اقلام ممنوعه در سفر به کانادا کدامند؟

0
14690
اقلام ممنوعه در سفر به کانادا
اقلام ممنوعه در سفر به کانادا

اقلام ممنوعه در سفر به کانادا

سفر به هر کشوری تابع قوانین آن کشور است و باید به دقت قوانین مقصد و مبدا را مطالعه کرد تا هنگام ورود و خروج  مسافران مشکلی پیش روی آن‌ها قرار نگیرد. بیشتر کشورها از ورود برخی کالاها به کشور خود خودداری می‌کنند و اجازه خروج برخی دیگر از کالاها را نیز نمی‌دهند. رعایت همراه نداشتن چنین کالاهایی می‌تواند به راحت و آسوده کردن سفر کمک کند. در ادامه اقلام ممنوعه در سفر به کانادا را برمی‌شماریم.

سلاح‌ها

در سفر به کانادا هم تقریبا مثل بیشتر نقاط دنیا، حمل سلاح گرم ممنوع است و در صورتی که مسافر قصد انتقال سلاح داشته باشد باید قبل از پرواز با سفارت کانادا تماس بگیرد و روال قانونی را طی کند. در مورد سلاح سرد نیز باید این موارد رعایت شود و سلاح‌های نامتعارف گزارش شود. همچنین هیچ کدام از این موارد را نباید همراه خود و در ساک دستی به کابین هواپیما ببرید؛ چون با مشکلات جدی مواجه خواهید شد.

حیوانات

استفاده از پوست برخی از حیوانات، پرندگان و گونه‌های در حال انقراض یا برخی اجزای آنها در لباس‌ها یا زیورآلات نیز مجاز نیست و ممکن است اگر پالتو یا زیورآلاتی از این دست داشته باشید، اجازه ورود آنها به خاک کانادا را پیدا نکنید.

داروها

هنگام همراه داشتن داروهای خاص حتما نسخه پزشک همراه داشته باشید. داروهای کدئین دار و مسکن‌های قوی نیاز به نسخه پزشک دارند.

تخم گیاهان

در کانادا امکان ورود تخم گیاهان، محصولات تازه و مشتقات لبنی وجود ندارد. این اقدامات برای حفاظت از سلامت کشاورزی کانادا و جلوگیری از انتقال آفات خارجی صورت گرفته است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید