استانبول شهری با جاذبه های تاریخی زیبا، مراکز خرید متعدد، انواع غذاها و شیرینی‌های محلی و فرهنگی دوست‌داشتنی است که هر نوع گردشگری را به سمت خود می‌کشاند. اما جدا از اینها سالانه در این شهر تاریخی رویدادها و نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود که می‌تواند بازدید از آن‌ها نه تنها برایتان جذاب باشد، بلکه شرکت در آن‌ها برای کسب و کارتان مفید واقع شود. نمایشگاه مواد غذایی استانبول که شرکت‌کنندگانی از سراسر جهان دارد، یکی از این نمایشگاه‌هاست. اگر در صنعت مواد غذایی فعالیت دارید یا به این حوزه علاقمند هستید، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه با فلای تودی همراه شوید.

نمایشگاه مواد غذایی استانبول چه زمانی برگزار می‌شود؟

قرار است چهارمین دوره این نمایشگاه مواد غذایی از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ ماه می ۲۰۲۲ (۴ الی ۶ خردادماه ۱۴۰۱) در شهر استانبول برگزار شود. ساعات برگزاری نمایشگاه از ۹ صبح تا ۶ عصر است، بنابراین فقط سه روز فرصت بازدید یا شرکت در این رویداد را خواهید داشت. این نمایشگاه در واقع گردهمایی حرفه‌ای‌های صنعت مواد غذایی است که طی آن محصولات و تکنولوژی‌های جدید در این صنعت به نمایش گذاشته می‌شود. برخی از محصولات و خدمات این نمایشگاه شامل موارد زیر می‌شود:

  • مواد غذایی ارگانیک
  • تجهیزات تولید مواد غذایی
  • تکنولوژی‌های مربوط به بسته بندی مواد غذایی
  • مواد خام و اولیه غذاهای حلال
  • تکنولوژی‌های مربوط به سلامت و بهداشت مواد غذایی
  • آنالیز غذا و سیستم‌های توسعه محصول
  • انواع ادویه و مواد غذایی سنتی

معرفی نمایشگاه

در اولین دوره برگزاری این نمایشگاه در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۰۰۰ نفر در آن به عنوان حرفه‌ای‌های صنعت مواد غذایی شرکت کردند که ۴۲۹ نفر آن‌ها بازدیدکنندگانی بودند که از ۶۱ کشور مختلف برای بازدید در این نمایشگاه حضور داشتند. بنابراین می‌توان پیش بینی کرد این نمایشگاه اهمیت زیادی برای شرکت کنندگان و بیزینس‌های مرتبط با موادغذایی در سراسر جهان دارد چرا که شرکت در این نمایشگاه آن‌ها را یک قدم جلوتر از رقبای خود قرار داده و با مشتریانشان روبرو می‌کند. علاوه بر اینها فرصت پیدا کردن مشتریان خارجی و معرفی نام برند و محصول ارائه شده به بازار بین المللی نیز وجود دارد.

نمایشگاه مواد غذایی استانبول

چطور می‌توانیم در نمایشگاه مواد غذایی استانبول شرکت کنیم؟

اگر تمایل دارید به عنوان شرکت‌کننده در این نمایشگاه حضور داشته باشید می‌توانید فرم مربوط به شرکت کنندگان را پر کنید. در نظر داشته باشید که در این نمایشگاه جایگاه‌های محدودی وجود دارد و در صورتی که هنوز جایگاهی باقی مانده باشد به شما اختصاص داده می‌شود.

آیا بازدید از نمایشگاه مواد غذایی استانبول رایگان است؟

شما می‌توانید فرم درخواست حضور به عنوان بازدیدکننده نمایشگاه را به صورت آنلاین پر کنید. در این صورت با در دست داشتن دعوتنامه، حضور شما در نمایشگاه رایگان خواهد بود. در غیر این صورت برای ورود به نمایشگاه باید مبلغی حدود ۱۰۰ لیر پرداخت کنید. بنابراین قبل از اینکه بخواهید از این نمایشگاه دیدن کنید از مبلغ پرداختی یا رایگان بودن آن اطمینان حاصل کنید.

نمایشگاه مواد غذایی استانبول

چطور به محل برگزاری نمایشگاه مواد غذایی استانبول برویم؟

نمایشگاه مواد غذایی استانبول در مرکز نمایشگاهی استانبول (Istanbul Expo Center) برگزار می‌شود. این سالن نمایشگاهی در منطقه بکیرکوی (Bakirkoy) در نزدیکی فرودگاه آتاتورک واقع شده است. اگر فقط به قصد بازدید یا شرکت در این نمایشگاه به استانبول سفر می‌کنید، در اطراف نمایشگاه هتل‌های مختلفی برای رزرو خواهید یافت. اگر تمایل به گشت و گذار در شهر استانبول را دارید و می‌خواهید در یکی از هتل‌های منطقه تکسیم یا خیابان استقلال اقامت داشته باشید، برای رفتن به این نمایشگاه می‌توانید از مترو استفاده کنید و در ایستگاه مربوط به اکسپو سنتر که DTM – İstanbul Fuar Merkezi نام دارد پیاده شوید. توجه داشته باشید این مترو باید خط M1A به سمت فرودگاه آتاتورک باشد.

اگر با خودرو به این نمایشگاه می‌روید می‌توانید از پارکینگ نمایشگاه استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید پارکینگ نمایشگاه فقط تا یک ساعت رایگان خواهد بود و اضافه بر آن باید بر اساس مبالغ مشخص شده هزینه پرداخت کنید.

نمایشگاه مواد غذایی استانبول

برای حضور در نمایشگاه مواد غذایی استانبول همین حالا اقدام کنید

خرید بلیط هواپیما استانبول بسیار ساده است فقط کافیست تاریخ سفرتان را مشخص کنید و با توجه به اینکه همه روزه پرواز به این مقصد وجود دارد، اگر همین امروز نسبت به خرید بلیط و رزرو هتل استانبول اقدام کنید، شانس حضور در این نمایشگاه خاص را خواهید داشت. اگر کسب و کاری در زمینه مواد غذایی دارید یا دوست دارید اطلاعات کامل‌تری درباره این صنعت کسب کنید، حضور در این نمایشگاه می‌تواند برایتان مفید واقع شود.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید