تابه‌حال اسم شهر فیسکوس را شنیده‌اید؟ فیسکوس یعنی شهر طبیعت! این شهر یکی از قدیمی ترین بندرهای جهان است و اگر می‌خواهید بدانید که حالا چه چیزی از آن باقی‌مانده باید شهر مارماریس ترکیه را به شما معرفی کنیم! باقی مانده یکی از زیباترین شهرهای جهان؛ نقطه‌ای که دریای مدیترانه به دریای اژه می‌رسد، کوهستان به جنگل می‌رسد و فرهنگ مدرن با قدیمی‌ترین نقاط تاریخ انسان ترکیب می‌شود. این جا مارماریس است، جایی برای تجربه آرامش مطلق!اما وقتی از زیباترین مقاصد گردشگری دنیا حرف می‌زنیم، همیشه باید به محل اقامت خود توجه کنیم. بنابراین بهترین هتل های مارماریس کجاست؟ در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی قصد داریم شما را با لوکس ترین هتل های مارماریس آشنا کنیم.

هتل آکوا | Aqua hotel Marmaris

هتل آکوا یکی از بهترین هتل های ساحلی مارماریس است. دکور این هتل چوبی، ساده و لوکس است! درست شبیه به یک خانه کنار دریا! سقف هتل پر از سنگ‌های مرمر است و انعکاس نور روی آن‌ها حس‌وحال رویایی ساحل را بیشتر می‌کند. شاید هتل آکوا لوکس ترین هتل مارماریس نباشد، اما با اقامت در این هتل حتی زمانی که در اتاقتان یا در لابی نشسته‌اید، هنوز می‌توانید حس‌وحال ساحل را داشته باشید.

این هتل فقط یک دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و با توجه به ساحل اختصاصی هر زمانی از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید کنار دریا بنشینید یا تنی به آب بزنید. البته اگر به تفریحات اختصاصی‌تر احتیاج دارید، باز هم هتل آکوا یکی از بهترین هتل های مارماریس محسوب می‌شود. استخر روباز و سرپوشیده هتل، تفریحات آبی، آفتاب گرفتن، اسپا و ماساژ و … تنها برخی از امکانات هتل آکوا مارماریس هستند.

اما اگر به هیجان بیشتری نیاز داشته باشید، می‌توانید از زمین تنیس و بسکتبال هتل آکوا مارماریس استفاده کنید یا از این هم راحت‌تر همه‌چیز را به تیم سرگرمی هتل آکوا بسپارید. برنامه‌های تیم سرگرمی آنقدر جذاب و متفاوت است که شما نمی‌دانید باید کدام یک را انتخاب کنید. از بازی‎های آبی کنار استخر گرفته تا کارائوکه و اجرای موسیقی زنده، جشن‌های شبانه و رقص‌های گروهی! گروه سرگرمی هتل آکوا شما را سرذوق می‌آورد.

1 5

بد نیست کمی هم درباره اتاق های لوکس این هتل اطلاعات کسب کنید. حمام‌های اختصاصی تزیین شده با سنگ مرمر جذاب‌ترین قسمت اتاق محسوب می‌شود. دکور اتاق‌ها چوبی و مدرن است، تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به میز کار، اینترنت بی‌سیم و تهویه مطبوع هستند.

رستوران هتل آکوا پر از گزینه‌های جذاب است. از غذاهای ایتالیایی گرفته تا غذاهای سنتی ترکیه و البته غذاهای فوق‌العاده دریایی، همه‌چیز در بالاترین کیفیت و خوشمزه‌ترین شکل برای امتحان کردن وجود دارد.

هتل آکوا تا مرکز شهر مارماریس ۲۰ دقیقه، موزه مارماریس ۶٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی Rhodes حدود ۴۶ کیلومتر فاصله دارد. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، پارکینگ،‌ ساحل اختصاصی، باغ، تراس، میز تنیس، سالن بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس، کرایه خوردو، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، صرافی، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره کرد.

هتل آکوا یکی از بهترین هتل های مارماریس از نظر کاربران است، اگر به دنبال یک هتل دنج و مینیمال در این شهر هستید؛ بد نیست نگاهی به آکووا بیندازید.

2 5

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس | D-Resort Grand Azur Marmaris

این هتل پنج ستاره مارماریس یکی از زیباترین چشم‌اندازها را به دریا دارد. اما این فقط چشم‌انداز نیست. با اقامت در هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس آنقدر به دریا نزدیک هستید که می‌توانید با صدای موج‌ها به خواب بروید. شما فقط با چند قدم پیاد‌ روی در شن ها به ساحل می‌رسید. البته فراموش نکنید که ساحل این هتل اختصاصی است. اتاق‌های لوکس هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس همگی مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، حمام‌های لوکس با تمام وسایل بهداشتی و تمام امکانات رفاهی در بهترین شکل هستند.

هتل دی ریزورت گرند یکی از بهترین هتل های مارماریس است. دلتان می‌خواهد در رستوران فضای باز غذا بخورید؟ می‌خواهید در تراس اتاق خودتان همان‌طور که به دریا خیره شده‌اید غذا بخورید و یا در رستوران‌های لوکس داخل هتل؟

پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید غذاهای این هتل را امتحان کنید از صبحانه شروع کنید. انواع مختلف نان‌ها، پنیرهای جورواجور ترکی، میوه ها و لبنیات تازه شما را ترغیب می‌کند که برای ناها رو شام هم به هتل برگردید. اما اگر عاشق شب‌ها و زندگی شبانه هستید، نباید کافه این هتل را از دست بدهید.

3 4

هتل دی ریزورت گرند آزور یکی از بهترین نقاط مارماریس برای ریلکس کردن و آرامش است. مرکز اسپای این هتل گزینه فوق‌العاده برای ماساژ گرفتن و تجربه یک آرامش عمیق به شمار می‌رود. البته اگر اهل ماساژ و اسپا نیستید، شنا کردن یا آفتاب گرفتن کنار استخر هم می‌تواند روز فوق‌العاده آرامی را در ترکیه برایتان رقم بزند. علاوه بر این ورزش در مرکز بدنسازی و استفاده از دستگاه سولاریم هتل دی ریزورت می‌تواند تجربه جالبی باشد.

اما این همه چیزی نیست که هتل دی ریزورت گرند آزور را به یکی از لوکس ترین هتل های مارماریس تبدیل می‌کند. تجربه غواصی در مارماریس یا یک دست بازی تنیس در زمین تنیس یا حتی یک بیلیارد دو نفره با توجه به امکانات تفریجی و ورزشی این هتل پنج ستاره مارماریس می‌تواند جذاب باشد. شما با اقامت در هتل دی ریزورت گرند مارماریس فقط ۲ کیلومتر با مرکز شهر و ۳ کیلومتر با قلعه مارماریس فاصله دارید. این یعنی هم دریا و هم تمام دیدنی های مارماریس در نزدیکی شما هستند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، ، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، کرایه خوردو، کتابخانه، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین هتل های مارماریس ترکیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به هتل دی ریزورت گرند بیندازید.

4 4

هتل بلو بی پلاتینیوم | Blue Bay Platinum Hotel

اگر یک نقطه در دنیا باشد که در آن به هیچ چیز فکر نکنید، اتاقی با دیوارهای آبی و نورهای ملایم خواهد بود. در حالی که روی تخت دراز کشیده‌اید، به دریا خیره شده‌اید و صدای موج را می‌شنوید! این یک رویا نیست، بلکه یک تصویر واقعی است که می‌توانید در اتاق‌های هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس تجربه کنید.

این هتل یک اثر هنری محسوب می‌شود. همه‌چیز با رنگ‌های آبی، بنفش و نورهای ملایم طوری ترکیب شده که با پا گذاشتن به ساختمان هتل ناخودآگاه احساس می‌کنید، آرامش عجیبی دارید. البته دلیل این موضوع واضح به نظر می‌رسد! رنگ‌های آبی و بنفش، رنگ‌های آرام‌بخشی هستند و هتل بلو بی پلانتینیوم به درستی در معماری از آن‌ها استفاده کرده است.

اما رنگ آبی تنها ویژگی نیست که بلو بی پلاتینیوم را به یکی از بهترین هتل های مارماریس تبدیل کرده است. تمام اتاق‌های این هتل مجهز به بهترین امکانات رفاهی هستند. از اینترنت رایگان، تا مینی بار و تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، همه‌ و همه در لوکس‌ترین شکل ممکن!

اگر از آرامش هتل بلو بی پلاتینیوم به‌ طور کامل استفاده کردید، حالا وقت کمی هیجان است. شما به یک غذای سنتی ترک، یا یک غذای دریایی فوق‌العاده نیاز دارید. شاید هم دلتان امتحان کردن یک غذای عجیب ایتالیایی بخواهد، هرچه که باشد باید به رستوران هتل بروید. جایی که صدای موسیقی زنده شرقی در آن به گوش می‌رسد. حالا همان‌طور که به موسیقی زنده گوش می‌دهید، می‌توانید از طعم فوق‌العاده غذاهای این رستوران لذت ببرید.

5 5

اما اگر دلتان هیجان بیشتری می‌خواهد، پیشنهاد می‌کنیم کافه هتل بلو بی پلاتینویم را از دست ندهید. جایی که صدای موسیقی و هیجان مهمان‌ها تا پاسی از شب به گوش می‌رسد. البته از خوشگذرانی که بگذریم این هتل ۵ ستاره مارماریس به جز دکور رویایی‌اش گزینه‌های دیگری هم دارد که سفر شما را به دلچسب‌ترین سفر خارجی تبدیل می‌کند.

شما این فرصت را دارید که در استخر یکی از لوکس ترین هتل های مارماریس شنا کنید یا درحالی که کنار آب آفتاب می‌گیرید با یک نوشیدنی از خودتان پذیرایی کنید. اگر به دنبال یک آرامش ناب هستید می‌توانید به سالن اسپا و ماساژ هتل بروید.

اما شما به این شهر نیامده‌اید که فقط از بهترین هتل در مارماریس لذت ببرید. اول از همه باید تا جای ممکن از ساحل و تفریحات آبی استفاده کنید! از هتل بلو بی پلاتینویم تا ساحل مارماریس فقط ۳ دقیقه راه است. این یعنی با کمتر از چند قدم از اتاقتان به ساحل می‌رسید. هتل بلو بی پلاتینویم جزو هتل های مرکز شهر مارماریس محسوب می‌شود. این هتل از مرکز شهر مارماریس فقط ۲ کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید در کمتر از چند دقیقه با ماشین به مرکز شهر، جاهای دیدنی و مراکز خرید مارماریس بروید. اگر به دنبال یک سفر لوکس، آرام و البته راحت به مارماریس هستید، هتل بلو بی پلاتینیوم را در لیست هتل های مارماریس فراموش نکنید.

6 4

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا | Green Nature Resort and Spa 

اگر به دنبال یک هتل لوکس و مینیمال هستید، هتل گرین نیچر ریزورت مخصوص شماست. در این هتل از تخت‌های طلایی و دکوراسیون کلاسیک و پر زرق‌وبرق خبری نیست، همه چیز مدرن، مینیمال و البته شیک و زیباست. یک اتاق بسیار ساده و شیک که دیوارهایش با پنجره‌های بزرگ پوشیده شده است. اگر پنجره را باز کنید با تصویر دریا مواجه می‌شوید؛ این هتل فقط ۵۰۰ متر با ساحل فاصله دارد. شما می‌توانید همان‌طور که به منظره زیبای ساحل مارماریس خیره شده‌اید خودتان را به یک لیوان قهوه ترکی در ساحل مهمان کنید.

اما حالا که حرف از قهوه و چای شد بد نیست کمی هم درباره کیفیت غذای یکی از بهترین هتل های مارماریس صحبت کنیم. هتل گرین نیچر ریزوت یکی از معدود هتل‌هایی است که می‌توانید صبحانه محلی ترکی و انواع صبحانه‌های بین المللی را در آن امتحان کنید. البته این موضوع فقط به صبحانه خلاصه نمی‌شود. این هتل چند رستوران دارد و شما می‌توانید انواع غذاهای بین المللی و دریایی را در آن امتحان کنید.

یکی دیگر از مواردی که هتل گرین نیچر ریزورت را در مارماریس مطرح کرده، استخرهای جالب این هتل است. استخرهای این هتل در طرح‌های مدرن و متفاوتی ساخته شده‌اند و آب تنی کردن در آ‌نها یا حتی آفتاب گرفتن در کنارشان می‌تواند تجربه جالبی باشد. اما اگر به دنبال آرامشی بیشتر از دراز کشیدن زیر آفتاب ساحلی هستید، مرکز اسپای این هتل آرامش لازم را به شما باز می‌گرداند.

7 3

با اقامت در این هتل شما فقط ۹ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل فاصله دارید! البته فاصله هتل تا پارک آبی معروف مارماریس فقط یک کیلومتر است و با چند دقیقه رانندگی به راحتی می‌توانید به پارک برسید. اگر به دنبال بهترین هتل های مارماریس با پارک آبی هستید، گرین نیچر ریزورت اند اسپا می‌تواند گزینه جذابی باشد.

این هتل تا مرکز شهر مارماریس فقط پنج کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا هر نقطه‌ای از مارماریس را که بخواهید ببینید با چند دقیقه رانندگی در نزدیکی شما است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، استخر کودکان، حمام اختصاصی در اتاق، سونا، مرکز تناسب اندام، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ ساحل اختصاصی، باغ، تراس، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، کتابخانه، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره کرد.

8 3

هتل گرند پاشا | Grand Pasa Hotel

ماه عسل در مارماریس به اندازه کافی رویایی هست، اما هتل گرند پاشا نقطه‌ای است که می‌تواند سفر ماه عسل‌تان را به یک رویای تکرارنشدنی تبدیل کند. گرند پاشا هتل مورد علاقه زوج‌های جوان در مارماریس است. اگر به عنوان یک زوج جوان به گرند پاشا بروید، با یک اتاق رویایی مواجه می‌شوید. البته این دیزاین و حس آرامش فقط مختص ماه عسل نیست. این هتل فقط ۳۵۰ متر با دریا فاصله دارد، این یعنی کافی است روی تراس هتل بایستید تا با منظره‌ای پانوراما از دریا و شهر زیبای مارماریس روبرو شوید.

همه اتاق‌های هتل گرند پاشا دارای تمام امکانات رفاهی برای یک اقامت راحت در مارماریس هستند. اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، یخچال، حمام لوکس اختصاصی، مینی بار و سبد میوه رایگان از جمله امکانات اتاق‌های این هتل هستند. بد نیست بدانید که دیزاین جالب ماه عسل و سایر سرویس‌های ویژه گرند پاشا، این مجموعه را به یکی از بهترین هتل های مارماریس از نظر کاربران تبدیل می‌کند.

9 3

اما اگر به فعالیت‌های انفرادی علاقه داشته باشید می‌توانید از ژیمناستیک آبی، تنیس روی میز و واترپلو شروع کنید. البته هنوز تفریح همیشگی و جذاب بهترین هتل های ساحلی مارماریس باقی مانده است. آب‌تنی در استخر و آفتاب گرفتن! اگر طرفدار شنا در فضای باز و آفتاب گرفتن باشید، می‌توانید از استخر روباز این هتل استفاده کنید. اگر هم دلتان فضای حرفه‌ای‌تری برای شنا می‌خواهد، استخر سرپوشیده این هتل محل مناسبی برای شنا کردن است. اما بد نیست بعد از شنا سری به سونا، جکوزی و البته سالن اسپا و ماساژ این هتل هم بزنید.

اما از آرامش و تفریح که بگذریم، وقت پرداختن به جذاب‌ترین قسمت سفر یعنی رستوران‌ها، کافه‌ها و امتحان کردن غذاهای محلی مختلف است. رستوران هتل گرند پاشا مثل تمام هتل های پنج ستاره مارماریس، بین المللی است. این یعنی شما می توانید از غذاهای محلی ترکیه تا سوشی چینی را با بالاترین کیفیت در این هتل امتحان کنید.

هتل گرند پاشا فقط چند متر با ساحل فاصله دارد، بنابراین با پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا یک تفریح پرهیجان ساحلی فقط چند متر فاصله دارید. از سمتی گرند پاشا جز هتل های مرکز شهر مارماریس است و می‌توانید در کمتر از چند دقیقه با ماشین به مرکز شهر و سایر نقاط دیدنی مارماریس بروید.

9 copy 2

هتل گرند پاشا علاوه بر موارد گفته شده ترنسفر فرودگاهی، استخر کودکان، سونا، مرکز تناسب اندام، پارکینگ،‌ ساحل اختصاصی، باغ، تراس، میز تنیس، سالن بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته و… دارد. اگر به دنبال بهترین هتل در مارماریس برای یک سفر عاشقانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم گرند پاشا را اولین گزینه در لیست هتل های مارماریس قرار بدهید.

هتل گرین نیچر دایموند | Green Nature Diamond Hotel

قایق سواری در یک ساحل اختصاصی باید حس عجیبی داشته باشد. شما در حال پارو زدن یا تماشای دریای آبی هستید و ساحل آرام و خلوت است. اگر دوست دارید غواصی، قایق سواری و آب تنی را در یک ساحل بکر تجربه کنید، هتل گرین نیچر دایموند را از دست ندهید! شما می‌توانید روزها از ساحل بکر این هتل لذت ببرید و شب‌ها درحالی‌که روی صندلی‌های زیبا تراس اتاقتان نشسته‌اید، به موج‌ها و نورهای ساحل خیره شوید، البته اگر دوست داشته باشید پیاده‌روی شبانه‌ روی شن‌های ساحل را امتحان کنید. گرین نیچر دایموند فقط چند قدم تا دریا فاصله دارد.

هتل گرین نیچر یکی از لوکس ترین هتل های مارماریس است. تمام اتاق‌های این هتل به جز تراس رویایی با منظره پانوراما از دریا، دارای حمام‌های لوکس، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، امکان سرو صبحانه در اتاق و سرویس نظافت روزانه هستند. البته همه چیز به تماشای ساحل ترکیه خلاصه نمی‌شود. استخرهای سرپوشیده و روباز این هتل در کنار سالن اسکواش یکی از هیجان‌انگیزترین سفرها را برایتان می‌سازد. اما نباید باشگاه بدنسازی مجهز، سالن بیلیارد، زمین تنیس و اتاق بازی این هتل را فراموش کنید.

1 6

مرکز اسپای هتل گرین نیچر دایموند، محلی است که می‌توانید فکر کردن به هر دغدغه‌ای را برای چند ساعت کنار بگذارید و از سونا، ماساژ حرفه‌ای و دیگر خدمات این سالن سلامت لذت ببرید. اما هنوز به مهم‌ترین قسمت این هتل پنج ستاره مارماریس نپرداخته‌ایم؛ غذاهای بین المللی!

از پاستای ایتالیایی و پیتزای آمریکایی گرفته تا صدف‌های دریایی با رسپی ترکی! تمام غذاهای جهان در رستوران این هتل منتظر هستند تا شما آن‌ها را امتحان کنید. اگر عاشق شب‌نشینی باشید باید سری به بار این هتل بزنید. کلاب‌های ساحلی و بارهای شبانه کنار دریا یکی از جذاب‌ترین تفریحات تابستانی در مارماریس است و شما می‌توانید یکی از بهترین کلاب‌های شبانه را در هتل گرین نیچر دایموند تجربه کنید.

از امکانات دیگر این هتل می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ،‌ باغ، کرایه خوردو، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، صرافی، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق و کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی)  اشاره کرد. فاصله هتل گرین نیچر تا مرکز شهر ۲۰دقیقه و تا آمفی تئاتر شهر مارماریس ۱٫۷ کیلومتر است.

2 6

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس | Grand Yazıcı Club Marmaris Palace

 گرند یازیچی کلاب متفاوت ترین هتل مارماریس است. اگر دوست دارید چند روز را وسط یک فیلم سینمایی رویایی زندگی کنید باید به این هتل بروید. هتل گرند یازچی وسط جنگلی از درخت‌های کاج قرار دارد. جایی که صبح‌ها با صدای پرنده‌ها بیدار می‌شوید و هیچ خبری از صدای ماشین‌ها و هیاهوی شهر به گوش نمی‌رسد.

تمام اتاق‌ها در عین لوکس بودن با وسایل ساده و چوبی دیزاین شده‌اند. دکوری که بیشتر حس بودن در جنگل را به شما می‌دهد. البته کافی است که پرده اتاق را کنار بزنید تا با چشم انداز رویایی درختان کاج و از سمت دیگری دریا مواجه شوید. بهترین برنامه‌ای که می‌شود صبح‌ها در این هتل داشت، پیاده‌روی در میان درخت‌های کاج است. درحالی‌که نسیم دریا به صورتان می‌خورد.

ظهر را باید به هتل برگردید و تنی به استخر بزنید، آفتاب بگیرید و یا از حوضچه و امکانات آب گرم این هتل استفاده کنید. البته شما گزینه‌هایی مثل غواصی در ساحل اختصاصی و یا پیاده‌روی در کنار دریا را هم در لیست دارید.  اما هرکجا که باشید و هر برنامه‌ای که برای روز دارید باید قبل از غروب خودتان را به اسکله چوبی کنار هتل برسانید. دیدن غروب خورشید درحالی‌که روی اسکله چوبی ایستاده‌اید و از آرامش و سکوت لذت می‌برید تجربه‌ای نیست که بارها در زندگی تکرار شود.

یکی از گزینه‌های جالبی که گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس را به یکی از بهترین هتل های مارماریس تبدیل کرده می‌کند، منظره اتاق‌ها است. شما می‌توانید انتخاب کنید که صبح‌ها با نمای کوهستان و جنگل کاج از خواب بیدار شوید یا با منظره دریا! این هتل از یک سمت به کوهستان می‌رسد و از سمت دیگری به دریا.

تمام اتاق‌های هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس مجهز به اینترنت، تهویه، تلویزیون و حمام لوکس هستند. اما چیزی که اتاق‌های این هتل را رویایی‌تر می‌کند، رنگ سفید و آبی است که در دیزاین آن‌ها به کار رفته و فضای آرام‌بخشی به آن می‌بخشد.

3 5

اگر در فصل خوش‌آب‌وهوا به این هتل سفر کنید، می‌توانید از رستوران‌های بین‌المللی این هتل که در فضای باز قرار دارند استفاده کنید. هرچند که فضای متفاوت این هتل هر تجربه‌ای را تکرارنشدنی می‌کند و هر غذایی بدون شک خوشمزه است، اما غذاهای بین المللی این هتل از صبحانه‌های سنتی ترکی تا یک ناهار مفصل عربی یا شام دریایی همه و همه طعم بی‌نظیری دارند.

فاصله این هتل کوهستانی تا دریا فقط ۹ دقیقه پیاده‌روی است و تا مرکز شهر مارماریس فقط یک کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید با ۱۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر بروید. فاصله این هتل تا مجسمه آتاتورک ۴٫۵ کیلومتر  و از فرودگاه ۱۰۴ کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات دیگر هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، تراس، کلاب شبانه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره کرد.

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های مرکز شهر مارماریس هستید، جایی که هم به دریا راه داشته باشد و هم به کوهستان ، هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس انتخاب مناسبی است.

4 5

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس  | Elegance Hotels International

هتل الگانس اینترناسیونال به جز آرامش فوق‌العاده یک ویژگی دیگر دارد که آن را از همه هتل های مارماریس جدا می‌کند؛ موقعیت جغرافیایی مناسب! اگرچه هتل الگانس اینترنشنال مارماریس جزو هتل های مرکز شهر مارماریس نیست، اما فقط ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا پارک آبی آتلانتیس و مرکز خرید بلوپورت فاصله دارد. از سمتی فاصله این هتل تا پارک آبی آکوا دریم و مرکز خرید مال مارین هم حدود ۲ کیلومتر است.

هتل الگانس مارماریس در یکی از آرام‌ترین مناطق این شهر قرار گرفته و دکور فوق‌العاده‌ای دارد. این هتل به اندازه‌ای زیباست که اتاق‌ها و دیزاین می‌تواند سوژه عکاسی باشد. تمام پارچه‌ها در  تمام نقاط هتل ساده هستند. تمامی دکورهای هتل لوکس و تا حدی مینیمال هستند. از سمتی وسایل چوبی با منبت‌کاری‌های زیبا و رنگ‌های سرد فضای آرام بخشی به آن بخشیده است.

البته این تنها آرامش فضای داخلی نیست که  الگانس را به یکی از بهترین هتل های مارماریس تبدیل کرده است. هتل هتل الگانس اینترنشنال مارماریس با یک ساحل اختصاصی در محیط بکر قرار دارد. جایی که می‌توانید قایق سواری و غواصی را در آرام ترین نقطه مارماریس تجربه کنید.  اما اگر دلتان فضای خصوصی‌تر برای تفریح می‌خواهد می‌توانید از استخرهای روباز این هتل استفاده کنید. البته نباید سالن ماساژ و اسپا تخصصی هتل الگانس را از قلم بیندازید.

5 6

یکی دیگر از گزینه‌های جذاب لوکس ترین هتل مارماریس، رستوران‌های آن است. هتل الگانس اینترناسیونال چند رستوران بین‌المللی با طراحی‌های خاص و متفاوت دارد. بعضی از رستوران‌ها این هتل موسیقی زنده پخش می‌کنند و شما می‌توانید درحال میل کردن یک غذای دریایی از شنیدن موسیقی زنده شرقی لذت ببرید.

همان‌طور که قبلا گفتیم هتل الگانس اینترناسیونال مارماریس تا پارک آبی آتلانتیس فقط یک پیاده‌روی کوتاه فاصله دارد. این هتل نزدیک به چند مرکز خرید مهم مارماریس قرار دارد و فاصله‌اش تا مجسمه آتاتورک فقط ۲ کیلومتر است. از سمتی نسبت به سایر هتل‌های پنج ستاره مارماریس فاصله کمتری تا فرودگاه دارد.

از دیگر امکانات هتل الگانس اینترنشنال مارماریس می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، مرکز تناسب اندام، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،، ساحل اختصاصی، کافه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، زمین تنیس، کرایه خوردو، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین هتل مارماریس با پارک آبی هستید، الگانس اینترناسیونال مارماریس گزینه جذابی است.

6 5

مارماریس، شهری ناشناخته با ۱۰هزار سال قدمت!

مارماریس یکی از قدیمی ترین بندرهای طبیعی جهان است. جایی که کوهستان‌های کاج دریا را بغل کرده‌اند و یکی از زیباترین جزایر جهان را ساخته‌اند. مارماریس بیشتر از آن که یک مقصد هیجان‌انگیز و شلوغ باشد، شهری برای ریلکس کردن و لذت بردن از طبیعت بکر است. اگر به دنبال بهترین هتل مارماریس برای اقامت هستید، بکرترین منطقه را انتخاب کنید. جایی که بتوانید در این شهر هزاران ساله، طبیعت بکرش و فرهنگ باستانی‌اش غرق شوید.

خوب است بدانید که این بیشتر هتل های پنج ستاره مارماریس از آن دست هتل هایی هستند که تمامی خدمات خود را برای مسافران به رایگان ارائه می‌کنند. بنابراین با انتخاب بهترین هتل های uall مارماریس سفری متفاوت برای خودتان بسازید.

آیا تا به حال به مارماریس سفر کرده‌اید؟ شما کدام هتل را برای اقامت پیشنهاد می‌کنید؟

سوالات متداول درباره سفر به مارماریس

چگونه از استانبول به مارماریس برویم؟

پرواز از استانبول به فرودگاه دالامان، حدود یک ساعت زمان می‌برد و از فرودگاه دالامان تا مرکز شهر مارماریس نیز با اتوبوس یا اتومبیل نزدیک به یک ساعت راه دارید.

فاصله استانبول تا مارماریس چقدر است؟

فاصله مارماریس تا استانبول حدود ۱۳ ساعت، ازمیر ۵ ساعت، آنتالیا ۷ ساعت،آنکارا ۱۰ ساعت و از بدروم ۳ ساعت است.

بهترین زمان سفر به مارماریس چه زمانی است؟

مارماریس آب و هوای معتدلی دارد. زمستان های این شهر خیلی سرد نیست و تابستان های خیلی گرمی هم ندارد. اما بهترین آب وهوای مارماریس مربوط به اوایل فصل بهار است.

بهترین هتل های مارمارایس کدام است؟

هتل بلو بی پلاتینیوم، هتل دی ریزورت گرند آزرو مارماریس، هتل گرند پاشا، هتل آکوا و هتل گرین نیچر دی ریزورت اند اسپا از لوکس ترین هتل های مارماریس هستند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید