خط ساحلی خلیج فارس، یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر داخل کشور به حساب می‌آید. خطه‌ جنوب کشور، از جزایر کیش و قشم گرفته تا بندرعباس و بندر بوشهر، هرکدام جاذبه‌های دیدنی و خاص خودشان را دارند و به همین دلیل سالانه مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می‌گیرند. هنگام سفر به جنوب ایران، یکی از خاص‌ترین تجربه‌هایی که هرکس می‌تواند برای خود رقم بزند، اقامت در نزدیکی ساحل خلیج فارس است. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های ساحلی جنوب ایران را به شما معرفی کنیم.

هتل های ساحلی کیش

سفر به کیش با سواحل نیلگون و آب‌های زلال خلیج فارس، بسیار در میان گردشگران محبوبیت دارد و هتل‌های ساحلی این جزیره، نقشی کلیدی در اقامتی خاطره‌انگیز برای مسافران ایفا می‌کنند. تنوع هتل‌های ساحلی کیش از نظر قیمت، امکانات و موقعیت مکانی، انتخاب را برای هر سلیقه‌ای آسان می‌کند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های ساحلی کیش می‌‌پردازیم.

هتل مارینا پارک کیش

یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های ساحلی جنوب ایران، هتل مارینا پارک کیش است که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید. موقعیت جغرافیایی این هتل در جزیره به گونه‌ای است که در دو طرف آن، ساحل چشم‌نواز خلیج فارس خودنمایی می‌کند. مهمانان هنگام ورود به هتل با فضای سرسبز و بسیار بزرگی روبه‌‌رو می‌شوند که حس و حالی دلنشین به آن‌ها هدیه می‌دهد.

هتل مارینا پارک کیش

ساختمان هتل مارینا پارک با معماری بی‌نظیری که دارد چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. از امکانات هتل می‌توان به پارک آبی مجهز، ساحل اختصاصی ماسه‌ای، اسکله اختصاصی با قایق، استخرهای آب شیرین، سونا، جکوزی، رستوران اختصاصی بام مارینا و بسیاری دیگر از امکانات و خدمات باکیفیت اشاره کرد.

آدرس هتل مارینا پارک کیش در نقشه گوگل مپ

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو، هتل مارینا پارک

هتل ترنج کیش

بی‌شک یکی از زیباترین  و چشم‌نوازترین هتل های ایران، هتل پنج ستاره ترنج کیش است که در سال ۱۳۹۶ در شمال غربی جزیره به بهره‌برداری رسید. این هتل با طراحی منحصر به فردش روی آب های خلیج فارس، به یکی از جاهای دیدنی کیش تبدیل شده است. هتل ترنج در واقع دو بخش دارد؛ یکی هتل چهار طبقه ساحلی و دیگری واحدهای اقامتی که روی آب ساخته شده‌اند.

هتل ترنج کیش

اگر تصویر هوایی این هتل را مشاهده کرده باشید، پی خواهید برد که نحوه قرار گیری واحدها، شکلی شبیه به ترنج را ایجاد کرده و دلیل نامگذاری آن نیز همین مورد است. واحدهای اقامتی این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای روی دریا هستند و چشم‌اندازی فوق‌العاده به خلیج فارس دارند. هتل ترنج کیش در منطقه‌ای بکر و دور از شلوغی مرکز شهر واقع شده است و آرامشی دلچسب را به مهمانان هدیه می‌دهد.

آدرس هتل ترنج کیش در نقشه گوگل مپ

آدرس: کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک

هتل داریوش کیش

یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل های پنج ستاره جنوب کشور هتل داریوش کیش است که با الهام از معماری باشکوه تخت جمشید، در سال ۱۳۸۲ توسط گروهی از ماهرترین معماران ساخته شد. هتل داریوش با طراحی منحصربه‌فردش، به خوبی توانسته فرهنگ و تمدن کهن ایران‌زمین را به رخ جهانیان بکشد.

هتل بزرگ داریوش، دارای ۱۸۴ واحد اقامتی در انواع سوئیت، اتاق و کاباناهای لوکس بوده که تمامی آن‌ها نمای رو به دریا یا باغ دارند. مهمانان با قدم گذاشتن در محوطه این هتل موزه، محو تماشای معماری تاریخی آن خواهند شد؛ چرا که تمامی ستون‌‌ها، تندیس‌ها و سنگ‌نگاره‌های مجموعه، برگرفته از کاخ‌های تخت جمشید است.

هتل داریوش کیش

از امکانات هتل می‌توان به انواع رستوران‌های باکیفیت مجموعه مانند رستوران پاسارگاد، آپادانا، کافی شاپ آتوسا، صبحانه بوفه مجلل، استخر روباز بانوان و آقایان با چشم‌انداز خلیج فارس، زمین پینت بال و تنیس، باشگاه بدن‌سازی، ترانسفر فرودگاهی، سالن بیلیارد، آرایشگاه، امکان غواصی با استفاده از تجهیزات و پرسنل حرفه‌ای در محوطه هتل مشرف به دریا، ماساژ تایلندی و ماساژ پا با ماهی و آتلیه اشاره کرد. این هتل با قرارگیری در یکی از بهترین نقاط کیش، دسترسی آسانی به مراکز خرید جزیره دارد.

آدرس هتل داریوش کیش در نقشه گوگل مپ

آدرس: کیش، میدان داریوش

هتل شایان کیش

یکی دیگر از هتل های لوکس و مجلل جزیره زیبای کیش، هتل شایان محسوب می‌شود که شروع فعالیت آن به قبل از انقلاب اسلامی بازمی‌گردد. این مجموعه در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی کامل قرار گرفت تا بتواند بهتر از قبل، به مهمانان خدمات‌رسانی کند. این هتل که در حال حاضر، عضوی از مجموعه هتل های پارس محسوب می‌شود، دارای ۱۹۳ باب واحد اقامتی در انواع اتاق، سوئیت معمولی، سوئیت و ویلای ساحلی است.

هتل شایان کیش

گردشگران با رزرو هتل شایان کیش و اقامت در آن می‌توانند از امکانات رفاهی مجموعه، چشم‌انداز زیبای آب های نیلگون خلیج فارس و خدمات باکیفیت هتل نهایت لذت را ببرند. هتل شایان با قرارگیری در بلوار ساحل، فاصله کوتاهی تا بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش و مراکز تجاری جزیره دارد. رستوران‌های این مجموعه با ارائه غذاهای متنوع دریایی، سنتی و فرنگی از مهمانان به خوبی پذیرایی می‌کنند.

آدرس هتل شایان کیش در نقشه گوگل مپ

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل های ساحلی قشم

سفر به قشم به ویژه در فصل زمستان جذابیت بسیار زیادی برای گردشگران دارد. بزرگترین جزیره ایران در خلیج فارس، با برخورداری از سواحل زیبا و طبیعت منحصر به فرد، هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری است. هتل‌های ساحلی قشم، لذت سفر و اقامت در این جزیره را دوچندان می‌کنند و در تنوع بسیار بالایی، برای هر سلیقه‌ای وجود دارند. در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین هتل های ساحلی قشم می‌پردازیم.

بوتیک هتل فولتون

یکی از هتل های جزیره شگفت انگیز قشم، بوتیک هتل فولتون به شمار می‌رود که از سال ۱۳۹۵ تا کنون میزبان گردشگران و سفر دوستان است. واحدهای اقامتی این مجموعه در سه تیپ ساختمانی هتل، آپارتمان و ویلا در نظر گرفته شده و انتخاب نوع اتاق را برای مهمان آسان می‌کند. هتل فولتون با قرار گیری در محیطی آرام و دور از هیاهوی مرکز شهر، اقامتی آرامش بخش را به گردشگران در جوار دریای خلیج فارس هدیه می‌دهد. رستوران این مجموعه با ارائه انواع غذاهای ایرانی و دریایی، در تلاش است تا رضایت مهمانان را جلب کند.

بهترین هتل های ساحلی جنوب ایران

بوتیک هتل فولتون با قرارگیری در منطقه حوضچه هامون، در شمار هتل‌های ساحلی جنوب کشور قرار می‌گیرد. مهمانان هتل در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توانند خود را به مراکز خرید قشم مانند سیتی سنتر یک و دو، پاساژ فردوسی، ستاره، بازار قدیم قشم و… برسانند.

آدرس هتل فولتون در نقشه گوگل مپ

آدرس: قشم، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

یکی از هتل های سه ستاره جزیره، هتل ساحل طلایی قشم است که در کنار ساحل دریای خلیج فارس قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند بهتر از قبل به مهمانان سرویس‌دهی کند. چشم انداز بی‌نظیر واحدهای اقامتی هتل به دریا، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن به حساب می‌آید. هتل خلیج فارس دارای دو رستوران است که با ارائه غذاهای باکیفیت سنتی و دریایی، از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

این مجموعه دارای ۱۲۳ واحد اقامتی در انواع سوئیت آپارتمان و اتاق است. مهمانان با رزرو هتل خلیج فارس قشم و اقامت در آن می‌توانند از امکانات مناسب و خدمات خوب هتل بهره برده و اقامتی فراموش‌نشدنی را در جوار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، تجربه کنند. واحدهای اقامتی این هتل استانداردهای لازم را دارند و امکانات رفاهی مناسبی برای آسایش مسافران در اینجا محیا شده است.

آدرس هتل ساحلی خلیج فارس در نقشه گوگل مپ

آدرس: قشم، میدان علم وصنعت

بهترین هتل های ساحلی چابهار

سواحل بکر و رویایی دریای عمان در چابهار، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند و اقامت در هتل‌های ساحلی این شهر، تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفر به چابهار را رقم خواهد زد. هتل‌های متنوعی در این شهر وجود دارند و در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌ های ساحلی چابهار را معرفی می‌کنیم.

هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار تنها هتل پنج ستاره این شهر است که با چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای عمان و ساحل شنی، اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار و با ۱۰۷ باب اتاق و سوئیت مدرن و مجهز به امکانات رفاهی کامل، افتتاح شد.

هتل لیپار با برخورداری از رستوران‌های مجلل با منوی متنوع ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ دنج، استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی مجهز، خدمات اسپا و ماساژ، زمین تنیس، پارکینگ اختصاصی و خدمات تور گردشگری، سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

هتل لیپار چابهار

موقعیت مکانی ممتاز هتل لیپار در ساحل دریای عمان، دسترسی آسان به مراکز خرید و جاهای دیدنی چابهار، از جمله اسکله شهید بهشتی، بازار سنتی، موزه مردم‌شناسی، تالاب لیپار، درخت انجیر معابد و کوه‌های مینیاتوری را برای شما فراهم می‌کند. هتل لیپار با ارائه خدمات با کیفیت و پرسنل مجرب و آموزش‌دیده، پذیرای مهمانان گرامی از سراسر ایران و جهان است.

آدرس هتل لیپار چابهار در نقشه گوگل مپ

آدرس: چابهار، میدان لیپار، هتل لیپار

هتل ونوس چابهار

هتل ونوس چابهار، هتلی سه ستاره با موقعیت مکانی مناسب در ساحل دریای عمان و در جوار دانشگاه علوم دریانوردی چابهار است. این هتل در سال ۱۳۸۸ بنا شد و در سال ۱۳۹۵ پس از بازسازی کامل، فعالیت خود را مجددا آغاز کرد. هتل ونوس با ۲۷ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب، فضایی آرام و دلنشین را برای اقامت شما در چابهار فراهم می‌کند.

هتل ونوس با برخورداری از رستوران با منوی غذای ایرانی، کافی‌شاپ، ساحل اختصاصی، پارکینگ اختصاصی و خدمات تور گردشگری، سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. هتل ونوس با ارائه خدمات باکیفیت و پرسنل مجرب و آموزش‌دیده، در تلاش است تا تجربه اقامتی خوش و لذت‌بخش را برای مسافران خود فراهم کند.

هتل ونوس چابهار

آدرس هتل ونوس چابهار در نقشه گوگل مپ

آدرس: بلوار شهید ریگی، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی

هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار، هتلی چهار ستاره در بلوار امام خمینی چابهار و در فاصله اندکی از ساحل دریا واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی کامل قرار گرفت. هتل لاله با ۳۸ باب اتاق و سوئیت مجهز به امکانات رفاهی کامل، فضایی آرام و دلنشین را برای اقامت شما در چابهار فراهم می‌کند.

هتل لاله چابهار

هتل لاله دارای رستوران با منوی غذای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، استخر، سالن ورزشی، خدمات اسپا و ماساژ، پارکینگ اختصاصی و خدمات تور گردشگری است. از این هتل امکان دسترسی به ساحل و اسکله بهشتی به راحتی فراهم شده است.

آدرس هتل لاله چابهار در نقشه گوگل مپ

آدرس: چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر

هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار، هتلی ۴ ستاره با موقعیت مکانی مناسب در خیابان تجارت چابهار و در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از ساحل دریا واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی کامل قرار گرفت. هتل فردوس با ۷۹ باب اتاق و سوئیت مجهز به امکانات رفاهی کامل، فضایی آرام و دلنشین برای اقامت شما در چابهار فراهم می‌کند.

طراحی مدرن این هتل، امکان اقامت در فضایی لوکس و با خدمات باکیفیت را فراهم می‌کند. پرسنل هتل همواره در تلاشند تا خدمات کامل و مطلوبی را در اختیار مسافران قرار دهند.

هتل فردوس چابهار

آدرس هتل فردوس چابهار در نقشه گوگل مپ

آدرس: چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

بهترین هتل های سواحل هرمز

جزیره هرمز با سواحل چشم‌نواز و جاذبه‌های منحصر به فرد، مقصدی جذاب برای گردشگران است. افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند، به دنبال رزرو اقامتگاه‌های ساحلی زیبا هستند. در ادامه، بهترین اقامتگاه‌ های هرمز را معرفی می‌کنیم.

اقامتگاه بوم گردی ماجرا هرمز

اقامتگاه بوم گردی ماجرا با گنبدهای رنگارنگ و چشم‌انداز ساحل نیلگون خلیج فارس، در جزیره هرمز تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در دل طبیعت را به شما هدیه می‌دهد. این اقامتگاه که در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسیده، با معماری خلاقانه و استفاده از مصالح بومی، به عنوان برنده طلایی مسابقه تیدای تیوان در سال ۱۴۰۰ شناخته شده است.

اقامتگاه بوم گردی ماجرا هرمز

اقامتگاه ماجرا با ۱۲ سوئیت شامل ۸ کلبه دو تخته و ۲ کلبه چهار تخته با معماری گنبدی شکل، فضایی دنج و آرام را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. گنبدهای رنگارنگ اقامتگاه، در کنار ساحل نیلگون و خاک‌های رنگی جزیره هرمز، منظره‌ای بدیع و چشم‌نواز را خلق می‌کنند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی ماجرا هرمز در نقشه گوگل مپ

آدرس: استان هرمزگان، جزیره هرمز، اقامتگاه رنگارنگ ماجرا

اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز

اقامتگاه بوم‌گردی دنج هرمز با معماری سنتی و فضایی صمیمی، در قلب جزیره هرمز و در فاصله کوتاهی از ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این اقامتگاه که در سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید و با استفاده از مصالح بومی، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در دل طبیعت را به شما هدیه می‌دهد.

اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز

اقامتگاه دنج هرمز با ۵ اتاق شامل ۳ اتاق دو تخته و ۲ اتاق سه تخته، فضایی دنج و آرام را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. حیاط بزرگ و سرسبز اقامتگاه، با درختان نخل و سایه‌بان‌های خنک، مکانی ایده‌آل برای استراحت و گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان و خانواده است. مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از صبحانه‌های محلی و خوشمزه در فضایی دلنشین لذت ببرند و از برنامه‌های تفریحی متنوع مانند گشت جزیره، موسیقی زنده، و قهوه و چای سنتی بهره‌مند شوند.

آدرس اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز در نقشه گوگل مپ

آدرس: استان هرمزگان، جزیره هرمز، میدان مرکزی، میدان شهدا، خیابان ورزش، جنب املاک هرمز

اقامتگاه بوم گردی بوم هرمزی هرمز

اقامتگاه بوم‌گردی بوم هرمزی در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید و با استفاده از مصالح بومی و معماری سنتی خود، تجربه جذابی را از اقامت در این جزیره به شما هدیه می‌دهد. این اقامتگاه با ۶ اتاق شامل ۲ اتاق دو تخته، ۲ اتاق سه تخته، یک اتاق چهار تخته و یک اتاق هفت تخته، فضایی دنج و آرام را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

اقامتگاه بوم گردی بوم هرمزی هرمز

آدرس اقامتگاه بوم گردی بوم هرمزی هرمز در نقشه گوگل مپ

آدرس: هرمزگان، جزیره هرمز، خیابان ۱۲ فروردین

بهترین هتل های ساحلی جزیره خارک

جزیره خارک که در ۳۸ کیلومتری ساحل بندر گناوه واقع شده، جزیره‌ای بکر با فضایی دنج و آرامش بخش را به وجود آورده است. آب‌های زلال و نیلگون این جزیره، هر گردشگری را برای سفر به این منطقه ترغیب می‌کند. از آن‌جایی که این جزیره بسیار بکر است، هتل‌های زیادی در آن احداث نشده‌اند و در حال حاضر هتل نجفی و هتل آراد بهترین هتل‌ های جزیره خارک هستند.

هتل های ساحلی بوشهر

بوشهر با سواحل نیلگون، نخلستان‌های سرسبز و آداب و رسوم منحصر به فرد، مقصدی جذاب برای گردشگران است. در کنار جاهای دیدنی بوشهر ، هتل های ساحلی این شهر نیز مورد توجه گردشگران قرار دارد. در ادامه به معرفی تعدادی از بهتری هتل های ساحلی بوشهر می‌پردازیم.

هتل پرواز بوشهر

یکی از هتل های باسابقه بندر زیبای بوشهر، هتل پرواز است که در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی و مرمت واقع شد تا بتواند امکانات و خدمات باکیفیت‌تری به مهمانان خود ارائه دهد. مهم‌ترین مزیت هتل پرواز بوشهر، موقعیت مکانی آن در نزدیکی ساحل دریای خلیج فارس محسوب می‌شود. این هتل سه ستاره دارای ۳۱ واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت با چشم‌انداز دریاست. مهمانان با رزرو هتل پرواز می‌توانند اقامتی آرام را درکنار خلیج فارس تجربه کنند و از خدمات و امکانات مناسب هتل بهره ببرند.

هتل پرواز بوشهر

هتل پرواز بوشهر در فاصله کوتاهی از فرودگاه بوشهر واقع شده است و مهمانان در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانند خود را به فرودگاه برسانند. این هتل دسترسی آسانی به مراکز دیدنی و گردشگری بوشهر مانند پارک ساحلی آب شیرین کن، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس و پارک جنگلی چاهکوتاه دارد.

آدرس هتل پرواز بوشهر در نقشه گوگل مپ

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، بالاتر از میدان نیروی هوایی، روبروی پارک مرجان

هتل دلوار بوشهر

هتل جهانگردی دلوار یکی از هتل های سه ستاره بندر بوشهر محسوب می‌شود که شروع فعالیت آن به سال ۱۳۷۲ بازمی‌گردد. آخرین بازسازی هتل در راستای بهبود ارائه خدمات و بالابردن کیفیت تجهیزات، در سال ۱۳۸۶ انجام شد. این هتل که عضو گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی است، با معماری متفاوتش توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند.

هتل دلوار بوشهر

مهمانانی که تجربه اقامت در هتل دلوار بوشهر را داشته‌اند، از موقعیت مکانی هتل و نمای فوق‌العاده آن رو به دریا، رفتار حرفه‌‎ای پرسنل خون‌گرم جنوبی و کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت ابراز رضایت کرده‌اند. این هتل تا بافت سنتی شهر و بازار اصلی بوشهر حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه فاصله بسیار نزدیک است و دسترسی را برای مهمانان آسان می‌کند.

آدرس هتل دلوار بوشهر در نقشه گوگل مپ

آدرس: بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری

هتل های ساحلی بندرعباس

با سفر به بندرعباس به یکی از زیباترین و مهم‌ترین بنادر خلیج فارس خواهید رفت. بندری با سواحل نیلگون، بازارهای پرهیاهو و تاریخ پرفراز و نشیب که مقصدی جذاب برای گردشگران به شمار می‌رود. هتل های این بندر، در تنوع بالایی وجود دارند و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین هتل های ساحلی بندرعباس می‌پردازیم.

هتل هما بندرعباس

یکی از هتل های پنج ستاره جنوب ایران که در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده است، هتل هما بندرعباس است. موقعیت مکانی ایده‌آل هتل در جوار خلیج فارس، فضای سرسبز هتل و البته امکانات و خدمات بی‌نظیر آن، مسافران را تشویق به رزرو هتل و اقامت در آن می‌کنند. رستوران‌های مجموعه با نام‌های رستوران مروارید، ستاره دریایی و مرجان، با ارائه باکیفیت‌ترین غذاهای دریایی، سنتی و فرنگی، میزبانی شایسته برای گردشگران هستند.

هتل هما بندرعباس

هتل هما بندرعباس، یکی از زیرمجموعه‌های هتل های پنج ستاره هما بوده که خوش‌نامی آن، امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست. تمامی ۱۸۷ واحد اقامتی این مجموعه، بر اساس استانداردهای جهانی تجهیز شده‌اند که راحتی و آرامش خاطر را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌توان به کافی‌شاپ ساحلی، سفره خانه سنتی با موزیک زنده، استخر رو باز و اسپا، زمین تنیس در فضای سرسبز هتل و سالن همایش و کنفرانس با بهترین کیفیت اشاره کرد.

آدرس هتل هما بندرعباس در نقشه گوگل مپ

آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

هتل هرمز بندرعباس

هتل بین‌المللی هرمز یکی دیگر از هتل های پنج ستاره بندرعباس به شمار می رود که در قلب این شهر قرار گرفته است. این هتل هفت طبقه، با قرارگیری در کنار ساحل دریای خلیج همیشه فارس، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد.

هتل هرمز بندرعباس جزو هتل های نوساز جنوب کشور محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید. این هتل بزرگ ۳۶۷ واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق دارد که در بالاترین سطح کیفیت، متناسب با استانداردهای یک هتل ۵ ستاره بین‌المللی تجهیز شده‌اند. هتل هرمز دارای رستوران های متعدد با غذاهای متنوع ایرانی و بین‌المللی، در فضای باز و بسته بوده و از گردشگران میزبانی می‌کند.

هتل هرمز بندرعباس

از دیگر امکانات هتل هرمز می‌توان به سفره‌خانه سنتی، سالن کنفرانس، محوطه سرسبز و باغ نخل، سالن بیلیارد، زمین تنیس و دمنوش‌خانه سنتی اشاره کرد. این هتل، اولین هتل پنج ستاره کشور به حساب می‌آید که موفق به کسب گواهینامه S.F.T و C.S شده و همین موضوع بیانگر مدیریت کیفی در صنعت گردشگری و هتلداری، در راستای ایجاد فضایی ایمن و با آرامش برای گردشگران است.

آدرس هتل هرمز بندرعباس در نقشه گوگل مپ

آدرس: بندر عباس،میدان انقلاب

بهترین هتل های ساحلی جنوب ایران

در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین هتل های ساحلی خطه جنوب ایران را بررسی کنیم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید. با خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو هتل در هر یک از این مقاصد می‌توانید تجربه‌ای متفاوت داشته باشید. سفر به جنوب کشور را با رزرو هتل در کنار دریا خاطره‌انگیزتر کنید.

آیا تجربه سفر به جنوب کشور داشته‌اید؟ به نظر شما جای کدام هتل ساحلی در این لیست خالی است؟

سوالات متداول بهترین هتل های ساحلی جنوب ایران

بهترین هتل های ساحلی جنوب ایران کدامند؟

هتل های ترنج کیش، بوتیک هتل فولتون قشم، هما بندرعباس، دلوار بوشهر و… از جمله بهترین هتل های ساحلی جنوب ایران به شمار می‌روند.

هتل های ساحلی جنوب ایران را از کجا رزرو کنیم؟

شما در سایت و اپلیکیسن فلای‌تودی می‌توانید تنوع بالایی از هتل های ساحلی جنوب ایران را رزرو کنید.

قیمت هتل های جنوب ایران چقدر است؟

قیمت این هتل‌ها وابسته به نوع و امکانات هتل، اتاق‌ها و… متفاوت است. برای مشاهده قیمت دقیق و به‌روز هتل‌ها، به سایت و یا اپلیکیشن فلای‌تودی مراجعه کنید.

بهترین مناطق جنوب ایران برای رزرو هتل کدام است؟

جزیره کیش، قشم، هرمز، بندرعباس، بوشهر و… از جمله بهترین مناطق جنوبی ایران برای رزرو هتل محسوب می‌شوند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید