بهترین هتل های ارمنستان را بشناسید!

0
5319

پیداکردن بهترین هتل ارمنستان برای کسانی که قصد سفر به این کشور را دارند، یک دغدغه بزرگ است. ارمنستان کشوری با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان است که دیدن آن‌ها برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. اگر قصد دارید ایام تعطیلات خود را با یک سفر خارجی مقرون‌به‌صرفه سپری کنید، ارمنستان گزینه جذابی می‌تواند باشد.

این کشور هم فرهنگ بسیار نزدیکی به ایران دارد و هم در فاصله کمی از کشور ما واقع شده است. آنچه سفر به ارمنستان را خاطره‌انگیزتر می‌کند، اقامت در بهترین هتل های ارمنستان است؛ موضوعی که ما قصد داریم در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌ تودی به بررسی آن بپردازیم. بنابراین اگر قصد رزرو بهترین هتل ارمنستان را دارید، همراه ما باشید.

بهترین هتل ۵ ستاره ارمنستان

هتل‌های ۵ ستاره ارمنستان را می‌توان بهترین، لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های این کشور دانست. بنابراین، اگر اقامت در بهترین هتل ارمنستان برای‌ شما اولویت دارد، باید بگوییم که هتل‌های ۵ ستاره گزینه مناسب‌تری برای شما خواهند بود. این دسته از هتل‌ها هم از امکانات رفاهی ایده‌آلی برخوردار هستند و هم موقعیت مکانی خوبی دارند. در ادامه، به معرفی چند مورد از این هتل‌ها می‌پردازیم.

هتل رادیسون بلو ایروان | Radisson Blu Hotel

اولین گزینه در لیست مجلل‌ترین، باشکوه‌ترین و بهترین هتل ارمنستان که در قلب این کشور واقع شده، هتل رادیسون بلو است. از نقاط برجسته این هتل، می‌توان به معماری خاص آن که تلفیقی از سبک‌های مدرن و سنتی است، اشاره کرد. ضمن اینکه تمامی اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی بسیار زیبا به‌سوی کوه‌های آرارات دارند. بنابراین، شما با اقامتتان در این هتل، حتی در اوقات استراحت خود هم دیدی کامل به جاذبه‌های دیدنی این منطقه دارید.

جالب است بدانید که هتل رادیسون بلو ارمنستان دارای دو رستوران با سبک غذایی متفاوت و با دکوراسیون و چیدمان مختلف است. در یکی از این رستوران‌ها، غذاهای محلی این کشور با شکل‌وشمایل کاملا اروپایی سرو می‌شود و در دیگری، انواع سالاد و برگر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

رادیسون بلو بهترین هتل ارمنستان

حال به تمام این قابلیت‌های جذاب و هیجان‌انگیز، امکانات رفاهی این هتل را هم اضافه کنید که در نوع خودش کاملا بی‌نظیر است؛ امکاناتی همچون اینترنت رایگان، مینی‌بار، لوازم آرایشی و بهداشتی، حمام اختصاصی و سرویس روزانه اتاق که لحظات حضورتان در این هتل را کیفیت می‌بخشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل رادیسون، می‌توان به پارکینگ، باغ، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های عایق صدا، مرکز تناسب اندام، سونا، مرکز اسپا و ماساژ، استخر روباز، اتاق بازی، زمین تنیس، خدمات شست‌وشو و خشک‌شویی، نگهداری از کودک، صرافی، صندوق امانات و کارمندان چند‌زبانه اشاره کرد.

  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان گریگور لوسوریش.

هتل گرند ایروان | Grand Hotel Yerevan

تمام انتظارات شما از یک هتل لوکس و مجلل، با اقامت در هتل گرند ایروان پاسخ داده می‌شود! این هتل که گزینه‌ای دیگر به‌عنوان بهترین هتل ارمنستان شناخته می‌شود، ۱۰۴ اتاق با فضایی کاملا دلنشین دارد. حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون، قهوه‌ساز و روم سرویس از جمله امکاناتی هستند که در واحدهای اقامتی این هتل یافت می‌شوند.

هتل گرند ایروان از بهترین

مزیت مهم اقامت در هتل گرند ایروان، دسترسی بسیار خوب مسافران به مکان‌های دیدنی مهم این شهر است؛ جاذبه‌هایی همچون قلعه اربونی، مسجد آبی، موزه هوهانس تومانیان، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر و کلیسای جامع اچمیادزین که دیدنشان برای هر گردشگری جذاب خواهد بود.

در این هتل، همه‌چیز برای یک اقامت رویایی و مفرح کاملا مهیاست؛ از رستوران‌های مجلل هتل گرفته که دیدی پانورامایی به شهر دارند تا باغش که با اجرای موسیقی زنده در آن، شب‌های حضورتان در ارمنستان، خاطره‌انگیز می‌شود. این هتل امکانات بسیار خوبی هم برای رفاه و آرامش بیشتر مسافران تدارک دیده است. از مهم‌ترین این امکانات، می‌توان به استخر روباز، سونا، سالن بدنسازی، سولاریوم، خدمات آرایشی بهداشتی، انواع خدمات ماساژ‌درمانی، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته و تبادل ارز اشاره کرد.

  • امتیاز هتل: ۵/۴ از ۵
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان آبوویان

هتل الکساندر ارمنستان | The Alexander

هتل الکساندر نیز مصداقی دیگر از بهترین هتل ارمنستان است که تصورات شما از یک هتل مجلل را برای همیشه دگرگون می‌کند. این هتل ۱۲ طبقه، دارای ۱۱۴ اتاق با دکوراسیونی مدرن و منحصربه‌فرد است. تدارک امکاناتی همچون اینترنت رایگان، روم سرویس، حمام اختصاصی و سیستم تهویه در واحدهای اقامتی این هتل، آرامش را برای مسافران به‌ ارمغان آورده است.

هتل الکساندر ارمنستان از برترین هتل های ارمنستان

اگر مایلید در سفر هم به رژیم غذایی خود پایبند باشید، باید بگوییم رستوران این هتل با منوی غذایی رژیمی، شما را در این امر همراهی می‌کند. از امکانات رفاهی و تفریحی ایده‌آل هتل الکساندر ایروان، باید به پارکینگ، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و صندوق امانات اشاره کرد. ضمن اینکه هتل الکساندر امکانات تفریحی نظیر مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ و خدمات آرایشی هم دارد. مجموع تمام این ویژگی‌ها در کنار هم، هتل الکساندر را به گزینه‌ای در لیست محبوب‌ترین و بهترین هتل ارمنستان تبدیل کرده است.

  • امتیاز هتل:۵/۴ از ۵
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان آبوویان.

هتل گلدن پالاس ایروان | Golden Palace Hotel Yerevan

یکی دیگر از بهترین هتل های ارمنستان، هتل گلدن پالاس ایروان است که در بهترین موقعیت مکانی ایروان قرار دارد. این هتل با میدان معروف جمهوری ایروان، تنها به‌اندازه ۳ دقیقه فاصله دارد. ضمن اینکه مسافران می‌توانند هر زمان که اراده کنند، خود را به مراکز خرید و رستوران‌های محبوب این شهر برسانند.

هتل گلدن پالاس ایروان از بهترین هتل های ارمنستان

واحدهای اقامتی هتل گلدن، ضمن داشتن چشم‌انداز به بافت قدیمی شهر و رشته‌کوه‌های آرارات، فضایی بسیار دلنشین و آرامش‌بخش دارند. آنچه فضای این اتاق‌ها را بیش از پیش دوست‌داشتنی می‌کند، پنجره‌‌های بزرگ شیشه‌ای، مبلمان سلطنتی، فرش‌های زیبا و منبت‌کاری‌های ظریف است. امکانات متنوع این هتل هم شامل مرکز اسپا و استخر، جکوزی، سونا، باشگاه، اینترنت و پارکینگ رایگان، رستوران، کافه، اتاق کنفرانس و سیستم تهویه مطبوع می‌شوند.

  • امتیاز هتل: ۵/۴ از ۵
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان ۱۱ شمالی.

هتل نشنال ایروان | Hotel National

کارکنان مجرب و وظیفه‌شناس، هتل نشنال را به یکی از بهترین هتل های ارمنستان تبدیل کرده‌اند. این هتل ۵ ستاره، ۷۵ اتاق با فضایی بسیار آرام و نورپردازی فوق‌العاده جذاب دارد. موقعیت مکانی این هتل، دسترسی شما به میدان معروف ایروان و دیدنی‌های جذاب این شهر را آسان کرده است.

هتل نشنال ایروان بهترین هتل ارمنستان

از امکانات بی‌نظیر هتل نشنال ایروان، می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ، شاتل هواپیمایی، خدمات آرایشی، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات ویژه افراد ناتوان جسمی، نگهداری چمدان، امکانات وی‌آی‌پی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شست‌وشو و خشک‌شویی و صندوق امانات اشاره کرد. جالب است بدانید که این هتل، سوئیت‌های فاخر ماه‌عسل هم دارد. بنابراین، اگر ارمنستان را برای ماه‌عسل خود انتخاب کرده‌اید، هتل نشنال بهترین هتل ارمنستان برای اقامتتان خواهد بود.

  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان امیریان.

هتل قفقاز | Caucasus Hotel

اگر می‌خواهید لذت اقامت در بهترین هتل ارمنستان، آن هم در فضایی به‌دور از هیاهوی شهر را تجربه کنید، هتل قفقاز بهترین انتخاب است. این هتل در فضایی کاملا کوهستانی و در کنار تپه‌هایی سرسبز و باصفا قرار دارد. استفاده از عناصر کاملا طبیعی در دکوراسیون و چیدمان واحدهای اقامتی این هتل، راز بزرگ جذابیت آن میان گردشگران است.

هتل قفقاز در ارمنستان

استخر، مرکز تناسب اندام و امکانات ماساژ، از جمله امکاناتی هستند که لحظات حضور شما در هتل قفقاز ارمنستان را به‌یادماندنی‌تر می‌کنند. همچنین این هتل دارای اتاق‌های کنفرانس است که می‌تواند بهترین فضا را برای جلسات کاری شما فراهم کند. در آخر باید به وجود رستوران‌ مجلل هتل قفقاز اشاره کنیم که با ارائه منوی غذایی متنوع و باکیفیت، لحظات دلچسبی را برای شما رقم می‌زند.

  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، بزرگراه اشتراک.

هتل لاتار | Latar Hotel Yerevan

هتل لاتار مصداقی دیگر از بهترین هتل در ارمنستان است که بیشتر از هر چیزی، با معماری خاص و باشکوهش شناخته می‌شود. این هتل مجلل که جزو بهترین هتل ایروان هم به حساب می‌آید، جزو هتل‌های ۵ ستاره است که در فاصله ۱۰ کیلومتری از مرکز شهر و در منطقه سیلیکان قرار دارد.

هتل لاتار ارمنستان

هتل مجلل لاتار دارای ۱۸ اتاق با امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت، شاتل هواپیمایی، صندوق امانات، تبادل ارز، خدمات ویژه معلولین، سرویس روزانه اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته است. رستوران زیبا و باشکوه هتل لاتار ارمنستان، فضایی را برای سرو انواع غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی برای گردشگران فراهم کرده است. سالن ورزشی و استخر نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل لاتار هستند که موجب خلق لحظاتی مفرح برای مسافران می‌شوند.

  • امتیاز هتل: ۴ از ۵
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، منطقه سیلیکیان.

بهترین هتل های ۴ ستاره ارمنستان

از آنجایی که ارمنستان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های گردشگری شناخته می‌شود، تنوع هتل در آن بسیار زیاد است. هتل‌های ۴ ستاره نیز شکل دیگری از هتل‌های این کشور هستند که از لحاظ رفاهی، می‌توان آن‌ها را هم‌تراز با جهانی‌ترین هتل‌ها دانست. بااین‌حال، مزیت آن‌ها قیمت مناسب‌ترشان نسبت به سایر هتل‌های مجلل این کشور است. در ادامه، به معرفی چند هتل به‌عنوان بهترین هتل ارمنستان با ۴ ستاره می‌پردازیم.

هتل دابل تری بای هیلتون | DoubleTree by Hilton Hotel Yerevan

هتل ۴ ستاره دابل تری بای هیلتون را هم با داشتن امکانات رفاهی متنوع و موقعیت مکانی عالی، باید جزو لیست بهترین هتل ارمنستان دانست. این هتل از همان سال‌های اولیه احداث تا به الان، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌های ارمنستان نزد گردشگران بوده است. دلیل آن هم دسترسی بسیار خوب مسافران آن به مکان‌هایی همچون فرودگاه بین‌المللی و جاذبه‌های گردشگری متعدد در ایروان است.

هتل دابل تری بای هیلتون بهترین هتل در ارمنستان

اما راز دیگر محبوبیت هتل دابل تری بای هیلتون ایروان، چشم‌انداز بسیار زیبای واحدهای اقامتی آن به رشته‌کوه‌های آرارات است که موجب خلق تصویری زیبا مقابل چشمان افراد می‌شود. این هتل با ۱۲ طبقه و ۱۷۶ اتاق، امکاناتی همچون مینی‌بار، حمام اختصاصی، سالن آب گرم و استفاده از کامپیوترهای رومیزی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

از دیگر خدمات این هتل، سرو انواع غذاهای مدیترانه‌ای، خوراک ایتالیایی، غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های مختلف در رستوران و کافی‌شاپ آن است. مرکز اسپا، سونا، مرکز تناسب اندام، باشگاه بدنسازی، انواع ماساژ، تراس آفتاب، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ خصوصی، ترانسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰۰ نفر، کرایه اتومبیل و خدمات نگهداری از کودک، بخش خدمات ویژه این هتل را تشکیل می‌دهند.

  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان گریگور لوسوریش.

هتل ماریوت ایروان | Armenia Marriott Hotel Yerevan

در میدان جمهوری و در فاصله ۵۰۰ متری از مسجد کبود، یکی دیگر از بهترین هتل های ارمنستان با نام هتل ماریوت واقع شده است. این هتل ۲۵۹ اتاق و سوئیت فاخر و کلاسیک دارد که اقامت‌ها در آن‌ها، به خاطره‌ای فراموش‌‌نشدنی برای مسافران تبدیل می‌شود.

هتل ماریوت ایروان ضمن داشتن ۵ رستوران و کافه با قابلیت سرو انواع غذاهای بین‌المللی، دارای امکانات تفریحی متعددی است. استخر، اسپا، سالن زیبایی، سولاریوم و باشگاه تناسب اندام با جدیدترین تجهیزات، از بهترین امکانات تفریحی این هتل به‌ شمار می‌روند.

هتل ماریوت ایروان از هتل های ارمنستان

جالب است بدانید هتل ماریوت ضمن برخورداری از خدمات رفاهی متنوع، موقعیت مکانی بسیار خوبی هم دارد. بنابراین، شما می‌توانید با اقامت در این هتل، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری داشته باشید. پارکینگ و اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشک‌شویی و لباس‌شویی، میز گردشگری، صرافی، فروشگاه، امکان اجاره دوچرخه و خودرو و ترانسپورت فرودگاهی از جمله خدماتی هستند که لذت حضور در بهترین هتل ارمنستان، یعنی ماریوت را برای شما دوچندان می‌کنند.

  • امتیاز هتل: ۴ از ۵
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، میدان جمهوری.

هتل ریپابلیکا ارمنستان | Republica Hotel Yerevan

اگر تا اینجای مطلب همراه ما بوده‌اید، باید دانسته باشید که تفاوت چندانی میان هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره ارمنستان وجود ندارد. نمونه دیگری از بهترین این هتل‌های ۴ ستاره، هتل ریپابلیک ارمنستان است که با فاصله کمی از میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای یک کافه در فضای باز و رستورانی با سرو غذای محلی ارمنی است.

هتل ریپابلیکا ارمنستان

واحدهای اقامتی این هتل، همگی به امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم رایگان، سیستم تهویه‌کننده هوا، تلویزیون صفحه‌تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال و حمام اختصاصی مجهز هستند. تراس پشت‌بام، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی و امکان اجاره دوچرخه از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل هستند.

  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان امیریان.

هتل پاریس ایروان | Paris Hotel Yerevan

انتخاب بهترین هتل ارمنستان، حقیقتا کار دشواری است؛ چراکه تنوع هتل‌های خوب و مدرن در این کشور، فوق تصور گردشگران است. یکی دیگر از بهترین هتل‌ های ارمنستان، هتل پاریس است که با قرارگیری در قلب شهر ایروان، جایگاه خاصی میان گردشگران پیدا کرده است.

سوئیت‌های مجلل و زیبای این هتل، مجهز به امکاناتی همچون سیستم‎‌های گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون‌های هوشمند، کتری برقی مینی‌بار، وان حمام، سشوار و تن‌پوش هستند. اما این‌ها همه امکانات رفاهی هتل نیستند. هتل پاریس ایروان بیشتر به دلیل ارائه خدماتی نظیر پذیرش ۲۴ ساعته هتل، اینترنت بی‌سیم رایگان، لابی، اتاق امانات، سالن ورزشی، اتاق کنفرانس، فضا برای ملاقات‌های کاری، خشک‌شویی و اتوشویی، کارکنان چند‌زبانه، پارکینگ رایگان و سالن پیرایش و زیبایی به این محبوبیت جهانی دست پیدا کرده است.

هتل پاریس ایروان

در میان فهرست بی‌انتهای خدمات هتل پاریس، بی‌انصافی است اگر به وجود رستوران و کافه زیبای آن هم اشاره نکنیم. گردشگران در فضای دلباز رستوران و کافه این هتل، می‌توانند با داشتن چشم‌اندازی زیبا به شهر، انواع غذاهای لذیذ بین‌المللی و نوشیدنی‌های تازه را امتحان کنند.

  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان امیریان.

هتل رامادا بای ویندهام | Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan

اگر در جست‌وجوی هتلی هستید که با اقامت در آن، دسترسی بسیار خوبی به مسجد آبی، موزه تاریخی ارمنستان و تئاتر اپرا داشته باشید، هتل ۴ ستاره رامادا بهترین گزینه است. این هتل اگرچه ۴ ستاره است؛ طراحی کاملا لوکس و مدرن دارد. بنابراین از اقامت در فضای دلنشین و دوست‌داشتنی آن هرگز پشیمان نخواهید شد.

هتل رامادا ایروان به‌عنوان گزینه‌ای در لیست بهترین هتل در ارمنستان، امکانات بسیار ویژه‌ای هم دارد. رستوران، اینترنت رایگان و روم سرویس از جمله خدمات و امکانات رفاهی این هتل به‌ حساب می‌آیند. شایان ذکر است که با پذیرش ۲۴ ساعته هتل رامادا، شما در هر ساعتی از شبانه‌روز، می‌توانید اقدام به رزرو هتل کنید.

هتل رامادا بای ویندهام

هتل آنی سنترال این | Ani Central Inn

هتل آنی سنترال این را هم می‌توان گزینه‌ای دیگر به‌عنوان بهترین هتل ارمنستان معرفی کرد که آماده خدمت‌رسانی به گردشگران است. این هتل مجلل و زیبا تنها ۱۰ دقیقه با میدان جمهوری و ۳ دقیقه با ایستگاه مترو زوراوار فاصله دارد. بنابراین، شما با اقامت در آن، به‌راحتی می‌توانید از جاذبه‌های ارمنستان دیدن کنید.

این هتل ۴ ستاره هم علی‌رغم هزینه‌های بسیار مناسب، امکانات و خدمات رفاهی متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. استخر، سونا، پارکینگ، اجاره اتومبیل، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، یخچال، حمام، اتوشویی و خشک‌شویی، اینترنت رایگان، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی، رستوران و مینی‌بار از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند. خوب است بدانید که واحدهای اقامتی هتل آنی سنترال این به‌واسطه طراحی خاص، فضایی کاملا دلنشین و دلباز دارند. ضمن اینکه تمامی واحدهای این هتل، مجهز به گاوصندوق، تلویزیون صفحه‌تخت و فرش‌های بسیار زیبا هستند.

هتل آنی سنترال این در ارمنستان
  • امتیاز هتل ۴ از ۵
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان تیگران متس.

هتل آرارات | Ararat Hotel

از هتل‌های بسیار مشهور قدیمی در ارمنستان، هتل آرارات است که به‌واسطه ارائه امکانات رفاهی خوب، به انتخاب اول بسیاری از گردشگران تبدیل شده است. این هتل ۴ ستاره ضمن داشتن موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوب، امکانات رفاهی متنوعی را هم به مسافران عرضه می‌کند. نزدیکی هتل آرارات به ایستگاه متروی آندرانیک، دسترسی شما به تمام جاذبه‌های گردشگری ارمنستان را سهولت بخشیده است.

شایان ذکر است که تمامی واحدهای اقامتی این هتل، مجهز به تلویزیون، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع هستند. فضای دلنشین رستوران و کافه هتل هم فرصت بسیار لذت‌بخشی را برای سرو انواع غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل آرارات از هتل ها ی قدیمی ارمنستان
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان گریگور لوسوریش.

هتل ویلیج پارک | Armenian Village Park Hotel 

فضای رویایی و دل‌انگیز هتل ویلیج پارک، لحظات بسیار جذاب و به‌یادماندنی را برای گردشگران رقم می‌زند. این هتل که در دل کوه و جنگل قرار دارد، امکانت بسیار مفرح و هیجان‌انگیزی را برای مسافران خود تدارک دیده است. از هیجان‌انگیزترین این تفریحات، پارک آبی چهار‌فصلش است که در تمام ایام سال، پذیرای شما خواهد بود.

اینترنت رایگان، انبار چمدان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی آبگرم و مرکز ورزش‌های آبی از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل هستند. در رستوران دلباز هتل نیز می‌توانید خودتان را به سرو انواع غذاهای اروپایی و ارمنی مهمان کنید.

هتل ویلیج پارک
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان Avenue 40, 0025 Yerevan.

بهترین هتل های ۳ ستاره ارمنستان

اگر قرار است بخش اعظمی از هزینه‌های سفر را به گردشگری و تفریح در ارمنستان اختصاص دهید، هتل‌های ۳ ستاره این کشور هم می‌توانند گزینه خوبی برای اقامت باشند. این هتل‌ها اگرچه امکانات محدودتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهند؛ برای کسانی که در جست‌وجوی هتلی اقتصادی هستند، بهترین گزینه به‌ حساب می‌آیند. در ادامه مطلب، به معرفی چند مورد از این هتل‌ها می‌پردازیم.

هتل ایبیس ایروان سنتر | ibis Yerevan Center

اگر در جست‌وجوی هتلی نوساز و در عین‌ حال مدرن هستید، باید بگوییم هتل ایبیس ایروان سنتر از این حیث بهترین هتل ارمنستان محسوب می‌شود. این هتل دارای ۲۵۵ اتاق با امکانات رفاهی مختلف مانند تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، مینی‌بار، لوازم بهداشتی و سشوار، کتری برقی و صندوق امانات است.

جالب است بدانید که این هتل ۳ ستاره با برگزاری تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، اوقات شما را خاطره‌انگیز می‌کند. خدمات ۲۴ ساعته، اینترنت و پارکینگ رایگان، انبار چمدان، دستگاه خودپرداز، خدمات ویژه معلولین، کرایه خودرو و دوچرخه و اتاق جلسات کاری از دیگر امکانات رفاهی این هتل هستند.

بهترین هتل های ۳ ستاره ارمنستان
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، Northern Avenue 5/1.

هتل المپیا گاردن | Olympia Hotel

از دیگر هتل‌های خوب و ارزان‌قیمت ارمنستان، هتل المپیا گاردن است که فضای آن، راحتی و آرامش را برای‌تان به‌ ارمغان می‌آورد. هزینه کم رزرو این هتل، به معنای سطح پایین کیفیت خدمات و امکانات ارائه‌شده در آن نیست. این هتل خدمات ویژه‌ای را برای مسافران تدارک دیده که مهم‌ترین آن‌ها، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، سرویس اتاق، استخر و ترانسفر فرودگاهی است.

شایان ذکر است که هتل المپیا گاردن، ضمن برخورداری از امکانات متنوع و هزینه کاملا اقتصادی، موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای هم دارد. شما با اقامت در این هتل ۳ ستاره، به مراکز خرید مشهور ایروان مانند مرکز خرید دالما و مترونوم، دسترسی بسیار خوبی خواهید داشت.

هتل المپیا گاردن در ارمنستان
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان بارباس ۵۶٫

هتل بست وسترن پلاس کانگرس | Best Western Plus Congress Hotel

از هتل‌های محبوبی که می‌توانید برای اقامت در ارمنستان، آن را انتخاب کنید، هتل بست وسترن پلاس کانگرس است. این هتل که مصداقی بی‌نقص از بهترین هتل ارمنستان محسوب می‌شود، انتظارات شما از هتلی با امکانات رفاهی مطلوب را کاملا برطرف می‌کند. اولین مزیت هتل بست وسترن پلاس کانگرس، دسترسی بسیار خوب آن به ایستگاه مترو هراپاراک و موزه تاریخی ارمنیان است. از دیگر مزایای این هتل، خدمات و امکانات متنوع آن است که اقامتی لذت‌بخش را برای مسافران رقم می‌زند. باغ، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، استخر شنا، تراس و حمام بخار از جمله بهترین امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه هستند.

هتل بست وسترن پلاس کانگرس ارمنستان
  • آدرس: ارمنستان، شهر ایروان، خیابان ایتالیا.

اگر برای گشت و گذار در ارمنستان به یک راهنما نیاز دارید، مقاله راهنمای سفر به ارمنستان را در مجله فلای‌تودی بخوانید.

هتل شیراک | Hotel Shirak

هتل شیراک نیز از دیگر هتل‌های خوب و ارزان‌قیمت ارمنستان محسوب می‌شود که می‌توانید با اقامت در آن، لحظات بسیار خوبی را تجربه کنید. این هتل ۳ ستاره به‌عنوان یکی از بهترین هتل های ارمنستان، با میدان جمهوری تنها ۱۵۰ متر فاصله دارد. این فاصله کوتاه، سبب شده است تا به جاذبه‌های گردشگری و ایستگاه مترو در ارمنستان دسترسی بسیار خوبی داشته باشید.

آنچه بیش از همه، باعث محبوبیت این هتل ۳ ستاره ارزان‌قیمت شده، منظره بسیار زیبای کوه‌های آرارات است که مقابل چشمان گردشگران نقش می‌بندد. هتل شیراک ایروان، دو رستوران باشکوه هم دارد که با منوی غذایی ارمنی، از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

هتل شیراک بهترین هتل های ارمنستان
  • آدرس: ارمنستان، Khorenatsi M. str. 13a, Yerevan 0010.

هتل کامفورت | Comfort Hotel

در میان هتل‌های سه‌ستاره ارمنستان، این هتل کامفورت است که حرف اول را می‌زند. این هتل که جزو هتل‌های محبوب گردشگران است و از نظر بسیاری از مسافران، گزینه‌ای به‌عنوان بهترین هتل ارمنستان به حساب می‌آید، تا میدان جمهوری تنها ۵/۱ کیلومتر فاصله دارد. بنابراین، با یک پیاده‌روی خیلی کوتاه، می‌توانید خودتان را به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی آن برسانید. تسلط کارمندان وظیفه‌شناس و مهربان هتل کامفورت به زبان فارسی، همه‌چیز را برای اقامت راحت شما در این هتل مهیا کرده است. پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، دستگاه تهویه و صرافی از جمله خدمات ویژه این هتل هستند.

هتل کامفورت در ارمنستان
  • آدرس: ارمنستان، Khorenatsi 28, 0025 Yerevan.

ارمنستان؛ مقصدی ایده‌آل برای گردشگری

جاذبه‌های تاریخی و طبیعی موجود در ارمنستان، قطعا شما را برای همیشه مجذوب و شیفته خود خواهد کرد. این کشور که در نزدیکی ایران قرار دارد، می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای سفرهای خارجی شما باشد. ارمنستان در میان سفرهای خارجی مقرون به صرفه قرار دارد و با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل به راحتی می‌توانید سفری جذاب را تجربه کنید.

آیا تا به حال به ارمنستان سفر کرده‌اید؟ کدام هتل را برای اقامت پیشنهاد می‌دهید؟ در بخش نظرات تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل ارمنستان

لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های ارمنستان کدامند؟

از مجلل‌ترین هتل‌های ارمنستان می‌توان به هتل رادیسون، هتل گرند، هتل الکساندر، هتل گلدن و هتل نشنال اشاره کرد.

کدام هتل‌های ارمنستان دسترسی مناسب‌تری به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارند؟

هتل رادیسون، هتل گرند ایروان، هتل آرارات، هتل آنی سنترال این و هتل ماریوت از نزدیک‌ترین هتل‌ها به جاذبه‌های گردشگری ارمنستان هستند.

ارزان‌قیمت‌ترین هتل‌های ارمنستان کدامند؟

هتل کامفورت، هتل شیرک و هتل المپیا گاردن جزو ارزان‌قیمت‌ترین هتل‌های ارمنستان هستند.

کدامیک از هتل‌های ارمنستان از نظر مسافران به‌عنوان بهترین هتل این کشور شناخته شده است؟

هتل گرند ایروان بهترین هتل از نظر مسافران است.

بهترین هتل ارمنستان برای ایرانیان کدام است؟

هتل کامفورت بهترین هتل ارمنستان برای ایرانیان است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید