بلیط پرواز های کپنهاگ

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به copenhagen

بلیط هواپیما تهران کپنهاگ

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران کپنهاگ، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی پگاسوس و هواپیمایی قطر ایرویز در مسیر تهران کپنهاگ مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد کپنهاگ انجام می‌شوند می‌توان به پرواز زیر اشاره کرد :

  پرواز استانبول کپنهاگ ایر کانادا

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز کپنهاگ تهران هواپیمایی پگاسوس و بلیط پرواز کپنهاگ تهران هواپیمایی قطر ایرویز را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند. با خرید بلیط هواپیما در فلای تودی از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید.

سفر به کپنهاگ

کپنهاگ پایتخت کشور دانمارک و بزرگ‌ترین شهر آن است. کپنهاگ به اندازه کافی برای خرید، فرهنگ و زندگی شبانه بزرگ و به اندازه کافی برای امنیت و گشت و گذار در شهر کوچک است. کپنهاگ که مشرف بر تنگه اورسوند است تنها یک ساعت تا سوئد فاصله دارد و به منزله پلی ارتباطی بین کشورهای اروپایی و کشورهای اسکاندیناوی است. کپنهاگ جایی است که افسانه‌ها با معماری مدرن و پر زرق و برق و موزیک جَزِ گرم با موسیقی الکترونیک سرد ترکیب شده است.
کپنهاگ شهری است که در یک روز هم می‌توانید در آن به یکی از بزرگترین لونا پارک‌های جهان بروید، هم در آبراهای زیبا و معروف آن قایقرانی کنید و هم غذاهای لذیذ خیابانی این شهر را امتحان کنید.

آب و هوای کپنهاگ

آب و هوای کپنهاگ معتدل با بارش فراوان است. حتی در خشک‌ترین ماه‌های سال هم بارندگی در این شهر زیاد است. میانگین دمای سالانه در کپنهاگ 8.4 درجه سانتیگراد و میزان بارندگی سالانه در این شهر 621 میلیمتر است. کمترین میران بارندگی کپنهاگ در ماه فوریه با متوسط بارش 33 میلیمتر و بیشترین میزان آن در ماه جولای با متوسط بارس 67 میلیمتر است. ماه جولای در کپنهاگ با میانگین دمای 17.2 درجه سانتیگراد و ماه ژانویه با میانگین دمای 4 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال هستند.

بهترین زمان سفر به کپنهاگ

بهترین زمان سفر به کپنهاگ از ماه مارس تا می و از ماه ژوئن تا آگست است. البته این زمان بستگی به هدفتان از سفر به کپنهاگ دارد. در حالیکه فصل تابستان کپنهاگ گرم است و تعداد گردشگران و رویدادهای این شهر کاهش پیدا می‌کند، این فصل مناسب کسانی است که به دنبال نرخ‌های پایین برای سفر هستند. اما فصل بهار برای کسانی که می‌خواهند از هوای معتدل این شهر لذت ببرند مناسب است. از ماه می تا سپتامبر (خرداد تا مهر) خیابان‌های کپنهاگ زنده و پرجنب و جوش است و فستیوال‌های بسیاری در این شهر برگزار می‌شوند. در ماه دسامبر ( اواسط آذر) هتل‌های کپنهاگ برای جشن تعطیلات کریسمس مملو از جمعیت می‌شود.

جاهای دیدنی کپنهاگ

تمامی جاذبه‌های گردشگری کپنهاگ در فاصله بسیار کمی از همدیگر قرار دارند و فاصله آن‌ها به اندازه تنها چند دقیقه پیاده‌روی با یکدیگر است. کپنهاگ با تاریخی غنی که قدمت آن به سال 1043 میلادی برمی‌گردد مملو از آثار تاریخی، ساختمان‌های باشکوه، دیدنی‌های جذاب و موزه‌هایی است که گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های گردشگری کپنهاگ را به شما معرفی می‌کنیم:

  باغ های تیوولی
  کاخ کریستین برگ
  موزه ملی دانمارک
  گالری ملی دانمارک
  اسکله نیهاون
  برج گرد
  قلعه آمالینبرگ
  خیابان استروگت
  کاخ روزنبرگ
  کاخ املین بورگ
  خرید در خیابان استروگت
  دژ کستلیت و مجسمه پری دریائی
  میدان سالن شهرداری

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کپنهاگ

  جستجوی بلیط هواپیما کپنهاگ

ابتدا از برنامه پروازهای کپنهاگ اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز کپنهاگ برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران کپنهاگ را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " کپنهاگ " یا " Copenhagen " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به کپنهاگ برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای کپنهاگ

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های کپنهاگ

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما کپنهاگ از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای کپنهاگ که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای کپنهاگ عبارتند از :

  Copenhagen Airport

  بلیط ارزان کپنهاگ

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر کپنهاگ

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری کپنهاگ

در پرواز لحظه آخری کپنهاگ همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی کپنهاگ در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری کپنهاگ هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری کپنهاگ نیز همانند بلیط سیستمی کپنهاگ است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به کپنهاگ را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران کپنهاگ انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران کپنهاگ موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران کپنهاگ به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری کپنهاگ با قیمت بلیط سیستمی کپنهاگ خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری کپنهاگ دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری کپنهاگ خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران کپنهاگ را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما کپنهاگ در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما کپنهاگ

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز کپنهاگ از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما کپنهاگ به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما کپنهاگ را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل کپنهاگ به صورت همزمان

با خرید بلیط کپنهاگ از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل کپنهاگ را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر کپنهاگ را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط کپنهاگ با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

حمل و نقل کپنهاگ

سیستم حمل و نقل عمومی در کپنهاگ بسیار قابل اعتماد، ایمن و منظم است و به تمامی شهر دسترسی دارد. در کپنهاگ با داشتن یک کارت می‌توانید به تمامی وسایل حمل و نقل کپنهاگ شامل قطار، مترو و اتوبوس دسترسی داشته باشید. با داشتن کارت کپنهاگ در سفر به این شهر، دیگر نیازی نیست که نگران ترافیک و یا قیمت بلیط باشید. با کارت‌های کپنهاگ می‌توانید با قطار‌، اتوبوس، مترو و اتوبوس‌های شناور دریایی به صورت نامحدود سراسر پایتخت دانمارک را بگردید. با داشتن کارت‌های کپنهاگ هم در هزینه‌ها و هم در زمان خود سفرجویی خواهید کرد.

رستوران های کپنهاگ

  رستوران Krebsegaarden
  رستوران Sollerod Kro
  رستوران The Pescatarian
  رستوران Geranium
  رستوران Marv & Ben
  رستوران Kokkeriet
  رستوران leaven
  رستوران Mielcke & Hurtigkarl

همین حالا بلیط پرواز به کپنهاگ را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به کپنهاگ ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما کپنهاگ

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.