بهترین هتل‌ های ۷ ستاره دنیا

0
7211
هتل‌ های ۷ ستاره دنیا
با پنج هتل‌ ۷ ستاره در دنیا آشنا شوید

با بهترین هتل‌ های ۷ ستاره دنیا آشنا شوید

در ابتدا لازم به ذکر است که امتیازی تحت عنوان هتل هفت ستاره به طور رسمی وجود ندارد. این عبارت برای اولین بار توسط خبرنگاری که در مراسم افتتاحیه برج‌العرب صحبت می‌کرد به کار گرفته شد و این اعتقاد را داشت که عبارت هتل پنج ستاره برای توصیف برج‌العرب حق مطلب را ادا نمی‌کند. از آنجایی که هیچ‌گونه استاندارد بین‌المللی برای رتبه‌بندی وجود ندارد، لذا امتیاز هتل هفت ستاره تا مقداری مبهم است. ستاره‌ی هتل‌ها به صورت رسمی از یک تا پنج، امتیازدهی می‌شود که حتی این امتیازها از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. هتل‌ های ۷ ستاره دنیا به معنای واقعی لوکس، باشکوه و مملو از تجربیات اشرافی هستند.

رزرو هتل خارجی با تخفیف ویژه

 در این مقاله از فلای تودی قصد داریم شما را با مجلل‌ترین و بهترین هتل‌ های ۷ ستاره دنیا آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل برج‌العرب دبی

هتل برج العرب، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل برج العرب، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

بی‌شک، هتل برج‌العرب دبی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌ های ۷ ستاره دنیا به شمار می‌رود که در منطقه‌ی جمیرا در شهر دبی بر روی جزیره‌ای کاملا مصنوعی واقع شده است. این هتل شبیه به قایق سنتی بادبانی طراحی گردیده و زیبایی بخش خط ساحلی دبی است. برج‌العرب با ۳۲۱ متر ارتفاع که حتی از برج ایفل فرانسه نیز بلندتر است، سومین هتل بلند دنیا به حساب می‌آید و به دلیل موقعیت مکانی و مرتفع بودن این هتل به راحتی از هر جای دبی قابل رویت می‌باشد.

هتل برج العرب، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل برج العرب، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

طراحی و ساخت این هتل ۵ سال طول کشید. جالب است بدانید کوچکترین اتاق آن ۱۶۹ متر و بزرگ‌ترین اتاق آن نیز ۷۸۰ متر مربع مساحت دارد. برج‌العرب دارای ۶۰ طبقه می‌باشد که ۷ طبقه‌ی آن در زیر دریا و به صورت اکواریوم طراحی شده است . اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، اتومبیل‌های رولزرویس در فرودگاه منتظر شما هستند تا شما را تا برج‌العرب همراهی کنند. این هتل برای مسافرانی که به وسیله بالگرد عازم آن هستند، باند فرود مخصوص آماده کرده است. در مواقع دیگر از این باند فرود به عنوان زمین تنیس استفاده می‌شود.

رزرو هتل برج العرب دبی

آدرس:  شارع جمیرا، – Umm Suqeim 3 – Dubai – United Arab Emirates

Map

هتل امارات پالاس (Emirates palace hotel)

هتل امارات پالاس، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل امارات پالاس، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

هتل امارات پالاس همچون جواهری باشکوه در ابوظبی می‌درخشد. این هتل که در سال ۲۰۰۵ افتتاح گردید، یکی از مجلل‌ترین و گران‌ترین هتل‌ های ۷ ستاره دنیا است. هتل امارات پالاس که در میان باغی به مساحت ۸۵ هکتار بنا شده، دارای ۱۱۴ گنبد بوده و ارتفاع برخی از آن‌ها به حدود ۸۰ متر نیز می‌رسد. هتل امارات پالاس دارای ۳۹۴ اتاق فوق لوکس می‌باشد. وجود یک پارک آبی مجهز و هیجان‌انگیز باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

هتل امارات پالاس، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل امارات پالاس، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

طراحی این هتل الهام گرفته از معماری سنتی عربی است. از جذابیت‌های این هتل می‌توان به اتاق‌هایی با تخت‌خواب‌های بسیار مجلل به همراه حمام با سنگ مرمر، اتاق غار یخی، حمام بخار سنگی، ساحل شنی اختصاصی، مرکز تناسب اندام و محوطه خصوصی برای بازی کودکان اشاره کرد. این هتل با ۱۴ رستوران مدرن و باشکوه با انواع غذاهای بین‌المللی، آماده‌ی خدمت‌رسانی به تمامی مسافران متناسب با میل و سلیقه‌ آن‌ها است.

رزرو هتل امارات پالاس ابوظبی

آدرس: W Corniche Rd – Al Ras Al Akhdar – Abu Dhabi – United Arab Emirates

Map

هتل تاون هاوس گالرینا (Town House Galleria)

هتل تاون هاوس گالرینا ، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل تاون هاوس گالرینا ، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

اگر به دنبال تجربه‌ای فوق مجلل در ایتالیا می‌گردید، هتل گالرینا میلان در انتظار شماست. این هتل رویایی در یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در میلان به اسم “گالریا ویتوریو امانوئل دو” قرار گرفته است که قدمت آن به ۱۸۷۷ برمی‌گردد. وجود امکانات مجهز و کامل این هتل ماننده فروشگاه‌ها، شهربازی، استخرها و رستوران‌های متنوع باعث شده است که هنگام حضور در این هتل احساس ‌کنید در یک شهر سرپوشیده‌ی مدرن هستید.

هتل تاون هاوس گالرینا ، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل تاون هاوس گالرینا ، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

با اقامت در هتل تاون هاوس گالرینا می‌توانید دسترسی راحتی به موزه معروف لئوناردو داوینچی داشته باشید؛ همچنین موقعیت این هتل برای دوستداران مد و خرید لباس بسیار عالی است چرا که خیابان‌هایی که مقر طراحان مشهور لباس در میلان است در نزدیکی هتل می‌باشد. از طرف دیگر با کمی پیاده‌روی می‌توانید به کلیسای جامع دومو و تئاتر لااسکالا برسید. رفت و آمد شما به این هتل نیز با لیموزین انجام می‌شود.

رزرو هتل تاون هاوس گالرینا میلان، ایتالیا

آدرس: Galleria Vittorio Emanuele, Milan

Map

هتل مورگان پلازا (Pangu Hotel)

هتل مورگان پلازا ، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل مورگان پلازا ، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

این هتل باشکوه در قلب شهر امپراطوری پکن پایتخت چین واقع شده است. چشم انداز این هتل به استادیوم بین‌المللی آشیانه پرنده (Bird’s Nest) و پارک المپیک پکن است. طراحی ساختمان اصلی این هتل تلفیقی از معماری شرقی و غربی است و قسمت بالای این هتل به شکل اژدها ‌می‌باشد. یکی از نکات قابل توجه هتل مورگان پلازا، امکانت بی‌نظیری است که برای مسافران با ناتوانی‌های جسمی درنظر گرفته شده است.

هتل مورگان پلازا ، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل مورگان پلازا ، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

از امکانات و خدمات هتل مورگان پلازا می‌توان به خدمات اتاق ۲۴ ساعته، مراکز خرید بزرگ، باغ‌وحش، صرافی، سرویس‌های لوکس رفت و آمد، زمین‌های بازی متنوع و متعدد و رستوران‌های مختلف اشاره کرد. این هتل که همزمان با بازی‌های المپیک پکن در سال ۲۰۰۸ میلادی افتتاح گردید، دارای ۲۵۰ اتاق خواب باشکوه است که ارتفاع سقف برخی از سوئیت‌های آن به ۴ متر نیز می‌رسد. جالب است بدانید چهارمین کتابخانه بزرگ دنیا در این هتل واقع شده است.

رزرو هتل مورگان پلازا پکن، چین

آدرس: China, Beijing, Chaoyang, N 4th Ring Rd Middle, 27号盘古大观 邮政编码 ۱۰۰۱۰۱

Map

هتل مارینا بی سندز سنگاپور (Marina Bay Sands)

هتل مارینا بی سندز سنگاپور ، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل مارینا بی سندز سنگاپور ، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

معروف‌ترین سازه‌ی شهر سنگاپور هتل بی‌نظیر مارینا بی‌سندز است که از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر نیز محسوب می‌شود. این هتل در خلیج مارینا قرار گرفته و امروزه به نماد سنگاپور تبدیل شده است.

هتل مارینا بی سندز یکی از بهترین هتل‌ های ۷ ستاره دنیا است که با سه برج مجزا با ۵۵ طبقه در طبقه آخر توسط سازه‌ای به شکل کشتی این سه برج به یکدیگر متصل گردیده‌اند. بلند‌ترین پارک آسمانی و بزرگ‌ترین استخر جهان در این طبقه واقع شده است. این پارک آسمانی به مساحت ۱۲۴۰۰ مترمربع با گنجایش ۳۹۰۰ نفر یک شگفتی مهندسی به حساب می‌آید و به نوعی بزرگ‌ترین مکان عمومی معلق دنیا شناخته می‌شود. محبوب‌ترین قسمت این پارک، استخر بی‌کران آن است که شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین استخر رو باز جهان در این ارتفاع می‌باشد. در این استخر می‌توانید همزمان با شنا کردن، زیباترین نمای شهر را ببیند و اوج لذت را تجربه کنید.

هتل مارینا بی سندز سنگاپور ، یکی از هتل‌های 7 ستاره دنیا
هتل مارینا بی سندز سنگاپور ، یکی از هتل‌های ۷ ستاره دنیا

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا این استخر را با عنوان بی‌کران و یا بی‌نهایت می‌شناسند. درواقع در اطراف این استخر هیچ حفاظ و دیواری وجود ندارد و لبه‌های آن به گونه‌ای طراحی شده که آب از روی آن عبور می‌کند و به پایین می‌ریزد و این سرازیر شدن آب، نمایی بی‌نهایت را ایجاد می‌کند.

این هتل دارای ۲۵۰۰ اتاق برای پذیرش مسافران می‌باشد و پرسنل‌های هتل به زبان‌های انگلیسی، مالایی، کره‌ای و ژاپنی در خدمت شما عزیزان هستند.

رزرو هتل مارینا بی سندز سنگاپور

آدرس: ۱۰ Bayfront Ave, Singapore 018956

Map

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید