شهر زیبای اردبیل با برخورداری از آب‌وهوای بسیار دلپذیر، طبیعتی خیره‌کننده و مکان‌های تاریخی دیدنی، یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری در ایران به‌شمار می‌آید. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که بهترین هتل های اردبیل کدامند؟ کدام هتل می‌تواند اقامت دلپذیرتر و راحت‌تری را برای ما رقم بزند؟ در مطلب پیش رو از مجله گردشگری فلای‌تودی، قرار است فهرستی از بهترین هتل های اردبیل را معرفی کنیم و به شما بگوییم که کدام یک از آن‌ها گزینه بهتری برای اقامت در این شهر محسوب می‌شوند. با ما همراه باشید.

بهترین هتل های پنج ستاره اردبیل

متاسفانه، تعداد هتل های ۵ ستاره و لوکس اردبیل بسیار کم است و در واقع، این شهر تنها یک هتل ۵ ستاره دارد. در ادامه، به معرفی این هتل که به عقیده خیلی‌ها بهترین هتل در اردبیل است، خواهیم پرداخت:

هتل یاکاموز اردبیل

هتل یاکاموز بهترین هتل پنج ستاره اردبیل و تنها هتل آن با این کلاس اقامتی است. این هتل که میانگین امتیاز بسیار بالایی را از سوی مسافران دریافت کرده، از سال ۱۴۰۰ از مسافران شهر زیبای اردبیل میزبانی می‌کند. با رزرو هتل یاکاموز اردبیل به دلیل قرارگیری این هتل در مرکز شهر، دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری اردبیل خواهید داشت. همچنین ارائه امکانات رفاهی بسیار مناسب در این هتل رضایت مسافران زیادی را جلب کرده و طی همین مدت کم، به گزینه محبوب بسیاری از آن‌ها تبدیل شده است. 

هتل یاکاموز، تنها هتل 5 ستاره در اردبیل
  • آدرس: اردبیل، میدان قدس، خیابان شهید نوعی اقدم، نبش کوچه طهماسبی، پلاک ۱۲۹
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی، خدمات تفریحی مانند سونا، استخر و سالن ماساژ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، آب رایگان، صبحانه رایگان، رستوران بام، اتاق چمدان و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

بهترین هتل های چهار ستاره اردبیل

درست مثل هتل های ۵ ستاره، تعداد هتل های ۴ ستاره اردبیل نیز نسبتا کم است و اگر تمایل دارید که در هتل‌های چهار ستاره اقامت داشته باشید، گزینه‌های محدودی پیش روی شما قرار خواهد داشت. در ادامه، بهترین هتل های اردبیل را که در دسته هتل‌های ۴ ستاره قرار می‌گیرند، معرفی کرده‌ایم:

هتل سارای اردبیل

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده بسیاری از این مسافران هتل سارای اردبیل را بهترین هتل این شهر معرفی کنند، موقعیت مکانی عالی آن است. این مسئله موجب شده که اتاق‌های هتل منظره بسیار زیبایی از جاهای دیدنی اردبیل دریاچه شورابیل و کوه سبلان داشته باشند و اقامتی از هر لحاظ لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای اقامت‌کنندگان رقم می‌زند. به‌علاوه، ارائه خدمات رفاهی عالی و قرارگیری در نزدیکی دریاچه شورابیل، محبوبیت هتل سارای اردیبل را نزد مسافران دوچندان کرده است.

هتل سارای، از بهترین هتل های اردبیل
  • آدرس: اردبیل، نبش میدان پلیس، روبه‌روی شورابیل
  • امکانات رفاهی: صبحانه سلف سرویس رایگان، لوازم بهداشتی و آب رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تهیه تور و بلیط، اتاق چمدان و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان ارشاد سرعین اردبیل

برای آنکه اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را در یکی از بهترین هتل های اردبیل تجربه کنید، رزرو هتل ارشاد سرعین را از دست ندهید. بیش از ۲۰ دهه است که این هتل از مسافران پذیرایی می‌کند و سابقه بسیار درخشانی را در جلب رضایت مشتریان از خود به‌جا گذاشته است. همه چیز اعم از امکانات رفاهی مناسب، کارکنان مجرب و موقعیت مکانی مناسب، دست به دست هم داده‌اند تا مسافران اقامت بی‌دغدغه‌ای را در هتل آپارتمان ارشاد اردبیل تجربه کنند و خاطره‌ای خوش از سفر به این شهر را برای خود رقم بزنند.

هتل آپارتمان ارشاد در اردبیل
  • آدرس: سرعین، خیابان ولیعصر، جنب آب درمانی
  • امکانات رفاهی: خدمات تفریحی مانند گیم‌نت، استخر، جکوزی و سونا، فضای سبز، پارک کودک، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، امکان پخت‌وپز در اتاق‌ها، بالکن و چای‌ساز در بعضی اتاق‌ها، صبحانه رایگان و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

بهترین هتل های سه ستاره اردبیل

هنگام رزرو هتل اردبیل، گزینه‌های بسیار متعددی در دسته گروه هتل های ۳ ستاره پیش روی شما قرار خواهد داشت. اغلب این هتل‌ها در مرکز شهر واقع شده‌اند و دسترسی بسیار خوبی به امکان دیدنی و نقاط مهم اردبیل دارند. در ادامه، تعدادی از این هتل‌ها که رضایت مسافران زیادی را جلب کرده‌اند، معرفی شده‌اند:

هتل شورابیل اردبیل

هتل در یکی از دنج‌ترین مناطق اردبیل و در نزدیکی دریاچه شورابیل قرار دارد. هتل شورابیل اردبیل در سال ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسیده و از آن زمان تاکنون، یکی از محبوب‌ترین هتل های شهر اردبیل بوده است. علاوه بر خدمات رفاهی مناسب و برخورداری از کادر مجرب، این هتل اتاق‌هایی به‌نام VIP دارد که چشم‌اندازی رویایی و بسیار زیبا به دریاچه شورابیل دارند و می‌توانند اقامت منحصربه‌فرد و متفاوتی را برای شما رقم بزند.

هتل شورابیل در اردبیل
  • آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع توریستی و تفریحی شورابیل
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، آب رایگان در روز ورود، لوازم بهداشتی رایگان، فضای سبز، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات برای معلولین و….

آدرس هتل روی نقشه گوگل

هتل بوتیک ایده آل اردبیل

هتل بوتیک ایده‌آل اردبیل حال و هوای سکونت در خانه‌های قدیمی را برای مسافران تداعی می‌کند و به همین دلیل است که نزد گردشگران اردبیل، محبوبیت خاصی دارد. بوتیک هتل در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده و ۲۱ سوئیت ۴-۱ نفره برای اقامت مسافران دارد. علاوه بر معماری سنتی، فضای بسیار آرام و امکانات رفاهی مناسب، هتل بوتیک ایده آل اردبیل موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری مهم شهر از هتل در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر است.

بوتیک هتل ایده آل اردبیل
  • آدرس: اردبیل، خیابان شهید مدنی(جمعه مسجد)، اول پل پیرعبدالملک
  • امکانات رفاهی: اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان، کتابخانه، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات و لابی، چای‌ساز در اتاق‌ها، آب رایگان (روز ورود) و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

هتل سبلان اردبیل

اگر دوست دارید در یکی از بهترین هتل های شهر اردبیل اقامت داشته باشید، رزرو هتل سبلان اردبیل را از دست ندهید. این هتل نزدیک به ۳۰ سال سابقه در پذیرایی از مسافران اردبیل دارد و با موقعیت مکانی مناسب در کنار امکانات رفاهی عالی، در زمان سفر به اردبیل، گزینه بسیار خوبی برای اقامت به‌شمار می‌آید. با انتخاب هتل سبلان، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های مهم شهر از جمله بازار اردبیل، بقعه شیخ صفی‌الدین و… خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید در شهر گردش کنید.  

هتل سبلان، از بهترین هتل های اردبیل
  • آدرس: اردبیل، چهارراه امام، خیابان شیخ صفی
  • امکانات رفاهی: آب رایگان در روز ورود، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، نمازخانه، صرافی، اینترنت در لابی و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

هتل نگین اردبیل

از دیگر مواردی که بسیار از مسافران آن را بهترین هتل در اردبیل معرفی کرده‌اند، می‌توان به هتل نگین اشاره کرد. این هتل در نزدیکی پیاده‌راه شیخ صفی‌الدین قرار دارد و با تنها چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به این بنای زیبا و تاریخی برسانید. از سوی دیگر، اتاق‌های هتل نگین به خدمات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند و فضای بسیار دنج و آرامی دارند. از این رو، برای تجربه اقامتی راحت و بی‌دغدغه در شهر اردبیل، می‌توانید روی رزرو هتل نگین حساب ویژه‌ای باز کنید.

هتل نگین، از ارزان ترین هتل های شهر اردبیل
  • آدرس: خیابان سی متری ، مقابل شورای شهر ، حدفاصل عالی قاپو و بازار
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، چایخانه سنتی، کتابخانه، اتاق چمدان، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، صبحانه رایگان، آب رایگان در روز ورود، لوازم بهداشتی رایگان و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

هتل کوثر اردبیل

از دیگر هتل‌هایی که می‌توان آن را در فهرست بهترین هتل های اردبیل قرار داد، هتل کوثر مجتمع توریستی کوثر است. این هتل ۳ ستاره در حاشیه دریاچه شورابیل قرار گرفته و ۴۷ سوئیت با امکانات رفاهی مناسب را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. بیش از ۲ دهه است که هتل کوثر از مسافران شهر اردبیل پذیرایی می‌کنند و از مناسب‌ترین گزینه‌هایی است که در زمان سفر به این شهر برای اقامت می‌توانید روی آن حساب کنید.

هتل کوثر در اردبیل
  • آدرس: اردبیل خیابان دانشگاه خیابان استاد شاهی جنب نمایشگاه بین المللی ساحل دریاچه شورابیل
  • امکانات رفاهی: خدمات رفاهی مانند گیم‌نت، اتاق بازی، پارک کود، سالن ورزشی و سالن بیلیارد، فضای سبز، رستوران بام، آشپزخانه و امکانات پخت و پز در اتاق‌ها، آب رایگان در روز ورود، بالکن در اتاق‌ها و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

هتل آپارتمان حسین اردبیل

اگر از آن مسافرانی هستید که ترجیح می‌دهند در طول سفر در هتل آپارتمان اقامت داشته باشند، هتل آپارتمان حسین اردبیل، از بهترین گزینه‌هایی است که پیش روی شما قرار دارد. این هتل آپارتمان موقعیت مکانی ویژه‌ای دارد و با توجه به قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی از آن به مهم‌ترین جاذبه های گردشگری اردبیل به‌راحتی امکان‌پذیر است. از سوی دیگر، واحدهای اقامتی هتل آپارتمان حسین امکانات و خدمات رفاهی بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل، بسیاری از گردشگران آن را در فهرست بهترین هتل های شهر اردبیل قرار می‌دهند.

هتل آپارتمان حسین، از ارزان ترین هتل آپارتمان های اردبیل
  • آدرس: اردبیل، چهار راه باغمیشه، به سمت عالی قاپو، سمت راست، هتل آپارتمان حسین (رستوران قازماخ)
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، نمازخانه، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، آب رایگان، صبحانه رایگان، چای‌ساز در اتاق‌ها، مینی‌بار (غیر رایگان) و….

آدرس هتل روی نقشه گوگل

بهترین هتل های ارزان اردبیل

ممکن است انتخاب شما و بسیاری از مسافران برای رزرو هتل های اردبیل، اقامتگاه‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه باشد؛ در این حالت، هتل‌های زیر گزینه بسیار مناسبی برای رزرو و اقامت خواهند بود:

هتل آپارتمان نادری اردبیل

هتل آپارتمان نادری، از دیگر هتل‌هایی است که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت در اردبیل باشد. این هتل آپارتمان از سال ۱۳۷۰ از گردشگران شهر اردبیل پذیرایی می‌کند و اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار مجهز و کاملی را بری اسکان آن‌ها در نظر گرفته است. علاوه خدمات رفاهی مناسب، این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی هم دارد و با کمتر از ۱۰ دقیقه رانندگی، به‌راحتی می‌توانید به مکان‌های مهم شهر دسترسی داشته باشید.

هتل آپارتمان نادری اردبیل
  • آدرس: اردبیل، میدان قیام به سمت مبارزان
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ، اتاق چمدان، آرایشگاه مردانه، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، نمازخانه، صندوق امانات، امکانات پخت و پز و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

مهمانپذیر ایده‌ آل اردبیل

برای تجربه اقامتی ارزان در این شهر، مهمانپذیر ایده‌ آل اردبیل یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. این هتل ۱۰ سوئیت ۴-۱ نفره را برای اقامت مسافران دارد و با تجهیز آن‌ها به بهترین امکانات رفاهی، سعی در خلق تجربه‌ای تکرارنشدنی از سفر به اردبیل را برای مسافران داشته است. از سوی دیگر، مهمان‌پذیر ایده‌آل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های گردشگری و نقاط مهم شهر دارد و همین مسئله هم، موجب شده که نام این مهمان‌پذیر در فهرست بهترین هتل های اردبیل قرار داشته باشد.

مهمانپذیر ایده آل، از هتل های ارزان اردبیل
  • آدرس: اردبیل، چهارراه پیر عبدالملک
  • امکانات رفاهی: اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، خدمات تهیه بلیط، نمازخانه، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

هتل مهدی اردبیل‏

هتل مهدی، از هتل های ۲ ستاره و ارزان اردبیل است و از سال ۱۳۸۲ از گردشگران و مسافران این شهر میزبانی می‌کند. به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات این هتل در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده است و در حال حاضر ۲۴ واحد اقامتی برای اسکان مسافران دارد. قیمت مناسب و ارزان در کنار موقعیت مکانی خوب، موجب شده‌اند که این هتل، به گزینه محبوب تعداد زیادی از مسافران برای سفر به اردبیل تبدیل شود.

هتل مهدی اردبیل
  • آدرس: اردبیل، خیابان بعثت، نرسیده به پمپ بنزین، واحد ۹۹۳
  • امکانات رفاهی: پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، نمازخانه، کافی‌شاپ، خدمات تهیه تور و بلیط، مینی‌بار با هزینه، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، لوازم بهداشتی رایگان، روم سرویس در اتاق‌ها و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

مهمانپذیر حیات اردبیل

مهمانپذیر حیات، از دیگر هتل های ارزان اردبیل است که می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر باشد. این مهمان‌پذیر در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و به همین دلیل، خیال مسافران از بابت تمیزی و کیفیت خدمات رفاهی اتاق‌ها راحت خواهد بود. همچنین، در همین مدت کم هم مهمان‌پذیر حیات، به‌خوبی راه خود را به فهرست بهترین هتل های اردبیل باز کرده و به گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر تبدیل شده است.

مهمانپذیر حیات در اردبیل
  • آدرس: اردبیل، پیر عبدالملک، نبش کوچه اوچرکان، مهمانپذیر حیات
  • امکانات رفاهی: نمازخانه، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، خدمات تهیه بلیط، آسانسور، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، امکانات پخت‌وپز و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

هتل شیخ صفی اردبیل

هتل شیخ صفی، یکی از باسابقه‌ترین هتل های اردبیل است و تاریخ افتتاح آن به سال ۱۳۸۵ بازمی‌گردد. این هتل ۱۲ واحد اقامتی دارد و بیش از هر چیزی به‌دلیل ارائه امکانات رفاهی مطلوب و قیمت مناسب، گزینه محبوبی نزد گردشگران این شهر است. همچنین، هتل شیخ صفی اردبیل نزدیک بسیاری از جاذبه های گردشگری اردبیل قرار دارد و با تقریبا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید به مکان‌های مهمی مثل بازار مرکزی اردبیل، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و بازار صفویه دسترسی داشته باشید.

هتل شیخ صفی اردبیل
  • آدرس: میدان شریعتی ، خیابان نایبی
  • امکانات رفاهی: تلویزیون، یخچال، حمام و دستشویی خصوصی، آسانسور، خدمات فتوکپی و فکس، پارکینگ و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

مهمانسرا پاییز اردبیل

از دیگر هتل‌هایی که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای تجربه اقامتی ارزان در اردبیل باشد، می‌توان به مهمان‌سرای پاییز اشاره کرد. این مهمان‌سرا در سال ۱۳۸۱ به بهره‌برداری رسیده و به‌عنوان یک اقامتگاه ارزان، خدمات رفاهی معقولی را برای اقامت‌کنندگان در نظر دارد. موقعیت مکانی مناسب نیز از دیگر مزیت‌های رزرو مهمان‌سرا پاییز اردبیل است. توجه داشته باشید که بعضی از واحدهای اقامتی این مهمان‌سرا فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاص هستند؛ در صورت تصمیم به اقامت در این هتل، حتما این نکته را مد نظر قرار دهید.

مهمانسرای پاییز اردبیل
  • آدرس: اردبیل، خیابان سی‌متری، جنب بازار تختی
  • امکانات رفاهی: نمازخانه، اینترنت رایگان در لابی، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و راهرو، خدمات خانه‌داری و…

آدرس هتل روی نقشه گوگل

تجربه اقامتی راحت با بهترین هتل های اردبیل

در صورتی که قصد داشته باشید سفر هوایی به این شهر محبوب را تجربه کنید، خرید بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل از اولین اقدامات است. در این مطلب، بهترین هتل های اردبیل از نظر گردشگران را معرفی کردیم و به شما گفتیم که چه هتل‌هایی گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر به‌شمار می‌آیند.

شما اقامت در کدام‌یک از این هتل‌ها را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خود درباره این هتل‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول بهترین هتل های اردبیل

بهترین هتل اردبیل کدام است؟

از دیدگاه مسافران، هتل یاکاموز، هتل نگین، هتل سبلان و… بهترین هتل های اردبیل هستند.

بهترین هتل ۵ ستاره در اردبیل کدام است؟

هتل یاکاموز، تنها هتل لوکس و ۵ ستاره اردبیل است.

بهترین هتل های اردبیل از نظر موقعیت مکانی کدامند؟

هتل نگین، هتل سارای، هتل آپارتمان حسین و… موقعیت مکانی عالی و دسترسی بسیار خوبی به نقاط مهم شهر اردبیل دارند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید