در صورتی که دانشجوی دانشگاه‌های خارج از ایران باشید، طبیعتا خرید بلیط هواپیما با تخفیف به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایتان تبدیل خواهد شد. خوشبختانه ایرلاین‌هایی هستند که مشروط بر رعایت الزاماتی خاص، تخفیف دانشجویی بلیط هواپیما ارائه می‌دهند. اگر شما هم این دغدغه را دارید و می‌خواهید با شرایط دریافت بلیط تخفیف دار هواپیما برای دانشجویان آشنا شوید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در مطلب حاضر از مجله گردشگری فلای تودی علاوه بر معرفی ایرلاین‌های دارای تخفیف برای دانشجویان، درباره شرایط لازم برای دریافت بلیط تخفیفی هم اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

کدام ایرلاین ها تخفیف دانشجویی می دهند؟

در حال حاضر، هواپیمایی ترکیش تنها ایرلاینی است که بلیط هواپیما خارجی دانشجویی تخفیف‌دار به مشتریان خود عرضه می‌کند. این ایرلاین، یکی از بهترین و قدیمی‌ترین ایرلاین‌ها برای پرواز خارجی است که دفتر اصلی آن در شهر استانبول ترکیه قرار دارد. اگر خارج از ایران تحصیل می‌کنید یا به تازگی پذیرش دانشگاه های خارجی از کشور را گرفته‌اید، با هواپیمایی ترکیش ارزان و آسوده می‌توانید به سراسر نقاط جهان سفر کنید. در ادامه، درباره الزامات بهره‌مندیی از تخفیف دانشجویی ترکیش بیشتر صحبت خواهیم کرد.

برای آشنایی بیشتر با شرایط و مراحل دریافت تخفیف دانشجویی هواپیمایی ترکیش ویدیو زیر را مشاهده کنید:

 

شرایط دریافت تخفیف دانشجویی ترکیش

هواپیمایی ترکیش شرایط بسیار ساده‌ای را برای بهره‌مندی از تخفیف بلیط دانشجویی در نظر گرفته است و اصلا لازم نیست که مراحل سخت و پیچیده‌ای را طی کنید. در واقع، برای بهره‌مندی از این خدمت بزرگ و مهم ترکیش باید:

  • دانشجوی دانشگاه‌های خارجی باشید،
  • سنتان کمتر از ۳۴ سال باشد،
  • و به‌عنوان آخرین شرط، باید ویزای دانشجویی داشته باشید.

تخفیف بلیط دانشجویی ترکیش

مراحل دریافت بلیط تخفیف دار هواپیما برای دانشجویان از فلای تودی

برای آنکه بتوانید از تخفیف دانشجویی بلیط هواپیما ترکیش بهره‌مند شوید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا به سایت فلای تودی بروید و از بخش ثبت نام در سایت عضو شوید.
  2. سپس، در قسمت پروازهای داخلی تاریخ سفر، مبدا و مقصد مورد نظرتان را انتخاب کرده و روی دکمه جست‌وجوی پرواز کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد، باید از بلیط مورد نظرتان عکس بگیرید. توجه داشته باشید که در این عکس باید مسیر، تاریخ و ساعت پروازتان به‌خوبی مشخص باشد.
  4. بعد از عکس‌گرفتن از بلیط، باید تصویر صفحه اول پاسپورت را همراه با ویزای دانشجویی، مدارک دانشجویی و تصویر پرواز انتخابی برای پشتیبانی فلای تودی به آدرس support@flytoday.ir ارسال کنید.
  5. پس از بررسی مدارک، جزئیات بلیط رزروشده مانند جزئیات قیمت، مسیر پرواز و میزان بار مجاز برای شما ایمیل خواهد شد. در صورت تایید و پرداخت مبلغ، بلیط به نام شما رزرو خواهد شد. 

توجه داشته باشید که بلیط‌های تخفیف‌دار تنها از مبدا ایران هستند.

مراحل دریافت بلیط تخفیف دار هواپیمایی ترکیش

تخفیف بلیط هواپیما برای دانشجویان داخلی

در حال حاضر هیچ‌یک از ایرلاین‌های داخلی به دانشجویان تخفیف بلیط هواپیما نمی‌دهند و امکان بهره‌مندی از تخفیف دانشجویی ایران ایر، ماهان و سایر ایرلاین‌های داخلی وجود ندارد. توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به تاریخ نگارش این مقاله می‌شود و ممکن است شرایط تغییر کند. از این رو، توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و به‌روز با کارشناسان ما در فلای تودی تماس بگیرید.

سفر دانشجویی خود را با تخفیف آغاز کنید

نه تنها می‌توانید اقامت و گشت رایگان استانبول با ترکیش را با این هواپیمایی تجربه کنید، بلکه خدمات دیگری نیز توسط این ایرلاین معتبر ارائه می‌شود. هواپیمایی ترکیش در حال حاضر تنها ایرلاینی است که به مسافران خارجی تخفیف بلیط هواپیما عرضه می‌کند. در مطلب حاضر درباره شرایط خرید بلیط هواپیمای تخفیف دار ویژه دانشجویان و مراحل دریافت آن از سایت فلای تودی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان فلای تودی تماس بگیرید.

آیا تابه‌حال با هواپیمایی ترکیش سفر کرده‌اید؟ خدمات و امکانات آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سوالات متداول درباره تخفیف دانشجویی بلیط هواپیما

۱. کدام ایرلاین‌های خارجی بلیط هواپیما تخفیف دار برای دانشجویان در نظر گرفته‌اند؟

در حال حاضر، ترکیش تنها ایرلاین عرضه‌کننده تخفیف دانشجویی بلیط هواپیما است.

۲. شرایط دریافت تخفیف دانشجویی ترکیش چیست؟

دانشجویان دانشگاه‌های خارجی که سنشان کمتر از ۳۴ سال است و ویزای تحصیلی دارند، می‌توانند از این خدمت ترکیش بهره ببرند.

۳. میزان تخفیف دانشجویی بلیط هواپیما چقدر است؟

این تخفیف رقم مشخصی ندارد و مقدار آن با توجه به مسیر و تاریخ سفر متغیر خواهد بود.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید