این روزها سفر به اروپا طرفداران زیادی پیدا کرده است. گذشته از آرام و بی دغدغه بودن و شرایط مطلوب زندگی در این منطقه، شاید یکی از دلایل سفر به اروپا اخذ ویزای شینگن باشد که اقامت در آن را راحت‌تر از قبل کرده است. با دریافت این ویزا می‌توانید در هر یک از کشورهای عضو حوزه شینگن به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی داشته باشید و به راحتی به تمام کشورهای عضو سفر کنید. اما بسیاری از افراد هم، به قصد اقامت دائم و مهاجرت به اروپا سفر می‌کنند. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی با بهترین کشورهای اروپایی برای اقامت آشنا شوید.

در این مطلب از فلای تودی می‌خوانید... پنهان

کدام کشور اروپایی برای مهاجرت بهتر است؟

اقامت در کدام کشور بهتر است؟ اگر قصد مهاجرت دارید، قطعا این سوال مهمترین دغدغه شما خواهد بود. به طور کلی اقامت در اروپا از طریق اخذ ویزای توریستی اروپا، اخذ ویزای تحصیلی اروپا، اخذ ویزای کار اروپا، اقامت اروپا از طریق تمکن مالی، اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، اقامت اروپا از طریق سرمایه‌ گذاری، اقامت اروپا از طریق ازدواج، اقامت اروپا از طریق خرید ملک و اقامت اروپا از طریق تولد امکان‌پذیر خواهد بود.

۱. اقامت درآلمان

در لیست بهترین کشور های اروپایی برای مهاجرت ایرانیان، کشور آلمان حضور پررنگی دارد. وجود شغل مناسب و درآمد کافی، محیط زیست پاک، درصد پایین جرم و جنایت، سرگرمی و تفریحات بسیار، جاذبه‌های فرهنگی و سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد، آلمان را به کشوری جذاب برای سفر و اقامت تبدیل کرده است.

افراد به دلایل مختلفی آلمان را برای اقامت اروپا انتخاب می‌کنند، اما شاید مهم‌ترین دلیل آن‌ها اقتصاد پویا و سیستم رفاهی این کشور باشد. از طرف دیگر بسیاری از دانشگاه‌های با کیفیت و قدیمی این کشور امکان تحصیل رایگان در آلمان و یا اخذ اقامت تحصیلی ارزان را برای افراد خارجی فراهم می‌کنند.

آلمان یکی از صنعتی ترین کشور دنیا

آلمان یکی از کشورهای عضو شینگن است. بنابراین با دریافت راهنمای دریافت ویزای شینگن آلمان می‌توانید به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی آلمان را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت آلمان را داشته باشید، می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

 

روش‌های اقامت در آلمان

  • اقامت آلمان از طریق تحصیل
  • اقامت آلمان از طریق اخذ ویزای کاری آلمان
  • اقامت آلمان از طریق ازدواج
  • اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری

۲. اقامت درسوئد

سوئد یکی از مرفه‌ترین، تمیزترین و گران‌ترین کشورها برای زندگی است. استانداردهای زندگی در سوئد کیفیت بالایی دارد، به همین دلیل این کشور بهترین امکانات را برای زندگی ساکنین خود فراهم می‌کند. درآمد سالانه و امنیت شغلی در کشور سوئد بسیار بالاست و به همین دلیل کسانی که از طریق اقامت کاری سوئد به این کشور مهاجرت کرده‌اند، بسیار از شرایط کاری خود راضی هستند. اگر تحمل سرمای سوئد را داشته باشید، بدون شک سوئد با شرایط عالی زندگی و طبیعت بسیار زیبایی که دارد، یکی از بهترین کشورها برای اقامت اروپا است.

سوئد مرفه ترین نقطه دنیا

سوئد از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است که از کشورهای عضو شینگن نیز به شمار می‌رود. بنابراین با دریافت ویزای شینگن سوئد می‌توانید به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی سوئد را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت سوئد را داشته باشید، می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

 

روش‌های اقامت در سوئد

  • اقامت سوئد از طریق ازدواج
  • اقامت سوئد از طریق اخذ ویزای کاری سوئد
  • اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت سوئد از طریق تحصیل

۳. اقامت در نروژ یکی از بهترین کشورهای اروپایی

نروژ کشوری کوهستانی در شمال اروپا محسوب می‌شود. درصد جرم و جنایت در نروژ بسیار پایین و یکی از امن‌ترین کشورها برای زندگی به شمار می‌رود. صنعت کشاورزی در این کشور بسیار رونق دارد، به همین دلیل نروژ یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. تحصیل در کشور نروژ رایگان و سطح بالایی دارد. این کشور از لحاظ رفاه اجتماعی و سلامت و بهداشت نیز بسیار مطرح است، اما به همان اندازه هزینه‌های زندگی در نروژ بسیار بالاست. اما کماکان در اولویت بالا برای مهاجرت به اروپا محسوب می‌شود.

نروژ کشوری بدون جنایت و جرم

نروژ طبیعت بسیار زیبایی دارد، اما برای اقامت در نروژ باید به این نکته توجه کنید که این کشور آب و هوای بسیار سردی دارد، به طوری که هوای نروژ در مناطق شمالی آن قطبی است. صرف نظر از آب و هوای بسیار سرد این کشور، نروژ یکی از بهترین کشور اروپا برای مهاجرت محسوب می شود.

 

نروژ یکی از کشورهای عضو شینگن است، بنابراین با دریافت ویزای شینگن نروژ می‌توانید به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی نروژ را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت نروژ را داشته باشید، می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

روش‌های اقامت در نروژ

  • اقامت نروژ از طریق تحصیل
  • اقامت نروژ از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت نروژ از طریق ازدواج
  • اقامت نروژ از طریق اخذ ویزای کار نروژ

۴. اقامت درهلند

هلند کشوری بسیار زیبا واقع در شمال غربی اروپا به شمار می‌رود. زندگی در هلند به عنوان دروازه‌ای رو به اروپا شناخته می‌شود. هلند یکی از اعضای اتحادیه اروپاست و افراد زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر می‌کنند. شرایط و هزینه‌ زندگی در هلند معقول است و امکانات بالایی را برای شهروندان خود فراهم می‌کند.

هلند کشور گل و گیاه یکی از مهاجرپدیرترین کشور دنیا

مردم هلند بسیار مهمان‌نواز هستند و در سفر به این کشور احساس غربت نخواهید کرد. به همین دلیل بسیاری از افراد، این کشور را برای اقامت اروپا انتخاب می‌کنند و این کشور از کشورهای مهاجر پذیر اروپا است. زبان رسمی مردم هلند، هنلدی است اما در این کشور به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی نیز صحبت می‌شود.

 

هلند نیز یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن و از بهترین کشور های اروپایی مهاجر پذیر است، بنابراین با دریافت ویزای شینگن هلند می‌توانید به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی هلند را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت هلند را داشته باشید، می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

روش‌های اقامت در هلند

  • اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت هلند از طریق دریافت ویزای کار هلند
  • اقامت هلند از طریق ویزای تحصیلی هلند
  • اقامت هلند از طریق ازدواج

۵. اقامت در انگلستان

انگلستان بزرگترین و پیشرفته‌ترین کشور بریتانیا است و بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت محسوب می شود. پایتخت انگلیس شهر لندن و با کشورهای ولز و اسکاتلند همسایه است. انگلستان بزرگترین شهر قاره اروپاست و از اطراف با دریا احاطه می‌شود. این کشور با حفظ بافت تاریخی خود ترکیبی از معماری کهن و مدرن را به وجود می‌آورد.

انگلستان بهترین انتخاب برای اقامت اروپا

این کشور با سیستم آموزشی برتر خود یکی از بهترین کشورها برای تحصیل محسوب می‌شود تا جایی که تحصیل در دانشگاه‌هایی مانند آکسفورد و کمبریج آرزوی بسیاری از جوانان است. خیلی ها برای مهاجرت به کشورهای اروپایی انگلیس را انتخاب می‌کنند. اما باید در نظر داشته باشید که شرایط زندگی و کاری لندن نیز سطح بالایی دارد، اما به همان میزان انگلیس کشور گرانی برای زندگی محسوب می‌شود.

 

با وجود گرانی، انگلیس همچنان یکی از بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت است. به شرطی که شرایط مهاجرت به کشور های اروپایی را بدانید و با توجه به شرایط مالی خود بهترین مقصد را انتخاب کنید. اگر قصد سفر تفریحی به انگلیس را دارید می‌توانید برای دریافت ویزای توریستی انگلیس اقدام کنید، در غیر این صورت برای اقامت در انگلیس می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

روش‌های اقامت در انگلیس

  • اقامت انگلیس از طریق ویزای کار انگلیس
  • اقامت انگلیس از طریق اخذ ویزای تحصیلی انگلیس
  • اقامت انگلیس از طریق ازدواج
  • اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری

۶. اقامت دراتریش

اتریش کشوری بسیار زیبا با فرهنگی بسیار غنی است. مردم اتریش بسیار اجتماعی هستند و اگر شما نیز ظاهری آراسته داشته و منظم باشید، دوستان خوبی در این کشور پیدا خواهید کرد. پایتخت اتریش شهر وین است و در همسایگی کشورهای اسلواکی، مجارستان، جمهوری چک، آلمان، لیختنشتاین، سوئیس، ایتالیا و اسلوونی قرار دارد.

اتریش کشوری با سطح بالا رفاهی برای اقامت اروپا

اتریش یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود و سطح زندگی بالایی دارد، به همین دلیل یکی از بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت به شمار می رود. شرایط کاری اتریش در سطح بسیار مطلوبی است، به طوری که پایین نرخ پایین بیکاری در برخی شهرهای آن بسیاری از کارفرمایان را با مشکل مواجه می‌کند.

 

اتریش نیز یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن است، بنابراین با دریافت ویزای شینگن اتریش می‌توانید به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی اتریش را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت اتریش را داشته باشید، می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

روش‌های اقامت در اتریش

  • اقامت اتریش از طریق تابعیت دوگانه
  • اقامت اتریش از طریق ازدواج
  • اقامت اتریش از طریق کار
  • اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری

۷. اقامت درسوئیس

سوئیس کشوری زیبا واقع در اروپای غربی به شمار می‌رود. پایتخت کشور سوئیس برن است و با کشورهای اتریش، لیختن اشتاین، فرانسه، آلمان و ایتالیا مرکز مشترک دارد. سوئیس در میان کشورهای بسیار ثروتمند با استانداردهای بسیار بالای زندگی جای دارد.

اقتصاد قوی و قوانین بانکی مناسب سوئیس نیز دلیل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در این کشور محسوب می‌شود، به همین دلیل بسیاری از افراد سوئیس را برای اقامت اروپا انتخاب می‌کنند. سوئیس از جمله گران‌ ترین کشورهای دنیاست و معمولا هزینه مسکن در این کشور بالاست.

سوئیس کشور ثروتمند در اروپا

 

سوئیس نیز یکی دیگر از کشورهای عضو شینگن است، بنابراین با دریافت ویزای شینگن سوئیس می‌توانید به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی سوئیس را دریافت کنید. اما برای اینکه مدت زمان بیشتری اقامت سوئیس را داشته باشید، می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید.

روش‌های اقامت در سوئیس

  • اقامت سوئیس از طریق ویزای کار سوئیس
  • اقامت سوئیس از طریق اخذ ویزای تحصیلی سوئیس
  • اقامت سوئیس از طریق سرمایه گذاری
  • اقامت سوئیس از طریق ازدواج

۸٫ اقامت در دانمارک

دانمارک کشوری است که عنوان «شادترین مردم جهان» را به خود اختصاص داده است. این کشور در لیست برترین کشورها به لحاظ کیفیت زندگی قرار دارد و افراد زیادی از سرتاسر جهان برای تغییر سبک زندگی و شغل خود، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند.

دانمارک کشوری برای اقامت اروپا

دانمارک از هر لحاظ چه زندگی، چه تحصیل و کار از سطح بالایی برخوردار است. علاوه بر این، فضای سرمایه‌گذاری در این کشور ایده‌آل محسوب می‌شود بسیار و به همین خاطر دانمارک از کشورهای مهاجرپذیر اروپا به شمار می‌رود.

به لحاظ کاری کشور دانمارک برای بسیاری از افراد با توجه به فضای کار غیررسمی و فلت شرکت‌ های دانمارکی، ایده‌آل محسوب می‌شود. دانمارکی‌ها افرادی آرام و خونگرمی هستند و صدا زدن کارمندان و مدیران با نام کوچک در فضاهای کاری امری عادی است. به علاوه، همه افراد این فرصت و آزادی را دارند که در تصمیمات مهم شرکت داشته باشند و ایده‌های خود را بیان کنند. به همین دلیل، بسیاری دانمارک را برای مهاجرت به اروپا انتخاب می‌کنند.

روش‌های اقامت در دانمارک:

  • اقامت دانمارک از طریق کار
  • اقامت دانمارک از طریق اخذ ویزای تحصیلی دانمارک
  • اقامت دانمارک از طریق سرمایه‌گذاری

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کدام‌اند؟

انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بر اساس فاکتورهایی مثل شرایط زندگی، مهاجرپذیری کشور مقصد، وضعیت استخدام (کار) و شرایط تحصیلی انجام می‌شود.

فرآیند مهاجرت و اقامت کدام کشور اروپایی برای تحصیل بهتر است؟

کانادا، مالزی، آلمان، ایرلند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، سنگاپور، هند، چین و استرالیا از بهترین کشورهایی هستند که شرایط مطلوبی برای تحصیل ارائه می‌دهند.

۹٫ اقامت در پرتغال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر آب و هوا، به دلیل رشد اقتصادی، فرصت‌های تحصیلی عالی و کیفیت زندگی بالا در میان مهاجران شهرت دارد. پرتغال از کشورهای نسبتا ارزان برای مهاجران و هزینه زندگی در آن نسبتا پایین است. می‌توان گفت پرتغال از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود.

پرتغال یکی از ارزانترین کشور برای مهاجرت است

به دلیل استقبال خارجی‌ها از مهاجرت به پرتغال و شرایط مساعد این کشور، مهاجرت به پرتغال یکی از آسانترین انواع مهاجرت است. علاوه بر این، کسانی که امکان سرمایه‌گذاری در پرتغال را دارند، می‌توانند از ویزای طلایی این کشور برخوردار شوند.

روش‌های اقامت در پرتغال:

  • اقامت پرتغال از طریق کار
  • اقامت پرتغال از طریق اخذ ویزای تحصیلی پرتغال
  • اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت پرتغال از طریق ازدواج

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کدام‌اند؟

انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بر اساس فاکتورهایی مثل شرایط زندگی، مهاجرپذیری کشور مقصد، وضعیت استخدام (کار) و شرایط تحصیلی انجام می‌شود.

فرآیند مهاجرت و اقامت کدام کشور اروپایی برای تحصیل بهتر است؟

کانادا، مالزی، آلمان، ایرلند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، سنگاپور، هند، چین و استرالیا از بهترین کشورهایی هستند که شرایط مطلوبی برای تحصیل ارائه می‌دهند.

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

۹٫ اقامت در پرتغال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر آب و هوا، به دلیل رشد اقتصادی، فرصت‌های تحصیلی عالی و کیفیت زندگی بالا در میان مهاجران شهرت دارد. پرتغال از کشورهای نسبتا ارزان برای مهاجران و هزینه زندگی در آن نسبتا پایین است. می‌توان گفت پرتغال از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود.

پرتغال یکی از ارزانترین کشور برای مهاجرت است

به دلیل استقبال خارجی‌ها از مهاجرت به پرتغال و شرایط مساعد این کشور، مهاجرت به پرتغال یکی از آسانترین انواع مهاجرت است. علاوه بر این، کسانی که امکان سرمایه‌گذاری در پرتغال را دارند، می‌توانند از ویزای طلایی این کشور برخوردار شوند.

روش‌های اقامت در پرتغال:

  • اقامت پرتغال از طریق کار
  • اقامت پرتغال از طریق اخذ ویزای تحصیلی پرتغال
  • اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت پرتغال از طریق ازدواج

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کدام‌اند؟

انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بر اساس فاکتورهایی مثل شرایط زندگی، مهاجرپذیری کشور مقصد، وضعیت استخدام (کار) و شرایط تحصیلی انجام می‌شود.

فرآیند مهاجرت و اقامت کدام کشور اروپایی برای تحصیل بهتر است؟

کانادا، مالزی، آلمان، ایرلند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، سنگاپور، هند، چین و استرالیا از بهترین کشورهایی هستند که شرایط مطلوبی برای تحصیل ارائه می‌دهند.

۹٫ اقامت در پرتغال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر آب و هوا، به دلیل رشد اقتصادی، فرصت‌های تحصیلی عالی و کیفیت زندگی بالا در میان مهاجران شهرت دارد. پرتغال از کشورهای نسبتا ارزان برای مهاجران و هزینه زندگی در آن نسبتا پایین است. می‌توان گفت پرتغال از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود.

پرتغال یکی از ارزانترین کشور برای مهاجرت است

به دلیل استقبال خارجی‌ها از مهاجرت به پرتغال و شرایط مساعد این کشور، مهاجرت به پرتغال یکی از آسانترین انواع مهاجرت است. علاوه بر این، کسانی که امکان سرمایه‌گذاری در پرتغال را دارند، می‌توانند از ویزای طلایی این کشور برخوردار شوند.

روش‌های اقامت در پرتغال:

  • اقامت پرتغال از طریق کار
  • اقامت پرتغال از طریق اخذ ویزای تحصیلی پرتغال
  • اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت پرتغال از طریق ازدواج

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کدام‌اند؟

انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بر اساس فاکتورهایی مثل شرایط زندگی، مهاجرپذیری کشور مقصد، وضعیت استخدام (کار) و شرایط تحصیلی انجام می‌شود.

فرآیند مهاجرت و اقامت کدام کشور اروپایی برای تحصیل بهتر است؟

کانادا، مالزی، آلمان، ایرلند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، سنگاپور، هند، چین و استرالیا از بهترین کشورهایی هستند که شرایط مطلوبی برای تحصیل ارائه می‌دهند.

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

۹٫ اقامت در پرتغال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر آب و هوا، به دلیل رشد اقتصادی، فرصت‌های تحصیلی عالی و کیفیت زندگی بالا در میان مهاجران شهرت دارد. پرتغال از کشورهای نسبتا ارزان برای مهاجران و هزینه زندگی در آن نسبتا پایین است. می‌توان گفت پرتغال از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود.

پرتغال یکی از ارزانترین کشور برای مهاجرت است

به دلیل استقبال خارجی‌ها از مهاجرت به پرتغال و شرایط مساعد این کشور، مهاجرت به پرتغال یکی از آسانترین انواع مهاجرت است. علاوه بر این، کسانی که امکان سرمایه‌گذاری در پرتغال را دارند، می‌توانند از ویزای طلایی این کشور برخوردار شوند.

روش‌های اقامت در پرتغال:

  • اقامت پرتغال از طریق کار
  • اقامت پرتغال از طریق اخذ ویزای تحصیلی پرتغال
  • اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت پرتغال از طریق ازدواج

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کدام‌اند؟

انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بر اساس فاکتورهایی مثل شرایط زندگی، مهاجرپذیری کشور مقصد، وضعیت استخدام (کار) و شرایط تحصیلی انجام می‌شود.

فرآیند مهاجرت و اقامت کدام کشور اروپایی برای تحصیل بهتر است؟

کانادا، مالزی، آلمان، ایرلند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، سنگاپور، هند، چین و استرالیا از بهترین کشورهایی هستند که شرایط مطلوبی برای تحصیل ارائه می‌دهند.

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

۹٫ اقامت در پرتغال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر آب و هوا، به دلیل رشد اقتصادی، فرصت‌های تحصیلی عالی و کیفیت زندگی بالا در میان مهاجران شهرت دارد. پرتغال از کشورهای نسبتا ارزان برای مهاجران و هزینه زندگی در آن نسبتا پایین است. می‌توان گفت پرتغال از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود.

پرتغال یکی از ارزانترین کشور برای مهاجرت است

به دلیل استقبال خارجی‌ها از مهاجرت به پرتغال و شرایط مساعد این کشور، مهاجرت به پرتغال یکی از آسانترین انواع مهاجرت است. علاوه بر این، کسانی که امکان سرمایه‌گذاری در پرتغال را دارند، می‌توانند از ویزای طلایی این کشور برخوردار شوند.

روش‌های اقامت در پرتغال:

  • اقامت پرتغال از طریق کار
  • اقامت پرتغال از طریق اخذ ویزای تحصیلی پرتغال
  • اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت پرتغال از طریق ازدواج

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کدام‌اند؟

انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بر اساس فاکتورهایی مثل شرایط زندگی، مهاجرپذیری کشور مقصد، وضعیت استخدام (کار) و شرایط تحصیلی انجام می‌شود.

فرآیند مهاجرت و اقامت کدام کشور اروپایی برای تحصیل بهتر است؟

کانادا، مالزی، آلمان، ایرلند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، سنگاپور، هند، چین و استرالیا از بهترین کشورهایی هستند که شرایط مطلوبی برای تحصیل ارائه می‌دهند.

۹٫ اقامت در پرتغال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر آب و هوا، به دلیل رشد اقتصادی، فرصت‌های تحصیلی عالی و کیفیت زندگی بالا در میان مهاجران شهرت دارد. پرتغال از کشورهای نسبتا ارزان برای مهاجران و هزینه زندگی در آن نسبتا پایین است. می‌توان گفت پرتغال از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود.

پرتغال یکی از ارزانترین کشور برای مهاجرت است

به دلیل استقبال خارجی‌ها از مهاجرت به پرتغال و شرایط مساعد این کشور، مهاجرت به پرتغال یکی از آسانترین انواع مهاجرت است. علاوه بر این، کسانی که امکان سرمایه‌گذاری در پرتغال را دارند، می‌توانند از ویزای طلایی این کشور برخوردار شوند.

روش‌های اقامت در پرتغال:

  • اقامت پرتغال از طریق کار
  • اقامت پرتغال از طریق اخذ ویزای تحصیلی پرتغال
  • اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت پرتغال از طریق ازدواج

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کدام‌اند؟

انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بر اساس فاکتورهایی مثل شرایط زندگی، مهاجرپذیری کشور مقصد، وضعیت استخدام (کار) و شرایط تحصیلی انجام می‌شود.

فرآیند مهاجرت و اقامت کدام کشور اروپایی برای تحصیل بهتر است؟

کانادا، مالزی، آلمان، ایرلند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، سنگاپور، هند، چین و استرالیا از بهترین کشورهایی هستند که شرایط مطلوبی برای تحصیل ارائه می‌دهند.

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

۹٫ اقامت در پرتغال

پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور علاوه بر آب و هوا، به دلیل رشد اقتصادی، فرصت‌های تحصیلی عالی و کیفیت زندگی بالا در میان مهاجران شهرت دارد. پرتغال از کشورهای نسبتا ارزان برای مهاجران و هزینه زندگی در آن نسبتا پایین است. می‌توان گفت پرتغال از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان به شمار می‌رود.

پرتغال یکی از ارزانترین کشور برای مهاجرت است

به دلیل استقبال خارجی‌ها از مهاجرت به پرتغال و شرایط مساعد این کشور، مهاجرت به پرتغال یکی از آسانترین انواع مهاجرت است. علاوه بر این، کسانی که امکان سرمایه‌گذاری در پرتغال را دارند، می‌توانند از ویزای طلایی این کشور برخوردار شوند.

روش‌های اقامت در پرتغال:

  • اقامت پرتغال از طریق کار
  • اقامت پرتغال از طریق اخذ ویزای تحصیلی پرتغال
  • اقامت پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت پرتغال از طریق ازدواج

۱۰. اقامت درفنلاند

طبق گزارش جهانی، فنلاند از شادترین کشورهای دنیاست. بسیاری به همین دلیل و البته به دلایلی چون امنیت اجتماعی و اقتصادی و سیستم آموزشی با کیفیت، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. باید اضافه کنیم که خدمات درمانی و پوشش بیمه فنلاند بسیار عالی است و نرخ بیکاری پایین و سطح رفاه اجتماعی بالایی دارد.

کشور فنلاند یکی از شادترین کشور دنیا

البته بسیاری از زبان سخت فنلاند و فقدان فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی، گله می‌کنند. به خصوص اگر نمی‌توانید هوای سرد را تحمل کنید، شاید این کشور ایده‌آل شما نباشد.

روش‌های اقامت در فنلاند:

  • اقامت فنلاند از طریق کار
  • اقامت فنلاند از طریق اخذ ویزای تحصیلی فنلاند
  • اقامت فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری
  • اقامت فنلاند از طریق ازدواج

شرایط زندگی در کدام کشوراروپایی بهتر است؟

از میان کشورهای اروپایی مهاجر پذیر، تعدادی را در این مطلب معرفی کردیم. گرچه این لیست می‌تواند بیشتر باشد، از جمله کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه را می‌توان به این لیست افزود. این که کدام کشور برای شخص شما بهتر است، بستگی به هدف شما از سفر دارد. آیا قصد کار در کشور مقصد دارید یا خودتان سرمایه‌گذار هستید؟ آیا هدف شما ازدواج و یا تحصیل است؟

محبوبیت کشورهای اروپایی که در بالا معرفی کردیم، به دلایل مختلف از وضعیت بهداشت و درمان گرفته تا استانداردهای آموزشی و شرایط کاری تعریف می‌شود. هر کس برای مهاجرت به اروپا دلایل خاص خود را دارد و بر اساس همین دلایل، یکی از کشورها را که مطابق با نیاز و خواسته‌اش باشد، برای مهاجرت انتخاب می‌کند.

در پاسخ به این سوال که زندگی در کدام کشور اروپایی بهتر است، نمی‌توان یک کشور مشخص را معرفی کرد. آلمان در سال‌های اخیر میزبان مهاجران بسیاری از ایران بود. شرایط مناسب این کشور برای تحصیل و کار در کنار هزینه‌های نسبتا پایین، بسیاری از ایرانیان را به مهاجرت به این کشور ترغیب می‌کند

با این حال، کیفیت بالای زندگی در هلند، فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در انگلستان، تسهیلات رفاهی در سوئیس، هزینه‌ های پایین زندگی در دانمارک، تسهیلات آموزشی و رفاهی اتریش، پیشنهادهای کاری سوئد همه و همه این کشورها را بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کرده است.

ویزای شینگن از مهمترین شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. برای فراهم کردن سایر شرایط نیز باید با شرایط مورد نیاز برای مقصد موردنظر خودتان آشنا باشید. هر یک از کشورهای اروپایی شرایط مخصوص خود را برای انواع مهاجرت از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و … دارند.

از نظر شما بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت کدام کشور است؟ نظر خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

فاکتورهای انتخاب بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان کدام‌اند؟

انتخاب بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت ایرانیان بر اساس فاکتورهایی مثل شرایط زندگی، مهاجرپذیری کشور مقصد، وضعیت استخدام (کار) و شرایط تحصیلی انجام می‌شود.

فرآیند مهاجرت و اقامت کدام کشور اروپایی برای تحصیل بهتر است؟

کانادا، مالزی، آلمان، ایرلند، نیوزلند، هنگ‌کنگ، سنگاپور، هند، چین و استرالیا از بهترین کشورهایی هستند که شرایط مطلوبی برای تحصیل ارائه می‌دهند.

8 نظرات

  1. سلام من برای تحصیل و اقامت میخوام به اتریش مهاجرت کنم دوتا بچه دارم ۱۵ سال سابقه کار.دوتا کارشناسی دارم یکیش زبان و ادبیات انگلیسی است دوره آیلتس را شروع کردم ۴۵ سالمه.کارمند رسمی فرمانداری هستم.شوهرم هم شغل آزاده. تمکن مال هم میتونیم فراهم کنیم

    • سلام دوست عزیز
      اگر قصد دریافت ویزا دارید، برای مشاوره و راهنمایی بهتر میتونید با فلای تودی، شماره ۰۲۱۴۲۴۰۵۰۰۰ داخلی ۳ بخش ویزا تماس بگیرید تا کارشناسان ویزا فلای تودی شما رو راهنمایی کنن

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید