امکانات لوکس ترین ایرلاین های دنیا، سفری راحت و دلپذیر را برای شما رقم می‌زنند. با توجه به اینکه سفرهای بین‌المللی طولانی هستند، خستگی و فشار روانی زیادی را به مسافران تحمیل می‌کنند و بسیاری از آنان پس از سفر به دردهای جسمانی طاقت‌فرسایی دچار می‌شوند. از این رو، بهتر است که در پروازهای طولانی بلیط هواپیمای خود را در کلاس اکونومی خریداری نکنید و ترجیحا با ایرلاین های لوکس جهان سفر کنید. از آنجایی که این ایرلاین‌ها امکاناتی مثل غذای باکیفیت، اتاق استراحت، صندلی‌های راحت و بزرگ و… را به مسافران عرضه می‌کنند، سفر با آن‌ها به تجربه‌ای آرام و دلنشین تبدیل خواهد شد. برای آنکه با ایرلاین های لوکس دنیا بیشتر آشنا شوید و بدانید که برای سفرهای طولانی کدام شرکت هواپیمایی مناسب‌تر است، تا انتهای این مطلب با مجله‌ گردشگری فلای تودی همراه باشید.

اتحاد ایرویز | Etihad Airways

اتحاد ایرویز ( Etihad Airways) برترین شرکت هواپیمایی لوکس در دنیا محسوب می‌شود و از سوی مسافران، رتبه نخست را در میان لوکس ترین ایرلاین های دنیا از آن خود کرده است. ایرلاین لوکس اتحاد، پروازهای مجلل و پر زرق و برقی را به مسافران ارائه می‌دهد و آنان بهترین امکانات و خدماتی را که از یک پرواز انتظار می‌رود، دریافت خواهند کرد. به طور مثال، آیا تابه‌حال تصور کرده‌اید که اقامت در سوئیت دوخوابه حین پرواز چه لذتی خواهد داشت؟ ایرلاین لوکس اتحاد، سوییتی مجلل با یک پیشخدمت و آشپز شخصی را به مسافران خود پیشنهاد می‌کند. در واقع سفر با شرکت هواپیمایی لوکس اتحاد مانند اقامت در هتلی مجلل با ارتفاع ۳۵۰۰۰ فوت (۱۰،۶۶۸ متر) بالاتر از زمین خواهد بود.

هواپیمایی اتحاد، لوکس ترین ایرلاین در دنیا

این شرکت هواپیمایی، چند جایزه نظیر ایرلاین پیشرو دنیا، برخورداری از بهترین خدمه پرواز در دنیا، بهترین ایرلاین دنیا در سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرده است و همه این‌ها به‌خوبی نشان می‌دهد که مسافران لوکس ترین رده پروازی را با این ایرلاین تجربه خواهند کرد. سوئیت شخصی با یک تلویزیون ۲۳ اینچی، وعده‌های غذایی بی‌نظیر، بار شخصی، صندلی ماساژور و فضای شخصی مختص مسافر از مهم‌ترین خدمات و امکانات رفاهی این شرکت هواپیمایی هستند. شما هم می‌توانید با خرید بلیط هواپیما، از امکانات بی‌نظیر ایرلاین اتحاد استفاده کنید.

گارانتی خرید بلیط ارزان اتحاد ایرویز

خرید بلیط اتحاد ایرویز

 هواپیمایی امارات | Emirates

ایرلاین امارات یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا

هواپیمایی امارات (Emirates) یکی از لاکچری ترین ایرلاین های دنیا است و امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، اتاق‌های مجلل، دوش آب گرم، ماساژ، لوازم بهداشتی مارک بولگاری و سالن استراحت را به مسافران خود عرضه می‌کند. امکان بهره‌مندی از چنین خدماتی در طول پرواز هیجان‌انگیز است، نه؟ علاوه بر این، حین پرواز با هواپیمایی امارات، غذاهای بسیار باکیفیت و خوشمزه‌ای ارائه می‌شود که همه آن‌ها در ظرف‌هایی متعلق به برندهای معتبر و مشهور در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. به همین دلیل، دنیای لوکسی که این ایرلاین به شما عرضه می‌کند، در تمام عمرتان تکرارنشدنی خواهد بود.

گارانتی خرید بلیط ارزان هواپیمایی امارات

خرید بلیط هواپیمایی امارات

 قطر ایرویز | Qatar Airways

ایرلاین قطر یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا

شرکت هواپیمایی قطر در تمام طول فعالیت خود، بالاترین امتیاز را در میان لوکس ترین ایرلاین های دنیا داشته است. هواپیماهای این شرکت مطابق با بهترین استانداردهای مهمان‌نوازی در دنیا و خاورمیانه طراحی و ساخته شده و تجربه کاملا متفاوتی از پرواز را برای مسافران رقم می‌زند. مسافران قطر ایرویز (Qatar Airways) با داشتن کیت مخصوص از همه‌ی امکانات رفاهی که شامل تمام محصولات جورجیو آرمانی می‌شود و نیز امکانات پذیرایی بهره‌مند خواهند شد. جالب است بدانید که اتاق استراحت ایرلاین قطر بزرگتر از ۱۰ استخر شنا است و در حال حاضر، این شرکت هواپیمایی لوکس به بیش از ۱۴۰ مقصد در سراسر جهان پرواز دارد.

گارانتی خرید بلیط ارزان قطر ایرویز

خرید بلیط قطر ایرویز

سنگاپور ایرلاینز | Singapore Airlines

ایرلاین لوکس سنگاپور (Singapore Airlines) از همان ابتدای ورود با یک دست لباس خواب و دمپایی راحتی از مسافران خود استقبال می‌کند. از این رو، مسافران از همان ابتدای ورود احساس راحتی و آرامش خواهند داشت. بلمان و وسایل کابین‌های شخصی هواپیماهای این شرکت هواپیمایی از چرم مرغوب و برندهای لوکس جهانی تهیه شده‌اند و حین پرواز، غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت و متنوع برای مسافران سرو می‌شود. این در حالی است که کابین هر یک از مسافران تلویزیون شخصی و اینترنت رایگان دارد و ایرلاین لوکس سنگاپور صندلی‌های طبی خوب و راحتی را برای آنان در نظر گرفته است. جالب است بدانید که کابین شخصی شرکت هواپیمایی لوکس سنگاپور توسط یک طراح مشهور فرانسوی ساخته شده است. برای تجربه پروازی راحت و بی‌دغدغه، نام این شرکت را که از گران ترین ایرلاین های دنیا به‌حساب می‌آید، فراموش نکنید.

ایرلاین سنگاپور یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا
Link1اطلاعات تماس ایرلاین های ایران

کاتای پاسیفیک | Cathay Pacific

اگر با کاتای پاسیفیک ( Cathay Pacific) یکی ازلاکچری ترین ایرلاین های جهان مسافرت کنید، احساس خواهید کرد که وارد کاخی مجلل شده‌اید. شرکت هواپیمایی Cathay Pacific برای فضای داخلی هواپیما از مجسمه‌های طراحانی مانند Linda Leviton و Maria Lobo استفاده می‌کند. سرویس فرست کلاس کاتای پاسفیک به قدری لوکس و مجلل است که گویا به جای کابین در یک گالری هنری قرار دارید.

این شرکت هواپیمایی لوکس قول داده که تجربه‌ سفری راحت و بی مانند را برای مسافران خود فراهم کند. ایرلاین لوکس Cathay Pacific در هنگ کنگ مستقر است و پروازهای بدون توقفی به هنگ کنگ و سایر مقاصد بین المللی مانند شیکاگو، لس آنجلس، سانفرانسیسکو و نیویورک را ارائه می‌دهد. همچنین ایرلاین کاتای پاسیفیک چهار بار توانسته عنوان بهترین ایرلاین جهان را از آن خود کند اگر سفرهای هوایی بین المللی بدون تاخیر برای شما بسیار اهمیت دارد، شرکت هواپیمایی لوکس Cathay Pacific در این زمینه بسیار خوشنام و باسابقه محسوب می‌شود. نوشیدنی‌های گرانقیمت و خاویار اعلا در وعده‌های غذایی پای ثابت این شرکت هواپیمایی هستند.

ایرلاین کاتای اقیانوس آرام یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا

بریتیش ایرویز | British Airways

ایرلاین انگلیس یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا

آیا تا به حال شنیده‌اید که ایرلاینی در طول سفر هوایی خدمات درمانی و زیبایی ارائه دهد؟ بریتش ایرویز از این نظر منحصربه‌فرد است. در ایرلاین بریتیش ایرویز مسافران علاوه بر دریافت خدمات درمانی و لوکس، از بهترین طعم‌های نوشیدنی‌های اصیل انگلیسی در ارتفاع (۱۲۱۹۲ متر) بهره‌مند خواهند شد و با امکاناتی که این شرکت هواپیمایی به آن‌ها عرضه می‌کند، به معنای واقعی کلمه در آسمان‌ها سیر خواهند کرد.

خرید بلیط بریتیش ایرویز

کره ایر | Korean Air

ایرلاین کره یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا

ایرلاین لوکس کره به ظرفیت بالای خود شهرت دارد و با قابلیت جابه‌جایی بیش از ۵۵۵ مسافر، لقب بزرگترین اتوبوس هوایی را از آن خود کرده است. خدمه و مهمانداران این شرکت هواپیمایی رفتاری بسیار حرفه‌ای و محترمانه با مسافران دارند و با آن‌ها مثل فردی از یک خاندان سلطنتی رفتار می‌کنند. در کابین‌های درجه یک هواپیماهای این ایرلاین، مسافران غذاها و خوراکی‌های درجه یک را میل می‌کنند و درست به‌اندازه منزل شخصی‌شان، احساس راحتی و آسایش خواهند داشت.

آل نیپون ایرویز| All Nippon Airways

ایرلاین نیپون یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا

آیا تا به حال قطار هواپیمایی دیده‌اید؟ فضای داخلی ایرلاین All Nippon Airways ژاپن مانند یک کابین قطار طراحی شده است! این ایرلاین کابین‌های جذابی را برای حفظ حریم خصوصی مسافران در داخل هواپیما در نظر گرفته است و هر یک از آن‌ها دارای کمد شخصی و تلفن بین‌المللی نیز هستند. ایرلاین لوکس نیپون درصدد است تا امنیت و آرامش را در بالاترین حد ممکن برای مسافران خود فراهم کند.

ویرجین آتلانتیک ایرویز | Virgin Atlantic Airways

ایرلاین ویرجین آتلانتیک یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا

مسافران ثروتمند ایرلاین ویرجین آتلانتیک بسیار بر نازپروده شدن در این شرکت هواپیمایی تاکید دارند! ویرجین آتلانتیک که در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده است، طی این سال‌ها یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافران بوده و همچنان در صدر فهرست بهترین و لوکس ترین ایرلاین های دنیا خودنمایی می‌کند. ایرلاین لوکس ویرجین آتلانتیک در کالیفرنیا مستفر است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی در سراسر جهان پرواز دارد. هواپیماهای این ایرلاین صندلی‌های تختخواب‌شو دارند و در آن‌ها نورپردازی مخصوصی برای زمان استراحت مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین بخشی در وسط سالن هواپیما برای مسافران در نظر گرفته شده که  آن‌ها می‌توانند طعم‌های بسیار دلچسبی را از نوشیدنی موردعلاقه‌ خود هر لحظه که بخواهند تجربه کنند.

Link22هزینه اضافه بار و میزان بار مجاز ایرلاین‌ ها

هاینان ایرویز | Hainan Airways

ایرلاین هاینان یکی از لوکس ترین ایرلاین های دنیا

ایرلاین هاینان چندان شناخته شده نیست، اما در فهرست لوکس ترین ایرلاین‌ های دنیا قرار می‌گیرد. این شرکت هواپیمایی مستقر در چین شما را به دنیای مجللی می‌برد که غیر ممکن است نظیر آن را در عمر خود تجربه کنید. به عبارتی هنگام مسافرت از طریق ایرلاین هاینان از بهترین خدمات رفاهی مانند غذاهای خارق‌العاده، تختخواب عالی، کابین مرتب و بهداشتی بهره‌مند خواهید شد. این ایرلاین از ابتدای فعالیت خود تاکنون، بارها موفق به دریافت بهترین کلاس تجاری شده است.

لوکس سفر کنید!

انتخاب فقط ۱۰ مورد از مجلل‌ ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان بسیار دشوار است، زیرا بسیاری دیگر از ایرلاین های لوکس در دنیا هستند که قابلیت رقابت در خدمات را با ایرلاین‌های فوق دارند. از این رو شرکت‌های هواپیمایی لوکسی که ذکر کردیم براساس امکاناتی مانند صندلی‌های تخت‌خواب‌شو و طبی، نوشیدنی‌های عجیب‌غریب و غذاهای بین المللی، آشپز درخواستی‌، لوازم بهداشتی برند و اتاق استراحت طبقه‌بندی شده‌اند. اگر می‌خواهید سفری مجلل و خالی از هرگونه فشار روانی را تجربه کنید، شرکت‌های هواپیمایی لوکس ذکرشده، انتخاب مناسبی برایتان خواهند بود. در نظر داشته باشید که فلای تودی تمامی ایرلاین‌‌های جهانی را پوشش می‌دهد. پس همین حالا برای خرید بلیط هواپیما به سراسر جهان به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید