دبی به‌عنوان شهری که در چند سال اخیر به یکی از قطب‌های گردشگری جهان تبدیل شده است، تفریحات هیجان‌انگیز بی‌شماری را پیش روی مسافران این شهر قرار می‌دهد. پارک های آبی دبی بدون شک یکی از شگفت‌انگیزترین آن‌ها هستند. این پارک‌های آبی با امکانات تفریحی نظیر سرسره‌های بزرگ، استخر موج و… همه گروه‌های سنی حتی کودکان را سرگرم می‌‎کنند و لحظاتی شاد و به‌یادماندنی را از سفر به دبی برای آنان رقم می‌زنند. برای آنکه با ۷ تا از بهترین پارک‌ های آبی دبی با تفریحاتی باور نکردنی آن آشنا شوید و برای سفری هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی برنامه‌ریزی کنید، تا انتهای مطلب حاضر با مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید.

بهترین پارک های آبی دبی کدامند؟

شاید وجود پارک آبی در شهری کویری مثل دبی چندان قابل تصور نباشد. اما بعد از خواندن ادامه مطلب و آشنایی با پارک‌ های آبی هیجان‌انگیزی که در سال‌های اخیر در این شهر ساخته شده‌اند، شگفت‌زده خواهید شد. بدون هیچ معطلی برویم سر اصل مطلب و به معرفی بهترین پارک های آبی دبی بپردازیم:

پارک آبی آکوا ونچر دبی | آتلانتیس

پارک آبی دبی آتلانتیس

خیلی‌ها پارک آبی آکواونچر را بهترین پارک آبی دبی می‌دانند. حتی به عقیده بسیاری، این پارک آبی که به آن پارک آبی دبی آتلانتیس هم گفته می‌شود، به نقطه عطفی در گردشگری این شهر تبدیل شده است و بسیاری از مسافران صرفا برای تفریح در این پارک آبی به دبی سفر می‌کنند. امکانات تفریحی پارک آبی آتلانتیس آکواونچر شامل سرسره‌های بزرگ، خلاقانه و هیجان‌انگیز است. اما هیجان‌انگیزترین بخش این پارک سرسره بزرگی است که به یک استخر وارد می‌شود که در آن کوسه‌ها نگهداری می‌شوند. اگر به دنبال هیجان هستید، حتما این سرسره هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در ادامه، قیمت پارک آبی آتلانتیس دبی و سایر اطلاعات لازم درباره آن ارائه شده است.

  • هزینه بلیط: برای بلیط های روزانه بزرگسال، ۲۹۹ درهم و برای کودکان ۲۴۹ درهم است. در حالی که قیمت بلیط ویژه این پارک آبی دبی ۳۴۹ درهم برای بزرگسالان و ۲۹۹ درهم برای کودکان محاسبه می‌شود. در صورت رزرو آنلاین بلیط، این مبالغ کاهش پیدا می‌کند. اگر در هتل آتلانتیس دبی اقامت کنید، می‌توانید از این پارک به طور رایگان لذت ببرید. همچنین می‌توانید یک روز در سال آن هم روز تولد خود از این تفریح دبی رایگان بهره‌مند شوید، فقط باید تاریخ تولد خود را در سایت این پارک آبی ثبت کرده و در روز موعود در این شهر باشید!
  • شماره تماس: ۰۹۷۱۴۲۶۴۱۱۶۹
  • آدرس وب‌سایت: https://www.atlantisthepalm.com/marine-water-park/aquaventure-waterpark
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر
  • نحوه دسترسی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این پارک آبی، ایستگاه مترو نخیل است. این ایستگاه تنها ۲۰ دقیقه با پارک آبی آتلانتیس فاصله دارد.

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi) در نزدیکی برج‌ العرب شگفت‌انگیز، زیبا و مرکز خرید امارات واقع شده و یکی از بهترین پارک‌ های آبی دبی به شمار می‌رود. در گذشته این پارک آبی بزرگ‌ترین سرسره آبی در جهان را بعد از آمریکای شمالی داشت، اما بعدها برای توسعه امکانات تفریحی جدید، این سرسره حذف شد. Breaker’s Bay که بزرگ‌ترین استخر موج در خاورمیانه است، یک سرسره آبی ۳۲ متری به‌نام Jumeirah Sceirah و Masters Blaster از امکانات این پارک آبی هستند. در صورت تمایل می‌توانید کمد و حوله هم از خود پارک کرایه کنید. هزینه کرایه کمد و حوله به‌ترتیب ۹۰-۴۸ و ۴۲ درهم است.

  • هزینه بلیط: قیمت پارک آبی وایلد وادی دبی ۲۹۹ درهم برای بزرگسالان و ۲۴۹ درهم برای کودکان است. کودکان زیر ۲ سال و مسافرانی که در یکی از هتل‌ های جمیرا سکونت دارند، می‌توانند از این پارک آبی رایگان استفاده کنند.
  • شماره تماس: ۰۹۷۱۴۳۴۸۴۴۴۴/۰۹۷۱۴۴۰۶۸۳۷۴
  • آدرس وب‌سایت: https://www.jumeirah.com/en/hotels-resorts/dubai/wild-wadi/
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۷ عصر در ماه‌های ژانویه تا اکتبر (بهمن تا آبان)؛ ۱۰ صبح تا ۵ عصر در نوامبر و دسامبر (آذر و دی)
  • نحوه دسترسی: اگر قصد دارید با مترو یا اتوبوس به این پارک آبی بروید، باید در ایستگاه برج‌العرب پیاده شوید.

دنیای آبی یاس دبی

بهترین پارک های آبی دبی با تفریحاتی باور نکردنی

دنیای آبی یاس (Yas Waterworld) که در جزیره یاس دبی واقع شده، یکی از ۲۵ پارک آبی برتر در جهان به انتخاب مسافرین است. این پارک آبی امکانات تفریحی متنوعی دارد که بسیاری از آن‌ها در نوع خود در جهان نظیر ندارند و بهشت برین را برای دنبال‌کنندگان هیجان ساخته‌اند. اگر دوست دارید تفریح در یکی از بزرگ‌ترین و پرجایزه‌ترین پارک‌های آبی جهان را تجربه کنید، پارک آبی دنیای آبی یاس را از دست ندهید.

  • هزینه بلیط: با رزرو آنلاین و پرداخت تنها ۲۱۰ درهم، یک روز کامل می‌توانید در این پارک آبی تفریح کنید.
  • شماره تماس: ۰۹۷۱۲۴۱۴۲۰۰۰
  • آدرس وب‌سایت: https://www.yaswaterworld.com/en
  • ساعت کاری: نوامبر تا فوریه (آذر تا اسفند): ۱۰:۰۰ صبح تا ۶:۰۰ عصر/ مارس تا می (فروردین و اردیبهشت): ۱۰:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ عصر/ ژوئن تا آگوست (خرداد تا شهریور): ۱۰:۰۰ صبح تا ۸:۰۰ شب/ سپتامبر و اکتبر (مهر و آبان): ۱۰:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ عصر
  • نحوه دسترسی: تاکسی راحت‌ترین راه برای رفتن به این پارک آبی است.

پارک آبی لاگونا دبی

لاگونا، یکی از بهترین پارک های آبی دبی

پارک آبی لاگونا (Laguna)، یکی از جدیدترین پارک‌ های آبی دبی است که در هتل لامر (La Mer) و ساحل زیبای آن قرار دارد. در این پارک آبی دبی امکانات تفریحی گوناگونی ساخته شده تا همه کسانی که به این پارک آبی می‌روند، لحظات لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. در پارک آبی لاگونا، منطقه مخصوصی هم برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. با رزرو یا خرید بلیط روزانه این پارک آبی، می‌توانید از تمامی امکانات تفریحی آن اعم از استخر، انواع ماشین‌های Surf و… بهره‌مند شوید.

  • هزینه بلیط: هزینه بلیط این پارک آبی برای ساکنین دبی ۱۲۵ درهم و برای مسافران ۲۰۰ درهم است. در صورت رزرو آنلاین بلیط پارک آبی لاگونا، این مبالغ به‌ترتیب به ۹۹ و ۱۶۰ درهم کاهش پیدا می‌کند.
  • شماره تماس: ۰۹۷۱۸۰۰۶۳۷۲۲۷
  • آدرس وب‌سایت: www.lagunawaterpark.com
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • نحوه دسترسی: اگر می‌خواهید با مترو به این پارک آبی بروید، باید در ایستگاه مسجد جمیرا پیاده شوید. همچنین، نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این پارک آبی، ایستگاه هتل لامر است.

اسپلش ان پارتی

بهترین پارک های آبی دبی با تفریحاتی باور نکردنی

اگر چه این پارک آبی در اصل مخصوص کودکان ۱۰-۲ سال ساخته شده است، اما در اسپلش ان پارتی (Splash N Party)، به بزرگسالان هم خوش می‌گذرد. اگر به دبی سفر کردید، با خیال راحت می‌توانید کودکانتان را برای تفریحی تمام‌عیار و عالی به این پارک آبی ببرید و خودتان هم در کنار آن‌ها حسابی خوش بگذرانید. پارک آبی اسپلش ان پارتی محیطی امن و هیجان‌انگیز را برای کودکان فراهم کرده و در آن مراقبت‌های ویژه‌ای برای حفاظت از کودکان دلبند شما در نظر گرفته شده است.

  • هزینه بلیط: در روزهای عادی هزینه بلیط هر کودک به همراه یک بزرگسال ۱۰۰ درهم است و این مبلغ در تعطیلات آخر هفته به ۱۴۰ درهم می‌رسد. در صورتی که بزرگسالان دیگری هم بخواهند همراه با کودک وارد پارک آبی شوند، باید ۵۰ درهم اضافی بپردازند.
  • شماره تماس: ۰۹۷۱۴۳۸۸۳۰۰۸
  • آدرس وب‌سایت: http://www.splashnparty.ae
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب
  • نحوه دسترسی: نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این پارک آبی، ایستگاه نوربانک است.

پارک آبی آیس لند دبی

پارک آبی آیس لند دبی

همان‌طور که از نام پارک آبی آیس لند (Ice Land) پیداست، پارکی با تم یخی را مشاهده خواهید کرد. همین مسئله هم آن را به گزینه‌ای عالی برای فرار از گرمای دبی تبدیل کرده است. این پارک آبی در راس‌الخیمه که یک ساعت با دبی فاصله دارد، قرار دارد. از جمله امکانات تفریحی این پارک آبی می‌‎توان به استخر خانوادگی، آبشار پنگوئن که بزرگ‌ترین آبشار دست‌ساز جهان است، استخر فوتبال آبی و استخر غواصی، از جمله امکانات تفریحی هیجان‌انگیز پارک آبی آیس لند هستند.

  • هزینه بلیط: قیمت پارک آبی دبی – آیس لند – برای بزرگسالان ۷۰ درهم، برای خانواده‌های (دو بزرگسال و یک کودک) ۱۰۰ درهم و برای کودکان ۲۰ درهم است.
  • شماره تماس: ۰۹۷۱۸۰۰۹۶۹۷۲۵
  • آدرس وب‌سایت: http://www.icelandwaterpark.com/
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر
  • نحوه دسترسی: این پارک آبی در جاده آبی در جاده شیخ محمد بن زاید قرار دارد و تاکسی راحت‌ترین راه برای دسترسی به آن است.

پارک آبی لگولند

لگولند، بهترین پارک آبی دبی

پارک آبی لگولند (Legoland) یکی از بهترین پارک‌ های آبی دبی به شمار می‌رود که تمام فانتزی‌های کودکی ما از لگوها را زنده می‌کند. لگولند یکی از معدود پارک های آبی دبی و امارات به شمار می‌رود که مخصوص کودکان ۱۲-۲ سال طراحی و ساخته شده است. علاوه بر امکانات تفریحی اصلی این پارک آبی مانند سافاری اسپلش و Joker Soaker، این امکان هم برای شما فراهم شده که با استفاده از لگوها قایق اختصاصی و شخصی خودتان را بسازید!

  • هزینه بلیط: قیمت بلیط این پارک آبی برای ساکنان دبی ۱۶۵ و برای مسافران ۲۳۵ درهم است.
  • شماره تماس: ۰۹۷۱۴۸۲۰۳۱۲۳
  • آدرس وب‌سایت: https://www.legoland.com/dubai/map-and-explore/water-park…/legoland-water-park/
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر
  • نحوه دسترسی: ایستگاه‌های اتوبوس دبی پارکس (Dubai Parks) و ترمینال اتوبوس ریزورت (Resort)، نزدک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس به این پارک آبی هستند.

کدام هتل‌ های دبی پارک آبی دارند؟

با توجه به رونق گردشگری در دبی، هتل‌های مجلل زیادی در این شهر ساخته شده‌اند. در کنار تمامی امکانات رفاهی که باید در یک هتل ۵ ستاره مجلل وجود داشته باشد، بعضی از این هتل‌ها پارک آبی و ساحل اختصاصی هم دارند. در ادامه، بعضی از این هتل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل برج‌ العرب جمیرا

برج العرب، لوکس ترین هتل دبی

از بین تمامی هتل های دبی که پارک آبی دارند، برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah) لوکس‌ترین آن‌هاست. البته برج‌العرب لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل ۵ ستاره در جهان هم هست. این هتل با معماری خیره‌کننده خود که شکل بادبان کشتی است، ۲۰۱ واحد اقامتی لوکس و راحت دارد و پارک آبی آن، یکی از بهترین و مجلل‌ترین پارک‌های آبی دبی محسوب می‌شود. ساحل اختصاصی، ۹ بار و رستوران، ۵ استخر، رانندگی خصوصی با رولز رویس، باشگاه کودکان و هر نوع خدمات لوکسی که فکرش را بکنید در این هتل فراهم شده است.

هتل آتلانتیس د پالم

آتلانتیس، از بهترین هتل های دبی

مهمانان هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm) بدون شک، لذت‌بخش‌ترین و خاطره‌انگیزترین لحظات را از سفر به دبی تجربه خواهند کرد. این هتل، یکی از نمادین‌ترین هتل‌ های دبی است و مجموعه شگفت‌انگیزی از انواع امکانات رفاهی اعم از رستوران‌های دنج و راحت، آکواریوم، خدمات اسپا و… را به مسافرین این شهر عرضه می‌کند. همچنین، بزرگ‌ترین پارک آبی جهان – بهشتی با ۳۰۰ سرسره آبی، رودخانه‌های به‌هم پیوسته ۲٫۳ کیلومتری و غیره – از امکانات تفریحی این هتل هستند.

هتل القصر جمیرا

القصر جمیرا، هتلی 5 ستاره در دبی

هتل القصر جمیرا (Jumeirah Al Qasr)، یکی از لوکس‌ ترین هتل های دبی و جهان محسوب می‌شود. این هتل در سال ۲۰۰۵ در زمینی به مساحت ۸۵ هزار متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد دلار طراحی و ساخته شده است. هتل القصر ۲ کیلومتر ساخل اختصاصی دارد و پارک آبی آن هم تجربه‌ای کم‌نظیر از تفریحات آبی دبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، این هتل به‌اندازه ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین پارک‌ های آبی دبی فاصله دارد.

هتل ریو

هتل ریو دبی

هتل ریو (Riu) دبی، یکی از هتل‌های تازه‌تاسیس دبی است. این هتل که در جزایر دیره دبی قرار دارد، از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. علاوه بر پارک آبی Splash Water World و استخری با سرسره‌های آبی که مخصوص کودکان ساخته شده، این هتل امکانات رفاهی دیگری مثل اتاق کنفرانس، چند رستوران، محوطه‌های تفریحی، استخر آب گرم و… هم دارد.

اقامتگاه ساحلی Le Meridien Mina Seyah

هتل ساحلی مینا، میزبان بهترین تفریحات آبی دبی

Le Meridien Mina Seyah، یک هتل ۵ ستاره و لوکس است که در مارینا دبی قرار دارد. این هتل دارای یک ساحل ماسه‌ای با مساحت ۱۰۰۰ متر و چندین استخر شنا هم در این اقامتگاه ساخته شده است. پارک آبی خلیج، پارک آبی این هتل است که با امکاناتی نظیر سرسره، استخر موج و… به گرمی از مسافران هتل Le Meridien Mina Seyah استقبال می‌کند. به‌علاوه، مرکز تناسب اندام، کلوپ کودکان و نوجوانان، مرکز وررش‌های آبی و بازی‌های ساحلی، از دیگر امکانات رفاهی این هتل هستند.

دبی، سرزمین تجربه‌های بی‌پایان و لذت‌بخش

تفریحات آبی به خصوص رفتن به بهترین پارک‌ های آبی دبی در هوای گرم این منطقه همیشه لذت و صفای دیگری دارد. به همین دلیل، انواع پارک‌ های آبی با امکانات تفریحی بی‌نظیر در این شهر ساخته شده است. در این مطلب، ۷ تا از بهترین پارک های آبی دبی را به شما معرفی کردیم و اطلاعات لازم از جمله قیمت پارک آبی دبی، شماره تماس و ساعات کاری آن را در اختیار شما قرار دادیم.

اگر قرار باشد به دبی سفر کنید، کدام یک از این پارک‌ های آبی را ترجیح می‌دهید؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید