در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می‌زند، همه‌چیز در راستای بهبود کیفیت زندگی و راحتی انسان‌ها، طراحی و به‌روز می‌شود. سفر کردن هم از این قاعده مستثنا نیست و انسان‌ها همواره در تلاشند تا ابزارها و روش‌هایی را پیدا کنند که برنامه‌ریزی سفر را برای آن‌ها ساده‌تر کند. در این راستا، اپلیکیشن فلای تودی با امکانات ویژه خود، تجربه متفاوت‌تری از سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد. حالا وقت آن رسیده که با دردسرهای روش‌های سنتی رزرو بلیط هواپیما خداحافظی کنید و به استقبال راحتی، کارایی و امکانات که این اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد، بروید. در ادامه درباره این اپلیکیشن و مزایای استفاده از آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

با اپلیکیشن فلای تودی آسان سفر کنید

اپلیکیشن فلای‌تودی به شما این امکان را می‌دهد که تمامی خدمات سفر، از خرید ارزان بلیط هواپیما و بلیط قطار، تا رزرو هتل ، تور مسافرتی، ویزا و بیمه مسافرتی را به‌صورت یک‌جا دریافت کنید. با رابط کاربری ساده‌ای که این اپلیکیشن دارد، دسترسی شما به هرچیزی که برای برنامه‌ریزی سفر خود نیاز دارید، به راحتی فراهم شده است. همچنین، وجود باشگاه مشتریان در اپلیکیشن، به شما این فرصت را می‌دهد تا از تخفیفات ویژه خرید بلیط بهره‌مند شوید.

با اپلیکیشن فلای تودی آسان سفر کنید

چرا اپلیکیشن فلای‌ تودی؟

استفاده از اپلیکیشن فلای‌تودی برای کاربران، مزایایی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

دسترسی بدون محدودیت

شما در هر زمان و هر مکانی، به راحتی می‌توانید خدمات مورد نظر خود را با اپلیکیشن فلای‌تودی رزرو کنید. فرقی نمی‌کند چه ساعتی از شبانه‌روز است یا کجای این کره خاکی هستید، دنیای سفر همیشه در دسترس شماست.

تنوع گسترده خدمات سفر

اپلیکیشن فلای‌تودی تمامی پروازهای داخلی و خارجی را از ۹۰۰ ایرلاین معتبر پوشش می‌دهد. همچنین امکان رزرو بیش از ۱٫۵ میلیون انواع فضاهای اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های بومگردی و اکوکمپ در مقاصد داخلی و همچنین هتل، آپارتمان، ویلا، هاستل و… را در مقاصد خارجی فراهم کرده است.

از طرفی «کِی‌کجا» محصول انحصاری فلای تودی، تحولی در صنعت گردشگری است که ارزانترین بلیط های داخلی و خارجی را در بازه‌های زمانی مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد.

چطور اپلیکیشن فلای تودی را نصب کنیم

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن فلای‌ تودی به راحتی تور مسافرتی به مقاصد پرطرفدار جهان را رزرو کرده یا درخواست آنلاین ویزای توریستی خود را ثبت کنید. امکان خرید بیمه مسافرتی نیز در اپلیکیشن فلای‌تودی برای کاربران فراهم شده است.

فرایند ساده و بدون دردسر

اپلیکیشن فلای تودی به صورت یکپارچه، نوآوری و راحتی را با‌هم ترکیب کرده است. شما می‌توانید از میان گزینه‌های بی‌شماری که اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد، به راحتی انتخاب کنید. امکان خرید و حتی استرداد آنلاین تمام خدمات سفر درست مانند سایت در اپلیکیشن فلای تودی نیز وجود دارد.

از تخفیف ویژه تا ارزانترین قیمت‌ ها

این اپلیکیشن امکان استفاده از تخفیفات ویژه خرید بلیط و رزرو هتل‌ داخلی و خارجی را در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین می‌توانید ارزان‌ترین قیمت‌های موجود را مشاهده کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

کارشناسان فلای‌تودی هر لحظه در کنار شما هستند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، حتی روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی کاربران خواهند بود.

چطور اپلیکیشن فلای تودی را نصب کنیم؟

امکان نصب اپلیکیشن فلای‌تودی با توجه به نوع تلفن همراه شما از راه‌های مختلف وجود دارد.

  • برای نسخه اندروید، می‌توانید اپلیکیشن فلای‌تودی را از طریق کافه بازار ، مایکت و گوگل پلی نصب کرده یا به صورت فایل APK از سایت فلای تودی دریافت کنید.
  • برای نسخه iOS، هم دانلود فایل PWA اپلیکیشن به طور مستقیم از سایت امکانپذیر است.
  • همچنین می‌توانید با اسکن QR code موجود در سایت، به راحتی اپلیکیشن را دریافت و نصب کنید.

تجربه سفر در کلاس جهانی با فلای تودی

فلای تودی، مرجع معتبر سفر در ایران، طی سال‌های فعالیت خود همواره سعی داشته تا خدماتی متنوع، باکیفیت، کامل و در سطح جهانی به کاربران ایرانی ارائه دهد. در همین راستا، اپلیکیشن سفر خود را طراحی و منتشر کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، به خدمات سفر دسترسی داشته باشند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید