اگر از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید خریدهایتان را از مرکز خرید انجام دهید و تنوع گزینه‌ها برای‌تان مهم است، پیشنهاد ما به شما، مرکز خرید اپال در شهر تهران است. این مجموعه که عنوان‌دار بزرگ‌ترین مرکز خرید غرب تهران است، تنها ویژه خرید کردن نیست. سرگرمی‌ها و امکانات تفریحی گوناگونی در مرکز خرید اوپال وجود دارند که آن را برای اغلب گروه‌های سنی، دوست‌داشتنی می‌کند. چه از مسافران تهران باشید و چه پایتخت‌نشین، این مرکز خرید می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید، گشت‌وگذار و تفریح باشد. اکنون که قصد دارید به این مرکز خرید دیدنی بروید، در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌ تودی، با ما همراه باشید تا مرکز خرید اوپال را بیشتر بشناسید.

از مرکز خرید اپال چه می دانید؟

ساخت مرکز خرید اپال از سال ۱۳۹۲ شروع شد و بهره‌برداری از آن در سال ۱۳۹۸ صورت گرفت. مساحت کل این مجموعه با داشتن حدود ۴۵۰ واحد غذایی و تجاری، حدود ۱۳۰ هزار متر مربع است. اپال، در مجموع ۲۳ طبقه دارد که ۹ طبقه آن، زیر زمین و ۱۴ طبقه آن روی زمین قرار دارند. بخش خصوصی، مالکیت این پاساژ را در دست دارد و سرمایه‌گذاران خصوصی، سرمایه لازم برای آن را فراهم کرده‌اند. این واحدها در کنار بخش‌های سرگرمی و تفریحی مانند سینما، رستوران‌ها، شهربازی، فود‌کورت‌ و بولینگ واقع شده‌اند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مرکز تجاری اپال، مجهز‌بودن آن به باند فرود هلی‌کوپتر است که در ارتفاع ۹۰ متری از سطح زمین قرار دارد. از دیگر سازه‌ها‌ی مدرن این مرکز خرید، پل ارتباطی میان بخش‌های گوناگون آن است که در ارتفاع ۴۵ متری از سطح زمین قرار گرفته است. ۱۵ دستگاه آسانسور هجده‌نفره و حدود ۷۰ دستگاه پله‌برقی، از جمله امکانات جابه‌جایی در این مرکز خرید در همه طبقات هستند.

 مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال کجاست؟

مرکز خرید اپال در منطقه ۲ شهرداری تهران و در محله سعادت‌آباد واقع شده است. این مجموعه از سوی شمال و غرب منتهی به بزرگراه یادگار امام، از سوی جنوب منتهی به بزرگراه نیایش (هاشمی رفسنجانی) و از سوی شرق منتهی به بلوار شهید فرحزادی است.

مسیر دسترسی مرکز خرید اپال

شما می‌توانید با استفاده از خودروی شخصی یا با وسایل حمل‌ونقل عمومی به مرکز خرید اپال بروید. در ادامه، برای هر کدام از این روش‌ها، شما را راهنمایی خواهیم کرد.

دسترسی با خودروی شخصی

اگر از سمت شرق و با خودروی شخصی به‌ طرف این مرکز خرید می‌روید، مسیر بلوار شهید فرحزادی به میدان کتاب، شما را به این مجموعه می‌رساند. حال اگر از سمت جنوب و با خودروی شخصی به‌سوی این مرکز خرید می‌روید، از بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) می‌توانید به این مرکز تجاری بروید. اگر هم از سمت غرب یا شمال و با خودروی شخصی به‌ سمت این مرکز خرید می‌روید، بزرگراه یادگار امام، مسیری است که شما را به این مجموعه می‌رساند.

مرکز خرید اپال 22

دسترسی به مرکز خرید اپال با مترو

شما می‌توانید با استفاده از قطارهای مترو، به‌راحتی خود را به این مرکز تجاری برسانید. در حال حاضر، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید، ایستگاه میدان صنعت است که در خط ۷ متروی تهران قرار دارد. البته با افتتاح ایستگاه میدان کتاب در خط ۷ مترو، دسترسی به اپال آسان‌تر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم مطلب راهنمای استفاده از مترو تهران را در مجله گردشگری فلای تودی بخوانید. 

دسترسی با اتوبوس

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز خرید اپال، ایستگاه میدان صنعت است. اتوبوس‌های گوناگونی در این ایستگاه می‌ایستند و شما می‌توانید با توجه به موقعیت محله خود، خط مناسب اتوبوس را بیابید و به میدان صنعت برسید. پس از آن، می‌توانید با استفاده از تاکسی، خود را به اپال برسانید.

  • شماره تلفن مرکز خرید اپال: ۰۲۱۲۲۱۱۷۰۷۰

●      آدرس مرکز خرید اپال: تهران، سعادت‌آباد، بلوار شهید فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان، مرکز خرید اپال.

کمی با معماری مرکز خرید اپال آشنا شوید

ساخت این مرکز خرید، طبق استانداردهای معماری مدرن صورت گرفته است. مهندس امید غلامپور، طراح سازه مرکز خرید اپال است و مهندسان شرکت‌های تدبیر ساحل پارس و سازه‌های فلزی بوژان آریا، ساخت این سازه را بر عهده داشتند.

جالب است بدانید که در ساخت این مجموعه، از اسکلت تمام‌فلزی با مقاومت بسیار زیاد در مقابل زلزله استفاده شده است. همچنین مرغوب‌ترین کاشی‌ها و سرامیک‌ها را در ساخت اپال به کار برده‌اند. همه ضوابط ایمنی در اپال رعایت شده است تا با فراهم‌ شدن آرامش و امنیت بازدیدکنندگان، آن‌ها بتوانند اوقات خوشی را در این مرکز خرید سپری کنند.

مرکز خرید اپال 15

از دیگر ویژگی‌‌های اپال، می‌توان به این مورد اشاره کرد که هر طبقه از این مرکز خرید، مختص یک دسته‌بندی محصول است. در نتیجه، برای جست‌وجو و خرید، به‌راحتی می‌توانید فروشگاه‌هایی که آن محصول را دارند، پیدا کنید. شما پس از ورود به پاساژ اپال، می‌توانید راهنمای جامع طبقات آن را ببینید و به‌آسانی به هر جا که می‌خواهید، دسترسی داشته باشید. اگر قصد دارید از همه قسمت‌های این مرکز خرید دیدن کنید، باید بگوییم اپال به‌قدری بزرگ است که شاید تنها در یک بار،  فرصت نکنید همه فروشگاه‌ها و بخش‌های دیگرش را ببینید.

slider معرفی کامل امکانات ایران مال

امکانات مرکز خرید اپال را بیشتر بشناسید

همان‌طور که در ابتدای این مطلب هم ذکر کردیم، اپال فقط ویژه خریدکردن نیست؛ اما بخش مهمی از این مرکز خرید را فروشگاه‌های آن و به‌طور کلی، بخش تجاری تشکیل می‌دهد. اپال آن‌قدر بخش‌های گوناگون دارد که هر عضوی از خانواده، می‌تواند به‌طریقی از امکاناتش استفاده کند. در ادامه، امکانات متنوع این مرکز خرید را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه های مرکز خرید اپال

برای معرفی بخش‌های گوناگون این مرکز خرید، از فروشگاه‌های آن شروع می‌کنیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که خریدکردن را فقط با هدف تامین محصول انجام نمی‌دهید و حال خوب حاصل از گشت‌وگذار، انتخاب از میان چندین گزینه و در نهایت خرید، برای‌تان مهم است، ادامه مطلب را از دست ندهید.

مرکز خرید اپال 16

تجربه خریدی از همه رنگ در اپال مارکت

در هایپر‌استار بزرگ اپال، می‌توانید خریدهای ضروری خانه و آشپزخانه را در محیطی آرام با تنوع فراوان محصولات انجام دهید. اپال مارکت با ۶۰۰۰ متر مربع وسعت، در طبقه H یا همان زیرزمین اول این مرکز خرید واقع شده است. در کنار اپال مارکت در این طبقه، می‌توانید از شیرینی‌فروشی، خشک‌شویی، دراگ استور و فروشگاه‌های مواد غذایی مانند زعفران، سوهان و… دیدن کنید.

می‌توانید با خیال راحت از این فروشگاه بزرگ خرید کنید و نگران جابه‌جایی خریدهای خود از هایپر‌استار به خودروی شخصی نباشید. زیرا با دسترسی به طبقات پارکینگ، می‌توانید با استفاده از چرخ‌دستی، خریدهای خود را تا کنار خودروی شخصی‌تان ببرید.

مرکز خرید اپال 17

اپال هوم برای خانه

اگر در جست‌وجو برای خرید دکوراسیون خانه، کالای خواب، صنایع‌ دستی، مبلمان، لوازم خانه و آشپزخانه، گل و لوازم روشنایی هستید، اپال هوم را انتخاب کنید. مجموعه‌ای از برندهای مطرح در اپال هوم جمع شده‌اند تا شما خریدی آسان و کم‌دردسر داشته باشید. ناگفته نماند که تنوع محصولات در اپال هوم، یکی دیگر از امتیازهای آن است. پس اگر به‌ دنبال وسایل خاص دکوری هستید، حتما سری به اپال هوم در طبقه همکف اپال بزنید.

مرکز خرید اپال 18

اپال مد | انتخاب شیک پوشان

اگر از افرادی هستید که به شیک‌پوشی و لباس‌پوشیدن مطابق با مد روز اهمیت می‌دهید، اپال مد، همان جایی است که می‌توانید لباس دلخواه خود را در آنجا پیدا کنید. در دو طبقه از این مرکز تجاری، می‌توانید مجموعه‌ای از برندهای مشهور داخلی و خارجی عطر، پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش را ببینید و از میان محصولات گوناگون، انتخابی شایسته داشته باشید. اپال مد واقع در طبقه اول و همکف اصلی این مرکز خرید است که می‌توانید برای رسیدن به محصول دلخواهتان، سری به آنجا هم بزنید.

مرکز خرید اپال 19

اپال کویین و خانه بخت

اگر در آستانه ازدواج هستید یا از اقوام و دوستان عروس و داماد محسوب می‌شوید، اپال کویین واقع در طبقه دوم مرکز تجاری اپال، بهترین گزینه است برای خریدن هر آنچه می‌خواهید. ارائه همه خدمات مربوط به مراسم، جشن‌ها و مهمانی‌ها در یکجا، موجب شده است که اپال کویین، جایگاه ویژه‌ای برای مشتریان در آستانه ازدواج و نزدیکانشان داشته باشد.

در اپال کویین شما به‌آسانی می‌توانید وسایل گوناگون مد نظرتان را با هم مقایسه کنید و انتخابی مطابق با سلیقه‌تان داشته باشید. طلا و جواهر، سکه، ساعت، لباس عروس، لباس داماد، لباس مجلسی، آینه‌شمعدان و… تعدادی از محصولاتی هستند که در اپال کویین به شما عرضه می‌شوند.

مرکز خرید اپال 21

اپال کیدز | دنیای رویایی کودکان و نوجوانان

طبقه سوم مرکز خرید اپال، جایی است که در آن می‌توانید کودکان و نوجوانان خود را حسابی ذوق‌زده کنید. این طبقه، دنیایی رویایی از انتخاب‌های هیجان‌انگیز و رنگارنگ است تا خنده‌های از ته دل را برای لحظاتی به چهره کودکان و نوجوانان شما بنشاند. اپال کیدز با وسعت ۷۰۰ متر مربع، از ۳ قسمت تشکیل شده است:

  • شهربازی؛
  • شهر مشاغل؛
  • فروشگاه‌های ویژه اسباب‌بازی، لباس، لوازم سیسمونی، مبلمان کودک، لوازم تحریر، اتاق تولد و آرایشگاه مخصوص کودکان.

مرکز خرید اپال 20

 اپال استایل برای از‌ نو ساختن استایل

اگر به‌ دنبال این هستید تا با مجموعه‌ای از خریدها، یک استایل متفاوت و خاص برای خود بسازید، اپال استایل همان جایی است که شما را در زمانی کوتاه به خواسته‌تان می‌رساند. اپال استایل واقع در طبقات چهارم و پنجم مرکز خرید اوپال، با فروشگاه‌های بزرگ و متنوع، مکان مناسبی برای شماست تا بتوانید انواع پوشاک از جمله لباس، کیف و کفش، مانتو، شال و روسری را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

مرکز خرید اپال 2

اپال اسپرت | انتخاب ورزش دوستان و کژوال پوشان

اگر در پی خرید لباس ورزشی یا پوشاک کژوال هستید، اپال اسپرت در طبقه ششم مرکز خرید اپال، می‌تواند مقصد دلخواه شما باشد. انواع گوناگون پوشاک و تجهیزات ورزشی را می‌توانید در اپال اسپرت پیدا کنید.

مرکز خرید اپال 3

دنیای دیجیتال در اپال الکترونیک

برای رفع نیازهای تکنولوژیک، به‌ سراغ اپال الکترونیک در طبقه هفتم این مرکز خرید بروید. با قدم‌گذاشتن به طبقه هفتم و ورود به دنیای لوازم دیجیتال، می‌توانید انواع ابزارها و تجهیزات الکترونیکی، کامپیوتر و لوازم جانبی، لوازم صوتی و تصویری، تلفن‌های هوشمند و بازی‌های کامپیوتری را ببینید و با توجه به نیازتان، محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

اگر میان خریدن چند محصول، تردید دارید و نیاز دارید هر کدام را امتحان کنید تا برای خرید اقدام کنید، در اپال الکترونیک با تست‌کردن آن‌ها، می‌توانید به همه شک‌ و تردیدهای خود پایان دهید.

مرکز خرید اپال 4

اپال آفیس و کاربری آن

طبقه چهاردهم مرکز خرید اپال، جایی برای استقرار شرکت‌های خصوصی و دفتر کار آن‌ها است. اپال آفیس، نامی است که با توجه به نوع کاربری، برای این طبقه انتخاب کرده‌اند. تعدادی از واحدهای این طبقه را سالن‌های ماساژ، کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی تشکیل می‌دهند.

%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86 %DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87 %D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86 لیست بهترین کافه های تهران

کافه و رستوران مرکز خرید اپال

قطعا کافه‌ها و رستوران‌ها، بخش مهمی از جاذبه‌های هر مرکز خرید را تشکیل می‌دهند. در ادامه، به معرفی قسمت‌های گوناگون این بخش خوشمزه در مرکز تجاری اپال می‌پردازیم.

فودکورت مرکز خرید اپال | سفره‌ای به گستردگی سلیقه های مختلف

گرچه علاوه بر فودکورت، رستوران‌های دیگری در این مرکز خرید وجود دارند؛ اما می‌توان گفت فودکورت مرکز خرید اپال، اصلی‌ترین قسمت خوش‌طعم آن است. مجموعه‌ای از رستوران‌های مطرح در این فودکورت، گرد آمده‌اند تا رضایت شما را با هر ذائقه غذایی به دست آورند.

مرکز خرید اپال 5

این فودکورت در طبقه نهم اپال قرار دارد و ظرفیت آن ۱۰۰۰ نفر است. در فودکورت اپال با وجود ۱۶ برند شاخص غذایی، می‌توانید لذت چشیدن طعم غذاهای ایرانی، مدیترانه‌ای، عربی و آمریکایی را تجربه کنید. برندهای موجود در این فودکورت، عبارتند از:

  • فیش اند چیپس جیمی؛
  • پاموج؛
  • گشنیز کباب؛
  • چیکو لند؛
  • دونر حایات؛
  • گوفو برگر؛
  • ته‌چین بار؛
  • سوشی بارکوی؛
  • بیف لاین؛
  • تومو؛
  • پستو؛
  • ویونا اکسپرس؛
  • باقلوا؛
  • آلوها؛
  • مایا؛
  • بولکیتو.

‌رستوران های اپال و تجربه طعم هایی لذیذ

اگر در فودکورت به غذای مطلوبتان نرسیدید، نگران نباشید. رستوران‌های مرکز تجاری اپال، فقط در فودکورت متمرکز نیستند. هر جایی از اپال که باشید، با کمی جست‌وجو، رستورانی را خواهید یافت تا با صرف غذا در آن، قوت تازه‌ای برای ادامه گشت‌وگذار بگیرید. این رستوران‌ها عبارت‌اند از:

  • رستوران آدیشه: واقع در طبقه دهم
  • رستوران وستیک: واقع در طبقه دهم

رستوران ملل | بزرگ و مجلل

رستوران ملل، بزرگ‌ترین رستوران مجموعه اپال است که در طبقه سیزدهم این مرکز خرید قرار دارد؛ رستورانی لوکس با وسعت ۲۰۰۰ متر و چشم‌اندازی همه‌جانبه به پایتخت که از ۴ رستوران مستقل تشکیل شده است. شما می‌توانید در این رستوران، از میان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، غذای دلخواهتان را انتخاب کنید. رستوران ملل آماده پذیرایی از مهمانان شما در مراسم گوناگون است. با رزرو در این رستوران، تجربه خوشایندی را برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

مرکز خرید اپال 6

کافی شاپ های اپال

حالا که کافی‌شاپ‌ها، عضو ثابت هر مرکز خریدی هستند، نمی‌توان حضور پررنگشان را در مرکز خرید بزرگی چون اپال نادیده گرفت. در اپال، کافی‌شاپ‌های مختلفی برای دیدارهای دوستانه و گرم و صمیمی شما وجود دارند. کافی‌شاپ‌های اپال عبارت‌اند از:

  • کافه ویونا پلاس: واقع در طبقه A3
  • کافه کلاب: واقع در طبقه هشتم
  • کافه مورا: واقع در طبقه هفتم
  • کافه بازی فکرکده: واقع در طبقه چهارم
  • کافه رستوران اسپیناچ: واقع در طبقه پنجم
  • کافه رستوران درچه: مستقر در طبقه ششم

مرکز خرید اپال 7

شکلات، نان و دیگر هیچ!

از هرچه بگذریم، از شکلات و هر چه به آن وابسته است، نمی‌شود گذشت. اگر شما هم از هواداران شکلات، شیرینی و نان هستید، طبقه H را از دست ندهید. در این طبقه، مجموعه ساعدی‌نیا با عرضه سوهان، انواع گوناگون شکلات، شربت و دمنوش‌های گیاهی، شما را با محصولاتش غافلگیر خواهد کرد.

در این طبقه برای دوستداران کروسان و انواع شیرینی و پیراشکی، لوف باکس را معرفی می‌کنیم؛ شیرینی‌فروشی دلچسبی که هم کیک و شیرینی دارد و هم نوشیدنی.

از سرگرمی‌های مرکز خرید اپال نمی‌شود گذشت

بخش دیگری از جاذبه‌های هر مرکز خرید، قسمت سرگرمی‌های آن است. این بخش، جای هیجان‌انگیزی است؛ چه برای کسانی که با هدف خرید آمده‌اند و به‌عنوان زنگ تفریح به بخش سرگرمی می‌روند و چه برای کسانی که از ابتدا، فقط به‌ قصد تفریح و سرگرمی قدم به اپال گذاشته‌اند. برای آشنایی با سرگرمی‌های این مرکز خرید، با ما در ادامه مطلب، همراه باشید.

ورزش و سرگرمی در اپال بولینگ

طبقه هشتم مرکز خرید اپال، جایی است که در آن، اسباب سرگرمی شما با گزینه‌های گوناگون فراهم می‌شود. اهل ورزش‌هایی چون بولینگ باشید یا از طرفداران اتاق فرار، در هر صورت، در این طبقه سرگرم خواهید شد. علاوه بر بولینگ، فوتبال دستی، بیلیارد و اتاق فرار از جمله گزینه‌هایی هستند که شما در اپال بولینگ به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

همچنین در این طبقه، می‌توانید بازی‌های واقعیت مجازی و بازی‌های کامپیوتری را تجربه کنید. اگر هم در پی سلامتی بدن و قوی‌‌ترشدن هستید، باشگاه‌های ورزشی در همین طبقه وجود دارند.

مرکز خرید اپال 8

سینما و سرگرمی فرهنگی

یکی دیگر از گزینه‌های سرگرمی در این مرکز خرید، رفتن به پردیس سینمایی آن است. پردیس سینمایی اپال با داشتن ۸۰۰ صندلی و ۵ سالن سینمایی، آماده میزبانی از شما با فیلم‌های روز سینمای ایران است. اغلب در روزهای تعطیل و شلوغ، تمام سالن‌های این پردیس فعالیت دارند و در روزهای خلوت و غیر تعطیل، تنها تعداد کمی از سالن‌های آن آماده ارائه خدمات به سینمادوستان هستند.

تجربه هیجان در شهربازی مرکز خرید اپال

همان‌طور که در قسمت امکانات اپال اشاره کردیم، این مجموعه در اپال کیدز واقع در طبقه سوم، یک شهربازی دارد. وسعت این شهربازی سرپوشیده، حدود ۷۰۰ متر است و بیشتر وسایل آن، مخصوص کودکان و نوجوانان تا ۱۲ سال هستند.

مرکز خرید اپال 9

شناخت شغل های گوناگون در شهر مشاغل اپال

شهر مشاغل، یکی دیگر قسمت‌های اپال کیدز است که در قسمت امکانات اپال به آن اشاره کردیم. همان‌گونه که از نامش پیداست، بچه‌ها در شهر مشاغل، با شغل‌های گوناگون آشنا می‌شوند. این آشنایی با راهنمایی و نظارت مربی‌های کارآزموده و با استفاده از امکانات لازم صورت می‌گیرد.

امتحان‌کردن شغل‌های متنوع، لذت ویژه‌ای است که کودکان در شهر مشاغل اپال، آن را تجربه می‌کنند. با پوشیدن لباس پلیس، برای لحظاتی پلیس می‌شوند. برای مدتی در شغلی دیگر خودشان را امتحان می‌کنند و به این ترتیب، ضمن سرگرمی، با شغل‌های گوناگون و اهمیت آن‌ها نیز آشنا می‌شوند.

خدمات مرکز خرید اپال چیست؟

علاوه بر آنچه تاکنون درباره مرکز خرید اوپال بیان کردیم، این مجموعه، خدماتی نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

آسودگی خاطر از خودرو در پارکینگ اپال

اپال با وسعت بیش از ۵۰ هزار متر مربع، ۷ طبقه پارکینگ دارد که ظرفیت پارک‌کردن ۱۸۰۰ خودرو در آن فراهم است. این پارکینگ دارای بهترین سامانه‌های اعلام و اطفای حریق و تجهیزات الکترونیکی به‌روز برای هدایت خودروها است. همچنین در پارکینگ این مجموعه، محل‌های خاصی برای پارک‌کردن خودروی معلولان، مادران همراه با کودکان خردسال و مادران باردار وجود دارد.

ورود خودروها به پارکینگ اپال و خروج آن‌ها از این مرکز به‌وسیله ۲ رمپ انجام می‌شود. یک رمپ واقع در شمال‌شرقی اپال، به خیابان ۲۰ متری و رمپ دیگر واقع در جنوب‌غربی اپال به بلوار ۳۵ متری کوهستان دسترسی دارند.

مرکز خرید اپال 11

کارواش اپال | جایی برای تمیزی خودروی شما

از خدماتی که در پارکینگ اپال به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، شست‌وشوی خودروی شخصی آن‌ها است. شما می‌توانید با سپردن خودروی خود به کارواش اپال، پس از گشت‌وگذار در مرکز خرید، خودروی خود را پاکیزه از کارواش تحویل بگیرید.

اتاق والدین و کودک | حریمی امن

یکی از خدمات دیگر اپال، وجود اتاق ویژه «مادر و کودک» و اتاق ویژه «پدر و کودک» در اپال کیدز است. بازدیدکنندگان از مرکز تجاری اپال، می‌توانند با آسودگی خاطر و در محیطی بهداشتی به رفع نیازهای فرزندان خود بپردازند. با وجود این اتاق‌ها، پدران و مادرانی که فرزند کوچک دارند، می‌توانند بدون نگرانی، همراه فرزندشان به اپال بیایند.

ساعت کار مرکز خرید اپال

به‌طور کلی، فروشگاه‌های این مرکز خرید، هر روز از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و تا ساعت ۱۰ شب به فعالیت خود ادامه می‌دهند؛ به‌جز روزهای پنج‌شنبه و جمعه که تا ساعت ۲۳ شب باز می‌مانند. چنانچه شما با هدف بازدید از قسمت خاصی به اپال می‌روید، پیش از رفتن، حتما ساعت‌های کاری آن بخش را بررسی کنید. ساعت کاری بخش‌هایی از اپال عبارت‌اند از:

  • اپال مارکت: از ساعت ۹ تا ۲۳
  • رستوران‌ها و فودکورت: از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • کافه‌ها با ارائه وعده صبحانه: از ساعت ۹ تا ۲۴
  • واحدهای تجاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۲
  • اپال بولینگ: از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • اپال کیدز: از ساعت ۱۱ تا ۲۴

مرکز خرید اپال 10

تجربه ای تکرار‌ نشدنی در مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال را می‌توان پیشنهادی برای همه دانست. جایی که مورد پسند تمام سلیقه‌هاست، از علاقمندان به خرید گرفته تا خانواده‌ها و کودکان، کافه‌دوستان و طرفداران رستوران‌ها و … . از هر گروه سنی که باشید، می‌توانید از امکانات، خدمات و سرگرمی‌های این مرکز خرید استفاده کنید.

در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، تلاش کردیم تا شما را با قسمت‌های گوناگون این مرکز خرید آشنا کنیم. علاوه بر این، اگر مایلید با دیگر مراکز خرید تهران آشنا شوید، در مقاله راهنمای سفر به تهران به آنها اشاره شده است.

همچنین خوشحال می‌شویم تا تجربه شما را در بازدید از مرکز خرید اپال بدانیم. تجربه‌های خود را در قسمت نظرات، با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال کجاست؟

این مرکز تجاری در سعادت‌آباد و ابتدای بلوار کوهستان قرار گرفته است.

امکانات مرکز خرید اپال چیست؟

این مرکز خرید در کنار فروشگاه‌ها، امکانات گوناگونی از جمله سینما، فودکورت، شهربازی، بولینگ، بیلیارد، شهر مشاغل دارد.

نزدیکترین مترو به مرکز خرید اپال کدام است؟

ایستگاه متروی میدان صنعت، نزدیک‌ترین ایستگاه به این مرکز خرید است. البته پس از بازگشایی ایستگاه میدان کتاب، این ایستگاه نزدیک‌ترین مترو به اپال می‌شود.

ساعت کاری مرکز خرید اپال چه زمانی است؟

به‌صورت کلی، ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ است.

آیا قیمت محصولات در اپال گران است؟

اپال در شمار مراکز خرید لوکس پایتخت است و بیشتر برندهای معتبر در آن فعالیت می‌کنند. هزینه خرید محصول برند بیشتر از هزینه خرید محصول معمولی و غیر برند است.

4 نظرات

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید