معرفی اوت لت مال دبی

بی شک یکی از لذت بخش ترین لحظات سفر، خرید کردن و پرسه زدن در مراکز خرید گوناگون است. اما گاهی تنوع زیاد فروشگاه ها ممکن است کمی گیج کننده و خسته کننده باشد. یا هزینه ای که برای خرید اجناس برند می پردازید کمی بالا باشد. بهترین گزینه برای حل این مشکل اوت لت ها هستند. اوت لت ها این امکان را برای شما فراهم می کنند تا تمامی اجناس و برند ها را یکجا ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. دبی نیز با داشتن اوت لت های گوناگون این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است. اگر شما نیز قصد سفر به دبی را دارید با فلای تودی همراه شوید تا با یکی از مشهورترین اوت لت های دبی یعنی اوت لت مال دبی آشنا شوید.

خرید در اوت لت مال دبی
خرید در اوت لت مال دبی

اوت لت مال دبی( dubai outlet mall) یکی از بهترین مکان ها در شهر دبی برای خرید اجناس برند با تخفیف های باور نکردنی است. این اوت لت که توسط گروه هلدینگ ال اهلی توسعه داده شده است، نخستین اوت لت خاورمیانه محسوب می شود، و بیش از ۱۲۰۰ برند برتر و ممتاز در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

این مرکز به عنوان مقصدی واقعی و نهایی برای خرده فروشی اختصاص داده شده است و می توانید با خرید از اوت لت مال دبی از تخفیف های ۳۰ تا ۹۰ درصدی روی اجناس بهره ببرید. بیشتر محصولات در ۲۴۰ مغازه ارائه می شوند و گزینه های بسیاری برای خوردن غذا و نوشیدنی در این مرکز خرید وجود دارد.

فروشگاه های اوت لت مال دبی
فروشگاه های اوت لت مال دبی

با گشت و گذار در اوت لت مال دبی می توانید مطمئن باشید که اجناسی با برندها و طراحان معتبر را خریداری کنید. مهمتر از همه اینکه، در این اوت لت تنوع در برندهای گوناگون نیز شما را مطمئن می کند که برای هر کسی در اوت لت دبی چیزی برای عرضه وجود دارد.

هر نوع محصولی از لباس، کفش، لباس ها و اجناس ورزشی گرفته، تا عطر، لوازم آرایشی، اجناس الکتریکی، ساعت، عینک آفتابی و اسباب بازی در این اوت لت عرضه می شود.

خرید در اوت لت مال دبی
خرید در اوت لت مال دبی

Sun & Sand Sports که بزگترین خرده فروشی ورزشی در خاورمیانه می باشد، هر کالایی از تی شرت و تجهیزات شنا گرفته تا دوچرخه و وسایل گلف در آن عرضه می شود. این برندها شامل آدیداس، تیمبرلند، نورت فیس، ریبوک، دانلوپ، و ونس می باشد.

برندهای ورزشی در اوت لت مال دبی
برندهای ورزشی در اوت لت مال دبی

این اوت لت فروشگاهی با قیمت های پایین از طراحان لباس معروف از میلان، پاریس، لندن و نیویورک است. برندهایی که در این اوت لت به فروش می رسند شامل امیلیو پوچی( emilio pucci)، ژان پل گوتیه( jean paul gaultier)، جیمی چو( jimmy choo)، استلا مک کارتنی( stella mccartney)، موسکینو( moschino)، ایمپریو آرمانی( emporio armani) و بسیاری برندهای مطرح دیگر می باشند.

اوت لت مال دبی
اوت لت مال دبی

اوت لت مال دبی مکانی هم برای نگهداری از کودکان دارد. و اگر در طول خرید بخواهید استراحتی به خود بدهید و کودکانتان را مشغول کنید می توانید آن ها را به زمین های بازی، سرگرمی ها و بازی هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده است ببرید.

چاک ای چیز - اوت لت مال دبی
چاک ای چیز در اوت لت مال دبی

همچنین این اوت لت با داشتن فودکورت ها و رستوران های متنوع، گزینه های زیادی را برای صرف غذا در اختیار شما می گذارد. طوری که بیشتر از خرید از خرده فروشی ها مایل خواهید بود که وقت خود را در رستوران های آن صرف کنید.

رستوران های اوت لت مال دبی
رستوران های اوت لت مال دبی

اوت لت مال دبی در دبی لند و در جاده العین واقع شده است.

رفتن به اوت لت مال دبی آسان است. اتوبوس های شاتلی هستند که شما را از تمامی نقاط دبی، مستقیم به این مرکز خرید می برند.

ساعت کاری این اوت لت شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب می باشد.

اوت لت مال دبی
اوت لت مال دبی

روزهای دوشنبه روزهای چانه زنی در این اوت لت است. یعنی جایی که بهترین کالاهای برند در نمایندگی های خود با قیمت اصلی به فروش می رسیدند را می توانید روزهای دوشنبه در این اوت لت این با قیمت های باور نکردنی خریداری کنید. در روزهای دوشنبه خرید از این اوت لت آسان تر از همیشه خواهد بود. یعنی شما دسترسی آسانی به تمامی اجناس برند با تخفیف های ویژه خواهید داشت.

با خرید از این اوت لت روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر فنجانی قهوه یا چای و همچنین کوپن تخفیف به عنوان هدیه به شما داده خواهد شد.

اگر قصد سفر به دبی را دارید، می توانید بلیط هواپیمای دبی را از هر یک از ایرلاین های این شهر خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید بلیط هواپیما فلای دبی است. فلای دبی نیز یکی از ایرلاین های دبی است که در عین با کیفیت بودن ایرلاین ارزان قیمتی محسوب می شود. فلای دبی همچون تمامی ایرلاین های این کشور امکان خرید بلیط هواپیمای فلای دبی را نیز برای شما فراهم کرده است. برای خرید بلیط این ایرلاین کافی ست که با یک کلیک ساده وارد صفحه خرید این ایرلاین شده و خرید خود را به سادگی انجام دهید.

رزرو هتل در دبی با بهترین قیمت

اخذ ویزای دبی عادی و فوری

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید