تابستان همزمان با گرم شدن هوا، بازار سفر هم گرم و پر رونق خواهد شد. سفر به آنتالیا به دلیل ساحلی بودن و داشتن جاذبه‌های زیاد گردشگری، همواره از جذابیت زیادی برخوردار است. این شهر ساحلی ترکیه با انواع هتل های آل و یو آل خود که بهترین خدمات و امکانات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند، نظر گردشگران زیادی را در سرتاسر جهان به خود جلب می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین هتل های آنتالیا را با نگاهی متفاوت بررسی کرده و راحت‌تر بتوانید بهترین هتل در آنتالیا را رزرو کنید، با مجله گردشگری فلای‌تودی همراه شوید.

 

در این ویدئو به معرفی کامل بهترین هتل های آنتالیا پرداخته ایم:

بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا

به طور حتم اولین نکته‌ای که در انتخاب هتل به آن توجه می‌کنیم درجه کیفی و تعداد ستاره‌های هتل است، چرا که این مورد اطلاعات کلی درباره آن به ما می‌دهد. آنتالیا هتل‌های ۵ ستاره بسیاری دارد که با توجه به خصوصیات و امکاناتشان، تقریبا هر کدام پاسخگوی تمام نیازهای گردشگران هستند. در ادامه با برخی از بهترین هتل های آنتالیا ۵ ستاره و امکانات آنها بیشتر آشنا شوید.

۱- هتل تایتانیک مردان پالاس | Titanic Mardan Palace

این هتل ساحلی به دلیل دارا بودن یکی از بزرگ‌ترین استخرهای روباز اروپا، رستوران‌های متنوع بین‌المللی و اتاق‌های لوکس شهرت دارد. منظره این اتاق‌های لوکس، دریای مدیترانه، کوه‌های تائوروس و یا استخر روباز است. فاصله حدود ۱۵ کیلومتری هتل تایتانیک مردان پالاس تا مرکز شهر باعث شده مسافران هم از هیاهو و شلوغی شهر به دور بوده و هم در کمترین زمان به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشند. قیمت هتل مردان پلاس آنتالیا با توجه به زمان سفر و نوع اتاق انتخابی در طول سال متغیر است.

هتل تایتانیک مردان پالاس

۲- هتل لند آف لجندز کینگدام آنتالیا | The Land Of Legends Kingdom Hotel

هتلی با معماری ویژه به سبک داستان‌های فانتزی که یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا با پارک آبی به شمار می‌رود. امکانات تفریحی هتل لند آو لجنز کینگدام آنتالیا هم برای بزرگسالان و هم کودکان بسیار متنوع است. حتی می‌توانید فرزندان خود را به پرستارانی که در مجموعه هتل استقرار دارند، بسپارید و از تفریح در این هتل لوکس آنتالیا لذت ببرید.

تمام امکانات و خدمات موجود، این هتل ۵ ستاره را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان تبدیل می‌کند. قیمت هتل لند آف لجندز در فصل تابستان و فصل های پرسفر بیشتر از روزهای کم سفر سال است.

هتل لند آف لجندز کینگدام آنتالیا

۳- هتل آکرا آنتالیا | Akra Hotel

هتل آکرا آنتالیا با قرارگیری در مرکز شهر ‌آنتالیا نمایی زیبا رو به دریا دارد و مسافران از اتاق‌های خود می‌توانند زیباترین مناظر را از دریای مدیترانه و نخل‌های شهر تماشا کنند. علاوه بر اتاق‌هایی که به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده‌اند، این هتل چند رستوران دارد که در آن‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای محلی ترکیه و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود.

هتل آکرا آنتالیا به امکانات رفاهی دیگری مانند سونا، حمام، اتاق ماساژ، زمین تنیس، سالن ورزشی، استخر، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانوادگی و اسپا نیز مجهز شده است و با موقعیت مکانی عالی خود از بهترین گزینه‌ها در زمان سفر به آنتالیا محسوب می‌شود.

%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87 %D9%87%D8%A7%DB%8C %DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C %D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7 جاهای دیدنی آنتالیا

هتل آکرا آنتالیا

وب سایت هتل آکرا آنتالیا

آدرس: Şirinyalı Mahallesi, Lara Cd. No:24, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

۴- هتل رویال وینگز آنتالیا | Royal Wings Hotel

از مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در هتل رویال وینگز آنتالیا، نزدیکی آن به ساحل است؛ مسافران با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خودشان را به آب‌های دریای مدیترانه برساند و از تفریحات آبی آن لذت ببرند. به‌علاوه، این هتل یک پارک آبی دارد که حتی اگر به ساحل نروید، همچنان می‌توانید به تفریحات آبی بپردازید.

اتاق های هتل رویال وینگز آنتالیا به امکانات مدرنی مجهز شده‌اند و تمامی آن‌ها بالکنی اختصاصی با نمایی رو به دریا دارند. علاوه بر امکاناتی مثل اسپا، زمین تنیس، سالن بولینگ، چند رستوران، استخر، ساخل اختصاصی و پارکینگ رایگان، این هتل امکاناتی هم برای بچه‌ها در نظر گرفته و به همین دلیل، می‌توان آن را بهترین هتل آنتالیا برای خانواده لقب داد. 

هتل رویال وینگز آنتالیا

وب سایت هتل رویال وینگز آنتالیا

آدرس: LARA TURİZM MERKEZİ ANTALYA / TÜRKİYE, 07230 Aksu/Antalya, Turkey

۵- هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا | Royal Holiday Palace

هتل رویال هالیدی پالاس از هتل های لوکس آنتالیا است که در زمینی به مساحت ۵۳ هزار متر مربع ساخته شده و در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. اتاق‌های این هتل طراحی سنتی دارند و در عین حال به امکانات رفاهی بسیار مدرنی مجهز شده‌اند. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی مثل وای فای رایگان، تلویزیون مسطح با ماهواره، مینی بار و دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز اشاره کرد.

هتل رویال هالیدی آنتالیا، امکانات دیگری مانند استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و حمام ترکی، منظره رو به دریا، اسپا، پارکینگ رایگان را هم به مسافران عرضه می‌کند و آن‌ها با انتخاب این هتل، اقامتی بی‌دغدغه و به‌یادماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

وب سایت هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

آدرس: Kemerağzı Mahallesi, Lara Turizm Yolu, 07230 Kundu Turizm Bölgesi/MERKEZİ/Antalya, Turkey

۶- هتل باروت لارا کالکشن | Lara Barut Collection

این هتل به عنوان بهترین هتل ۵ ستاره آنتالیا شناخته می‌شود، چرا که امکانات رفاهی بسیاری را برای گردشگران فراهم کرده است. با وجود فاصله نسبتا زیاد هتل باروت لارا کالکشن از مرکز شهر، امکانات به نحوی تدارک دیده شده که تمامی نیازهای گردشگران را تامین می‌کند. تیم پزشکی، چندین رستوران بین‌المللی متنوع، استخرهای سرپوشیده و روباز، ساحل اختصاصی، سالن‌های اسپا و باشگاه بدنسازی تنها بخش کوچکی از امکانات این هتل هستند.

هتل باروت لارا کالکشن

۷- هتل آی سی رزیدنس | IC Hotels Residence

این هتل لوکس با باغی بزرگ، ساحل اختصاصی و استخر روباز مامنی از آرامش است و امکانات زیای را برای تفریح و سرگرمی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. علاوه بر امکاناتی مثل ماساژ، حمام ترکی، استخر و… مسافران می‌توانند به تفریحات دیگری مانند چتربازی و جت اسکی هم بپردازند و لحظاتی لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنند. به همین دلیل، آی سی رزیدنس بهترین هتل آنتالیا برای کودکان و بزرگسالان محسوب می‌شود. 

همچنین، این هتل فاصله بسیار نزدیکی با ساحل دارد و برای افرادی که عاشق دریا هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. از دیگر خدمات رفاهی که بسیاری از مسافران را به رزرو هتل آی سی رزیدنس آنتالیا ترغیب می‌کنند، می‌توان به اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، نمای رو به دریا، اسپا و بار اشاره کرد.

هتل آی سی رزیدنس

وب سایت هتل آی سی رزیدنس

آدرس:  Kundu Mahallesi, Yaşar Sobutay Cad No:432, 07070 Aksu/Antalya, Turkey

۸- هتل مکس رویال بلک | Maxx Royal Belek Golf Resort

این هتل را با داشتن ۷ استخر، ۵ رستوران و یک زمین گلف با استاندارد جهانی، می‌توان  بزرگترین هتل آنتالیا قلب داد. هتل مکس رویال بلک از نظر امکانات رفاهی بسیار مجهز بوده و برای مسافران جذابیت زیادی دارد. اگر فرزند خردسال دارید، اینجا یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان است، چرا که در جزیی‌ترین موارد هم آسایش و راحتی کودکان و به دنبال آن خانواده‌ها مد نظر قرار می‌گیرد. ساحل خصوصی، محل نگهداری خردسالان، چند رستوران، زمین بازی و استخر مخصوص کودکان از جمله امکانات ویژه این هتل لوکس آنتالیا به شمار می‌روند.

هتل مکس رویال بلک

۹- هتل دلفین امپریال | Delphin Imperial Hotel

در ۲۰ کیلومتری مرکز شهر یکی از بهترین هتلهای آنتالیا قرار دارد که با دارا بودن ۶۵۰ اتاق و محیطی لوکس، فضایی آرام و به دور از استرس را برای مسافران خود فراهم کرده است. به عنوان یکی از هتل های یوآل آنتالیا، این هتل بسیار مورد توجه مسافران این شهر ساحلی ترکیه قرار دارد.

هتل دلفین امپریال از گروه هتل‌های دلفین محسوب می‌شود که با دارا بودن مجموعه‌های آبی و تفریحی جذاب برای کودکان و بزرگسالان و همچنین اتاق‌های استاندارد و سوئیت‌های لوکس، اقامتی آرام و دلنشین را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد. بهترین قیمت هتل دلفین امپریال را می‌توانید در خارج از های سیزن آنتالیا رزرو کنید.

هتل دلفین امپریال

۱۰- هتل ریکسوس داون تاون | Rixos Downtown

هتل ریکسوس داون تاون نزدیک ترین هتل لوکس به شهر آنتالیا از گروه هتل‌ های ریکسوس است. این هتل در فهرست هتل های آل آنتالیا قرار می‌گیرد و امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. یک رستوران ۳۶۰ درجه یا پانورامیک، رستوران در فضای باز که به غیر از زمستان‌ها در باقی روزهای سال سرویس‌دهی دارد و چند رستوران دیگر، همواره با منوهای بین‌المللی، از جمله خدمات این هتل هستند. بد نیست بدانید که با اقامت در تمامی هتل‌ های گروه ریکسوس امکان استفاده رایگان از پارک آبی لند آو لجندز برای شما فراهم خواهد بود.

هتل ریکسوس داون تاون

بهترین هتل های ۴ ستاره آنتالیا

گاهی اوقات هزینه سفر به آنتالیا باید بیشتر مدیریت شود که در این صورت انتخاب و رزرو هتل‌ های ۴ ستاره یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف است. در اینجا یادآوری تفاوت هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره آنتالیا مفید به نظر می‌رسد. به طور کلی و خیلی خلاصه شده باید گفت که هر دوی این گروه هتل‌ها، از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند ولی وجه تمایز هتل ۵ ستاره در اینجاست که در تمامی موارد باید بالاترین کیفیت را دارا باشد.

نکته کلی دیگر این است که هر دو گروه باید تمامی نیازها و الزامات لازم را برطرف کنند، اما تفاوت عمده هتل‌ های ۵ ستاره دارا بودن تنوع بیشتر در خدماتی است که در اختیار مسافران قرار می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی برخی از بهترین هتل های ۴ ستاره آنتالیا بپردازیم.

۱- هتل لوکا اکسکلوسیو | Lukka Exclusive Hotel

از دیگر هتل های معروف آنتالیا می‌توان به هتل لوکا اکسکلوسیو اشاره کرد. نکته‌ای که در نگاه اول باعث تمایز این هتل می‌شود، قرارگیری آن روی یک صخره در کنار دریای مدیترانه است که منظره زیبایی را در برابر چشمان شما قرار می‌دهد. دارا بودن استخرهای سرپوشیده و روباز، تنوع اتاق‌ها، پارکینگ رایگان و دیگر امکانات رفاهی باعث محبوبیت بیشتر این هتل در میان هتل های ۴ ستاره آنتالیا می‌شود.

هتل لوکا اکسکلوسیو

۲- هتل آسپن آنتالیا | Hotel Aspen

این هتل در نزدیکی ساحل مرمرلی و در فاصله حدود ۲۰۰ متری از ساحل قرار دارد. ساختمان هتل آسپن آنتالیا در میان یک باغ قرار گرفته و در قسمت پشتی آن یک استخر روباز فضایی دلنشین را به وجود آورده که می‌توانید لحظاتی سرشار از آرامش را در آن سپری کنید. اگر با خودروی شخصی سفر کنید، یک پارکینگ رایگان برای شما در نظر گرفته شده، در غیر این صورت خدمات ۲۴ ساعته شاتل فرودگاهی را در اختیارتان قرار دارد.

هتل آسپن آنتالیا

۳- هتل گرند پارک لارا | Grand Park Lara

شاید بتوان گفت در بین هتل های ۴ ستاره آنتالیا که مورد بررسی قرار دادیم، این هتل از محبوبیت بیشتری در میان مسافران برخوردار است. هتل گرند پارک لارا یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانی ها به شمار می‌رود و بیشتر مسافران این هتل را ایرانی‌ها، روس‌ها و آلمانی‌ها تشکیل می‌دهند. چند ساختمان ۹ طبقه سازه این هتل را تشکیل می‌دهند و ساحل اختصاصی در ۲۰۰ متری هتل قرار دارد.

اتاق‌های استاندارد این هتل تراس ندارند، ولی تمامی اتاق‌های خانوادگی آن دارای تراس هستند. در آخر باید گفت امکانات، تفریحات و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی که در رستوران‌ها و کافه‌های هتل سرو می‌شوند، به قدری متنوع هستند که به راحتی می‌توان از آن‌ها به عنوان دلایل محبوبیت این هتل نام برد.

هتل گرند پارک لارا

۴- هتل هالیدی این آنتالیا لارا | Holiday Inn Antalya – Lara

هتل هالیدی این آنتالیا را با کسب میانگین امتیاز ۸٫۵ از سوی مسافران، می‌توان بهترین هتل آنتالیا در نظر گرفت. این هتل اتا‌ق‌هایی را در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهد که به امکانات رفاهی مدرن و کاملی مجهز شده‌اند و همه چیز در آن‌ها برای تجربه سفری به‌یادماندنی و لذت‌بخش فراهم است.

علاوه بر چشم‌انداز دریا، بعضی از این اتاق‌ها دارای نشیمن هستند و وجود تراس و بالکن در آن‌ها نیز محبوبیت هتل را نزد مسافران دوچندان کرده است. از جمله مهم‌ترین امکاناتی که بسیاری از گردشگران را به رزرو هتل هالیدی این آنتالیا لارا ترغیب می‌کنند، می‌توان به استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، اینترنت رایگان، رستوران، خدمات کرایه ماشین و… اشاره کرد.

هتل هالیدی این آنتالیا لارا

۵- هتل فالکون آنتالیا | Falcon Hotel

اگر سفری خانوادگی به آنتالیا دارید، هتل فالکون بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل با ارائه محیطی مناسب برای اقامت خانوادگی و ارائه امکانات رفاهی عالی، اقامت لذت‌بخشی را برای شما رقم می‌زند. هتل فالکون آنتالیا مجموعه‌ای از بهترین و کامل‌ترین امکانات رفاهی را به مسافران عرضه می‌کند و از بسیاری جهات بهترین گزینه برای اقامت در آنتالیا محسوب می‌شود.

علاوه بر ارائه امکانات رفاهی مناسب مانند استخر، صبحانه، رستوران، اینترنت، وجود امکاناتی مثل تلویزیون، مینی‌بار و تهویه مطبوع، هتل فالکون آنتالیا موقعیت مکانی بسیاری خوبی دارد و این مسئله هم آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های آنتالیا برای مسافران تبدیل کرده است.

هتل فالکون آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان

بی‌شک یکی از تاثیرگذارترین عوامل برای ما در تصمیم‌گیری، قیمت رزرو هتل در آنتالیا خواهد بود. شما به راحتی امکان مقایسه قیمت هتل‌ های آنتالیا را دارید و می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را با توجه به زمان سفر و انتظارات خود انتخاب و رزرو کنید.

مورد بعدی که می‌تواند نقش تاثیرگذاری در تصمیم گیری ما داشته باشد، رستوران‌های موجود در هتل و یا در نزدیکی آن است. کیفیت وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها همواره برای ایرانیان بسیار مهم بوده، از این رو توجه به این نکته در مورد هتل محل اقامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دقیقا همینجاست که یکی از اولین سوال‌ها درباره رزرو هتل مطرح خواهد شد؛ بهترین هتل های آل آنتالیا و بهترین هتل های یوآل آنتالیا کدام موارد هستند؟

هتل های آل یا هتل های یوآل آنتالیا؟

قبل از معرفی انواع هتل های آنتالیا بد نیست درباره تفاوت هتل های آل و یوآل بیشتر بدانید. هتل‌ های all و uall آنتالیا با توجه به خدمات و قیمت، هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. به طور کلی هر دوی این هتل‌ها در دسته‌بندی بهترین هتل های آنتالیا قرار می‌گیرند و امکانات خوبی به مسافران ارائه می‌دهند. اما از نظر پرداخت هزینه در هنگام استفاده و همچنین زمان سرویس‌دهی تفاوت‌هایی با هم دارند.

در بهترین هتل های یو آل آنتالیا شما در ابتدای رزرو هتل، همه هزینه‌ها را پرداخت کرده‌اید و برای استفاده از امکانات هتل مانند تمامی منوهای غذا و نوشیدنی، دیگر نیازی به پرداخت هزینه ندارید. همچنین این سرویس‌ها به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار می‌گیرند و هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای استفاده از این خدمات وجود ندارد.

در حالی که اگر هتل‌ های آل آنتالیا را رزرو کنید، باید در ازای استفاده از برخی از منوها و خدمات، مثلا برای سفارش غذایی گران قیمت، هزینه جداگانه پرداخت نمایید. همچنین ارائه سرویس در هتل‌ های آل تا ساعت ۱۲ به صورت رایگان انجام می‌گیرد و پس از این ساعت باید در ازای درخواست خدمات، هزینه آن را بپردازید.

هتل های آل آنتالیا

در این قسمت به معرفی اجمالی برخی از این هتل‌ها می‌پردازیم که سرویس دهی در آن‌ها به صورت آل انجام می‌گیرد.

برخی از بهترین هتل های آل آنتالیا عبارتند از:

  • Land of legends
  • Rixos premium belek
  • Rixos sungate
  • Concord delux resot
  • Calista luxury resort

Rixos premium belek

در این میان این هتل ها، گروه هتل های ریکسوس از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردارند و همچنین درباره هتل لند آف لجندز نیز کمی پیشتر توضیحاتی دادیم.

بهترین هتل های یوآل آنتالیا

هتل های یوآل هزینه بالاتری دارند، ولی همین که تمامی امکانات و سرویس‌های هتل بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی در اختیار شما قرار می‌گیرد، باعث محبوبیت بسیار زیاد این هتل‌ها نسبت به هتل‌ های آل آنتالیا می‌شود. البته برای کسانی که قصد سفر ارزان به آنتالیا را دارند، هتل های آل گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

برخی از بهترین هتل های یوآل آنتالیا عبارتند از:

  • Grand park lara
  • Miracle resort hotel
  • Royal wings
  • Ramada resort lara
  • Venezia palace deluxe resort

هتل گرند پارک لارا یکی از بهترین هتل ها در این دسته‌بندی است که پیش از این درباره آن توضیحاتی ارائه دادیم.

بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی

از مهم‌ترین معیارهای بسیاری از مسافران در زمان رزرو هتل آنتالیا این است که آیا اقامتگاه مورد نظرشان پارک آبی دارد یا خیر؟ خوشبختانه در این شهر ساحلی گزینه‌های متعددی با پارک آبی وجود دارد که با امکانات رفاهی و تفریحی خود گزینه بسیار مناسبی برای اقامت محسوب می‌شوند. برخی از بهترین پارک های آبی آنتالیا را می‌توانید در هتل‌های این شهر پیدا کنید. به‌عنوان مثال هتل لند آف لجندز از بهترین هتل های دارای پارک آبی در آنتالیا است و بهترین، جذاب‌ترین و متنوع‌تر ین تفریحات آبی را به مسافران عرضه می‌کند.

از دیگر هتل‌های آنتالیا با پارک آبی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • هتل تایتانیک مردان پالاس (در بخش هتل‌های ۵ ستاره این هتل مفصل معرفی شده است)
  • هتل تایتانیک دلوکس لارا
  • هتل ترندی لارا
  • هتل لارا باروت کالکشن (در بخش هتل‌های ۵ ستاره این هتل مفصل معرفی شده است)
  • هتل کنکورد دلوکس ریزورت
  • و…

بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

گاهی در میانه سفر شرایطی به وجود می‌آید که ترجیح می‌دهید وظیفه مراقبت و همراهی فرزندان خردسال خود را برای ساعاتی در شرایطی امن به دیگران بسپارید. هتل‌هایی در آنتالیا هستند که این شرایط را با ارائه خدمات پرستار کودک برای خانواده‌ها فراهم کرده‌اند. این هتل ها در فهرست بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان قرار می‌گیرند، چراکه نه تنها خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌دهند، بلکه مجموعه‌ آبی مخصوص خردسالان نیز دارند. از جمله بهترین این هتل‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • هتل آکرا آنتالیا
  • لیماک لارا دلوکس هتل آنتالیا
  • هتل شروود اکسکلوسیو لارا
  • هتل اونکل رزیدنس لارا
  • آسکا لارا ریزورت اند اسپا
  • هتل لارا باروت کالکش (در بخش هتل‌های ۵ ستاره این هتل مفصل معرفی شده است)
  • هتل گرند پارک لارا (در بخش هتل‌های ۴ ستاره این هتل مفصل معرفی شده است)
  • و…

بهترین هتل های آنتالیا برای مجردها

تمامی هتل‌ها در سطح بین‌المللی در ۳ دسته‌بندی کلی «تمامی سنین، بزرگسال و زوج‌ها» قرار می‌گیرند. گروه اول همانطور که از نام آن‌ مشخص است، برای تمامی رده‌های سنی در نظر گرفته شده و محدودیتی در ارائه خدمات ندارد. تمامی هتل‌هایی که تا الان معرفی کردیم در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. هتل های مخصوص بزرگسالان نیز مخصوص مهمانان با بازه سنی حداقل ۱۸ تا ۲۱ سال است. توجه داشته باشید که این دسته از هتل‌ها، به مسافرانی که کمتر از ۱۸ سال دارند، اتاق و خدمات ارائه نمی‌دهند.

7 10

در نهایت هتل های مخصوص زوج ها در آنتالیا، پذیرای مسافران  بالای ۲۱ سال هستند که به همراه هم سفر می‌کنند. لازم به یادآوری است، به افرادی که قصد دارند به تنهایی در این دسته از هتل‌ها اقامت داشته باشند، اتاق و خدمات ارائه نخواهد شد. تعدادی از هتل‌هایی که در این دو دسته‌بندی قرار می‌گیرند را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

  • Commodore elite suites & spa
  • Ramira city
  • Robinson club camyura
  • adam and eve
  • Lara barut collection

در نهایت فاکتوری که در تصمیم‌گیری ما برای انتخاب محل اقامت نقش مهمی دارد، هزینه رزرو هتل آنتالیا است. در این مورد باید گفت قیمت هتل های آنتالیا در فصول مختلف سال و با توجه به هتل مورد نظر و شرایطی که دارد، می‌تواند مقادیر متنوع و متغیری داشته باشد. با یک مقایسه ساده بین قیمت هتل و خدمات آن می‌توانید بهترین گزینه را رزرو کنید.

بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

گاهی در میانه سفر شرایطی به وجود می‌آید که ترجیح می‌دهید وظیفه مراقبت و همراهی فرزندان خردسال خود را برای ساعاتی در شرایطی امن به دیگران بسپارید. هتل‌هایی در آنتالیا هستند که این شرایط را با ارائه خدمات پرستار کودک برای خانواده‌ها فراهم کرده‌اند. این هتل ها در فهرست بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان قرار می‌گیرند، چراکه نه تنها خدمات نگهداری از کودک ارائه می‌دهند، بلکه مجموعه‌ آبی مخصوص خردسالان نیز دارند. از جمله بهترین این هتل‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • هتل آکرا آنتالیا
  • لیماک لارا دلوکس هتل آنتالیا
  • هتل شروود اکسکلوسیو لارا
  • هتل اونکل رزیدنس لارا
  • آسکا لارا ریزورت اند اسپا
  • هتل لارا باروت کالکشن (در بخش هتل‌های ۵ ستاره این هتل مفصل معرفی شده است)
  • هتل گرند پارک لارا (در بخش هتل‌های ۴ ستاره این هتل مفصل معرفی شده است)
  • و…

اقامت در بهترین هتل های آنتالیا را تجربه کنید!

ما سعی کردیم با نگاهی متفاوت، سلیقه‌ها و نیازهای متفاوت شما را در زمینه رزرو هتل در آنتالیا مورد بررسی قرار دهیم. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، با توجه به بودجه و همچنین سلیقه خود گزینه‌های متعددی برای رزرو هتل در دسترس دارید. با خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل موردنظر خود سفری متفاوت را تجربه کنید.

اگر تجربه سفر به آنتالیا را داشته‌اید، از تجربیات خود بگویید. شما کدام هتل را به خوانندگان ما پیشنهاد می‌دهید؟

سوالات متدال بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا با قیمت مناسب کدامند؟

با توجه به تنوع بالای هتل‌های آنتالیا، برای هر بودجه و سلیقه‌ای گزینه‌ای در این شهر یافت می‌شود. برای اطلاع از قیمت هتل های ارزان آنتالیا، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید و از فیلترهای کنار صفحه، قیمت هتل های ۳ ستاره آنتالیا را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین هتل آنتالیا از نظر مردم کدام است؟

از آنجایی که هتل‌های زیادی در این شهر وجود دارد، معرفی هتل خوب در آنتالیا بسیار سخت است. هتل‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، از لحاظ امکانات و خدمات رفاهی نظر گردشگران زیادی را جلب کرده‌اند و از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در آنتالیا محسوب می‌شود.

چطور به آنتالیا سفر کنیم؟

بهترین روش، خرید بلیط هواپیما آنتالیا است. برای مشاهده پروازها آنتالیا می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید و پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را ببینید.

 

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید