ارزانترین هتل های استانبول

0
2606

ارزانترین هتل های استانبول را بشناسید

شاید باورتان نشود که هرکس با هر میزان بودجه‌ای می‌تواند به استانبول سفر کند. ممکن است تصور کنید سفر کم هزینه به استانبول تنها به صورت کمپ کردن در اطراف شهر ممکن می‌شود. این در حالی‌ است که استانبول برای تمامی گردشگران در هر سبک و سلیقه‌ای، امکانات مناسبی را در نظر گرفته است و با اقامت در ارزانترین هتل های استانبول می‌توانید تا حدود زیادی از هزینه‌های سفر خود به این شهر بکاهید.

به عبارتی می‌توان هتل‌های ارزان‌ قیمت اما باکیفیتی را در استانبول پیدا کرد. اگر می‌خواهید به استانبول سفر کنید و کمترین هزینه‌ی ممکن را برای محل اقامت خود پرداخت کنید، با مجله‌ی گردشگری فلای تودی همراه باشید. قصد داریم در این پست ارزان‌ترین هتل‌های استانبول را به شما معرفی کنیم.

هتل دو گالاتا استانبول (Duo Galata)

هتل دو گالاتا یکی از ارزانترین هتل های استانبول
هتل دو گالاتا یکی از ارزانترین هتل های استانبول

هتل دو گالاتا استانبول یکی از ارزانترین هتل های استانبول است که در قلب منطقه بی اوغلو واقع شده است. هتل دو گالاتا تنها ۱۰۰ متر با برج نمادین گالاتا فاصله دارد. این هتل آپارتمان ارزان در استانبول، طراحی شیک و به روزی دارد. هتل دوگالاتا امکاناتی مدرن و تراسی با منظره‌ی شهر را ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل Duo Galata با آثار هنری گرافیتی و مبلمان تزئین شده‌اند.

در هر اتاق امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و صندوق امانات وجود دارد. مهمانان هر اتاق می‌توانند از حمام اختصاصی که دارای دوش، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند، استفاده کنند. برخی از اتاق‌ های هتل دو گالاتا استانبول چشم‌اندازی از برج گالاتا را به مهمانان هدیه می‌دهند.

اگر به دنبال هتل‌های استانبول در میدان تقسیم هستید، باید بدانید که این هتل شیک فقط ۱۵ دقیقه پیاده تا میدان تقسیم و کمتر از ۵ دقیقه پیاده تا فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های خیابان استقلال فاصله دارد. از طرف دیگر ایستگاه مترو سیشانه و ایستگاه تراموا در چند قدمی میدان تقسیم و منطقه تاریخی سلطان احمد که ۲٫۶ کیلومتر دورتر است، قرار دارند. همچنین هتل دو گالاتا خدمات شاتل فرودگاه را به فرودگاه با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس:  Sahkulu Mah. Galipdede Cd. No: 56/83 Beyoglu, Beyoglu, 34421 Istanbul, Turkey 

Map

رزرو هتل دو گالاتا استانبول

هتل هان استانبول (Han Hotel)

هتل هان یکی از ارزانترین هتل های استانبول
هتل هان یکی از ارزانترین هتل های استانبول

یکی از بهترین هتل‌ های ارزان قیمت استانبول، هتل آپارتمان هان است. هتل Han طراحی مدرن و مینیمالی دارد. باتوجه به ارزان قیمت بودن این هتل، امکانات مناسبی به مهمانان ارائه می‌شود. به طوری که تمامی اتاق‌های هتل هان دارای حمامی اختصاصی با دوش و توالت هستند. در هر اتاق، یک تخت طبی، یک میز مطالعه و یک کمد وجود دارد.

بعضی از طبقات هتل هان دارای سالن تلویزیون با تلویزیون LCD هستند. میهمانان این هتل همچنین می‌توانند در تراس که رو به روی باغ است را باز کنند و صبحانه‌ی خود را با تماشای منظره‌ی چشم نواز میل کنند. هتل هان استانبول فقط ۵ دقیقه رانندگی از مراکز نمایشگاهی فاصله دارد. دوستداران ورزش باید بدانید که در هتل Han باشگاه تناسب اندام نیز وجود دارد.

آدرس: Degirmenbahce Caddesi, Turgut Reis Sokak, No:3, Yenibosna, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey 

Map

رزرو هتل هان استانبول

هتل اوزیورت استانبول (özyurt Istanbul)

هتل اوزیورت یکی از ارزانترین هتل های استانبول
هتل اوزیورت یکی از ارزانترین هتل های استانبول

هتل اوزیورت استانبول در ۱ کیلومتری ستون کنستانتین واقع شده است. اتاق‌های هتل اوزیورت بسیار ساده و شیک هستند. یکی از مزیت‌های مهم این هتل رسیدگی روزانه به اتاق‌ها است. اگر چشم‌انداز اتاق‌ها برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، اتاق‌های با چشم‌انداز باغ را رزرو کنید. باید بدانید که هتل özyurt Istanbul به صورت ۲۴ ساعته به پذیرش مهمانان می‌پردازد.

رستوران هتل اوزیورت استانبول در تراس قرار گرفته است، بنابراین صبحانه‌های دلپذیری در این هتل در انتظارتان است. یکی از مزیت‌های دیگر این هتل، اتاق‌های خانوادگی است. همچنین تمام واحدهای هتل مجهز به تلویزیون LCD هستند. از محبوب ترین مکانهای دیدنی نزدیک هتل özyurt استانبول می‌توان به بازار بزرگ، مسجد آبی و مسجد سلیمانیه اشاره کرد. فرودگاه استانبول در ۳۴ کیلومتری محل اقامت قرار دارد.

آدرس: ۶۹ Tavası Çeşme Sokak, Fatih, 34130 Istanbul, Turkey

Map

هتل مون استانبول ( The Moon Hotel)

هتل مون یکی از ارزانترین هتل های استانبول
هتل مون یکی از ارزانترین هتل های استانبول

هتل مون یکی از ارزانترین هتل های استانبول است که در ایده‌آل‌ترین منطقه یعنی خیابان فاتح استانبول واقع شده است. هتل دو ستاره مون استانبول با یک اتاق استراحت مشترک، دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، WiFi رایگان و حمام اختصاصی است. همچنین اتاق‌های هتل مون به کمد دیواری مجهز شده‌اند. هتل مون به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مهمانان است. در نظر داشته باشید که تمام اتاق‌های هتل مون دارای تلویزیون LCD با کانال های ماهواره‌ای هستند.

هتل مون استانبول جزو ارزان‌ترین و بهترین‌ هتل‌های ترکیه محسوب می‌شود. با اقامت در این هتل برای دسترسی به مراکز دیدنی و مهم استانبول مشکلی نخواهید داشت. چرا که هتل مون با مسجد آبی ۲٫۵ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۳۳ کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل مون استانبول در ۱٫۵ کیلومتری مسجد سلیمانیه ، ۱٫۷ کیلومتری ستون کنستانتین و ۲ کیلومتری بازار ادویه قرار دارد.

آدرس:  Mesihpaşa Caddesi No: 6 Fatih, Fatih, 34130 Istanbul, Turkey

Map

تکسیم پارک سوییتز استانبول (Taksim Park Suites)

تکسیم پارک یکی از ارزانترین هتل های استانبول
تکسیم پارک یکی از ارزانترین هتل های استانبول

هتل تکسیم پارک سوئیتز استانبول برای سفرهای دوستانه بسیار مناسب است، چرا که اتاق‌های تکسیم پارک سوییت فضایی گرم و صمیمی دارد. دیوار بیشتر اتاق‌ها آبی رنگ است و آرامش عجیبی را به مهمانان منتقل می‌کند. اتاق‌های Taksim Park Suites دارای تهویه مطبوع، تلویزیون LCD و کانال‌های ماهواره‌ای هستند. برخی از اتاق‌ها دارای اتاق نشیمن نیز هستند. کارکنان هتل تکسیم پارک سوییتز برای راحتی مهمانان دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها قرار داده‌اند. صبحانه روزانه به سبک قاره ای در هتل تکسیم پارک سرو می شود.

فاصله هتل تکسیم پارک سوئیتز از خیابان استقلال ۲۰۰ متر و از میدان تکسیم ۴۰۰ متر است، پس اگر به دنبال هتل های استانبول در میدان تقسیم هستید، هتل تکسیم پارک بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

آدرس: Şehit Muhtar Mahallesi Süslü Saksı Sokak No:23 Beyoğlu, Beyoglu, 34420 Istanbul, Turkey

Map

رزرو هتل تکسیم پارک سوییتز استانبول

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید