ارمنستان یکی از قدیمی‌ترین کشورهای جهان است و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. در نتیجه، انبوهی از گردشگران از سراسر جهان به ارمنستان سفر می‌کنند تا شاهد عجایب تاریخی این کشور در کنار تحولات جدید و مدرن آن باشند. به دلیل جغرافیای کوچک ارمنستان، بیشتر گردشگرانی که به این کشور سفر دارند در ایروان اقامت می‌کنند و از این شهر به سفرهای کوتاه در شهرها و نواحی اطراف آن می‌روند. در ادامه برای اقامت راحت‌تر شما عزیزان در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با بهترین هتل های ایروان آشنا شوید.

بهترن هتل های ایروان ارمنستان را بشناسید!

ایروان هتل های زیادی دارد. اگر قصد سفر تفریحی به ارمنستان دارید و می‌خواهید خودتان صفر تا صد برنامه سفر خود را بچینید، باید با بهترین هتل های ایروان آشنایی داشته باشید. تنوع هتل ها و هاستل ها در این شهر بالا بوده و تقریبا برای هر سلیقه‌ای، هتل پیدا خواهید کرد. از بهترین هتل های ۴ ستاره ایروان و هتل های لوکس ۵ ستاره گرفته تا اجاره سوئیت ارزان قیمت در ارمنستان گزینه های زیادی پیش روی شما است.

۱- هتل رادیسون بلو ارمنستان | Radisson Blu Hotel

ایروان پایتخت ارمنستان هتل های زیادی دارد، اما هرکجای شهر از کسی نام هتل رادیسون بلو را بپرسید، می‌شناسد. رادیسون بلو یکی از هتل های ۵ ستاره ایروان و از خوش نام‌ترین هتل های شهر است. هتلی با ۱۴۲ اتاق که چشم انداز زیبایی به کوه های آرارات دارد. پارک پیروزی در فاصله‌ای نزدیک با هتل قرار داشته و اگر اهل پیاده‌روی در شب باشید، می‌توانید شب ها پیاده به سمت پارک بروید. پس اگر به دنبال بهترین هتل های پنج ستاره ایروان هستید، هتل رادیسون بلو را در اولویت قرار دهید.

بهترین هتل‌ های ایروان

آدرس:  ۲, ۲ Azatutyan Ave, Yerevan 0037, Armenia

۲- هتل رزیدنس نورت اونیو | Residence North Avenue

هتل رزیدنس نورت اونیو از بهترین هتل های ۴ ستاره ایروان است و از اپرا و تئاتر باله ۱۰ دقیقه فاصله دارد. هتل رزیدنس نورت اونیو که یکی از بهترین هتل‌ های ایروان محسوب می‌شود، اقامتگاهی با یک باغ، وای فای رایگان، میز پذیرش ۲۴ ساعته، و خدمات اتاق است. همچنین این هتل یک رستوران دارد.

هتل رزیدنس نورت اونیو

سیستم تهویه هوا، یک اتاق خواب جدا، یک حمام با سشوار و یک اتاق نشیمن از دیگر امکانات هتل رزیدنس اونیو هستند. همچنین اتاق‌های هتل رزیدنس یک ناهارخوری و یک آشپزخانه با یخچال و اجاق گاز نیز دارند. این هتل یک زمین بازی دارد و می‌توانید از پیاده‌روی و اسکی در نزدیکی هتل رزیدنس لذت ببرید، در این هتل محلی برای کرایه وسایل اسکی و همچنین نگهداری وسایل اسکی وجود دارد.

هتل رزیدنس نورت اونیو1

از جاهای دیدنی ارمنستان در نزدیکی هتل رزیدنس می‌توان به میدان جمهوری، موزه تاریخ ارمنستان و کلیسای سنت گریگوری اشاره کرد. نزدیکی هتل رزیدنس به جاذبه‌های گردشگری ایروان باعث شده تا این هتل در میان مسافران بسیار محبوب باشد. همچنین این هتل یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را در ایروان دارد. قیمت هتل رزیدنس با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند بسیار مناسب بوده و به همین دلیل در میان هتل های ایروان محبوبیت بالایی دارد. از دیگر امکانات هتل رزیدنس می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا، اتاق خانوادگی و سالن ورزشی اشاره کرد.

هتل رزیدنس نورت اونیو1 1

آدرس: ۱۰/۱ North Avenue, 0015 Yerevan, Armenia

map

۳- هتل گرند ایروان ارمنستان | Grand Hotel Yerevan

یکی دیگر از بهترین هتل های ایروان ارمنستان که در رده هتل های ۵ ستاره شهر قرار دارد. گرند هتل ایروان یکی از بهترین هتل های ایروان از نظر مردم است و انعکاس نظرات مثبت مردم را می‌توان در سایت تریپ ادوایزر مشاهده کرد. هتلی لوکس و مجلل که دسترسی مناسبی به میدان مرکز شهر و مراکز خرید ایروان دارد.

هتل گرند ایروان ارمنستان

هتل گرند ایروان مجهز به سالن ورزشی، استخر، خدمات لاندری، رستوران و صرافی است. تمامی کارمندان هتل به چند زبان (انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ایتالیایی) مسلط هستند. اگر ترجیح می دهید تا در یک هتل لوکس اقامت کنید، گرند هتل پیشنهاد خوبی است.

آدرس: Abovian Street 14, 0001 Yerevan, Armenia

۴- RIS Dalma Collection Yerevan از بهترین هتل های ایروان

هتل آر آی اس دالما کالکشن یکی دیگر از بهترین هتل های ۴ ستاره ایروان که فاصله آن از میدان جمهوری ارمنستان ۱٫۲ کیلومتر است. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به تراس و نمایی زیبا از افق که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، اشاره کرد.

هتل آر آی اس دالما کالکشن

این هتل آپارتمان لوکس در نزدیکی مرکز خرید دالما قرار دارد و همچنین در نزدیکی موزه یادبود قتل عام ارامنه و ایستگاه اتوبوس مرکزی واقع شده است. هتل آر آی اس دالما کالکشن یکی از بهترین هتل‌ های ایروان ارمنستان است که امکاناتی مانند میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربانی و خرید بلیط برای مهمانان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

هتل آر آی اس دالما کالکشن 1

طراحی داخلی اتاق‌ های این هتل مطابق با آخرین مد روز است. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره، یک آشپزخانه، یک نهارخوری و یک حمام و دستشویی اختصاصی همراه با سشوار هستند. همچنین اینترنت وای فای رایگان در این هتل در دسترس است.

برخی از اتاق‌های هتل دالما کالکشن یک تراس و بالکن دارند که مهمانان می‌توانند از روی آن‌ها تمام شهر، کوه آرارات، کوه آراگاتس، کوه آرا، کوه هاتیس و دریاچه ایروان را ببینند. اپرا و خانه باله ارمنستان ۱٫۴ کیلومتر از این هتل فاصله دارند و فاصله موزه تاریخ ارمنستان از آن ۱٫۲ کیلومتر است. موقعیت مکانی این هتل باعث شده تا زوج‌های جوان به رزرو آن علاقمند شوند؛ به طوری که امتیاز ۸٫۷ را به این هتل داده‌اند.

از دیگر امکانات هتل آی آر اس می‌توان به اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع و اجازه ورود حیوانات اشاره کرد.

آدرس: ۱/۳ Tsitsernakaberd Highway, 0082 Yerevan, Armenia

map

۵- هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر | Welcome City Center Apartments

هتل ولکام سیتی سنتر از بهترین هتل های ۴ ستاره ایروان است که ۵ دقیقه پیاده تا میدان جمهوری ایروان فاصله دارد. این هتل که یکی از بهترین هتل‌ های ایروان محسوب می‌شود، مجهز به دستگاه تهویه هوا و وای فای رایگان است.

هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر

هر یک از اتاق های این هتل مجهز به آشپزخانه با یک مایکروویو، یک اتاق نشیمن با کاناپه، یک تلویزیون صفحه تخت، یک ماشین لباس شویی و یک حمام اختصاصی با سشوار هستند. از مکان‌های دیدنی ایروان در نزدیکی هتل ولکام سیتی سنتر می‌توان به اپرای ارمنستان و تئاتر باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان و مسجد آبی اشاره کرد.

هتل آپارتمان ولکام سیتی سنتر 1

این هتل یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را در ایروان دارد، بسیار محبوب مسافران است و توانسته امتیاز ۹٫۸ را از نظر موقعیت مکانی کسب کند. از همین رو می توان آن را یکی از بهترین هتل های ایروان برمشرد. همچنین هتل ولکام سیتی سنتر بسیار در میان زوج‌های جوان محبوبیت دارد و توانسته امتیاز ۹٫۹ را در میان آن‌ها به دست آورد. قیمت هتل آپارتمان سیتی سنتر نیز با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب است. از دیگر امکانات هتل ولکام سیتی سنتر می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های سیگار ممنوع اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین هتل های ایروان برای ماه عسل هستید، هتل آپارتمان سیتی سنتر گزینه مناسبی است.

امتیاز: ۹٫۴

آدرس: ۱۷ Pavstos Buzand Street, ap. B5-3, 0010 Yerevan, Armenia

map

۶- آنابلا بوتیک هتل ایروان | AnnaBella Boutique Hotel

یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره ایروان، هتل آنابلا بوتیک است که در ایروان واقع شده و فاصله آن تا اپرا و تئاتر باله ارمنستان ۵٫۳ کیلومتر است. از امکانات هتل آنابلا می‌توان به یک باغ، اتاق‌ سیگار ممنوع، وای فای رایگان و یک بار اشاره کرد.

آنابلا بوتیک هتل ایروان

فاصله این هتل از میدان جمهوری ۵٫۸ کیلومتر، از دانشگاه دولتی ارمنستان ۵ کیلومتر و از آبشار ایروان ۵٫۶ کیلومتر است. هتل آنابلا بوتیک پذیرش ۲۴ ساعته و همچنین انبار چمدان برای مهمانان هتل دارد. از امکانات اتاق های این هتل می‌توان به میز، تلویزیون و یک حمام اختصاصی و یخچال اشاره کرد.

آنابلا بوتیک هتل ایروان 1

همچنین مهمانان هتل آنابلا بوتیک می‌توانند از صبحانه بوفه این هتل لذت ببرند. فاصله باغ وحش ایروان و موزه تاریخ ارمنستان از هتل آنابلا ۵٫۸ کیلومتر است. هتل آنابلا بوتیک در میان زوج‌های جوان محبوب بوده و امتیاز ۸٫۳ را توسط آن‌ها کسب کرده است. از دیگر امکانات هتل آنابلا بوتیک می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌های سیگار ممنوع اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین هتل های ایروان که از نظر هزینه ای هم مناسب باشد، هتل آنابلا بوتیک انتخاب خوبی است.

امتیاز: ۹٫۲

آدرس: ۱۷ Mamikoniants Street, 0014 Yerevan, Armenia

map

۷- ریپابلیک اسکوئر بوتیک هتل ایروان | Republic Square Boutique Hotel

هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک نیز از بهترین هتل های ایروان ارمنستان است. هتلی سه ستاره که از جمله امکانات آن می‌توان به وای فای رایگان، ورود حیوانات مجاز و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. همچنین در این هتل یک رستوران وجود دارد که مهمانان می‌توانند از غذاهای آن لذت ببرند.

ریپابلیک اسکوئر بوتیک هتل ایروان

اتاق‌‌ های هتل ریپابلیک اسکوئر عایق صدا و کف آن‌ها پارکت است، همچنین تمامی آن‌ها یک تلویزیون صفحه مسطح دارند و ملافه تخت‌ها کتانی است. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و همچنین برای راحتی مسافران خدمات بلیط، تور و یک دستگاه خودپرداز در دسترس آن‌ها قرار گرفته است.

دوچرخه سواری و پیاده‌روی در نواحی اطراف هتل ریپابلیک محبوب است، به همین دلیل این هتل اتاق‌های کرایه دوچرخه نیز دارد. البته در این هتل ماشین هم می‌توانید کرایه کنید. فاصله اپرا و تئاتر باله ارمنستان از این هتل ۰٫۹ کیلومتر و از موزه نسل کشی ارامنه ۱٫۹۳ کیلومتر است. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس نزدیک‌ ترین فرودگاه به هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک محسوب می‌شود که از این هتل ۹٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

ریپابلیک اسکوئر بوتیک هتل ایروان 1

هتل ریپابلیک یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را در ایروان دارد و از این لحاظ امتیاز ۹٫۷ را در میان مهمانان کسب کرده است. همچنین زوج‌های جوان به این هتل ۹٫۸ امتیاز را داده‌اند. همچنین این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند، قیمت مناسبی دارد. با این سطح امتیاز می توان هتل ریپابلیک را از بهترین هتل های ایروان برشمرد.

از دیگر امکانات هتل ریپابلیک اسکوئر بوتیک می‌توان به استخر، ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع، میز پذیرش ۲۴ ساعته، تراس و بار اشاره کرد.

امتیاز: ۹٫۳

آدرس:  Zaqyan 5/3, 0002 Yerevan, Armenia

map

۸- Aghababyan’s Hotel از بهترین هتل های ایروان ارمنستان

هتل آقابابیان ایروان یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های ایروان است که ۸ کیلومتر از میدان جمهوری ارمنستان فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه هوا و یک بار است. همچنین این هتل یک رستوران، یک میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و وای فای رایگان دارد. صبحانه‌ هتل آقابابیان به صورت بوفه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

هتل آقابابیان ایروان

فاصله اپرا و تئاتر ارمنستان از هتل آقابابیان ۸ کیلومتر است. این هتل در میان زوج‌های جوان بسیار محبوب بوده و توانسته نمره ۹٫۶ را کسب کند. همچنین با توجه به خدماتی که ارائه می‌کند هزینه‌های آن بسیار مناسب است. با این اوصاف می توان این هتل را یکی از بهترین هتل های ایروان دانست .

از دیگر امکانات هتل آقابابیان می‌توان به استخر، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، اسپا، اتاق خانوادگی و بار اشاره کرد.

امتیاز: ۹٫۲

آدرس:  Nazarbekyan 25/5, 0057 Yerevan, Armenia

اقامت در ایروان با رزرو بهترین هتل های شهر!

برخلاف تصور عموم، ارمنستان جاذبه های دیدنی متنوعی دارد و سالانه مردم زیادی به این کشور سفر می کنند. به همین دلیل است که در گوشه گوشه این کشور به ویژه در ایروان می‌توان هتل های زیادی پیدا کرد که با امکانات و قیمت‌های مختلف، خدمات ارائه می‌دهد. اگر قصد سفر به ایروان را دارید، بد نیست تا بهترین هتل های ایروان را بشناسید و انتخاب خود را از میان این لیست بردارید. هر کدام از بهترین هتل های ایروان با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و خدمات رضایتبخش می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند. در نظر داشته باشید که برای انتخاب بهترین هتل های ایروان باید بودجه و هدف خود را مشخص کنید.

آیا تا به حال ایروان سفر کرده‌اید؟ شما کدام یک از بهترین هتل های ایروان را به خوانندگان ما پیشنهاد می‌کنید.

پاسخ به سوالات متداول درباره هتل های ایروان

بهترین هتل های ۵ ستاره ایروان کدام هتل ها هستند؟

هتل رادیسون بلو، مولتی گراند فارائون، هتل گرند ایروان و…

بهترین هتل ۳ ستاره ایروان را معرفی کنید؟

ایبیس ایروان سنتر بهترین هتل ۳ ستاره ایروان است که دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری دارد.

هزینه اقامت در هتل های ایروان چقدر است؟

هزینه اقامت در این شهر بستگی به هتل انتخابی شما و همچنین زمان سفرتان دارد. در ایروان تنوع هتل ها بالاست، از هتل های یک ستاره تا ۵ ستاره که هزینه هرکدام متفاوت است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید