بهترین فصل سفر به اصفهان

0
4911
بهترین فصل سفر به اصفهان
بهترین فصل سفر به اصفهان

چه فصلی بهترین فصل سفر به اصفهان است؟

بسیاری از گردشگران معتقدند که آگاهی از وضعیت آب و هوای شهری که به آن سفر می‌کنند یکی از مهم‌ترین مراحل برنامه‌ریزی پیش از سفر است تا بدین ترتیب به بهترین نحو خود را برای سفر آماده کنند. اصفهان یکی از پربازدترین شهرهای ایران در سفرهای داخلی است و آگاهی از وضعیت آب و هوای این شهر نیز به شما کمک بزرگی در برنامه ریزی برای سفری که پیش رو دارید خواهد کرد. با آگاهی از وضعیت شهر اصفهان در هر فصل می‌توانید به این موضوع پی ببرید که بهترین فصل سفر به اصفهان و ارزانترین فصل سفر به اصفهان چه زمانی است. در این مطلب به تفکیک به بررسی سفر در چهار فصل سفر به اصفهان می‌پردازیم. با فلای تودی همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما اصفهان

سفر به اصفهان در بهار

سفر به اصفهان در بهار
سفر به اصفهان در بهار

بهترین فصل سفر به اصفهان از اواسط فرودین تا اواسط اردیبهشت است. در این بازه زمانی، فصل بهار در اصفهان به اوج زیبایی خود می‌رسد. آب وهوای اصفهان بسیار دلپذیر و باغ‌های آن مملو از درختان سبز و گل‌های رنگارنگ هستند. در این زمان‌ می‌توانید در کنار زاینده رود قدم بزنید و از پل های تاریخی مثل سی و سه پل و پل خواجو که بر روی این رود بنا شدند، دیدن کنید. علاوه بر این دیگر نه از شلوغی عید خبری هست و نه از گرمای طاقت فرسای تابستان.

علاوه بر این در فصل بهار، می‌توانید از بیابان‌های اطراف اصفهان از جمله کویر ورزنه (کویر خارا) دیدن نمایید.

سفر به اصفهان در پاییز

بهترین فصل سفر به اصفهان فصل پاییز
سفر به اصفهان در پاییز

آب وهوای اصفهان در پاییز به خصوص از ماه مهر تا آبان معتدل است. قدم زدن روی برگ‌های زرد پاییزی خیابان چهار باغ و فضای گرم و رنگارنگ باغ‌های اصفهان در این فصل به جذابیت این شهر می‌افزاید و سفر شما به اصفهان را خاطره انگیزتر می‌سازد. علاوه بر این در آبان ماه که هوا معتدل است می‌توانید از صحراهای اطراف اصفهان دیدن کنید. بنابراین پاییز هم یکی دیگر از بهترین فصل‌های سفر به اصفهان محسوب می‌شود چرا که علاوه بر اینکه این شهر در فصل پاییز زیباست اثری از شلوغی جمعیت گردشگران هم در آن دیده نمی‌شود.

سفر به اصفهان در زمستان

بهترین فصل سفر به اصفهان فصل زمستان
سفر به اصفهان در زمستان

فصل زمستان در اصفهان بسیار مناسب کسانی است که به اسکی علاقه مند هستند. در فصل زمستان کوه‌های اطراف اصفهان پشیده از برف است، بنابراین می‌توانید از اوایل دی تا اواخر اسفند از اسکی روی کوه‌های اصفهان لذت ببرید .

سفر به اصفهان در تابستان

سفر به اصفهان در تابستان
سفر به اصفهان در تابستان

فصل تابستان در اصفهان گرم و خشک است. اگر در این فصل به تابستان سفر کنید گرمای هوا شما را کمی اذیت خواهد کرد. اما به دلیل گرمای هوا جمعیت گردشگران در فصل تابستان در اصفهان به شدت کم می‌شود و هزینه‌های سفر از جمله بلیط قطار، بلیط هواپیما و رزرو هتل در اصفهان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اگر جز آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید در زمان‌های خلوت سفر کنید، فصل تابستان برای شما بهترین و در عین حال ارزانترین فصل سفر به اصفهان است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید