تورنتو؛ شهری به وسعت جهان

0
5154
تورنتو؛ شهری به وسعت جهان
تورنتو؛ شهری به وسعت جهان

تورنتو؛ شهری به وسعت جهان

تقریبا بیشتر افرادی که تورنتو را برای سفر انتخاب می‌کنند کسانی هستند که به دنبال مهاجرت به کشور کانادا هستند و همین موضوع هم باعث شده تا نیمی از ساکنان این شهر را افرادی تشکیل دهند که متولد کانادا نیستند. این تنوع ملیت‌های مختلف در تورنتو تنوع فرهنگی بی‌نظیری را پدید آورده به گونه‌ای که ساکنانی از کشورهای مختلف با ۱۴۰ زبان متفاوت در آن گرد آمده‌اند. کانادا، دومین کشور بزرگ جهان پس از روسیه است که البته بخش‌های بسیاری از آن به دلیل سرمای شدید قابل سکونت نیست. شهرهای بزرگ و نیمه جنوبی این کشور نیز از زمستان‌های سرد در امان نبوده است و اغلب برف و یخبندان، در ماه‌های سرد سال در تورنتو و دیگر شهرهای آن دیده می‌شود.

بهترین زمان سفر به تورنتو

آب‌ و هوای تورنتو بسیار سرد و برفی است؛ اگر تحمل سرمای بیش از منفی ۲۰ درجه را ندارید فکر سفر در زمستان به تورنتو را از سر خود بیرون کنید. بهترین زمان سفر به تورنتو تابستان است. از اواخر بهار هوا کم کم گرم می‌شود و تا اوایل پاییز، قبل از اینکه سرمای طولانی شروع شود می‌توان به تورونتو سفر کرد.

برای رزرو بلیط هواپیما به مقصد تورنتو اینجا را کلیک کنید.

برای رزرو هتل در تورنتو اینجا را کلیک کنید.

تفریحات در تورنتو

تقریبا اولین چیزی که در شهر تورنتو مورد توجه قرار می‌گیرد، برج بلند CN شهر است که نباید بازدید از آن را از دست داد؛ برجی با ارتفاع ۵۵۳ متری که افراد ماجراجو می‌توانند از بخشی که به Edge Walk معروف است از فاصله ۳۶۵ متری و در فضایی ۱٫۵ متری قدم بزنند و شهر را زیر پای خود تماشا کنند. تفریحاتی همچون بازدید از موزه‌ها، گالری‌ها و همچنین گشت و گذار در طبیعت زیبای دریاچه اونتاریو نیز برای مردم و گردشگران تورنتو فراهم است.

برج سی ان تورنتو
تورنتو؛ شهری به وسعت جهان

غذا در تورنتو

در تورنتو با ملیت‌های مختلف نگرانی از بابت غذا نخواهید داشت؛ زیرا هم غذاهایی شناخته شده در تمام جهان برای شما فراهم است و هم فست فودها در سراسر شهر دیده می‌شوند. تنوع قومیتی در این شهر تنوع غذایی را نیز همراه دارد و می‌توانید غذاهای کشورهای مختلف را بچشید.

هزینه‌های سفر به تورنتو

تورنتو مسیر دورتری نسبت به شهرهای اروپایی از ایران دارد و بلیط آن نیز تقریبا به همان نسبت گران‌تر است. البته دور بودن مسیر تنها دلیل گران بودن سفر به تورنتو نیست و هزینه‌های این شهر از خورد و خوراک گرفته تا اقامت در هتل نیز گران است. به همین دلیل هم انتظار نداشته باشید با هزینه‌ای کم بتوانید به این شهر سفر کنید و قبل از شروع سفر به تورنتو، آمادگی هزینه‌های زیاد آن را داشته باشید.

خرید بلیط تورنتو

اگرچه پرواز مستقیم از ایران به تورنتو وجود ندارد اما به‌ راحتی می‌توانید بلیط تورنتو را از ایران خریداری کنید. با ایرلاین‌هایی از جمله بریتیش ایرویز، آلیتالیا، ترکیش، امارات، اوکراین اینترنشنال و غیره می‌توانید با یک توقف، بلیط تورنتو را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

ارزان‌ترین هتل‌های تورنتو

روش‌های مهاجرت به کانادا

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید