هتل‌های پرطرفدار جهان را بشناسیم

5
7358

برای بسیاری از گردشگران، هتل فقط به معنی جایی برای استراحت است تا بعد از ماجراجویی در مقصدی که به آن سفر کرده‌اند در هتل رفع خستگی کنند. اما بسیاری نیز از این نکته غافل می‌شوند که یک هتل می‌تواند به تنهایی مقصدی برای سفر باشد. گرچه ممکن است هزینه اقامت در هتل‌های پرطرفدار جهان زیاد باشد، اما واقعا ارزش آن را دارند که حداقل چند شبی را در آن‌ها سپری کرده و یک زندگی لوکس را تجربه کنید. اما دلیل این همه شهرت و محبوبیت این هتل‌ها چیست؟ در ادامه با مجله گردشگری فلای‌تودی همراه باشید تا تعدادی از هتل های معروف جهان همراه با دلایل محبوبیت آن‌ها در میان مردم را به شما معرفی کنیم.

۱- هتل مونتالچینو – ایتالیا | Rosewood Castiglion del Bosco

با رزرو هتل مونتالچینو در یکی از بهترین هتل های جهان در کشور ایتالیا اقامت کنید. هتلی زیبا با قدمتی چند صد ساله که توسط درختانی مرتفع در اطرافش احاطه شده است. رزوود کاستیگلیون دل بوسکو (Rosewood Castiglion del Bosco) یک هتل لوکس در حومه توسکانی واقع در ۷.۵ مایلی مونتالچینوی ایتالیاست. این هتل دارای اتاق‎‎‌های راحت، یک استخر شنا در فضای باز با نمای پانورامیک و وای فای رایگان است، همچنین پارکینگ رایگان هم دارد.

این هتل ۵ ستاره یک صبحانه بسیار کامل آمریکایی را برای شما سرو می‌کند. رستوران هتل نیز غذاهای سنتی را به عنوان آفر برای مسافران در نظر گرفته‌ است. این هتل امکاناتی مانند شامل مرکز تناسب اندام، سونا و حمام گرم ترکی دارد. هتل مونتالچینو با محیطی سبز، فضایی ایده‌آل را برای فعالیت‌هایی چون دوچرخه سواری، پیاده روی و ماهیگیری فراهم کرده است. از این هتل تا شهر فلورانس ایتالیا با خودرو تنها ۲ ساعت راه دارید.

هتل‌های پرطرفدار جهان

۲- هتل گریس – یونان | Grace Hotel Santorini

هتل گریس سانتورینی (Grace Hotel Santorini)  یک هتل بوتیک منحصر به فرد است که در ارتفاعات سانتورینی قرار دارد و اقامتی لوکس را همراه با مناظر دریایی ارائه می‎‎‌دهد. از ویژگی‎‎‎‎‌های این هتل، یک استخر بی‌نهایت بزرگ و بی‌انتهاست و داخل هر اتاق، آب گرم درمانی وجود دارد.

سوئیت‌های این هتل دارای طراحی مدرن هستند و هر کدام از اتاق‌ها تلویزیون ماهواره‌ای، دی وی دی پلیر، وای فای رایگان و بالکن دارند. برخی واحدها نیز دارای اتاق نشیمن جداگانه و یک استخر شنا مشرف به دریا هستند.

مهمانان هتل گریس می‌توانند درخواست خدمات متنوعی مانند امکانات رفاهی بیشتر برای حمام، لوازم آرایشی، کیت تناسب اندام داخل اتاق و منوی هفت گزینه‌ای برای انتخاب بالش داشته باشند. این هتل که در روستای ایمروویگلی (Imerovigli) واقع شده است، ۵ مایل با فرودگاه سانتورینی (Santorin) و ۶.۲ مایل با بندر اتینیوس (Athinios Port) فاصله دارد. با اقامت در این هتل، تجربه منحصر به فردی از سفر به جزیره سانتورینی یونان داشته باشید.

هتل‌های پرطرفدار جهان

۳- هتل منطقه آتُل مِیل شمالی – مالدیو | Baros Maldives

هتل باروس مالدیو، یک هتل لوکس ۵ ستاره در نزدیکی مرکز دریایی باروس است. این هتل مکانی عالی برای استراحت در زیر نور خورشید با ساحل شنی سفید و اسکوبا دایوینگ است. همچنین می‌‎توانید به کلاس یوگا بروید، قایق سواری و ماهیگیری کنید و از خوردن غذا در هر یک از ۳ رستوران این هتل که دارای غذاهای محلی و بین المللی با مناظر اقیانوسی هستند لذت ببرید.

هتل‌های پرطرفدار جهان

مهمانان می‌توانند به وای فای رایگان داخل اتاق متصل شوند. از دیگر امکانات هتل باروس مالدیو می‌‎توان به استخر روباز همراه با آفتابگیر و چتر، تنیس روی میز، روزنامه، کتاب رایگان و کارکنان چند زبانه اشاره کرد. اتاق‌ها نیز امکاناتی مانند تلویزیون‌های ۳۲ اینچی LCD با کانال‌های ویژه، پخش کننده‌های دی وی دی همراه با فیلم های درجه یک، لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی و شارژر و آداپتور دارند.

۴- هتل کاپلا اوبود – بالی | Capella Ubud Bali

هتل کاپلا اوبود بالی واقع در اندونزی، به عنوان بهترین برند هتل جهان توسط خوانندگان سفر و اوقات فراغت در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد. این ویلای لوکس ۵ ستاره واقع در سامباهان (Sambahan) است. از امکاناتات هتل می‌توان به شاتل فرودگاهی گردشی، کتابخانه، سرویس خشکشویی، لباسشویی، وای فای رایگان داخل اتاق، اجاره رایگان دوچرخه، استخر سرپوشیده و روباز و پارکینگ شخصی رایگان اشاره کرد.

همچنین مسافران علاقمند به ورزش می‌توانند از ایروبیک، پیلاتس و یوگا در این اقامتگاه بهره‌مند شوند، از ماساژ یا مانیکور / پدیکور در محل اسپا لذت ببرند و در دو رستوران این محل غذاهای لذیذ نوش جان کنند. همه اتاق‎‌ها نیز دارای وان گرم، استخرهای مخصوص شیرجه خصوصی، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، مبلمان، لوازم بهداشتی رایگان و تخت نوزاد است.

هتل کاپلا اوبود – بالی

۵- کاخ رمبا – هند | Rambagh Palace

کاخ رمبا یا تاج یک هتل پنج ستاره واقع در شهر جیپور هندوستان محسوب می‌شود که شامل مجموعه‌ای از باغ‎ها و ساختمان‌های زیباست. این مجموعه در اصل سال ۱۸۳۵ ساخته شده است. در حال حاضر ۷۸ اتاق و سوئیت مجلل بازسازی شده در این هتل وجود دراد که اتاق‌های ماهاراجه سابق (Maharaja) بودند. کاخ رمبا شکوه استادانه خود را حفظ کرده است و با سنگ مرمر دست ساز و مشبک کاری شده، گنبدها و سنگ نوشته‌ها تزیین شده است. با اقامت در این کاخ می‌توانید از زمین گلف، بار کنار استخر، کلاس یوگا، وای فای رایگان و اسپای بزرگ جیوا (Jiva Grande Spa) استفاده کنید، همچنین از سه رستوران موجود در کاخ و غذاهای هندی آن لذت ببرید.  

کاخ رمبا – هند

از دیگر امکانات کاخ می‌توان به استخر سرپوشیده و روباز همراه با صندلی‌های آفتابگیر و چتر استخر، پارکینگ رایگان، زمین تنیس در فضای باز، صبحانه بوفه (با هزینه اضافی) و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت (با هزینه اضافی) اشاره کرد.

همچنین تمام اتاق‌های هتل شامل سرویس ۲۴ ساعته، فضای کاری مناسب کار با لپ تاپ، لوازم بهداشتی، خدمات مراقبت از کودک و تخت نوزاد رایگان، تلویزیون‌های LCD با کانال‌های کابلی، چای ساز، قهوه ساز و پنکه سقفی هستند.

۶- خانه الرمان – آفریقای جنوبی | Ellerman House

خانه الرمان، یکی از معروف‎ترین هتل‌های جهان است که در منطقه کیپ تاون آفریقای جنوبی قرار دارد. این هتل با چشم اندازی زیبا در کنار دریا، یکی از اقامتگاه‎‌های جذاب دنیا به حساب می‎‌آید. از امکانات این هتل بوفه صبحانه رایگان، پیلاتس، یوگا، دوچرخه سواری، کتابخانه و رایحه درمانی (aromatherapy) است.

خانهٔ الرمان – آفریقای جنوبی

از مزایای دیگر هتل می‌‎‎توان به وای فای رایگان، استخر شنای روباز همراه با آفتابگیر و چتر، پارکینگ، سلف سرویس رایگان و تورهای هلی کوپتر و هواپیما اشاره کرد. تمام ۱۳ اتاق این هتل شامل سرویس ۲۴ ساعته، مبلمان، فضای کاری، سرویس تخت راحت به همراه ملحفه‌های پنبه‌ای، تلویزیون‌های LCD با کانال‌های ویژه و پخش کننده‎‌های دی‌وی‌دی و قهوه ساز و چای ساز هستند.  

۷- هتل ریتز کارلتون – استانبول | The Ritz Carlton Hotel

ریتز کارلتون یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که دارای بیش از ۱۰۰ هتل لوکس و اقامتگاه در ۳۰ کشور دنیاست. یکی از این شعبه‌ها در شهر زیبای استانبول با نمایی زیبا رو به شهر و تنگه بسفروس قرار دارد.  این هتل لوکس ۵ ستاره دارای مرکز اسپا با حمام ترکی و انواع خدمات ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده، وای فای رایگان و سرویس مراقبت از کودکان است. همچنین می‌‎توانید انواع غذاهای بین المللی را در یکی از ۵ رستوران این هتل همراه با ویویی رو به اقیانوس تجربه کنید و از پیاده‌روی و دوچرخه سواری در محوطه لذت ببرید.

هتل ریتز کارلتون – استانبول

 تمام ۲۳۹ اتاق هتل ریتز کارلتون استانبول دارای سرویس اتاق ۲۴ ساعته، تخت خواب ویژه، انواع بالش، رختخواب‌های ضد آلرژی، فضاهای کاری مناسب، تلویزیون‌های LCD با کانال‌های ویژه، غذاخوری مجزا و تخت نوزاد رایگان هستند.

۸- هتل بائر او لک – سوییس | Baur au Lac

هتل بائر او لک، هتلی ۵ ستاره است که در مرکز شهر زوریخ سوییس و روی رودخانه قرار دارد. این هتل دارای خدمات اسپا، وای فای رایگان، خدمات خشکشویی و دو رستوران همراه با غذاهای بین المللی است. مزایای دیگر هتل که با هزینه اضافه ارائه می‌شود شامل بوفه صبحانه، اجاره دوچرخه و پارکینگ، نگهداری از کودکان، سالن رقص، سالن ضیافت و راهنمای تور/بلیت می‌شود.

هتل بائر او لک – سوییس

تمام  ۱۱۹ اتاق هتل بائر او لک دارای سرویس اتاق ۲۴ ساعته، فضای کاری مناسب با لپ تاپ، تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های ویژه، پخش کننده‌های دی وی دی و آداپتورها و شارژرهای الکتریکی هستند.  

۹- هتل رویال منصور – مراکش | Royal Mansour Marrakech

هتل رویال منصور در مراکش، در کنار یک زمین گلف و نزدیکی فرودگاه واقع شده است. مسجد کوتوبیا (Koutoubi Mosque) و مسجد جامع الفنا (Jemaa el-Fnaa) از جاهای دیدنی مراکش هستند و زیبایی‎‌های طبیعی این منطقه را می‎‎‌توان در باغهای ماجورل (Majorelle Gardens) مشاهده کرد. موزه ایو سینت لوران (Yves Saint Laurent) یکی دیگر از مکان‌هایی است که بازدید از آن توصیه می‎‌شود.

این هتل ۵ ستاره دارای امکاناتی چون صبحانه رایگان، شاتل فرودگاهی رفت و برگشت رایگان، خدمات اسپا، ماساژ، وای فای رایگان، زمین گلف، یوگا و پیلاتس است. همچنین می‌‌‎توانید از خوردن غذاهای مراکشی با ویوی باغ در ۴ رستوران این هتل لذت ببرید. از مزایای دیگر می‌توان به استخر سرپوشیده و روباز همراه با آلاچیق، آفتاب گیر و چتر، پارکینگ شخصی رایگان، خدمات لیموزین و نگهداری از کودکان با هزینه اضافی اشاره کرد.

هتل رویال منصور – مراکش

همه اتاق‌های هتل رویال منصور به‌صورت مجزا مبله شده‌اند و دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، شومینه، تختخواب‌های درجه یک، مانیتور کودک و صندلی کودک، ملحفه های ضد حساسیت، تلویزیون‌های LCD همراه با سرویس نتفلیکس، کانال‌های ممتاز و پخش‌کننده‌های DVD، حیاط خصوصی، قسمت نشیمن مجزا و مایکروویو هستند.

۱۰- کومو اوما پوناخا – بوتان | UMA BY COMO Punakha

هتل کومو اوما پوناخا واقع در بوتان، کشوری زیبا و کوچک در جنوب آسیا در بین کشورهای هند و چین قرار دارد. این هتل ۵ ستاره مشرف به مناظری سرسبز و باغ‎های بسیار زیباست. این منطقه پر از جاذبه‌های باستانی و دیدنی بوده و به این خاطر اقامتگاه بسیار خوبی برای گردشگران به حساب می‌آید. همچنین یک چشمه آب گرم در نزدیکی این هتل است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

ویلاها و اتاق‌های این هتل ترکیبی رنگارنگ از هنرهای سنتی بوتانی با طراحی معاصر است که چشم‌اندازی روح نواز به سمت طبیعت دارند. از هتل کومو اوما پوناخا تنها ۱۰ دقیقه با خودرو تا فرودگاه بین المللی بوتان فاصله است. بیشتر غذاهای این هتل از باغ آشپزخانه به صورت ارگانیک و از مواد تازه تهیه می‌شوند. همچنین غذاهای بین‌المللی نیز در منوی رستوران وجود دارد.

کومو اوما پوناخا – بوتان

امکانات این هتل شامل پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات اسپا و ماساژ، صبحانه رایگان و خدمات خشکشویی و لباسشویی می‌شود. تمام اتاق‎ها نیز دارای تهویه هوای مناسب، بالکن خصوصی و تلویزیون فلت است. 

۱۱- هتل برج العرب – دبی | Burj Al Arab, Dubai

برج العرب هتلی ۵ ستاره و نمونه‌ای از شگفتی معماری و یکی از مشهورترین هتل‌های جهان است. برج العرب از معروفترین برج های دبی و سومین هتل بلند جهان به حساب می‌آید که در جزیره‌ای خصوصی بنا شده و شکل آن مثل یک کشتی بادبانی غول پیکر است. برج العرب بیشتر از ۱۰۰۰ فوت ارتفاع دارد و دارای استخرهایی نامتناهی است که مشرف به خلیج فارس هستند.

این هتل به پارک آبی رایگان و ساحل خصوصی دسترسی دارد. همچنین خدمات اسپا، ماساژ و مانیکور / پدیکور در این مجموعه موجود است. کلاس‌های یوگا و ایروبیک نیز در باشگاه ارائه می‌شود. این هتل دارای ۸ رستوران است که انواع غذاهای بین‌المللی در آنها سرو شده و می‌توانید از خوردن غذا با ویوی اقیانوس لذت ببرید.

هتل برج العرب – دبی

از امکانات دیگر هتل می‌‎توان به کافه، وای فای رایگان، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارکینگ طبقاتی رایگان، صبحانه بوفه و باشگاه ساحلی رایگان اشاره کرد. تمام ۱۹۸ اتاق این هتل مبلمان هستند و شامل سرویس اتاق ۲۴ ساعته، تخت‎خواب‌های ویژه همراه با منوی بالش، خدمات مراقبت از کودکان و تخت‌های نوزاد رایگان، ملحفه‌‎های ضد آلرژی و پنبه‌ای و تلویزیون‌های پلاسمای ۴۲ اینچی با کانال‌های ویژه و پخش کننده‌های دی وی دی هستند.

۱۲- هتل پلازا – نیویورک | The Plaza Hotel, New York City

هتل پلازا نیویورک یکی از هتل‌های پرطرفدار جهان است که به سبک آثار تاریخی فرانسه ساخته شده و در منطقه سنترال پارک قرار دارد. هتل پلازا نیویورک در سال ۱۹۰۷ افتتاح شد و توانست در مدتی کم به بهترین هتل جهان تبدیل شود.

هتل پلازا تا به حال لوکیشن بسیاری از فیلم‌های کلاسیک آلفرد هیچکاک، مثل شمال از شمال غربی و فیلم محبوب تنها در خانه ۲ بوده است. حتی می‌توانید در این هتل از پکیج تنها در خانه ۲ استفاده کنید. هتل پلازا دارای باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته، خدمات اسپا، دو رستوران با انواع غذاهای آمریکایی، وای فای رایگان و مرکز تجاری ۲۴ ساعته است.  

هتل پلازا – نیویورک

۱۳- هتل مارینا بی سندز – سنگاپور | Marina Bay Sands, Singapore

 هتل مارینا بی سندز نماد و از جاهای دیدنی سنگاپور محسوب می‌شود و به خاطر پشت بام عظیمی که استخری بی‌انتها در آن قرار دارد شهرت بسیاری پیدا کرده و به یکی از هتل‌های پرطرفدار جهان تبدیل شده است. این پشت بام عظیم سه ساختمان هتل مارینا بی سندز را به هم متصل می‌کند و چشم‌‌اندازی بی‌نظیر به خلیج مارینا دارد.

برای اینکه بتوانید از استخر هتل مارینا بی سندز دیدن کنید حتما باید مهمان این هتل باشید. اما هزینه اقامت در ارزان‌ترین اتاق‌های هتل مارینا بی سندز سنگاپور شبی ۳۰۰ دلار است که با توجه به امکانات و شهرت این هتل مبلغی منصفانه دارد.

هتل مارینا بی سندز – سنگاپور

هتل ماریا بی سندرز بار اول هنگامی که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و بار دوم زمانی‌ که میزبان رهبر کره شمالی کیم جونگ- اون بود، تیتر روزنامه‌ها شد. از امکانات این هتل می‌توان به ماساژ، وای فای رایگان، سالن رقص و سرویس نگهداری از کودک اشاره کرد.

۱۴٫ هتل براون – لندن | Brown’s Hotel, London

هیچ هتل مشهوری به اندازه هتل ۵ ستاره مجللی که ملکه ویکتوریا در آن چای خورده است، مناسب یک ملکه نیست. هتل براون لندن با وان‌های مرمرین، کسب جایزه برنامه افترنون تی و قرار گرفتن در قلب لندن تبدیل به یکی از هتل‌های پرطرفدار جهان شده است.

هتل براون – لندن

هتل براون لندن تنها به اندازه یک پیاده‌روی کوتاه تا گرین پارک کاخ باکینگهام از جاهای دیدنی لندن فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس اتاق و رستوران اشاره کرد.

۱۵- هتل بورلی هیلز – لس آنجلس | The Beverly Hills Hotel, Los Angeles

آیا دوست دارید در هتلی بخوابید که زمانی مرلین مونرو، ستاره هالیوودی در آن اقامت داشته است؟ هتل بورلی هیلز شاهد ملاقات بسیاری از افراد مشهور و ستاره‌های سینما با یکدیگر بوده است. همچنین الیزابت تیلور و ریچارد برتون ستاره‌های مشهور سینما، در سال ۱۹۶۰ ماه عسل خود را در این هتل مجلل سپری کردند.

بسیاری از سلبریتی‌های عصر طلایی هالیوود در هتل بورلی هیلز اقامت داشته‌اند. در حال حاضر اتاق بانگالو سِون که اتاق مورد علاقه مرلین مونرو در هتل بورلی هیلز بوده است، به نام اصلی این بازیگر یعنی نورما جین نامگذاری شده است.

علاقه بسیاری از افراد به ستاره‌های مشهور سینمای هالیوود، هتل بورلی هیلز را به یکی از هتل‌های پرطرفدار جهان تبدیل کرده است. این هتل نزدیک به یونیورسال استودیو هالیوود واقع شده است. در هتل براون می‌توانید از دوچرخه سواری لذت ببرید، همچنین از خدمات اسپا و ماساژ استفاده کنید. این هتل دارای رستوران با فضای باز و غذاهای امریکایی است. از امکانات دیگر آن می‌توان به وای فای رایگان، کافه و استخر روباز اشاره کرد.

هتل بورلی هیلز – لس آنجلس

۱۶- کوپاکابانا پالاس – ریو دو ژانیرو | Copacabana Palace, Rio de Janiero

مشهورترین هتل ریودوژانیرو، هتل کوپاکابانا پالاس است که به خاطر واقع شدن در بهترین سواحل دنیا شهرت پیدا کرده است. سبک معماری آرت دکو که در ساخت این هتل به کار رفته، مربوط به دهه ۱۹۲۰ است و اتاق‌های بزرگ هتل کوپاکابانا پالاس، استخرهای سرپوشیده و خدمات درجه یکی که به مشتریان ارائه می‌شود، مزیت‌های مهم دیگر این هتل هستند که آن را به یکی از هتل‌های پرطرفدار جهان تبدیل کرده‌ است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صبحانه رایگان، رستوران در کنار ساحل همراه با غذاهای آسیایی، خدمات اسپا، باشگاه و اینترنت رایگان اشاره کرد.

 کوپاکابانا پالاس – ریو دو ژانیرو

۱۷- هتل براندو – تاهیتی | The Brando, Tahiti

اگر به جزیره تاهیتی بزرگترین جزیره از مجمع الجزایر پلی نزی فرانسه رفتید، اقامت در هتل این جزیره را که در سطح جهان شناخته شده است، از دست ندهید. در سفر به جزیره خصوصی تاهیتی هیچ تجربه‌ای بهتر از اقامت در این هتل شگفت‌انگیز نیست. نام این هتل برگرفته از نام بازیگر معروف هالیوود «مارلون براندو» است.

مارلون براندو پس از نقش آفرینی در فیلمی که لوکیشن آن جزیره تاهیتی بود، این جزیره را خریداری کرد. از جزیره تاهیتی تا هتل براندو ۲۰ دقیقه با هواپیما فاصله است. این ریزورت از ویلاهایی در سواحل خصوصی تشکیل شده که هر کدام استخری مخصوص به خود دارند. از امکانات این هتل می‌‎توان به صبحانه رایگان، ساحل خصوصی همراه با ماساژ، کلاس یوگا و ایروبیک، غواصی و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل براندو – تاهیتی

 ۱۸- هتل لا مامونیا – مراکش | La Mamounia, Marrakech

هتل لا مامونیا در حقیقت قصری قدیمی بوده که در نزدیکی  مسجد کوتوبیا قرار دارد و  تاریخ آن مربوط به قرن ۱۲ است. هتل لا مامونیا هتلی لوکس به سبک معماری موده هر است که شما را به زمان‌های قدیم می‌برد. این هتل به عنوان بهترین هتل آفریقا، بهترین هتل شهری و یکی از هتل‌های پرطرفدار جهان شناخته می‌شود. امکانات این هتل شامل خدمات اسپا، ماساژ، ۶ رستوران همراه با سرو غذاهای مراکشی، کلاس یوگا، کافی شاپ، کتابخانه و وای فای رایگان است.

هتل لا مامونیا – مراکش

۱۹- اومنی پارکر هاوس – بوستون | Omni Parker House, Boston

هتل اومنی پارکر هاوس که نزدیک تالار شهر بوستون قرار دارد، قدیمی‌ترین هتل در ایالات متحده است که از زمان تاسیس خود به صورت مداوم در حال خدمات‌رسانی به مشتریان خود است. تاریخ این هتل به دهه ۱۸۰۰ میلادی برمی‌گردد و به خاطر رستوران‌ لوکس خود که جان اف کندی در سال ۱۹۵۳ در آن از همسر خود جکی تقاضای ازدواج کرد، معروف است. همچنین عده‌ای بر این باورند که پای کِرِم بوستون برای اولین بار در رستوران هتل اومنی پارکر هاوس طبخ شده است.

اومنی پارکر هاوس – بوستون

اشخاص تاریخی مشهوری نیز مانند مالکوم ایکس (مبارز سیاه پوست) و هو شی مین (نخستین رئیس جمهور جمهوری دموکراتیک ویتنام) به ترتیب به عنوان پیشخدمت و خدمه آشپزخانه این هتل استخدام شدند. هتل اومنی پارکر هاوس یکی از هتل‌های پرطرفدار جهان است که با وجود تاریخی بودن، ساختمان آن بازسازی شده است و در حال حاضر به عنوان هتلی مدرن و لوکس به مهمانان خود خدمات رسانی می‌کند.

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته، مرکز تجاری و اینترنت رایگان اشاره کرد.

 ۲۰- هتل فیرمونت لِ شاتو فونته نَک – کِبک | Fairmont Le Chateau Frontenac, Quebec City

هتل فیرمونت ل شاتو یکی از هتل‌های پرطرفدار جهان است که در نزدیکی تالار شهر کبک و ترمینال کروز کبک قرار دارد. بیشترین عکس‌های هتلی از این هتل به ثبت رسیده است. برج‌های هتل فیرمونت با عظمت و استوار بر فراز رودخانه سن لوران و شهر قدیمی کبک افراشته شده‌اند. این هتل جزو میراث جهانی یونسکو محسوب می‌شود.

از مهمانان هتل فیرمونت می‌توان به ژنرال شارل دو گل، ملکه الیزابت، چارلز لیدنبرگ و سلین دیون اشاره کرد. همچنین کنفرانس کبک میان دولت‌های امریکایی، کانادایی و انگلیسی در زمان جنگ جهانی دوم در این هتل برگزار شد. در حال حاضر هتل فیرمونت، تورهای گردشگری از مکان‌های دیدنی برگزار می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات اسپا، اینترنت رایگان، ۳ رستوران همراه با غذاهای فرانسوی، کافی شاپ و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

 هتل فیرمونت لِ شاتو فونته نَک – کِبک

تجربه اقامت در بهترین و پرطرفدارترین هتل های جهان

در این مقاله از پرطرفدارترین هتلها در سرتاسر دنیا گفتیم. هتل‌هایی که خود به تنهایی می‌توانند مقصد سفر باشند. شما تا به حال تجربه اقامت در این هتل‎ها را داشته‌اید؟ به نظر شما کدام یک از این هتل‎ها می‌‎تواند تجربه جذاب‌‎تری برای شما به همراه داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

سوالات متداول درباره هتل‌های پرطرفدار جهان

 کدام یک از هتل‌های پرطرفدار جهان بر بالای دهانه آتشفشان ساخته شده است؟

هتل گریس واقع در یونان در یکی از جزایر زبای یونان و بر بالای دهانه آتشفشان بنا شده است. 

کدام یک از کاخ‌های قدیمی دنیا در حال حاضر به عنوان هتل استفاده می‌شود؟

کاخ رمبا یا تاج یک هتل پنج ستاره واقع در شهر جیپور هندوستان است که شامل مجموعه‌ای از باغ‎ها و ساختمان‌های زیباست. این مجموعه در اصل سال ۱۸۳۵ ساخته شده است.

کدام هتل در یک جزیره کوچک و در وسط آب ساخته شده است؟

هتل باروس مالدیو در جزیره‌ای کوچک و در میان ساحل ماسه‌‎ای بنا شده است.

کدام یک از هتل‎های پرطرفدار دنیا لوکیشن فیلم بوده است؟

هتل پلازا واقع در شهر نیویورک، تا به حال لوکیشن بسیاری از فیلم‌های کلاسیک آلفرد هیچکاک، مثل شمال از شمال غربی و فیلم محبوب تنها در خانه ۲ بوده است.

کدام یک از هتل‎ها دارای بیش از ۱۰۰ شعبه در سرتاسر دنیاست؟

ریتز کارلتون یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که دارای بیش از ۱۰۰ هتل لوکس و اقامتگاه در ۳۰ کشور دنیاست.

نام کدام هتل برگرفته از نام بازیگر مشهور هالیوود «مارلون براندو» است؟

هتل براندو واقع در جزیره تاهیتی فرانسه برگرفته از نام مارلون براندو است. این بازیگر بعد از نقش آفرینی در فیلمی که لوکیشن آن جزیره تاهیتی بود، این جزیره را خریداری کرد.

5 نظرات

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید