سفر به استانبول بدون خرید کردن تکمیل نمی‌شود. اگر دوست دارید خرید در استانبول را به طور خاص تجربه کنید و به جایی بروید که فروشگاه‌های متعدد و اجناس لوکس از برندهای معتبر دنیا را در خود جای داده است، مرکز خرید جواهر می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. مرکز خرید جواهر نه تنها بزرگترین مرکز خرید در استانبول است، بلکه در فهرست بزرگترین مراکز خرید جهان نیز قرار دارد. با ما در مجله گردشگری فلای‌تودی همراه باشید تا بیشتر با این مرکز خرید آشنا شوید.

یک مرکز خرید لوکس در منطقه ای لوکس

مرکز خرید جواهر که یک پاساژ وسیع و پرزرق و برق است، در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. این منطقه به خودی خود یکی از مشهورترین مناطق شهر استانبول به شمار می‌رود و قلب اقتصادی و تجاری این شهر محسوب می‌شود. مرکز خرید جواهر در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۵ با بیش از ۳۵۰ فروشگاه در ۶ طبقه افتتاح شد. این مرکز خرید زیبا خودش می‌تواند یک جاذبه گردشگری در استانبول باشد؛ چه بخواهید به خرید بپردازید چه فقط برای پاساژ گردی به آن سر بزنید. برای گشتن کل فضای این پاساژ بزرگ، باید یک روز کامل را به آن اختصاص دهید. علاوه بر اینها، جواهر نه تنها یک مرکز خرید مهم است، بلکه شامل مراکز تفریحی، رستوران‌های بزرگ و کوچک و فضاهای سرگرم کننده نظیر سینما نیز می‌شود.

مرکز خرید جواهر

قیمت ها در مرکز خرید جواهر استانبول

با توجه به برندها و محصولات مختلفی که در این مرکز خرید ارائه می‌شوند، قیمت‌های متنوعی نیز برای هر محصول خواهید یافت. اما اگر بخواهید آن را با فروشگاه‌ها و سایر مراکز خرید استانبول مقایسه کنید، باید بدانید مرکز خرید جواهر یکی از گران‌ ترین مراکز خرید در استانبول محسوب می‎‌شود. هرچند اگر درباره قیمت هر محصول از برندی خاص، پیش از مراجعه به این مرکز خرید کمی تحقیق کنید، متوجه خواهید شد قیمت‌های سایت با قیمت فروشگاه‌ها فرق چندانی ندارند. فقط با توجه به اینکه اغلب فروشگاه‌های این مرکز خرید برندهای لوکس و گران‌قیمت هستند موجب شده این مرکز خرید نیز به یک مرکز خرید لوکس و قیمتی تبدیل شود.

محصولاتی که در مرکز خرید جواهر استانبول عرضه می شوند

مرکز خرید جواهر، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است. برای اینکه دیدگاه بهتری نسبت به بازدید از این مرکز خرید داشته باشید لازم است بدانید برای خرید چه محصولاتی می‌توانید به مرکز خرید جواهیر استانبول مراجعه کنید:

  • لباس و پوشاک
  • لوازم الکترونیکی
  • کیف و کفش
  • لوازم آرایشی
  • ساعت دیواری و ساعت مچی
  • بازی
  • کتاب
  • جواهرات
  • محصولات ورزشی

راهنمای کامل مرکز خرید جواهر استانبول

برندهای مرکز خرید جواهر استانبول اغلب شامل مشهورترین برندهای جهان است. اگر به دنبال خرید محصولی خاص از برندی خاص هستید راهنمای طبقات این مرکز خرید به شرح زیر است:

طبقه اول

برندهای مرتبط با پوشاک: Koton, LC Waikiki, Mavi, US Polo, Zara, Benetton, Mango, H&M, Caledonia (Italian)

برندهای مرتبط با ساعت و جواهرات: Oppar, Osgore, Swatch, Spirit

لوازم الکترونیکی: Arçelik (Turkish), Bosch

لوازم آرایشی: Sephora

طبقه دوم

پوشاک: Benetton, Boeren Sports, DeFacto, Jack Jones, Koton, LC Waikiki, US Polo, Fashion Vero

ساعت و جواهرات: Silver Dolphin, D&R, Saat & Saat, Swatch and Swarovski

محصولات ورزشی: Boat Spot

مرکز خرید جواهیر

طبقه سوم

پوشاک: Zara, DeFacto, GAP, Mango, Massimo Dutti, Victoria’s Secret, …

لوازم آرایشی: MAC

طبقه چهارم

پوشاک: Adidas, Peta, Nike, Puma, Reebok …

ساعت و جواهرات: Aries Diamond, Diamond, Annie, Free Time …

لوازم آرایشی: Sila, Golden Rose

طبقات پنجم و ششم

این دو طبقه مختص کافه و رستوران است. بسیاری از رستوران‌های زنجیره‌ای معروف در این طبقات مرکز خرید جواهر یافت می‌شوند. هرچند در طبقه اول فروشگاه نیز چند کافه کوچک قرار دارد اما در رستوران‌ های این دو طبقه تنوع غذایی بیشتری خواهید یافت.

بزرگترین مرکز خرید استانبول

تفریحات و سرگرمی های مرکز خرید جواهر

همانطور که به آن اشاره شد، جواهر فقط یک مرکز خرید نیست، بلکه مرکز تفریحی نیز محسوب می‌شود. در این پاساژ بزرگ و لوکس یک سینما و ۱۲ گالری نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید، فقط باید ساعت باز بودن این گالری‌ها را بررسی کنید چون ممکن است با ساعت کار این مجموعه متفاوت باشد. علاوه بر این‌ها اگر با کودکتان سفر می‌کنید در مرکز خرید جواهر زمین بازی و پارک تفریحی برای کودکان وجود دارد که می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند.

خدماتی که در این مجموعه ارائه می شود

  • دفتر اطلاعات مرکز خرید جواهر در کنار درب ورودی طبقه سوم قرار گرفته و هر هفت روز هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان است.
  • دستگاه ATM : برای کسانی که کارت اعتباری از بانک‌های ترکیه دارند برای برداشت پول نقد می‌توانند از این دستگاه‌ها استفاده کنند.
  • اتاق مادران و کودکان: اگر فرزند کوچک دارید از این اتاق برای رسیدگی به فرزندتان استفاده کنید.
  • سرویس بهداشتی بانوان و آقایان
  • آسانسور و پله برقی هر دو برای تردد بین طبقات استفاده می‌شوند.
  • صندلی چرخ دار برای کسانی که مشکلاتی برای راه رفتن دارند. در صورت نیاز به این امکانات از اطلاعات مرکز خرید درخواست کنید تا برایتان صندلی چرخ دار فراهم کند.
  • مسجد
  • کمد: برای مواقعی که وسایلی همراهتان دارید که نمی‌خواهید در مرکز خرید همراهتان ببرید. این کمدها همانند صندوق امانات هستند و کلید آن فقط به شما سپرده می‌شود تا حین بازگشت وسایلتان را از کمد خارج کنید.
  • اتاق کمک‌های اولیه
  • اتاق تلفن
  • صرافی برای تبدیل ارز
  • پارکینگ

مرکز خرید جواهر کجاست و چطور به آنجا برویم؟

 این مرکز خرید لوکس در منطقه شیشلی استانبول واقع شده و ورودی آن از خیابان بیوک دره (Büyükdere Cad) است. دسترسی به این منطقه به سادگی با مترو و از طریق ایستگاه‌های Şişli و Mecidiyeköy ممکن است. فرقی نمی‌کند هتل شما در کدام منطقه استانبول واقع شده، فقط کافیست سوار خط M1 مترو استانبول شوید و در یکی از این دو ایستگاه پیاده شوید. نزدیک‌ترین مترو به این مرکز خرید متروی شیشلی است که فاصله آن تا ورودی مرکز خرید جواهر تقریبا دو دقیقه است.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به این مرکز خرید استفاده از متروبوس است. سوار متروبوس‌های مسیر  Avcılar – Zincirlikuyu – Söğütlüçeşme شوید و در ایستگاه Mecidiyeköy پیاده شوید. اگر از طریق اتوبوس می‌خواهید به این مرکز خرید بروید، نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز خرید جواهر ایستگاه Şişli Merkez است. حتما حین سوار شدن به اتوبوس نام ایستگاه را به راننده بگویید تا در صورتی‌که در این ایستگاه توقف ندارد سوار اتوبوس نشوید.

آدرس مرکز خرید جواهر استانبول روی نقشه گوگل

مرکز خرید جواهر همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

هتل های نزدیک پاساژ جواهر استانبول

در نزدیکی این مرکز خرید، هتل‌های بسیاری وجود دارند که در ادامه به معرفی چند مورد از آنها می‌پردازیم.

هتل ماریوت شیشلی استانبول | Istanbul Marriott Hotel Sisli

هتل پنج ستاره ماریوت شیشلی در قلب یکی از مراکز تجاری استانبول واقع شده است. این هتل با قرارگیری در نزدیکی ایستگاه مترو، دسترسی آسانی به دیگر نقاط شهر را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. هتل ماریوت شیشلی برای رفاه و آسایش بیشتر مهمانان خود امکاناتی مانند استخر شنا، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، سونا و خدمات ماساژ و سایر امکانات رفاهی را فراهم می‌کند.

هتل ماریوت شیشلی استانبول

هتل رادیسون بلو شیشیلی استانبول | Radisson Blu Hotel Istanbul Sisli

هتل ۵ ستاره رادیسون بلو شیشلی در منطقه تجاری شیشلی استانبول واقع شده و با امکانات رفاهی متعدد، اقامتی دلچسب را برای شما رقم خواهد زد. استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه ورزشی، سونا و حمام ترکی، از جمله امکانات تفریحی و ورزشی این هتل هستند. این هتل به ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک است و دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان می‌کند.

هتل مارمارا شیشلی استانبول | The Marmara Sisli

هتل مارمارا شیشلی، هتلی چهار ستاره در قلب منطقه شیشلی استانبول است. این موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به مراکز تجاری مهم شهر را فراهم کرده است. این هتل فاصله کمی با ایستگاه متروی شیشلی و جاذبه‌های گردشگری مثل کاخ دلماباغچه دارد. موقعیت مکانی مناسب هتل مارمارا شیشلی در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی استانبول، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. علاوه بر این، قیمت مناسب اقامت در هتل با توجه به موقعیت مکانی و امکانات آن، این هتل را به انتخابی اقتصادی برای خانواده‌ها و زوج‌ها در سفر به استانبول تبدیل می‌کند.

هتل گرند آراس سوئیتس استانبول | Grand Aras Hotel & Suites

هتل گرند آراس، هتلی چهار ستاره در منطقه شیشلی استانبول است که با طراحی داخلی زیبا و مدرن و امکانات کامل رفاهی، اقامتی دلنشین را برای شما رقم خواهد زد. مرکز خرید جواهر و ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند و دسترسی به دیگر نقاط شهر را آسان می‌کنند. اتاق‌های هتل گرند آراس، علاوه بر شیک بودن، فضایی دنج و راحت دارند. امکانات کامل و تجهیزات ویژه این هتل، آن را به یکی از بهترین هتل‌های استانبول تبدیل کرده است.

هتل گرند آراس سوئیتس استانبول

هتل مای بید استانبول | My Bade Hotel

هتل مای بید در فاصله ۴۰۰ متری مرکز خرید جواهر واقع شده است و ۳ کیلومتر تا میدان تکسیم و ۶ دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه مترو شیشلی فاصله دارد. فاصله هتل مای بید تا فرودگاه آتاتورک ۲۱ کیلومتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه و به درخواست مهمانان انجام می‌شود. این هتل از خدمات رفاهی و امکانات متنوعی برای مهمانان برخوردار است.

هتل آپارتمان بل مایسون استانبول | Belle Maison Residence

هتل بل مایسون استانبول، یک هتل آپارتمان ۴ ستاره با امکانات کامل در منطقه شیشلی است. این منطقه پرجنب و جوش، دسترسی آسان به مرکز شهر، میدان تکسیم، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید و دیگر نقاط دیدنی استانبول را فراهم می‌کند. این هتل با امکاناتی که برای یک اقامت راحت و دلنشین در نظر گرفته است، فضایی مانند خانه را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل نیز با تلاش خود، اقامتی خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

هتل وی وی آر استانبول | VVR Hotel

هتل وی وی آر استانبول با موقعیت مکانی مناسب در منطقه شیشلی و امکانات رفاهی عالی، اقامتی بی‌دغدغه و آرامش بخش را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. با اقامت در هتل وی وی آر استانبول، دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر آسان خواهد بود. خیابان نیشان‌تاشی با مغازه‌ها، بوتیک‌ها و مراکز تفریحی مختلف در نزدیکی هتل قرار دارد. برج گالاتا در ۴ کیلومتری و برج‌های مدین در ۱۳ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

هتل وی وی آر استانبول

مرکز خرید جواهر؛ جایی برای عاشقان خرید کردن

استانبول مقصد محبوب عاشقان خرید است و بسیاری از گردشگران با همین هدف به این شهر سفر می‌کنند. مراکز خرید استانبول متنوع هستند و انواع برندهای معروف و برندهای ترک که دارای قیمت مناسب‌تری هستند، به جاذبه‌های آنها افزوده است. اگر قصد سفر به استانبول را دارید برای خرید بلیط هواپیما استانبول، رزرو هتل های استانبول یا رزرو آنلاین تور ترکیه می‌توانید به سایت یا اپ فلای‌تودی مراجعه کنید.

آیا تا به حال از مرکز خرید جواهر استانبول بازدید کرده‌اید؟ تجربه خرید خود را بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره مرکز خرید جواهر استانبول

چگونه به مرکز خرید جواهر استانبول برویم؟

شما می‌توانید با کمک تاکسی، مترو و یا به صورت پیاده از میدان تکسیم به مرکز خرید جواهر استانبول دسترسی پیدا کنید.

چه محصولاتی در مرکز خرید جواهر استانبول ارائه می‌شود؟

محصولاتی مانند لباس و پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، کیف و کفش، جواهرات و… در این مرکز خرید ارائه می‌شود.

چه خدماتی در مرکز خرید جواهر ارائه می‌شود؟

مراکز خرید، سینما، گالری، اتاق مادران و کودکان، سرویس بهداشتی، مسجد، صرافی، پارکینگ و… از جمله خدماتی است که در این مرکز خرید ارائه می‌شود.

هتل های نزدیک به پاساژ جواهر استانبول کدام است؟

هتل‌هایی نظیر هتل ماریوت شیشلی استانبول، هتل رادیسون بلو شیشیلی استانبول، هتل مارمارا شیشلی استانبول و… به این مرکز خرید نزدیک هستند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید