یونان کشور شگفتی‌هاست. کشوری با تاریخ غنی، طبیعتی چشم‌نواز و غذاهای جذاب و جاذبه‌های گردشگری متنوع که مقصد سفرهای تابستانی بسیاری از افراد در سرتاسر دنیاست. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، بهتر است ابتدا راهنمای سفر به یونان را مطالعه کنید و شناخت کاملی از این کشور زیبا به دست آورید. با مجله گردشگری فلای تودی همراه شوید تا شما را به یکی از تاریخی‌ترین کشورهای جهان ببریم.

یونان کجاست؟

یونان، جنوبی‌ترین کشور شبه جزیره بالکان است. جغرافیای این کشور در رشد و توسعه آن نقش بسزایی داشته است. همیشه در طول تاریخ کوهستان‌های یونان، ارتباطات داخلی آن را محدود کرده‌اند، اما در عوض دریاها، افق‌های تازه‌ای را به روی این کشور گشوده‌اند. مساحت کل یونان، که یک پنجم آن جزایر یونان را شامل می‌شود، با کشور انگلستان قابل مقایسه است.

یونان، ۲۲۷ جزیره دارد که حدود ۱۷۰ تای آنها مسکونی هستند. شرقی‌ترین جزایر دریای اژه، تنها چند مایل با سواحل ترکیه فاصله دارند. آتن پایتخت یونان است که در نیمه دوم قرن بیستم به سرعت رشد کرد.

راهنمای سفر یونان 7

یونان، در آن واحد هم یک کشور اروپایی و هم بالکانی، مدیترانه‌ای و خاور نزدیک به شمار می‌رود. این کشور، نقطه اتصال اروپا، آسیا و آفریقاست؛ بنابراین میراثی از یونان باستان، امپراتوری بیزانس و چهار قرن از حکومت عثمانی ترکیه را در خود دارد.

با همین مرور کوتاه بر تاریخچه و قدمت یونان، می‌توان دریافت این کشور چه منبع غنی از آثار تاریخی را با خود به همراه دارد. این همان چیزی است گردشگران علاقه‌مند به تاریخ و تمدن‌های گذشته را برای سفر به یونان ترغیب می‌کند.

چطور به یونان سفر کنیم؟

بدون شک خرید بلیط هواپیما آتن یا هر مقصد دیگری در این کشور یکی از اولین نکات این راهنمای سفر به یونان است. پروازهای بین‌المللی زیادی به مقصد فرودگاه اصلی آتن انجام می‌شود. فرودگاه بین‌ المللی آتن مقصد اصلی گردشگران است، اما پروازهای مستقیمی نیز به جزایر یونان مانند جزیره سانتورینی انجام می‌شود. در حال حاضر پروازهای ایران به آتن و سانتورینی با هواپیمایی قطر ایرویز، امارات، ترکیش، پگاسوس، فلای دبی، ایژین، بالتیک و آسترین انجام می‌شود که می‌توانید از فلای تودی رزرو کنید.

راهنمای سفر یونان 13

اطلاعات بیشتر درباره یونان:

  • زبان: یونانی
  • واحد پول یونان: یورو
  • جمعیت: ۱۰٫۷۲ میلیون (تا سال ۲۰۲۰)
  • سیاست: یونان یک جمهوری دموکراتیک است که نخست‌وزیر، در راس حکومت و رئیس جمهور، در راس دولت قرار دارد.
  • میراث جهانی یونسکو در یونان: جالب است بدانید تا سال ۲۰۲۰ ، ۱۸ سایت گردشگری یونان در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده که از معروف‌ترین آنها می‌توان به معبد دلفی، شهر قدیمی رودس و آکروپلیس اشاره کرد.
  • پیش شماره یونان: +۳۰
  • تفاوت ساعت: ۳۰ دقیقه عقب‌تر از تهران

آب و هوای یونان چگونه است؟

به طور کلی، آب و هوای یونان گرم و مدیترانه‌ای است. تابستان در یونان هوا گرم و مرطوب است و در زمستان دمای هوا تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند؛ حتی ممکن است در بعضی نقاط کوهستانی بارش برف را مشاهده کنید. البته سرما یا گرما باعث کاهش تعداد گردشگران در یونان نمی‌شود؛ حتی در تابستان به قدری تعداد گردشگران زیاد است که برای بازدید از اماکن باید از قبل بلیط رزرو کنید یا اگر هتل خاصی را برای اقامت در نظر دارید، حتما از قبل در آنجا اتاق رزرو کنید.

راهنمای سفر یونان 14

بهترین زمان سفر به یونان چه زمانی است؟

تابستان‌های یونان بسیار داغ است و این کشور از اواسط جولای تا آگوست گردشگران زیادی را که عاشق سفرهای ساحلی و آفتاب گرفتن هستند، به خود جلب می‌کند. سواحل یونان در این ماه‌ها مملو از گردشگر می‌شود.

اگر می‌خواهید در آب و هوای مطبوع به این کشور سفر کنید و با شلوغی مواجه نشوید، ژوئن و سپتامبر (خرداد تا تیر، شهریور تا مهرماه) بهترین زمان سفر به یونان محسوب می‌شود. اگر به دنبال سفر ارزان به یونان هستید، در ماه‌های اکتبر و می که قیمت‌ها بسیار پایین هستند، برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنید. آب و هوای یونان در ماه اکتبر کمی غیرقابل پیش‌بینی است و ممکن است به خصوص در غرب یا در کوهستان‌های یونان با طوفان مواجه شوید.

در فصل زمستان و در ماه‌های دسامبر تا مارس، احتمالا شاهد تعطیلی بسیاری از اقامتگاه و تفرجگاه‌های جزایر یونان خواهید بود.

آشنایی با جاهای دیدنی یونان

جزایر یونان در کنار آثار تاریخی این کشور و طبیعت شگفت‌انگیز آن، بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد. شهرهای یونان به ویژه آتن پایتخت این کشور را با جاذبه‌های تاریخی‌اش را نباید در این شهر از دست داد. همه اینها سبب شده تا جاذبه‌های گردشگری زیاد و متنوعی در اختیار گردشگران باشد.

بازدید از سایت‌های باستان‌شناسی و روستاها، لذت از سواحل دلپذیر و جزایر زیبا، تجربه قایق‌سواری در حدفاصل جزایر، تست غذاهای محلی و لذت تماشای غروب آفتاب در ساحل مدیترانه، از جمله محبوب ترین تفریحات یونان به شمار می‌روند.

راهنمای سفر یونان 5

به طور خلاصه تعدادی از جاهای دیدنی یونان عبارتند از:

دلفی | سفر به مرکز زمین

یونانیان باستان، دلفی را مرکز زمین می‌دانستند. دلفی در دل طبیعتی بی‌نظیر پای کوه‌های پارناسوس در وسط سرزمین یونان قرار دارد و خاصیت عرفانی خود را طی قرن‌ها حفظ کرده است. اگر سری به این جاذبه یونان بزنید، بهتر این موضوع را درک خواهید کرد. بهار با شکوفه‌های وحشی در سرتاسر این دره، بهترین زمان بازدید از دلفی به شمار می‌رود. دلفی صومعه بیزانسی قرن یازدهم است که در ۱۱ کیلومتری شمال غربی مرکز آتن و در اطراف چیداری، جنوب خیابان آتینون قرار دارد.

سانتورینی | تماشای غروب زیبای خورشید

در فهرست مناطقی که پیش از مرگ باید دید، سانتورینی همیشه حضور دارد. غروب خورشید در جزایر سانتورینی یونان ، از صحنه‌های به یادماندنی در زندگی‌تان خواهد بود. بسیاری از افراد تماشای غروب در سانتورینی را در منطقه Oia تجربه می‌کنند، اما چشم‌انداز غروب از Akrotiri در جنوب غربی این جزیره زیباتر و منطقه نیز خلوت‌تر است.

با خرید بلیط سانتورینی به یکی از زیباترین و مشهورترین جزایر یونان سفر کنید. سانتورینی یکی از رمانتیک ترین مقاصد جهان نیز به شمار می‌رود. فاصله بین آتن تا سانتورینی یک پرواز ۵۰ دقیقه‌ای است.

راهنمای سفر یونان 1

زاکینتوس | سلفی با کشتی غرق شده

زاکینتوس (Zakynthos) یک جزیره در یونان است که در منطقه‌ای با همین نام قرار دارد. زاکینتوس همان کشتی به گل نشسته در یونان که در بسیاری از عکس‌های یونان به چشم می‌خورد، یکی از جاهای دیدنی محبوب در این کشور است. خلیج Navagio با صخره‌های تماشایی، شن‌های سفید، آب‌های فیروزه‌ای و کشتی به گل نشسته، بهترین جا برای گردش و سلفی گرفتن به شمار می‌رود.

راهنمای سفر یونان 3

کوه المپوس | کوهی افسانه‌ای

اگر کمی هم اهل کوهنوردی هستید، باید در سفر به یونان کوهنوردی در کوه افسانه‌ای المپوس را تجربه کنید. برای آنکه بهترین بهره را از این جاذبه ببرید، باید برای یک کوهنوردی دو یا سه روزه برنامه‌ریزی کنید. شهر کوچک لیتورو (Lithoro) در قسمت شرقی این کوه، بهترین مکان برای اقامت است.

راهنمای سفر یونان 8

گشت و گذار در پلیون | Pelion

شبه جزیره پلیون هر چیزی که برای یک گردش فرحبخش نیاز دارید را در خود جای داده است. از فضای سبز، سواحل زیبا، دهکده‌های جذاب و مسیر پیاده‌روی فوق‌العاده گرفته تا بهترین فصل برای پیاده‌روی در این شبه جزیره یعنی اواخر آوریل تا اوایل ژوئن و اوایل سپتامبر تا اکتبر را از دست ندهید. کوه پلیون در قسمت جنوب شرقی تسالی در شمال یونان قرار دارد.

راهنمای سفر یونان 10

آکروپلیس | تجربه لذت اکتشاف

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی آتن، آکروپلیس است. آکروپلیس آتن بر فراز این شهر قرار دارد و سفر به یونان بدون بازدید از این اثر و موزه‌های باستان‌شناسی پارتنون و آتن، لطفی نخواهد داشت. اما علاوه بر سیر و سفر در بخش تاریخی آتن، قسمت مدرن آن را نیز از دست ندهید. کمی در محله‌های آتن و شلوغی‌های آن پرسه بزنید و با زندگی مردم آتن آشنا شوید. آکروپلیس در شمال شرقی پارتنون در شهر آتن و در مرتفع‌ترین نقطه‌ دشت قرار دارد.

راهنمای سفر یونان 4

زندگی شبانه در میکونوس | Mykonos

کمی از آرامش فاصله بگیرید و کمی شلوغی و هیجان را در میکونوس تجربه کنید. میکونوس یکی از معروف ترین جزایر یونان به شمار می‌رود که در دریای اژه قرار دارد. بهترین زمان سفر به میکونوس فصل تابستان است و زندگی شبانه و جشن‌های متعدد از جاذبه های این فصل در جزیره زیبای میکونوس به شمار می‌رود.

راهنمای سفر یونان 9

در یونان کجا اقامت کنیم؟

دنبال هر نوع اقامتگاهی با هر بودجه‌ای که باشید، در یونان در دسترس قرار دارد. البته قیمت‌ها بستگی زیادی دارد به این که در چه زمانی از سال سفر کرده و کدام منطقه را برای بازدید انتخاب می‌کنید. در زمان های سیزن (اوج سفر) که ماه‌های جولای و آگوست است و در طول عید پاک، شلوغ‌ترین زمان سفر به این کشور محسوب می‌شود، به همین خاطر باید رزرو هتل یونان را خیلی زودتر انجام دهید.

علاوه بر هتل، هاستل، هتل آپارتمان و ویلا نیز برای اقامت در یونان در دسترس قرار دارد. رزرو هتل در شهرها و جزایر مختلف یونان را می‌توانید به راحتی در فلای تودی با بهترین قیمت انجام دهید.

بهترین هتل‌های یونان کدام‌ اند؟

برای لذت بردن از جاذبه‌ها و تفریحات در هنگام سفر به یونان، لازم است از قبل هتل رزرو کنید. در فلای تودی این امکان فراهم شده است که به انواع هتل‌های یونان دسترسی داشته باشید و با پرداخت ریالی هزینه هتل، واچر خود را دریافت کنید. در ادامه چند مورد از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های یونان را معرفی خواهیم کرد.

هتل رادیسون بلو آتن

اگر مایلید در یک هتل پنج ستاره و مجلل اقامت داشته باشید، هتل رادیسون بلو آتن، با امکانات لوکس و خدمات کامل آماده پذیرایی از مهمانان خود است.

راهنمای سفر یونان 15

هتل الکترا پالاس آتن

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و با کیفیت یونان، هتل الکترا پالاس آتن است. با اقامت د راین هتل، در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی آتن قرار دارید.

هتل هرا آتن

هتل هرا آتن، هتلی چهار ستاره با امکانات و خدماتی استاندارد و قابل قبول است. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های آتن مانند آکروپولیس قرار دارد.

راهنمای سفر یونان 16

بهترین جزایر یونان کدام اند؟

در سفر به یونان می‌توانید سری هم به جزیره‌های آن بزنید چون محبوبیت این جزیره‌ها کم از یونان نیست. به طور کلی، یونان ۲۲۷ جزیره دارد که تعدادی از آنها معروف و توریستی هستند و بعضی از آنها حتی خالی از سکنه‌اند. بزرگترین جزیره یونان، کرت نام دارد. اگرچه پیش از این با چند مورد از جزیره‌ها آشنا شدید، در ادامه، فهرست بهترین جزایر یونان را کامل می‌کنیم.

سانتورینی | تصویری تماشایی از خانه های سفید

این جزیره که در گذشته با نام لاتین تِرا شناخته می‌شد، امروزه با خانه‌های سفیدش معروف است و از شهرهای مشهور در یونان محسوب می‌شود. تصویر خانه‌های سفید با در و پنجره‌های آبی، تضاد رنگ گل‌های کاغذی شهر با سفیدی دیوار خانه‌ها و منظره دریا باعث شده است که کردشگران برای ثبت تصاویر کارت پستالی راهی سانتورینی شوند. آب و هوای سانتورینی گرم و شرجی است و به همین دلیل  فضای آن در فصول گرم سال خلوت‌تر می‌شود.

راهنمای سفر یونان 17

میکونوس | جایی برای تفریحات شبانه

یکی دیگر از جزیره‌‌های زیبای مدیترانه که در سفر به یونان باید آن را ببینید، جزیره میکونوس است. گفته می‌شود اولین حاکم این جزیره میکونوس نام داشته است و به همین دلیل نام جزیره را میکونوس گذاشته‌اند. به میکونوس، جزیره بادها نیز می‌گویند زیرا معمولا بادهای بسیار شدیدی در جزیره می‌وزد. یکی از دلایل محبوبیت این جزیره، تفریحات شبانه پر جنب و جوش و پویای آن است.

کِرت | گهواره تمدن اروپا

این جزیره، بزرگترین جزیره یونان است و آن را گهواره تمدن اروپا می‌دانند. اولین تمدن بزرگ اژه‌ای، تمدن مینوسی بود که در حدود ۶۳۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در کرت شکل گرفت. برای اطلاع پیدا کردن درباره این تمدن، می‌توان به افسانه‌ها و آثار شاعرانی مانند هومر مراجعه کرد. بنابراین، در کرت علاوه بر لذت بردن از طبیعت زیبا، آثار باستانی جذابی را می‌توان دید. مناطق باستانی، موزه‌ها و قلعه‌ها بخشی از این جاذبه‌های باستانی هستند.

راهنمای سفر یونان 18

رودز | جزیره خورشید

جزیره رودز یا رودس، در جنوب شرقی آتن و شمال غرب ترکیه واقع شده است. این جزیره، نام‌های مستعار مختلفی از قبیل «جزیره خورشید»، «جزیره مروارید» و  «جزیره شوالیه‌ها» دارد. نام رودز، یادآور غول رودس، از عجایب هفتگانه جهان قدیم، است. اما امروزه این جزیره همیشه آفتابی، میزبان گردشگرانی است که مایلند تابستان خود را در سواحل زیبای رودز بگذرانند. در سفر به یونان، حتما از این جزیره زیبا دیدن کنید.

ساموس | با طبیعتی تماشایی

این جزیره سرسبز، در نزدیکی ترکیه قرار دارد و به واسطه طبیعت تماشایی و بناهای تاریخی جذابش، نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. شهر زیبای پیتاگوریون، معبد هرا، ساحل میکرو سیتانی و موزه باستان شناسی ساموس از جاذبه‌های این جزیره یونانی هستند.

پاروس | دومین جزیره بزرگ یونان

در سفر به یونان، جزیره پاروس را حتما ببینید. این جزیره در مرکز دریای اژه قرار دارد و دومین جزیره بزرگ یونان محسوب می‌شود. این جزیره دارای خانه‌هایی با معماری سنتی یونانی است و بنادر ماهیگیری آن همچنان فعال هستند. بقایای قلعه فرانکیش، ساحل پاندا و ساحل طلایی، از جاذبه‌های این جزیره هستند.

راهنمای سفر یونان 19

غذای سنتی یونان که باید امتحان کرد

در ادامه راهنمای سفر به یونان به بخش جذاب هر سفری یعنی رستوران گردی می‌رسیم. در هر سفری باید غذاهای محلی را تجربه کرد. به خصوص غذاهای یونانی بسیار متنوع و خوشمزه هستند و رفتن به رستوران‌ های یونان از جاذبه‌های محبوب این کشور به شمار می‌رود.

Tzatzíki و souvlaki و دلمه، انتخاب‌های اصلی برای غذا خوردن در یونان هستند. غذاهای یونانی هم اصلی‌ترین غذایی است که می‌توانید در یونان امتحان کنید. gyros pitta یونانی، غذایی است که گوشت بره، گوجه فرنگی، پیاز، سالاد و مقداری سیب زمینی سرخ شده در نان سرو می‌شود و شاید بهترین فست فودی باشد که امتحان می‌کنید.

تجربه قهوه یونانی در قهوه خانه‌های سنتی یونان را هم از دست ندهید.

راهنمای سفر یونان 12

آشنایی با بهترین رستوران های یونان

حالا که با غذاهای بومی یونان آشنا شدید، زمان ان رسیده است که بعضی از بهترین رستوران‌های یونان برای صرف غذاهای بومی و همچنین غذاهای بین المللی را بشناسیم.

رستوران Ambrosia : واقع در سانتورینی به نشانی Cliffside Terrace at Village Center, Oía 847 02, Greece

رستوران Tudor Hall : واقع در آتن به نشانی Vasileos Georgiou A 3, Athina 105 64, Greece

رستوران Peskesi : واقع در کرت به نشانی Kapetan Charalampi 6-8, Herkelion, Iraklio 712 02, Greece

رستوران Astir Palace Resort : واقع در آتن: به نشانی  Apollonos 40, Vouliagmeni 166 71, Greece

رستوران Merastri: واقع در کرت به نشانی Chrisostomou 17, Iraklio 713 06, Greece

رستوران Maiandros: واقع در آتن به نشانی Adrianou 47, Athina 105 55, Greece

رستوران Fokos Taverna: واقع در میکونوس به نشانی Fokos Φωκός, Ano Mera 846 00, Greece

راهنمای سفر یونان 20

علاوه بر این‌ها، از بهترین رستوران‌ های آتن، می‌توان به رستوران فانکی گورمت، رستوران آلریا، رستوران موزه آکروپلیس، رستوران کیکو و رستوران اسپوندی اشاره کرد.

سوغاتی‌ های یونان چه هستند؟

  • اشیاء تزیینی از جنس چوب زیتون که حکاکی شده‌اند.
  • روغن زیتون تولید شده توسط تولیدکنندگان یونانی.
  • کیف‌های چرم دست‌ساز و منسوجات مانند رومیزی.

اگر قصد خرید در آتن دارید، مرکز خرید آتنیان کپیتول، مرکز خرید گلدن هال، مرکز خرید ریور وست و مرکز خرید مال آتن را می‌توانید در میان بهترین گزینه‌ها قرار دارند.

فستیوال‌ها و رویدادها و جشن‌ها در یونان

یونان، تاریخ و فرهنگی غنی دارد؛ بنابراین، عجیب نیست که جشنواره‌های گوناگونی در طول سال در این کشور برگزار شود. در ادامه با مهم‌ترین جشنواره‌های یونان آشنا خواهیم شد.

فستیوال یونان-اپیداروس: مشهورترین فستیوال یونان است که در آن رویدادهای فرهنگی، تئاتر و اجرای موسیقی وجود دارد. (زمان برگزاری: می تا اکتبر)

جشنواره بین‌المللی فیلم تسالونیکی: جشنواره فیلمی با هدف کشف و معرفی فیلمسازان جدید است. (زمان برگزاری: ۳ تا ۱۳ نوامبر)

فستیوال راک وِیو: این فستیوال به موسیقی راک اختصاص دارد و از معروف‌ترین فستیوال‌های موسیقی است. (زمان برگزاری: اواسط ژوئن تا جولای)

فستیوال المپ: جشنواره موسیقی و تئاتر است که با هدف آشنا کردن گردشگران با فرهنگ یونان برگزار می‌شود. (زمان برگزاری: ماه جولای تا آگوست)

کارناوال پاتراس: دراین فستیوال، علاوه بر رژه و نمایش خیابانی، آتش بازی و سرو غذاهای بومی نیز وجود دارد. (زمان برگزاری: ۱۷ ژانویه هر سال)

راهنمای سفر یونان 21

برای گشت و گذار در یونان از کدام وسایل نقلیه می‌توان استفاده کرد؟

اتوبوس در سرتاسر یونان به وفور یافت می‌شود که در تمام مسیرهای اصلی جابجا می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید اسکوتر، موتور سیکلت و ماشین هم کرایه کنید.

رانندگی در یونان و در میان طبیعت زیبای آن خاطره‌انگیز خواهد بود، اما گزینه قطار را هم در اختیار دارید که البته کندتر از اتوبوس شما را به مقصد خواهد رساند.

قایق‌سواری هم گزینه خوب و البته مقرون به صرفه‌ای به خصوص برای جابجایی بین جزایر یونان است. سفر با قایق ارزانتر از پرواز خواهد شد، اما زمان بیشتری صرف می‌کند. برای مثال، مسیر آتن تا رودس تنها دو ساعت پرواز است، اما با قایق ۲۸ ساعت طول می‌کشد.

راهنمای سفر یونان 22

سیستم حمل و نقل در یونان در سال‌های اخیر پیشرفتن قابل توجهی داشته است. بنابراین، می‌توانبد برای تردد در شهر، از اتوبوس، مترو، تاکسی و تراموا استفاده کنید. برای استفاده از سیستم نقلیه عمومی، می‌توانید از باجه‌های فروش خودکار بلیط تهیه کنید. بلیط‌ها در انواع یک روزه، سه روزه، پنج روزه و یک ماهه هستند.

آشنایی با تفریحات آبی در یونان

شاید تصور بسیاری از سفر به یونان، به اشتباه تنها به بازدید از اماکن تاریخی و جزایر آن خلاصه شود، اما گردشگری یونان فراتر از اینهاست. گردشگرانی که به یونان سفر می‌کنند، انواع تفریحات هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنند. ورزش‌های آبی مانند اسکی روی آب، پاراسلینگ، قایق‌رانی، موج‌سواری، پاراسل و جت اسکی، از فعالیت‌هایی است که می‌توانید در سفر به یونان تجربه کنید.

راهنمای سفر یونان 2

بهترین مناطق موج‌سواری در یونان شامل واسیلیکی در Lefkada، سانتا ماریا در Paros، پراسونیسی در Rhodes، Kokkari در ساموس، Kouremenos در شرق کرت و Karathonas در پلوپونز می‌شود.

غواصی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که می‌توان در سفر به یونان تجربه کرد. به طور کلی،جاذبه های یونان به حدی متنوع هستند که هر کس با هر سلیقه‌ای از سفر به این کشور لذت می‌برد.

شرایط سفر به یونان چیست؟

یونان، یکی از کشورهای عضو شینگن است. بنابراین، شهروندان ۱۵۰ کشور در دنیا از جمله ایران، باید برای سفر به یونان ویزای شینگن داشته باشند. برای دریافت اطلاعات و خدمات مربوط به ویزای یونان، می‌توانید با کارشناسان بخش ویزای فلای تودی در ارتباط باشید تا برای اخذ ویزای توریستی شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۴۰۵۰۰۰ – داخلی ۳

سفر به یونان را هرگز فراموش نخواهید کرد

شرایط سفر به یونان را فراهم کنید و با سفر به یکی از زیباترین کشورهای اروپایی، خاطره‌ای متفاوت بسازید. اگر هدف‌تان تاریخ یونان است، به آتن پایتخت این کشور بروید و اگر به دنبال ساحل و آفتاب هستید، به جزایر بروید. ویزای یونان، بلیط هواپیما و رزرو هتل از بخش‌های اصلی سفر به این کشور هستند.

تجربه شما از سفر به این کشور چه بوده است؟ چه چیزهایی را تجربه کرده‌اید و کدام جاذبه گردشگری یونان برایتان خوشایندتر بوده است؟

سوالات متداول درباره سفر به یونان

بهترین زمان سفر به یونان چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به یونان، بهار و پاییز است که دمای هوا معتدل و مطلوب است.

محبوب‌ترین جزایر یونان کدام‌اند؟

سانتورینی، کرت و میکونوس از محبوب‌ترین جزایر یونان هستند.

آیا سفر به یونان به ویزای توریستی نیاز دارد؟

بله، یونان در حوزه شینگن قرار دارد و به همین دلیل برای ورود به این کشور به ویزا نیاز دارید. برای دریافت اطلاعات و خدمات مربوط به ویزای یونان، می‌توانید با کارشناسان بخش ویزای فلای تودی در ارتباط باشید تا برای اخذ ویزای توریستی شما را راهنمایی کنند.
شماره تماس: ۰۲۱۴۴۴۰۵۰۰۰ – داخلی ۳

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید