می‌کند. قدمت این هتل به سال ۱۳۴۸ بازمی‌گردد و از آن زمان تاکنون سابقه درخشانی در استقبال از مسافران شهر بیرجند دارد. علاوه بر امکانات رفاهی عالی، موقعیت مکانی خوب هتل و نزدیکی آن به تعدادی از جاذبه های دیدنی بیرجند مانند ارگ کلاه فرنگی، آرامگاه حکیم نزاری و عمارت اکبریه، مزایای رزرو آن را بیشتر می‌کند. از آنجایی که هتل جهانگردی بیرجند در سال ۹۳ بازساز شده، با خیال راحت می‌توانید به رزرو اتاق و اقامت در آن فکر کنید.

  • آدرس: بیرجند، ابتدای بلوار معلم، خیابان ارتش، روبه‌روی بیمارستان بوعلی
  • امکانات رفاهی: اتاق‌های بالکن‌دار، لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، سالن بیلیارد، فضای سبز، صندوق امانات، کتابخانه، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، کافی شاپ، رستوران و…

آدرس هتل جهانگردی بیرجند روی نقشه گوگل

۹- هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل جهانگردی دلوار، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره شهر بوشهر محسوب می‌شود و در نگاه اول، بیش از هر چیزی معماری خیره‌کننده و جذاب آن جلب توجه می‌کند. علاوه بر امکانات رفاهی مناسب، نزدیکی به ساحل از جمله مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از گردشگران را به اقامت در این هتل ترغیب می‌کند. علاوه بر این، هتل دلوار بوشهر به‌اندازه ۱۵ دقیقه تا بافت سنتی این شهر فاصله دارد و در نزدیکی خانه فرهنگ و شهرداری بوشهر قرار گرفته است. از این رو، همه چیز در آن دست به دست هم داده تا مسافران اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را تجربه کنند. از این رو، در رزرو آن نباید کوچک‌ترین تردیدی به خود راه دهید.

هتل جهانگردی دلوار بوشهر
  • آدرس: بوشهر، خیابان رئیس‌علی دلواری
  • امکانات رفاهی: آب رایگان، روم سرویس، بالکن در بعضی از واحدها، دراور، یخچال، کمد لباس، لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار با هزینه، پارکینگ رایگان، فروشگاه، نمازخانه، کافی شاپ، سالن بیلیارد، فضای سبز، اتاق چمدان، صندوق امانات و…

آدرس هتل جهانگردی دلوار بوشهر روی نقشه گوگل

۱۰- هتل جهانگردی لار

اگر قصد سفر به شهر زیبای لار را دارید، هتل جهانگردی لارستان از بهترین گزینه‌هایی است که برای اقامت در این شهر می‎توانید روی آن حساب کنید. این هتل ۳ ستاره ۲۴ واحد اقامتی دارد و با محیط زیبا و دلنشین و کارکنان آموزش‌دیده خود، آماده استقبال از گردشگران است. هتل جهانگردی لارستان در نزدیکی جاذبه هایی مثل بازار قیصریه، قلعه اژدهاپیکر و آب انبار سید جعفری قرار دارد و مسافران با رزرو اتاق در آن، به‌راحتی می‌توانند در این شهر گردش کنند.

  • آدرس: لار، بلوار جمهوری اسلامی، مقابل ثبت احوال
  • امکانات رفاهی: فضای سبز، پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ و رستوران، نمازخانه، پارک کودک، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، بالکن، صبحانه رایگان، چای‌ساز، لوازم بهداشتی رایگان و…

آدرس هتل جهانگردی لارستان روی نقشه گوگل

۱۱- هتل جهانگردی نمونه انزلی

مهمترین دلیلی که هتل جهانگردی نمونه انزلی را به گزینه شماره یک بسیاری از مسافران در زمان سفر به بندر انزلی تبدیل کرده، نزدیکی آن به دریای زیبای خزر است. تاریخ افتتاح این هتل به سال ۱۳۷۴ بازمی‌گردد و با توجه به بازسازی آن در سال ۱۳۸۸، با خیال راحت می‌توانید یکی از اتاق‌های آن را برای اقامت انتخاب کنید. علاوه بر ساحل دریای خزر، برج ساعت، عمارت گل سرخ و کاخ موزه، از دیگر جاذبه های نزدیک به هتل جهانگردی نمونه انزلی هستند.

  • آدرس: بندرانزلی، کیلومتر ۵ جاده انزلی به آستارا، جنب نمایشگاه
  • امکانات رفاهی: خدمات برای معلولین، سالن بیلیارد، نمازخانه، فضای سبز، پارک کودک، پارکینگ رایگان، اتاق‌های بالکن‌دار، لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در اتاق‌ها و لابی، صبحانه رایگان و…

آدرس هتل جهانگردی نمونه انزلی روی نقشه گوگل

۱۲- هتل جهانگردی زاهدان

اگر برای سفر کاری یا تفریحی به زاهدان می‌روید، هتل جهانگردی زاهدان از بهترین گزینه‌هایی است که برای اقامت می‌توانید روی آن حساب کنید. تاریخ ساخت این هتل ۳ ستاره به سال ۱۳۷۹ بازمی‌گردد و با توجه به بازسازی آن در سال ۱۳۹۶، با خیال راحت می‌توانید یکی از اتاق های هتل جهانگردی زاهدان را برای رزرو انتخاب کنید. علاوه بر امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب، موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد و دسترسی از آن به بسیاری از امکان مهم شهر مانند راه‌آهن زاهدان، مسجد جامع اهل سنت، ساختمان قدیمی پست، فرودگاه و… بسیار راحت است.

هتل جهانگردی زاهدان
  • آدرس: زاهدان، خیابان جام جم، مقابل بیمارستان خاتم
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، خدمات برای معلولین، چایخانه سنتی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (با حجم محدود)، بالکن (در بعضی واحدها)، آب رایگان در روز ورود، کمد لبسا و…

آدرس هتل جهانگردی زاهدان روی نقشه گوگل

۱۳- هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی یزد یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر و از جمله مناسب‌ترین گزینه‌هایی است که در زمان سفر به یزد می‌توانید روی آن حساب کنید. علاوه بر ارائه امکاناتی با کلاس جهانی، این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه های دینی یزد از جمله زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق، باغ دولت‌آباد و… قرار دارد و دسترسی از آن به بسیاری از مکان های مهم شهر مانند راه‌آهن و فرودگاه راحت است. از نظر اغلب مسافران، موقعیت مکانی، کیفیت اتاق‌ها و خدمات رفاهی، از جمله مهم‌ترین نقاط قوت هتل جهانگردی یزد هستند.

  • آدرس: یزد، بلوار دانشجو، جنب اداره ارشاد
  • امکانات رفاهی: پارک کودک، پارکینگ رایگان، خدمات برای معلولین، سالن بیلیارد، خدمات تور، صرافی، کتابخانه، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، اتاق چمدان، فروشگاه، بالکن (در بعضی از اتاق‌ها)، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی (حجم محدود)، روم سرویس و…

آدرس هتل جهانگردی یزد روی نقشه گوگل

۱۴- هتل جهانگردی سمنان

از دیگر زیرمجموعه‌های باسابقه و قدیمی گروه هتل های جهانگردی، می‌توان به هتل جهانگردی سمنان اشاره کرد. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۶۴ ساخته شده و در فاصله بسیار نزدیکی از مرکز شهر و بافت قدیمی سمنان قرار دارد. علاوه بر امکانات رفاهی مناسب، موقعیت مکانی خوب و نزدیکی به دروازه ارگ، بازار و مسجد جامع سمنان و منطقه خوش‌آب‌وهوا و ییلاقی شهمیرزاد، از دیگر مزیت‌های رزرو هتل جهانگردی سمنان هستند.

هتل جهانگردی سمنان
  • آدرس: سمنان، میدان معلم، بلوار بسیج، جنب جهاد کشاورزی
  • امکانات رفاهی: امکانات ورزشی، پارکینگ رایگان، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، چایخانه سنتی، فضای سبز، کافی‌شاپ و رستوران، صندوق امانات، لوازم بهداشتی رایگان، بالکن (بعضی اتاق‌ها)، صبحانه رایگان، آب رایگان، روم سرویس و…

آدرس هتل  جهانگردی سمنان روی نقشه گوگل

۱۵- هتل جهانگردی تخت جمشید

با توجه به اینکه مجموعه پاسارگاد و تخت جمشید شیراز خارج از شهر شیراز قرار دارند، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند تا با اقامت در مرودشت استان فارس با خیال راحت از این میراث تاریخی بازدید کنید. هتل جهانگردی تخت جمشید مرودشت دقیقا به همین خاطر ساخته شده و با امکانات رفاهی عالی و نزدیکی به تخت جمشید و نقش رستم، مورد توجه بسیاری از مسافران مرودشت و شیراز است. تاریخ افتتاح هتل جهانگردی تخت جمشید به سال ۱۳۷۵ بازمی‌گردد و به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۹۲ بازسازی شد. البته مابقی هتل های شیراز نیز بسیار پر طرفدار می باشند.

  • آدرس: کیلومتر ۲ جاده اختصاصی تخت جمشید
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پارک کودک، فضای سبز، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، لوازم بهداشتی رایگان، صبحانه رایگان، چای‌ساز (بعضی اتاق‌ها)، امکانات پخت‌وپز، صندوق امانات و…

آدرس هتل جهانگردی تخت جمشید روی نقشه گوگل

۱۶- هتل جهانگردی سنندج

اگر قصد سفر به سنندج زیبا را دارید، هتل جهانگردی سنندج که از بهترین هتل های ۳ ستاره این شهر است، گزینه بسیار مناسبی برای اقامت در این شهر محسوب می‌شود. این هتل ۲ طبقه ۶۲ واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز هستند و چشم‌انداز بسیار خیره‌کننده و جذابی هم دارند. عمارت وکیل، فرودگاه سنندج، مجموعه تفریحی پارک آبیدر و عمارت مشیر دیوان، از جمله مکان‌های مهمی هستند که با خودرو، تنها به‌اندازه ۱۰ دقیقه با هتل جهانگردی سنندج فاصله دارند.

هتل جهانگردی سنندج
  • آدرس: سنندج، بلوار پاسداران، سه راه شالمان، جنب امور آب
  • امکانات رفاهی: سالن ورزشی، پارک کودک، فضای سبز، اتاق چمدان، چایخانه سنتی، صندوق امانات، کافی‌نت، سالن بیلیارد، خدمات تور، پارکینگ رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، آب رایگان، صبحانه رایگان، چای‌ساز، بالکن (بعضی واحدها)، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (محدود) و…

آدرس هتل جهانگردی سنندج روی نقشه گوگل

۱۷- هتل جهانگردی گرگان ناهارخوران

اگر دوست دارید چند روزی را دور از هیاهوی شهر و در دل جنگل‌های هیرکانی خلوت کنید، هتل جهانگردی گرگان ناهارخوران گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این هتل در بلوار ناهارخوران گرگان قرار دارد و با توجه به نزدیکی آن به جاذبه های تفریحی گرگان مانند پارک جنگلی النگدره و روستای توریستی زیارت، مسافران با رزرو هتل جهانگردی گرگان ناهارخوران به‌راحتی می‌توانند به گردش و تفریح بپردازند. این هتل ۶۷ واحد اقامتی دارد که بسته به شرایط و اولویت‌هایتان، می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

  • آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، پارک جنگلی ناهار خوران گرگان
  • امکانات رفاهی: اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ و رستوران، چایخانه سنتی، فضای سبز، کتابخانه، اتاق چمدان، نمازخانه، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان و…

آدرس هتل جهانگردی گرگان ناهارخوران روی نقشه گوگل

۱۸- هتل جهانگردی شمشک

هتل جهانگردی شمشک با امکانات رفاهی و موقعیت مکانی عالی خود گزینه‌ای عالی برای لذت‌بردن از تفریحات زمستانی است. این هتل ۳ طبقه ۱۷ واحد اقامتی به امکانات رفاهی مناسبی در اندازه یک هتل ۳ ستاره مجهز شده‌اند و با توجه به بازسازی کلی هتل در سال ۱۳۹۶، از وضعیت مطلوبی برای اقامت برخوردار هستند. علاوه بر اینکه مجموعه تفریحی دربندسر و تله کابین دیزین فاصله بسیار کمی با هتل جهانگردی شمشک دارند، در محوطه هتل نیز تله کابین و تله اسکی تحت نظارت بخش خصوصی فعالیت می‌کنند تا مسافران از هر لحاظ اقامتی دلنشین و لذت‌بخش را در این هتل تجربه کنند.

هتل جهانگردی شمشک
  • آدرس: شمیرانات، رودبار قصران، شهر شمشک
  • امکانات رفاهی: فضای سبز، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، کافی‌شاپ و رستوران، یخچال، بالکن (بعضی اتاق‌ها)، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، نمازخانه، صندوق امانات و…

آدرس هتل جهانگردی شمشک روی نقشه گوگل

۱۹- هتل جهانگردی لاهیجان

برای آنکه سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را در یکی از سرسبزترین و خوش‌آب‌وهواترین شهرهای ایران تجربه کنید، رزرو هتل جهانگردی لاهیجان را از دست ندهید. این هتل یکی از قدیمی‌ترین زیرمجموعه‌های گروه هتل های جهانگردی است و تاریخ افتتاح آن به سال ۱۳۵۲ بازمی‌گردد. این هتل ۲۳ واحد اقامتی دارد که به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، کمد لباس، مبلمان، روم سرویس و… مجهز شده‌اند و خدمات رفاهی آن‌ها رضایت اغلب مسافران را جلب می‌کند. از این رو، با خیال راحت می‌توانید به رزرو هتل جهانگردی لاهیجان فکر کنید.

  • آدرس: لاهیجان، میدان سپاه، جنب استخر
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، نمازخانه، اتاق چمدان، فضای سبز، پارک کودک، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، صندوق امانات، صبحانه رایگان، بالکن (در بعضی از اتاق‌ها)، روم سرویس، لوازم بهداشتی رایگان و…

آدرس هتل جهانگردی لاهیجان روی نقشه گوگل

۲۰- هتل جهانگردی شیراز

اغلب مسافرانی که اقامت در هتل جهانگردی شیراز را تجربه کرده‌اند، از امکانات رفاهی، کیفیت اتاق‌ها و موقعیت مکانی هتل درصد رضایت بسیار بالایی داشته‌اند. این هتل در بلوار نصر شیراز قرار دارد و این به معنای نزدیکی به جاذبه های مهم شهر مانند سعدیه، باغ دلگشا، باغ جهان‌نما و حافظیه است. از آنجایی که هتل جهانگردی شیراز از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود، در زمان سفر به شیراز و برای تجربه اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی با خیال راحت می‌توانید روی آن حساب کنید.

هتل جهانگردی شیراز
  • آدرس: شیراز، کلبه سعدی، ابتدای بلوار ابونصر
  • امکانات رفاهی: ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)، فضای سبز، رستوران بام، پارک کودک، چایخانه سنتی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی (حجم محدود)، بالکن (بعضی اتاق‌ها)، صبحانه رایگان، چای‌از، لوازم بهداشتی رایگان و…

آدرس هتل جهانگردی شیراز روی نقشه گوگل

۲۱- هتل جهانگردی بسطام

درست مثل سایر زیرمجموعه‌های گروه هتل های جهانگردی، این هتل نیز در سال‌های دهه ۵۰ شمسی ساخته شده و طی این سال‌ها به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافران در زمان سفر به بسطام شاهرود تبدیل شده است. این هتل یک طبقه، ۲۵ واحد اقامتی دارد که در کنار امکانات رفاهی خوب، از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. قرارگیری در یک منطقه خوش آب  و هوا و دسترسی آسان به بسیاری از اماکن تفریحی بسطام – مانند آرامگاه بایزید بسطامی، موزه عرفان شرق، گنبد غازان خان و تپه باستانی سنگ چخماق – از جمله مهم‌ترین مزیت‌های رزرو هتل جهانگردی بسطام است.

  • آدرس: بسطام، بلوار شهید بهشتی، جنب پارک شهرداری
  • امکانات رفاهی: آب رایگان در روز ورود، فضای سبز، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، لوازم بهداشتی رایگان، بالکن (بعضی از اتاق‌ها)، صندوق امانات، نمازخانه، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، خدمات برای معلولین و…

آدرس هتل جهانگردی بسطام روی نقشه گوگل

هتل های ۲ ستاره گروه هتل های جهانگردی

سفر ارزان و ماندن در هتل ها و اقامتگاه‌هایی که قیمت مناسب دارند، بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در یک هتل ارزان اقامت کنند و بیشتر هزینه سفر خود را برای انجام تفریحات کنار بگذارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، با هتل های دو ستاره گروه جهانگردی آشنا شوید.

۲۲- هتل جهانگردی چالوس

بدون تردید، مهمترین مزیت اقامت در هتل جهانگردی چالوس، چشم‌انداز زیبای اتاق‌های آن به جنگل و کوه است. اگر چه این هتل ۲ ستاره از قدیمی ترین هتل های چالوس محسوب می‌شود و قدمت آن به سال ۱۳۴۳ بازمی‌گردد، اما از آنجایی که در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده، از شرایط بسیار مطلوبی برای اسکان مسافران برخوردار است. هتل جهانگردی چالوس در مسیر جاده کندوان قرار دارد و با توجه به اینکه در زمینی سرسبز و وسیع ساخته شده، اقامتی از هر لحاظ به‌یادماندنی و لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند.

هتل جهانگردی چالوس
  • آدرس: چالوس، کیلومتر ۵ جاده چالوس به کرج، روبه‌روی پارک فین
  • امکانات رفاهی: پارک کودک، پارکینگ رایگان، فضای سبز، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، اینترنت رایگان، چای‌ساز، لوازم بهداشتی رایگان، مبلمان، رخت‌آویز، تلویزیون، میز تحریر و…

آدرس هتل جهانگردی چالوس روی نقشه گوگل

۲۳- هتل جهانگردی خرم آباد

هتل جهانگردی خرم‌آباد، از جمله بهترین هتل های ۲ ستاره لرستان است که در نزدیکی دریاچه طبیعی سراب کیو قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۵۳ افتتاح شده و برای ارتقا سطح کیفی خدمات و آسایش و رفاه بیشتر مسافران، در سال ۱۳۸۴ مورد بازسازی قرار گرفت. علاوه بر امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب، موقعیت مکانی و دسترسی آسان به بناهایی مثل آرامگاه باباطاهر، قلعه فلک‌الافلاک و دریاچه کیو، هتل جهانگردی خرم‌ آباد را به گزینه محبوب بسیاری از مسافران در سفر به این شهر تبدیل کرده است.

  • آدرس: خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما
  • امکانات رفاهی: صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، پارکینگ رایگان، یخچال، میز تحریر، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، نمازخانه، کتابخانه، کافی‌شاپ، فضای سبز، پارک کودک، روم سرویس و…

آدرس هتل جهانگردی خرم آباد روی نقشه گوگل

۲۴- هتل جهانگردی بم

هتل جهانگردی بم با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه هتلداری، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافران در زمان سفر به شهرستان بم است و از آنجایی که در سال ۹۳ تحت بازسازی قرار گرفته، شرایط بسیار خوبی برای اسکان مسافران دارد. این هتل ۲ ستاره در نزدیکی ارگ زیبای بم قرار گرفته و با امکانات رفاهی مناسب و قیمت عالی، گزینه بسیار خوبی برای اقامت در شهر بم به‌حساب می‌آید.

هتل جهانگردی بم
  • آدرس: بم، بلوار امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، جنب فرمانداری
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، فضای سبز، اتاق چمدان، کافی شاپ، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، نمازخانه، آب رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، رخت‌آویز، دراور و….

آدرس هتل جهانگردی بم روی نقشه گوگل

۲۵- هتل جهانگردی فسا

مهمانسرای ۲ ستاره جهانگردی فسا، در بخش غربی این شهر قرار دارد و طی نزدیک به ۵ دهه فعالیت در زمینه هتلداری، عملکردی عالی در جلب رضایت مسافران داشته است. اغلب گردشگرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، بیش از هر چیزی موقعیت مکانی و قیمت آن را نقاط قوت هتل جهانگردی فسا دانسته‌اند. از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل می‌توان به نزدیکی به تل ضحاکی، بنای متعلق به دوره ساسانیان، اشاره کرد.

  • آدرس: فسا، بلوار شهید بهشتی روبه‌روی ترمینال قدیم
  • امکانات رفاهی: کافی شاپ و رستوران، فضای سبز، نمازخانه، پارکینگ، صنوق امانات، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (با حجم محدود)، بالکن (بعضی واحدها)، صبحانه رایگان، چای‌ساز، روم سرویس، تلویزیون و…

آدرس هتل جهانگردی فسا روی نقشه گوگل

۲۶- هتل جهانگردی رفسنجان

هتل جهانگردی رفسنجان، از قدیمی‌ترین زیرمجموعه‌های گروه هتل های جهانگردی است و سابقه فعالیت آن به سال ۱۳۴۲ بازمی‌گردد. این هتل ۲ ستاره، در خیابان امام خمینی رفسنجان قرار گرفته و بناهایی مثل موزه مردم‌شناسی و موزه و کاخ ریاست جمهوری، در فاصله بسیار کمی از آن قرار دارند. از آنجایی که هتل جهانگردی رفسنجان در سال ۱۳۸۸ بازسازی شد، با خیال راحت می‌توانید نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام کنید.

هتل جهانگردی رفسنجان
  • آدرس: رفسنجان، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان قدس
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات، کافی شاپ، شبکه پخش فیلم، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صبحانه رایگان، چای ساز، آب رایگان در روز ورود، لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس و…

آدرس هتل جهانگردی رفسنجان روی نقشه گوگل

۲۷- هتل جهانگردی مرند

هتل جهانگردی مرند، هتلی ۲ ستاره در شهر مرند استان آذربایجان شرقی است. این هتل که در سال ۱۳۷۲ افتتاح شده، به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. هتل جهانگردی مرند ۲۷ واحد اقامتی دارد که با قرارگیری در محیطی دنج و زیبا و برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زنند. مسجد جامع مرند و امام‌زاده سید ابراهیم، از مهم‌ترین جاذبه های مرند در نزدیکی این هتل هستند.

  • آدرس: مرند، کیلومتر۴ جاده قدیم مرند به تبریز
  • امکانات رفاهی: کافی‌شاپ و رستوران، نمازخانه، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، اتاق چمدان، صبحانه رایگان، خدمات تهیه بلیط، بالکن (در بعضی از اتاق‌ها)، آب رایگان در روز ورود، لوازم بهداشتی رایگان و….

آدرس هتل جهانگردی مرند روی نقشه گوگل

۲۸- هتل جهانگردی سراب

هتل جهانگردی سراب، مهمان‌سرایی یک ستاره در این شهر است و تنها هتل این شهرستان به‌حساب می‌آید. این هتل در بلوار شهید بهشتی سراب قرار دارد و تاریخچه ساخت آن به سال ۱۳۴۸ بازمی‌گردد. همچنین، به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۸۹ بازسازی شده و با پرسنل مجرب و امکانات رفاهی عالی خود آماده پذیرایی از مسافران شهر سراب است.

هتل جهانگردی سراب
  • آدرس: سراب، بلوار شهید بهشتی
  • امکانات رفاهی: نمازخانه، کافی‌شاپ و رستوران، کتابخانه، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، صبحانه رایگان، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، پذیرش ۲۴ ساعته و…

آدرس هتل جهانگردی سراب روی نقشه گوگل

۲۹- هتل جهانگردی کرمان ۲

هتل جهانگردی کرمان ۲، از نوسازترین زیرمجموعه‌های گروه هتل های جهانگردی به شمار می‌آید و در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسید. این هتل ۲ ستاره، از مهمانسراهای ارزان و اقتصادی کرمان به‌شمار می‌رود و برای ارائه خدمات رفاهی عالی، در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. همچنین، تعدادی از جاذبه های تفریحی و دیدنی کرمان مانند مسجد جامع این شهر، مجموعه گنجعلی خان و موزه زرتشتیان در فاصله بسیار کمی از هتل قرار دارند و تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید خودتان را به این بناها برسانید. با توجه به اینکه کرمان آثار تاریخی و دیدنی زیاد دارد، این مسئله یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رزرو هتل جهانگردی کرمان ۲ به‌حساب می‌آید.

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بعد از سه راه هوانبروز، جنب اداره میراث فرهنگی
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، خدمات تور و بلیط، چایخانه سنتی، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، اینترنت رایگان نامحدود در لابی و اتاق‌ها، لوازم بهداشتی رایگان، آب رایگان در روز ورود، چای‌ساز و…

آدرس هتل جهانگردی کرمان ۲ روی نقشه گوگل

۳۰- هتل جهانگردی شاهرود

مهمان‌سرای جهانگردی شاهرود، بدون شک یکی از بهترین هتل های شهر تاریخی شاهرود است. تاریخ افتتاح این هتل ۲ ستاره به سال ۱۳۵۱ بازمی‌گردد و طی یک قرن فعالیت، سابقه بسیار درخشانی را از خود به‌جا گذاشته است. همچنین، از آنجایی که رو به پارک جنگلی شاهرود قرار دارد، اتاق‌های هتل چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند و بدون شک اقامت در آن‌ها برایتان جذاب و به‌یادماندنی خواهد بود. از نظر موقعیت مکانی نیز هتل جهانگردی شاهرود در فاصله بسیار کمی از راه‌آهن، پایانه مسافربری و فرودگاه شاهرود قرار گرفته و به همین دلیل، در زمان سفر به این شهر از بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شود.

هتل جهانگردی شاهرود
  • آدرس: شاهرود، ابتدای خیابان فردوسی، داخل پارک شهر
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صبحانه رایگان، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، آب رایگان در روز ورود و…

آدرس هتل جهانگردی شاهرود روی نقشه گوگل

۳۱- هتل جهانگردی یاسوج

موقعیت مکانی، قیمت مناسب و کیفیت بالای اتاق‌ها، از جمله مواردی هستند که رضایت مسافران زیادی را از اقامت در هتل جهانگردی یاسوج جلب کرده‌اند. این هتل در محوطه‌ای به مساحت ۶ هکتار قرار دارد و با توجه به اینکه با کوه، پارک جنگلی و آبشار احاطه شده، اتاق‌های آن از چشم‌انداز بسیار زیبا و دل‌انگیزی برخوردار هستند. علاوه بر این، هتل جهانگردی یاسوج دسترسی بسیار خوبی به نقاط مهم شهر دارد و همین مسئله هم آن را به یکی از بهترین هتل های یاسوج تبدیل کرده است.

  • آدرس: یاسوج، خیابان پاسداران، تپه تل دراز
  • امکانات رفاهی: فضای سبز، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، حمام، یخچال، چای‌ساز، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ و رستوران، نمازخانه و…

آدرس هتل جهانگردی یاسوج روی نقشه گوگل

۳۲- هتل جهانگردی آستارا

هتل جهانگردی آستارا در سال ۱۳۵۴ و در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر ساخته شد. این هتل ۲ طبقه ۴۰ واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند و اقامتی به‌یادماندنی و دلنشین را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب، موقعیت مکانی هتل جهانگردی آستارا و دسترسی آسان به مناطق مهم شهر، از جمله مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از افراد را به رزرو این هتل ترغیب می‌کند.

هتل جهانگردی آستارا
  • آدرس: گیلان، آستارا، خیابان حکیم نظامی، روبه‌روی اداره بهداشت
  • امکانات رفاهی: اتاق‌های بالکن‌دار، لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، فضای سبز، پارک کودک، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، یخچال، تلویزیون و…

آدرس هتل جهانگردی آستارا روی نقشه گوگل

۳۳- هتل جهانگردی علیصدر

هتل جهانگردی علیصدر همدان، بیش از هر چیزی به‌خاطر محیط آرام و دلنشین خود، مورد توجه مسافران شهر همدان است. این هتل ۲ طبقه در سال ۱۳۵۶ و در روستای علیصدر همدان افتتاح شده و تنها به‌اندازه ۳۵۰ متر با دهانه اصلی غار علیصدر فاصله دارد. مهمانسرای علیصدر همدان با ۲۵ واحد اقامتی و کارکنان آموزش‌دیده و باتجربه خود، آماده پذیرایی از مسافران عزیز شهر همدان است.

  • آدرس: همدان، کبودر آهنگ، بخش گل تپه، روستای علیصدر
  • امکانات رفاهی: پارک کودک، فضای سبز، نمازخانه، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس، صبحانه رایگان، تلویزیون و…

آدرس هتل جهانگردی علیصدر روی نقشه گوگل

۳۴- هتل جهانگردی دامغان

شهر دامغان با بناهای تاریخی و معماری سنتی زیبای خود، هر ساله از هزاران گردشگر پذیرایی می‌کند. از این رو، هتل‌های زیادی در این شهر ساخته شده که از بهترین آن‌ها می‌توان به هتل جهانگردی دامغان اشاره کرد. از مهم‌ترین جذابیت‌های این هتل برای مسافران، معماری بسیار جذاب و سنتی آن است و قرارگیری در فاصله ۵۰۰ متری شهر، موجب شده که مسافران زیادی در زمان سفر به این شهر هتل جهانگردی دامغان را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل جهانگردی دامغان
  • آدرس: چهارراه لاله، میدان آزادی، بلوار شمالی، جنب پارک شهر
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، فضای سبز، کتابخانه، صندوق امانات، نمازخانه، چایخانه سنتی، کافی‌نت، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی (با حجم محدود)، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، سیستم اعلام حریق و…

آدرس هتل جهانگردی دامغان روی نقشه گوگل

۳۵- هتل جهانگردی فیروزآباد

هتل جهانگردی فیروزآباد، از بهترین هتل های شهر تاریخی و زیبای فیروزآباد است. این هتل ۱۰ واحد اقامتی دارد که به بهترین امکانات رفاهی ممکن مجهز شده‌اند و اقامت در آن‌ها به تجربه‌ای دلنشین و به‌یادماندنی تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، هتل جهانگردی فیروزآباد در نزدیکی تعدادی از جاذبه های دیدنی شهر فیروزآباد مانند چشمه آتشکده، چشمه تنگاب و چشمه حنیفقان قرار گرفته و این مسئله بازدید از این جاذبه‌ها و گشتن در شهر را بسیار راحت کرده است.

  • آدرس: فیروز آباد، میدان گاز (میدان هنگ)
  • امکانات رفاهی: کافی‌شاپ و رستوران، فضای سبز، نمازخانه، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، بالکن (بعضی اتاق‌ها)، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (با حجم محدود) و…

آدرس هتل جهانگردی فیروزآباد روی نقشه گوگل

۳۶- هتل جهانگردی چلندر نوشهر

هتل جهانگردی چلندر، در نزدیکی شهر نوشهر و ناحیه چلندر قرار دارد و اطراف آن را آبشارهای آب‌پری و جنگل سی‌ سنگان احاطه کرده‌اند. به همین دلیل، حین اقامت در این هتل مناظر بسیار زیبایی را تماشا خواهید کرد و سفر به نوشهر به تجربه‌ای تکرارنشدنی و به‌یادماندنی تبدیل خواهد شد. قدمت ساختمان هتل جهانگردی چلندر نوشهر به سال ۱۳۶۵ بازمی‌گردد و بازسازی آن در سال ۱۳۹۴، شرایط بسیار مطلوبی را برای اقامت مسافران فراهم کرده است.

هتل جهانگردی چلندر نوشهر
  • آدرس: چلندر، کیلومتر ۱۸ جاده نوشهر به نور
  • امکانات رفاهی: بالکن (در بعضی از اتاق‌ها)، لوازم بهداشتی رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، فضای سبز، نمازخانه، خدمات تور، تلویزیون، کمد لباس، یخچال و….

آدرس هتل جهانگردی چلندر نوشهر روی نقشه گوگل

۳۷- هتل جهانگردی گلپایگان

هتل جهانگردی گلپایگان، بیش از هر چیزی به معماری خاص و زیبای خود مورد توجه گردشگران است. این هتل که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده، ۱۹ اتاق با امکانات رفاهی عالی دارد و مسافران با رزرو آن‌ها، می‌توانند اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را تجربه کنند. همچنین، اغلب مسافران رضایت بالایی از موقعیت مکانی هتل جهانگردی گلپایگان داشته‌اند. سد معروف گلپایگان، مسجد جامع این شهر، ارگ تاریخی و منار گلپایگان در نزدیکی این هتل قرار دارد.

  • آدرس: بلوار شهید بهشتی، روبه‌روی استادیوم ورزشی
  • امکانات رفاهی: فضای سبز، پارکینگ رایگان، نمازخانه، شبکه پخش فیلم، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، روم سرویس، لوازم بهداشتی رایگان، مینی‌بار با هزینه و…

آدرس هتل جهانگردی گلپایگان روی نقشه گوگل

۳۸- هتل جهانگردی زنجان

هتل جهانگردی زنجان سابقه بسیار خوبی در زمینه هتلداری دارد و از سال ۱۳۵۲ از مسافران عزیز شهر زنجان پذیرایی می‌کند. این هتل ۱۶ واحد اقامتی دارد که پس از بازسازی هتل در سال ۱۳۹۵، از خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار شده‌اند و همه چیز در آن‌ها برای تجربه اقامتی راحت و بی‌دغدغه فراهم است. علاوه بر این، تعدادی از امکان تاریخی شهر مانند رختشورخانه، بازار سرپوشیده قدیم زنجان و عمارت ذواالفقاری نیز در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. برای تجربه اقامتی راحت و بی‌دغدغه در شهر زنجان، رزرو هتل جهانگردی زنجان را از دست ندهید.

هتل جهانگردی زنجان
  • آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، جنب سازمان صدا و سیما
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، فضای سبز، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات پرینت و فتوکپی، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، یخچال، دراور، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (با حجم محدود)، کمد لباس و…

آدرس هتل جهانگردی زنجان روی نقشه گوگل

۳۹- هتل جهانگردی ماکو

از مهمترین دلایلی که هتل جهانگردی ماکو را به یکی از بهترین اقامتگاه‌های این شهر تبدیل کرده، چشم‌انداز بسیار زیبای اتاق‌های آن است. علاوه بر این، تعدادی از جاذبه های گردشگری ماکو مانند امارت کلاه فرنگی، کاخ باغچه جوق و کاخ سردار در نزدیکی این هتل قرار دارد و برخورداری از ۳۰ واحد اقامتی که به بهترین امکانات رفاهی ممکن مجهز شده‌اند، محبوبیت هتل جهانگردی ماکو را نزد مسافران دو چندان کرده است.

  • آدرس: ماکو، خیابان امام، بالاتر از میدان امام حسین
  • امکانات رفاهی: فضای سبز، خدمات تهیه بلیط، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، بالکن (بعضی از اتاق‌ها)، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، روم سرویس و…

آدرس هتل جهانگردی ماکو روی نقشه گوگل

۴۰- هتل جهانگردی شهرکرد

از دیگر زیرمجموعه‌های گروه هتل های جهانگردی، می‌توان به هتل جهانگردی شهرکرد اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۵۴ و در قلب بام ایران افتتاح شده و به منظور افزایش کیفیت خدمات، در سال ۹۲ بازسازی شد. علاوه بر ارائه امکانات رفاهی مناسب در ۱۲ اتاق هتل، قرارگیری در مرکز شهر از دیگر مزیت‌های رزرو هتل جهانگردی شهر کرد در زمان سفر به این شهر است.

هتل جهانگردی شهرکرد
  • آدرس: شهرکرد، خیابان دکتر علی شریعتی، مقابل شهرداری
  • امکانات رفاهی: کافی شاپ و رستوران، فضای سبز، نمازخانه، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، یخچال، صبحانه رایگان، کمد لباس، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون و…

آدرس هتل جهانگردی شهرکرد روی نقشه گوگل

۴۱- هتل جهانگردی خلخال

هتل جهانگردی خلخال، یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین اقامتگاه‌ها در گروه هتل های جهانگردی است. این هتل در سال ۱۳۶۳ ساخته شده و با قرارگیری در یکی از بکرترین و زیباترین نواحی کوهستانی خلخال، اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. مسافرانی که اقامت در هتل جهانگردی خلخال را تجربه کرده‌اند، موقعیت مکانی، قیمت و کیفیت اتاق‌ها را نقاط قوت این هتل دانسته‌اند.

  • آدرس: خلخال، جاده خوجین، جنب دانشگاه پیام نور
  • امکانات رفاهی: پارک کودک، فضای سبز، اتاق چمدان، نمازخانه، پارکینگ رایگان، زمین ورزشی، اینترنت در لابی و اتاق‌ها (با پرداخت هزینه)، بالکن، لوازم بهداشتی رایگان، روم سرویس و…

آدرس هتل جهانگردی خلخال روی نقشه گوگل

۴۲- هتل جهانگردی سبزوار

خدمات رفاهی مناسب، محیطی دنج و دلنشین و دسترسی آسان به مکان‌های مهم شهر هتل جهانگردی سبزوار را به یکی از بهترین هتل‌های این شهر تبدیل کرده است. تاریخ افتتاح این هتل به سال ۱۳۵۶ بازمی‌گردد و با توجه به اینکه ساختمان هتل در زمین وسیعی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع ساخته شده، مسافران با رزرو آن، اقامت در فضایی بسیار دلنشین و زیبا را تجربه خواهند کرد. هتل ۲ ستاره جهانگردی سبزوار ۲۱ واحد اقامتی دارد که با امکانات رفاهی عالی خود، اقامتی دلنشین و به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

هتل جهانگردی سبزوار
  • آدرس: سبزوار، میدان مادر
  • امکانات رفاهی: فضای سبز، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، نمازخانه، صندوق امانات، آب رایگان در روز ورود، مینی‌بار (با هزینه)، لواز بهداشتی رایگان و….

آدرس هتل جهانگردی سبزوار روی نقشه گوگل

۴۳- هتل جهانگردی استهبان

از بهترین اقامتگاه‌ها و مهمان‌سراهایی که در زمان سفر به استهبان استان فارس می‌توانند میزبان شما باشند، هتل جهانگردی استهبان است. همه ۱۱ اتاق هتل امکانات رفاهی خوبی دارند و با توجه به قرارگیری در محوطه‌ای وسیع و سرسبز، فضای دلنشین و دنجی را برای اقامت فراهم کرده‌اند. علاوه بر این هتل جهانگردی استهبان در نزدیکی جاذبه های باستانی و طبیعی استهبان قرار دارد و در رزرو آن نباید کوچک‌ترین تردیدی به خوده راه دهید.

  • آدرس: بلوار قائم، خیابان میثم، بالاتر از از اداره برق
  • امکانات رفاهی:  پارکینگ رایگان، فضای سبز، نمازخانه، اینترنت نامحدود در لابی و اتاق‌ها (با هزینه)، خدمات پزشکی، بالکن، لوازم بهداشتی رایگان و…

آدرس هتل جهانگردی استهبان روی نقشه گوگل

هتل های اقتصادی و یک ستاره گروه هتل های جهانگردی

گروه هتل های جهانگردی یکسری هتل های یک ستاره و اقتصادی را نیز در اختیار مسافران قرار داده تا با ارزانترین قیمت ممکن اقامت خود را در شهرهای مختلف به یادماندنی‌تر کنند.

۴۴- هتل جهانگردی الیگودرز

اگر قصد بازدید از الیگودرز استان لرستان را دارید، هتل یک ستاره جهانگردی الگودرز از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای اقامت روی آن حساب کنید. علاوه بر امکانات رفاهی مناسبی و قیمت به‌صرفه، این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در نزدیکی بسیاری از مکان های مهم الیگودرز مانند دریاچه گهر، ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری قرار گرفته است. هتل جهانگردی الیگودرز ۲۰ واحد اقامتی دارد و با کارکنان مجرب و آموزش‌دیده خود از مهمانان این شهر پذیرایی می‌کند.

هتل جهانگردی الیگودرز
  • آدرس: لرستان، الیگودرز، بلوار شرقی، خیابان شاهد جنوبی
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، فضای سبز، کافی نت، صندوق امانت، خدمات تور، خدمات برای معلولین، فتوکپی، اتاق ماساژ، شبکه پخش فیلم، کمد لباس و….

آدرس هتل جهانگردی الیگودرز روی نقشه گوگل

۴۵- هتل جهانگردی ماهان

باغ شاهزاده ماهان که نمونه‌ای تمام‌عیار از باغ‌ های ایرانی است در کنار جاذبه‌های طبیعی و معماری تاریخی، بسیاری از مسافران را از سراسر ایران و جهان به سمت ماهان کرمان می‌کشاند. از جمله هتل‌هایی که در این شهر برای استقبال از گردشگران ساخته شده، می‌توان به هتل جهانگردی ماهان اشاره کرد. این هتل یک ستاره، اتاق‌های ۲، ۳ و ۴ تخته دارد که با توجه به اینکه به امکانات رفاهی خوبی مجهز شده‌اند، می‌توانید اقامت راحتی را در آن تجربه کنید. آرامگاه شاه نعمت‌الله ولی، باغ شاهزاده و سه کنج، از جمله جاذبه‌هایی هستند که در نزدیکی هتل جهانگردی ماهان قرار گرفته‌اند.

  • آدرس: کرمان، ماهان، میدان قرنی، روبروی نیروی انتظامی
  • امکانات رفاهی: کافی‌شاپ و رستوران، فضای سبز، چایخانه سنتی، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، نمازخانه، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، اینترنت رایگان در لابی (حجم محدود) و…

آدرس هتل جهانگردی ماهان روی نقشه گوگل

۴۶- هتل جهانگردی جلفا

مهمانسرای جهانگردی جلفا، هتلی یک ستاره و اقتصادی در خیابان شهید بهشتی شهر جلفاست. این هتل باسابقه، نزدیک به ۵ دهه است که از مسافران شهر جلفا استقبال می‌کند و با امکانات رفاهی مناسب و موقعیت مکانی عالی خود، طی این مدت رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است. هتل جهانگردی جلفا ۲۶ واحد اقامتی دارد که از فضای بسیار دنج و راحتی برخوردار هستند و می‌توانند اقامتی دلنشین و به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنند.

هتل جهانگردی جلفا
  • آدرس: جلفا، خیابان امام، میدان شهید بهشتی
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، نمازخانه، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، صبحانه رایگان، یخچال، تلویزیون، روم سرویس، لوازم بهداشتی رایگان، خدمات فکس و پرینت، پذیرش ۲۴ ساعته و…

آدرس هتل جهانگردی جلفا روی نقشه گوگل

۴۷- هتل جهانگردی مریوان

هتل جهانگردی مریوان، بیش از هر چیزی به‌خاطر قرارگیری در دل کوه و فضایی بسیار دل‌انگیز و رویایی مورد توجه مسافران این شهر است. از آنجایی که دریاچه مریوان در نزدیکی این هتل قرار دارد، مسافران از پنجره اتاق‌های خود به‌راحتی می‌توانند مناظری زیبا از این دریاچه را تماشا کنند. هتل جهانگردی مریوان سوئیت ۷ نفره و اتاق‌های ۳ و ۴ نفره دارد؛ بنابراین اگر به صورت گروهی یا خانوادگی به مریوان سفر می‌کنید، این هتل گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

  • آدرس: جنب دریاچه زیوران
  • امکانات رفاهی: چایخانه سنتی، پارکینگ رایگان، فضای سبز، نمازخانه، کافی‌نت، رستوران، صبحانه رایگان، چای‌ساز، لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات، مینی‌بار (با هزینه) و….

آدرس هتل جهانگردی مریوان روی نقشه گوگل

۴۸- هتل جهانگردی خوی

هتل جهانگردی خوی، یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین هتل های این شهر است و قدمت آن به سال ۱۳۴۷ بازمی‌گردد. البته قدیمی‌بودن هتل به معنای کیفیت پایین خدمات آن نیست؛ از آنجایی که هتل جهانگردی خوی در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده، اتاق‌های آن وضعیت بسیار مطلوبی برای اسکان مسافران دارند. این هتل ۲ ستاره در خیابان انقلاب این شهر قرار گرفته و نزدیکی به بسیاری از اماکن تفریحی و گردشگری خوی مانند مسجد مطلب خان، باغ گلستان، عمارت حکومتی و… دسترسی به مکان های مهم شهر را تسهیل بخشیده است. از این رو، در زمان سفر به این شهر، با خیالی راحت می‌توانید روی هتل جهانگردی خوی حساب کنید.

هتل جهانگردی خوی
  • آدرس: خوی، خیابان انقلاب، جنب پارک گلستان
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، اتاق‌های بالکن‌دار، فضای سبز، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کتابخانه، صندوق امانات، اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم، خدمات تهیه بلیط، یخچال، دراور، لوازم بهداشتی رایگان، صبحانه رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، رستوران و…

آدرس هتل جهانگردی خوی روی نقشه گوگل

۴۹- هتل جهانگردی میناب

از بهترین هتل های میناب استان هرمزگان که در زمان سفر به این شهر می‌توانید روی آن‌ها برای اقامت حساب کنید، هتل جهانگردی میناب است. این هتل ۲ ستاره از سال ۱۳۴۲ از مسافران این شهر پذیرایی می‌کند و به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است. اتاق‌های هتل جهانگردی میناب به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند و از جاذبه های نزدیک به هتل نیز می‌توان به ساحل کوهسنگ، بام میناب و بازار میشی اشاره کرد.

  • آدرس: میناب، خیابان امام خمینی، پارک ملت
  • امکانات رفاهی: نمازخانه، فضای سبز، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، یخچال، میز تحریر و…

آدرس هتل جهانگردی میناب روی نقشه گوگل

۵۰- هتل جهانگردی تبریز

حتی اگر به شهر تبریز سفر نکرده باشید، قطعا آوازه ائل گلی که مردم محلی به آن شاه گلی هم می‌گویند، به گوشتان خورده است. این پارک نه تنها یکی از محبوب ترین جاذبه های تبریز محسوب می‌شود، بلکه یکی از بهترین هتل های این شهر – هتل جهانگردی تبریز – هم در پارک ائل گلی قرار دارد. نزدیک به ۶۰ سال است که این هتل از مسافران تبریز پذیرایی می‌کند و گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و مناسب در زمان سفر به تبریز به‌حساب می‌آید.

هتل جهانگردی تبریز
  • آدرس: تبریز، کمربندی تهران، مجموعه پارک ائل گلی، ضلع جنوب شرقی استخر
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، فضای سبز، مینی‌بار با هزینه، چای‌ساز لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، آباژور، یخچال، خدمات فتوکپی و پرینت و…

آدرس هتل جهانگردی تبریز روی نقشه گوگل

۵۱- هتل جهانگردی نایین

از دیگر مهمان‌سراهای بسیار باسابقه و قدیمی گروه هتل های جهانگردی، می‌توان به هتل جهانگردی نائین اشاره کرد. این هتل ۲ ستاره یکی از بهترین هتل های نایین استان اصفهان است و با توجه به نزدیکی به تعدادی از جاذبه های دیدنی نایین مانند قلعه نارین، مسجد ابا عبدالله و بازار بزرگ این شهر، از جمله مناسب‌ترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر نایین به شمار می‌رود.

  • آدرس: خیابان شهید رجائی، جنب کتابخانه مرکزی
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، روزنامه در لابی، نمازخانه، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صبحانه رایگان، تلویزیون، لوازم بهداشتی رایگان، روم سرویس و…

آدرس هتل جهانگردی نایین روی نقشه گوگل

۵۲- هتل جهانگردی سیرجان

هتل جهانگردی سیرجان، از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود. این مهمان‌سرای ۲ ستاره، ۳۰ واحد اقامتی دارد که با توجه به اینکه تمامی آن‌ها در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده‌اند، از وضعیت بسیار مطلوبی برای اسکان مسافران برخوردار هستند. همچنین، از آنجایی که هتل جهانگردی سیرجان در خیابان خیام این شهر قرار دارد، مسافران با اقامت در این هتل به‌راحتی می‌توانند به بادگیر چپقی سیرجان که یکی از منحصربه‌فردترین بادگیرها در ایران است، دسترسی داشته باشند.

هتل جهانگردی سیرجان
  • آدرس: سیرجان، خیابان خیام، روبه‌روی سینما قدس
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ و رستوران، نمازخانه، فضای سبز، چایخانه سنتی، اینترنت نامحدود رایگان در لابی و اتاق‌ها، بالکن (بعضی از اتاق‌ها)، صبحانه رایگان، روم سرویس، یخچال، کمد لباس، لوازم بهداشتی رایگان و…

آدرس هتل جهانگردی سیرجان روی نقشه گوگل

۵۳- هتل جهانگردی داران

هتل جهانگردی داران، از جمله هتل‌هایی است که در حاشیه زاینده‌رود قرار گرفته و منطقه توریستی چادگان تنها ۲۵ کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل و مهمان‌سرای یک ستاره، ۱۰ واحد اقامتی دارد که به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند و اقامت در آن‌ها برایتان دلنشین و دوست‌داشتنی خواهد بود. علاوه بر این، هتل جهانگردی داران تنها به‌اندازه یک کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و در زمان سفر، گزینه مناسبی برای اقامت محسوب می‌شود.

  • آدرس: داران، بلوار طالقانی، جنب بنیاد شهید
  • امکانات رفاهی: اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها (حجم محدود)، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، فضای سبز، خدمات کرایه اتومبیل (بدون راننده)، لوازم بهداشتی رایگان، روم سرویس و…

آدرس هتل جهانگردی داران روی نقشه گوگل

تجربه اقامتی خاطره‌انگیز با گروه هتل های جهانگردی

اولین چیزی که در زمان سفر داخلی و خارجی ذهن ما را به خود درگیر می‌کند، رزرو هتل مناسب برای اقامت است. در این مطلب، تمامی زیرمجموعه‌های گروه هتل های جهانگردی را به شما معرفی کردیم تا در سفرهای بعدی، فهرستی از بهترین هتل‌ها در شهرهای مختلف ایران را در اختیار داشته باشید. برای رزرو هتل های جهانگردی، کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید و پس از واردکردن اسم هتل مورد نظرتان در بخش هتل‌های داخلی، ادامه روند رزرو را انجام دهید.

شما اقامت در کدام یک از هتل های جهانگردی را تجربه کرده‌اید؟ تجربه خود از اقامت در این هتل‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید