بهترین هتل های پکن برای اقامت گردشگران

0
3636
بهترین هتل های پکن برای اقامت گردشگران

سفر به پکن و چین و آشنایی با فرهنگ متفاوت مردم آسیای شرقی برای هر گردشگری جذابیت دارد. بسیاری از افراد اما آشنایی چندانی با زبان چینی ندارند و بهتر است همه کارهای خود را پیش از سفر انجام دهند. رزرو هتل نیز از جمله کارهایی است که همیشه باید پیش از سفر انجام داد و وقتی مقصد سفر جایی همچون پکن باشد این ضرورت بیش از پیش مشخص می شود. در ادامه برخی از هتل های محبوب پکن را به شما معرفی می کنیم.

هتل هوارد جوهنسون پاراژون پکن – Howard Johnson Paragon Hotel Beijingi

هتل هوارد ۴ستاره یکی از بهترین انتخابهای مسافرین در پکن است. این هتل در خیابان چانگ شرقی در قلب منطقه طلایی پایتخت واقع شده و در مرکز CBD و منطقه سفارت قرار دارد. در هر قسمت این هتل وای فای فعال است. اتاق‌های آن تمام امکانات عالی و لوازم مورد نیاز را برای مهمانان دارد. فروشگاهی که در این هتل وجود دارد کار خرید مسافرین را راحت‌تر می‌کند.

howard-johnson-paragon-hotel-beijing

در این هتل امکان اجارهدوچرخه و کرایه ماشین وجود دارد. هتل در فاصله کمی از مکان های دیدنی- تاریخی شهر ممنوعه، میدان تیانانمن، رصدخانه باستان، نمایشگاه هنرهای رزمی پکن و تئاتر ملی بزرگ واقع شده است. برای شرکت در جلسات خود و اقامت راحت مسافرین و تجار اتاق‌های ویژه‌ای برای کنفرانس‌های کسب و کار و مهمانی ها در هتل پاراژون ارائه می‌شود. فرودگاه «نان یو آن» نیز به هتل نزدیک است. سالن زیبایی، مرکز تناسب اندام، سونا، تنیس از دیگر امکانات هتل هوارد است.

رزرو هتل هوارد جوهنسون پاراژون پکن – Howard Johnson Paragon Hotel Beijingi

هتل د سنت ریگیس پکن – The St. Regis Beijing

هتل د سنت ریگیس ۵ ستاره در منطقه مرکزی شلوغ و خیابان رجیز پکن واقع است. این هتل نزدیک ایستگاه  متروی محبوب ابریشم و مترو جیانگومون است. هتل ریگیس اتاق‌های زیبا با رنگ‌های تسکین‌دهنده، درخشان و مدرن را دارد. تمام اتاق های هتل بهترین امکانات یک هتل عالی و لوکس را در اختیار گردشگران قرار می دهند. در سنت ریگیس اسپا، باشگاه، مراکز آب درمانی در آب‌های طبیعی وجود دارد.

رزرو هتل د سنت ریگیس پکن – The St. Regis Beijing

رستوران های هتل نیز بی‌نظیرند و انواع غذاها از هر کشوری بخصوص جنوب چین در آن است. فاصله آن از مراکز تاریخی و دیدنی کم است. این هتل به شهر ممنوعه چین، میدان تیانانمن، خیابان سان لایتون، رصدخانه باستان، ریتن پارک، معبد بهشت و… نزدیک است. ایستگاه‌های مترو و خیابان‌هایی پر از مراکز خرید در فاصله کمی از هتل قرار دارد.

رزرو هتل د سنت ریگیس پکن – The St. Regis Beijing

هتل ماریوت سیتی وال پکن –  Beijing Marriott Hotel City Wall

هتل ماریوت سیتی وال ۵ ستاره در قلب پکن واقع شده است. این هتل بسیار زیبا و بی نظیر است و تمام امکانات یک هتل لوکس و مدرن را دارد. آرامش اتاق های هتل نسبت به تمام هتل های دیگر پکن بیشتر است. اجاره دوچرخه و کرایه ماشین در این هتل در دسترس است و منطقه ای برای دوچرخه سواری و پیاده روی نیز موجود است.

beijing-marriott-hotel-wall

این هتل خیره‌کننده پکن در نزدیکی دیوار شهر سلسله مینگ، در ۵ دقیقه به شهر ممنوعه، میدان تیانانمن، تئاتر ملی بزرگ، تئاتر هنری پکن و بازار ابریشمو… قرار دارد. هتل به فرودگاه «نان یو آن» نزدیک است و از مراکز مترو و ایستگاه‌های حمل‌ونقل مسافرین فاصله کمی دارد.

رزرو هتل ماریوت سیتی وال پکن –  Beijing Marriott Hotel City Wall 

 هتل گرند هیات پکن – Grand Hyatt Beijing

هتل گرند هیات ۵ ستاره، به عنوان بخشی از چشم‌انداز شرقی پلازا، یک هتل تجاری محبوب، در محل اتصال خیابان چانگان و پیاده‌روی معروف «وانگ فوجینگ »قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های لوکس و تزئین شده با بهترین امکانات است. امکانات کامپیوتری و اتاق جلسه برای سفرهای کاری را نیز دارد. این هتل دارای استخر سر پوشیده و رستوران‌های معمولی محلی و طیف گسترده‌ای از غذاهای غربی است.

Grand Hyatt Beijing

میدان تیانانمن و شهر ممنوعه هر دو در نزدیکی این هتل قرار دارند. هتل همچنین به نان لو گو سینگ، موزه چینی زنان و کودکان، معبد بهشت، منطقه شیکاشی نزدیک است. این هتل استانداردهای خدمات جهانی را به مسافرین خود ارائه می‌دهد و رتبه بالایی در بین هتل‌های دنیا دارد.

راهنمای جامع سفر به پکن – قسمت اول

رزرز هتل گرند هیات پکن – Grand Hyatt Beijing

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید