بارسلونا سرزمین کاتالان‌ها‌ست؛ شهری زیبا، پر ‌جنب و ‌جوش و شاد؛ شهر گیتار‌نوازان دوره‌گرد؛ بهشت آفتاب‌های دلچسب و آبی زیبای مدیترانه؛ شهر معماری‌های عجیب و خیره‌کننده که نباید سفر به آن را از دست داد. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، با راهنمای جامع سفر به بارسلونا همراه شما هستیم.

معرفی بارسلونا | شهر سرخابی های معروف!

خیلی ها بارسلونا را به خاطر تیم فوتبال معروف آن می شناسند، اما مسی تنها دلیل محبوبیت این تیم و شهر آن نیست! بارسلون یا بارسلونا دومین شهر پر جمعیت اسپانیا و یکی از مراکز فرهنگی اروپاست که به نوعی قلب موسیقی زنده و تئاتر اروپا هم محسوب می‌شود. بارسلون، بهشت آفتاب های دلچسب و تفریحات ساحلی، دریا و سواحل بکر، رستوران‌ها و کافه‌هایی است که تا پاسی از شب باز هستند. وقتی وارد این شهر می‌شوید، خیابان‌های پر از گردشگر، آثار دیدنی و موزه‌ها، معماری‌های خیره‌کننده، خرید و تفریح و… شما را مجذوب این شهر خواهد کرد. با شرکت در تور بارسلونا فلای‌تودی شما قادر به بازدید از بهترین جاهای دیدنی این شهر خواهید بود.

راهنمای سفر به بارسلونا

بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا و پایتخت بخش خودمختار کاتالونیا است؛ شهری که همچون مادرید، بیشتر از همه با تیم فوتبال معروفش در دنیا شناخته شده و پس از مادرید، مهمترین بندر این کشور محسوب می‌شود. این شهر به طور کلی موزه‌ای برای نمایش معماری به سبک‌های مختلف از جمله گوتیک است.

انواع کلیساها و موزه‌ها در کنار ساختمان‌ها و رنگ‌های زنده شهر می‌توانند روزهای زیبایی را رقم بزنند. این شهر هفت ساحل فریبنده نیز دارد که بهشتی برای اروپایی ها است. مهمترین نکته که در راهنمای سفر به بارسلونا باید به شما یادآور شویم، این است که خودتان را برای یک سفر شگفت انگیز آماده کنید.

دانستنی ها و اطلاعات ضروری سفر به بارسلونا

راهنمای سفر به بارسلونا ترکیبی است از دانستنی ها و اطلاعاتی که در مدت زمان اقامت در این شهر به آن نیاز خواهید داشت. البته اگر با تور سفر کرده اید و راهنمای فارسی زبان و لیدر محلی به همراه داشته باشید، بیشتر این اطلاعات را در اختیار شما می‌گذارند؛ اما بد نیست خودتان هم قبل از سفر با کمی مطالعه، اطلاعات خود را درباره مقصد افزایش دهید.

جمعیت۱٬۶۲۰٬۳۴۳ نفر
زبان رسمیاسپانیایی و کاتالان
حکومتپادشاهی مشروطه
پیش شماره۳۴+
جهت رانندگیراست
واحد پولیورو
شماره های اضطراری۱۱۲
برق شهری۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز
دوشاخه‌ها و پریزهاتایپ F
دین رسمیمسیحیت
بهترین زمان سفربهار و پاییز
ویزانیاز است

خرید سیم کارت در بارسلون به صرفه است؟

اگر مدت اقامت شما در بارسلون زیاد است و نیاز دارید که حتما از طریق تلفن همراه با دوستان و اطرافیان خود در ارتباط باشید، می‌توانید از یکی از اپراتورهای معتبر سیم کارت اسپانیا، یک سیم کارت توریستی تهیه کنید. Orange Tu Mundo بهترین گزینه برای خرید سیم کارت در بارسلون است.

این سیم کارت با مبلغ ۲۳ یورو به فروش می‌رسد و به میزان ۷ گیگ اینترنت و ۴۰۰ دقیقه مکالمه شارژ دارد. البته توجه داشته باشید که این بسته به مدت ۳۰ روز اعتبار دارد. دیگر اپراتورهای معتبر اسپانیا برای خرید سیم کارت عبارتند از:

  • Movistar Prepaid SIM Card
  • Lycamobile SIM Card.

البته اگر مدت اقامت شما در بارسلون کوتاه است، می‌توانید به جای خرید سیم کارت از اینترنت رایگان هتل محل اقامت یا رستوران های سطح شهر استفاده کنید.

آب‌ و‌ هوای بارسلونا

یکی از مهمترین نکات در راهنمای جامع سفر، آشنایی با نوع آب‌ و‌ هوای بارسلونا است. اگر در زمانی که شرایط جوی مناسب نباشد، به بارسلونا سفر کنید، تجربه خوبی نخواهید داشت. به همین دلیل بهتر است که قبل از سفر به این نکات توجه داشته باشید.

بارسلونا به طور کلی دارای آب و هوایی مدیترانه ای است. همین هوای مدیترانه ای یکی از دلایل جذاب بودن این شهر برای توریست ها است. این شهر در یک نگاه کلی، آب و هوای معتدلی دارد و تقریبا تمام فصول برای سفر به آن مناسب است. اما بازهم پیشنهاد می‌کنیم برنامه سفر خود را با توجه به بهترین زمان سفر به بارسلون بچینید.

بهترین زمان سفر به بارسلونا

۱۰ اردیبهشت تا ۹ تیر ماه بهترین زمان برای سفر به بارسلون محسوب می شود. فصل بهار در اسپانیا کوتاه است ولی اگر در همین ایام به اسپانیا سفر کنید و در بارسلون اقامت داشته باشید، بهترین آب و هوای شهر را تجربه خواهید کرد. البته تابستان زمان خوبی برای سفر نیست.

با این وجود، خیلی از اروپایی ها برای آفتاب گرفتن و استفاده از گرم ترین روزهای سال، در تابستان به اسپانیا سفر می کنند. پایین ترین درجه‌ای که بارسلون در فصل تابستان به خود می بیند، ۲۶ درجه است. تازه باید به این عدد رطوبت و شرجی هوا را نیز اضافه کنید. در این فصل قیمت هتل ها و پرواز به بارسلون افزایش پیدا می کند. مردم محلی معمولا در تاریخ ۹ مرداد تا ۱۰ شهریور به قسمت های معتدل و خنک تر سفر می‌کنند.

La-Barceloneta

فصل پاییز در شهر بارسلون خنک و حتی سرد است و میانگین دما به ۲۱ درجه می‌رسد. تعداد گردشگران در این فصل کاهش پیدا کرده و به همین دلیل قیمت هتل و حتی پرواز هم کمتر است. در ماه سپتامبر یعنی ۱۰ شهریور تا ۸ مهر شاید همچنان بتوانید در آب های دریای مدیترانه شنا کنید، اما بعد از این تاریخ، هوا سرد و شنا غیرممکن است. در تاریخ ۱۰ آبان تا ۱۰ دی نیز بارسلون روزهای پربارانی سپری کرده و هوا در بیشترین حالت به ۱۵ درجه سانتی گراد می‌رسد.

اگرچه گردشگران کمی در پاییز به بارسلونا سفر می کنند، اما کریسمس و سال نو میلادی، اروپایی‌های زیادی را به بارسلون می‌کشاند. همچنین اگر علاقه ای به شلوغی، شنا کردن در دریا و البته ماندن در صف های طولانی برای بازدید جاذبه ها ندارید، زمستان را برای سفر انتخاب کنید.

The Best Shopping Centers in Barcelonaبهترین مراکز خرید بارسلونا

بهترین زمان سفر به بارسلونا برای شرکت در فستیوال و جشنواره ها

بارسلونا یکی از توریستی ترین شهرهای جهان است و بخشی از این محبوبیت ها، وابسته به جشنواره و رویدادهایی است که در این شهر برگزار می‌شود.

۱- عید سنت جان | Verbena de Sant Joan

عید سنت جان، بزرگترین و مهمترین جشن در بارسلونا است که به بهانه تولد سنت جان و درست ۶ ماه قبل از کریسمس جشن گرفته می‌شود. سنت جان در تاریخ ۲ تیرماه در بارسلون با حضور بیش از ۷۰ هزار نفر جشن گرفته می‌شود.

۲- سونار | Sónar

سونار یکی دیگر از فستیوال‌ های بارسلون است که از سال ۱۹۴۴ جشن گرفته می‌شود. سورنا یک فستیوال موسیقی الکتریک است که از ۲۴ تا ۲۶ خرداد اجرا می‌شود.

۳- گرگ | El Grec

گرگ فستیوال تئاتر، رقص و موسیقی و سیرک در بارسلونا است که در تاریخ ۹ مرداد تا ۱۰ تیر اجرا می شود و یکی از مهمترین رویدادهای تابستانی بارسلون محسوب می‌شود.

۴- فستا میجر دی گراسیا | Festa Major de Gràcia

فستیوال خیابانی میجر دی گراسیا یکی از قدیمی ترین فستیوال های بارسلون محسوب می‌شود که بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد که در تاریخ ۲۴ تا ۳۰ مرداد جشن گرفته می‌شود. فستیوال میجر دی گراسیا به عنوان یک رویداد خیابانی، و میزبان مردم با فرهنگ های مختلف است.

۵- لامرسه | La Mercè

لامرسه به مدت یک هفته در بارسلونا جشن گرفته می‌شود. این رویداد بهانه ای برای پاس داشتن فرهنگ کاتالونیا است و در آن بیشتر از ۶۰۰ برنامه رایگان در پارک ها، خیابان ها و موزه های بارسلون اجرا می‌شود.

۶- روز سه پادشاه

روز سه پادشاه یکی دیگر از رویدادهای بارسلون است که طبق رسوم قدیمی مردم اسپانیا، سه مرد خردمند به بهانه شروع سال، هدایایی برای خانواده ها می آورند. در این روز ۳ مرد با لباس مبدل، سوار بر شتر در خیابان های شهر می‌چرخند و هدایایی به کودکان می‌دهند.

مهمترین جاذبه های گردشگری بارسلون

در سفر به این شهر نباید دیدن مهمترین جاذبه های گردشگری بارسلونا را از دست ندهید. فراموش نکنید که این شهر تنها میزبان تفریحات آبی نیست و باید سری به تاریخ، معماری و فرهنگ مردمان شهر هم بزنید تا سفری بی کم و کاست تجربه کرده باشید.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا، بنایی باشکوه دل قلب شهر بارسلونا، یکی از محبوب‌ترین و باشکوه‌ ترین جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا محسوب می‌شود. این کلیسا که در بخش شمالی شهر واقع شده دارای ۱۸ برج مرتفع بوده که دورتادور ساختمان مرکزی واقع شده‌اند. کلیسای فامیلیا بارسلونا با معماری شگفت‌انگیز و متفاوتی که دارد، در فهرست جهانی میراث یونسکو قرار گرفته‌ است.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

محله گوتیک از دیدنی های بارسلونا

مرکز بارسلونا با محله ای دیدنی به نام محله گوتیک شهرت پیدا کرده که یکی از بخش‌های تاریخی شهر محسوب می‌شود. کوچه های این محله سنگ فرش شده و به خانه هایی با ظاهر قرون وسطی مزین شده است. تقریبا همه جای این محله مغازه های صنایع دستی پیدا می‌شود که برای خرید سوغاتی گزینه‌ای عالی محسوب می‌شوند.

محله گوتیک بارسلون

خیابان لا رامبلا یکی از جذاب ترین خیابان های محله گوتیک است که تقریبا همیشه پر از هیاهوی گردشگران و توریست هاست. این خیابان کافه های زیادی دارد و یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی در بارسلونا محسوب می شود.

کاخ موسیقی کاتالان

اگر به موسیقی علاقه دارید، در سفر به بارسلون حتما از کاخ موسیقی کاتالان دیدن کنید. این کاخ یک سالن کنسرت است که به دلیل تزئینات زیبای معماری، نقاشی های دیواری و طرح های رنگی شهرت دارد.

دیدنی های بارسلون

کازا میلا از جاهای دیدنی بارسلون

بیشتر ساختمان ها و آثار معماری فاخر بارسلون، از آثار معمار معروف، آنتونی گائودی است. کازا میلا به نام معدن سنگ هم شناخته می‌شود. کازا میلا مکانی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، کنفرانس و فعالیت های فرهنگی هنری به شمار می‌رود. حتی اگر علاقه داشته باشید، می‌توانید چند روزی هم در اتاق های این ساختمان اقامت کنید.

کازا میلا

ورزشگاه نیوکمپ

حتی اگر به فوتبال علاقه نداشته باشید هم، از تماشای فوتبال در ورزشگاه نیوکمپ، هیجان زده خواهید شد. ورزشگاه نیوکمپ تنها یک ورزشگاه نیست که از مهمترین جاذبه های دیدنی بارسلونا محسوب می‌شود.

جاهای دیدنی بارسلون

بارسلون دیدنی های زیادی دارد که لازم است در مطلب دیگری مفصل در خصوص آنها بدانید. اما به طور خلاصه، در سفر به این شهر، بازدید از موزه و ساختمان کازا بالیو، پارک گوئل از دیگر جاذبه های دیدنی بارسلون هستند.

معرفی معروف ترین غذا های بارسلونا که باید بچشید!

یکی از جاذبه هایی که اسپانیا به آن شهرت دارد، غذاهای محلی است. در سفر به بارسلون یا هریک از شهرهای اسپانیا باید یکی از غذاهای محلی آن را بچشید. اگر اهل گردشگری غذا باشید، حتما عاشق این شهر می‌شوید. مهمترین غذاهای محلی اسپانیا عبارتند از:

  • پائیا (غذایی برنجی با محصولات دریایی)
  • گازپاچو (نوعی سوپ سرد سبزیجات)
  • املت اسپانیایی یا تورتیلای اسپانیایی
  • پاپاس براواس (سیب زمینی سرخ شده با سس تند)
  • پیستو (خوراکی مشابه راتاتویی) و غیره.
غذاهای بارسلونا

کن سله یکی از بهترین رستوران های بارسلونا است که می‌توانید خودتان را برای صرف یک وعده غذا به آن دعوت کنید.

در اسپانیا برای حمل و نقل چه کار کنیم؟

برای حمل و نقل عمومی در بارسلونا و دیگر شهرهای اسپانیا همچون سایر شهرهای اروپایی می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی متنوعی استفاده کنید. مترو بهترین پیشنهاد برای حمل و نقل در بارسلونا است. در این صورت می‌توانید از ترافیک های سنگین خلاص شوید و زمان بیشتری برای بازدید شهر اختصاص دهید. در مجموع ۱۲ خط و ۱۶۰ ایستگاه در نقاط مختلف شهر بارسلونا وجود دارد و ایستگاه‌های آن با علامت M مشخص می شوند.

مترو از ساعت ۵ صبح تا نیمه شب باز است. به جز مترو می‌‌توانید از اتوبوس های شهری که با نام TMB مشخص می‌شوند هم استفاده کنید. اتوبوس های شهری بارسلون در نقاط مختلف شهر و در بیش از ۱۰۰ ایستگاه تردد دارند.

حمل و نقل در بارسلونا

گزینه دیگر برای حمل و نقل تاکسی است، برای سفرهای داخل شهر، هزینه ورودی تاکسی ها ۲.۱۰ یورو است و بسته به زمان سواری به ازای هر ۱ کیلومتری چیزی در حدود ۱.۱۳ تا ۱.۳۰ یورو به کرایه اضافه می‌شود. این نرخ برای ساعتی که شما از تاکسی استفاده کنید نیز متفاوت خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم که هم برای صرفه جویی در هزینه های خود و هم برای آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم اسپانیا، از مترو استفاده کنید.

هم اکنون دو شبکه تراموا و شش خط تراموا در بارسلونا وجود دارد که از ساعت ۵ صبح تا نیمه شب فعالیت دارند. قطارهای حومه هم برای تردد در مسافت های بین شهری پیشنهاد خوبی هستند.

نکات مهم برای سفر به بارسلونا برای حرفه ای ها!

یکی از مهمترین نکات در راهنمای جامع سفر به بارسلونا مدیریت هزینه ها است. پیشنهاد می‌کنیم برای این که هزینه های کمتری پرداخت کنید، از مترو استفاده کنید. بلیط های شهری بارسلون در انواع مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند که گزینه مقرون به صرفه ای محسوب می‌شوند.

  • بلیط‌های تک سفره: ۲.۴ یورو
  • بلیط‌های ۲ تا ۵ روزه: ۱۶ تا ۳۸ یورو
  • بلیط‌های ۱۰ سفره: ۱۱.۳۵ یورو.

تاکسی های آنلاین بارسلونا عبارتند از:

  • هایلو (Hailo)
  • مای‌تاکسی (MyTaxi)
  • کبی‌فای (Cabify).

توجه داشته باشید که اگرچه بارسلونا شهری توریستی است، اما سطح امنیت متوسطی دارد. موردهای زیادی از کیف قاپی در گوشه و کنار شهر اتفاق می‌افتد. بنابراین در سفر باید حواستان به وسایل شخصی خودتان باشد.

برای صرف غذا، مراکز شلوغ و پرتردد و یا رستوران های لوکس را انتخاب نکنید. اگر کمی از شلوغی ها فاصله بگیرید، می‌توانید غذاهای با کیفیت ولی ارزان تری میل کنید.

وعده ناهار در اسپانیا، مهمترین وعده غذایی است و قیمت مناسب‌تری دارد. اگر یک غذا را در وعده شام سفارش دهید، هزینه بالاتری نسبت به همان غذا در وعده ناهار دارد. پس بهتر است غذای مورد علاقه تان را در وعده ناهار سفارش دهید و خوب بخورید.

توجه کنید که هزینه های سفر به بارسلون از هتل گرفته تا غذا، سیم کارت یا خرید بلیط های شهری متغیر است. همه چیز بستگی به زمان سفر شما دارد. بنابراین نمی‌توان خیلی درباره هزینه های سفر به طور قطعی صحبت کرد. بهتر است بعد از خرید بلیط هواپیما و مشخص شدن تاریخ سفرتان قیمت ها و هزینه های احتمالی خود را محاسبه کنید.

اقامت در هتل های بارسلونا، لوکس یا اقتصادی؟

خب حالا که برای دیدن شهر زیبای بارسلون مصمم تر از قبل هستید، باید با هتل های این شهر آشنا باشید تا یک محل مناسب برای اقامت خودتان انتخاب کنید. به طور کلی اگر به دنبال یک اقامت استاندارد و خوب باشید باید هتل های ۲ ستاره به بالا را انتخاب کنید. می‌دانید که بخش مهمی از هزینه های سفر به بارسلونا وابسته به هتل است، پس در انتخاب خود دقت کنید.

هتل های بارسلونا

انتخاب هتل کاملا وابسته به اولویت ها و علایق شما است. البته اگر اقتصادی بودن برای شما مهمتر است و اهل سفرهای تجربه گرا باشید، می‌توانید به سراغ آپارتمان یا هاستل ها هم بروید. اما در ادامه با چند مورد از بهترین هتل های بارسلون را به شما معرفی می‌کنیم:

هتل مجستیک بارسلونا جی ال | Majestic Hotel & Spa Barcelona GL

اگر انتخاب شما هتل ۵ ستاره و لوکس است، ما هتل مجستیک بارسلونا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتلی که در قلب شهر بارسلون قرار داشته و یکی از بهترین ها محسوب می‌شود. رفتار محترمانه و مهمان نوازانه کارکنان، ظاهر هتل، امکانات و خدمات ارائه شده، منوی غذاهای رستوران، اتاق ها، ویو و نما، همه چیز عالی است. در این هتل تلاش شده تا بتوانید بهترین اقامت را تجربه کنید. طبیعتا برای انتخاب چنین هتلی، باید هزینه ای بیشتر پرداخت کنید.

هتل کاتدرال بارسلونا | Barcelona Catedral

هتل کاتدرال یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره بارسلونا است که موقعیت قرارگیری خوبی داشته و با اقامت در آن دسترسی شما به مرکز کاتالونیا و جاهای دیدنی بارسلونا راحت تر خواهد بود. علاوه بر خدمات رفاهی پایه که برای اقامت نیاز دارید، این هتل تلاش کرده تا امکانات و خدماتی عالی به مسافران ارائه دهد. در رستوران و کافی شاپ هتل از بهترین غذاهای محلی بارسلون بچشید و در استخر و جکوزی هتل، استراحت کنید.

هتل کاتالونیا کاستلنو بارسلونا | Hotel Catalonia Castellnou

اگر می‌خواهید یک اقامت خوب ولی با هزینه های کمتری داشته باشید، انتخاب یکی از هتل های ۳ ستاره بارسلون را انتخاب کنید. کاتالونیا کاستلنو یک انتخاب خوب در میان هتل های ۳ ستاره بارسلون است.

این هتل علاوه بر امکانات رفاهی، یک مرکز تجاری، کافی نت، اتاق کنفرانس و غیره نیز دارد که نسبت به قیمت، امکانات خوبی محسوب می‌شوند. البته به جز این مواردی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم، بارسلونا هتل های دیگری نیز دارد، برای انتخاب هتل می توانید از طریق لینک زیر، بهترین هتل های بارسلونا را رزرو کنید.

هزینه های سفر به بارسلون چقدر است؟

هزینه بلیط سفر به بارسلونا، هزینه اقامت در هتل، ترانسفرهای محلی، ورودی جاذبه های گردشگری، هزینه غذا در رستوران و یا خرید مواد اولیه مهمترین بخش هزینه های سفر شما است. اما این که چه هتلی را برای اقامت انتخاب کرده باشید، رستورانی که برای صرف غذا انتخاب می‌کنید، اهمیت دارد.

همین موضوع موجب می‌شود که نتوان یک نسخه کلی برای همه پیچید. حتی هزینه بلیط هواپیما در زمان های مختلف نیز تفاوت دارد. به همین دلیل بهتر است ابتدا همه چیز را برای سفرتان مشخص کنید.

بارسلون، همنشینی فرهنگ‌، غذا و فستیوال!

در این مطلب با راهنمای جامع سفر به بارسلونا همراه شما بودیم. یادتان باشد که سفر یک تجربه متفاوت است، تجربه ای که با خاطرات خوش، ریسک، تغییر، مسیر با همواری و ناهمواری همراه است. پس همیشه خودتان را برای پیشامدهایی که فکرش را نمی کردید، آماده کنید. پذیرای اتفاقات متفاوت و تجربه های جدید باشید و خاطرات خوشی برای خود ثبت کنید.

آیا تجربه سفر ارزان به بارسلونا داشته‌اید؟ از تجربیات خود برای ما بنویسید.

سوالات متداول درباره سفر به بارسلونا

هزینه سفر به اسپانیا چقدر است؟

میانگین قیمت یک سفر ۷ روزه به اسپانیا ۸۳۶ یورو برای یک مسافر، ۱۶۷۲ یورو برای یک زوج و ۱۷۲۱ یورو برای یک خانواده ۴ نفره است. هزینه هر شب اقامت در این کشور ۵۳ تا ۵۰۰ یورو خواهد بود. البته توجه داشته باشید که برآورد هزینه دقیق برای سفر تقریبا غیر ممکن است و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد.

ارزانترین ماه برای رفتن به اسپانیا چه زمانی است؟

خرداد و تیر زمان اوج گردشگری بارسلونا است. اما ارزان‌ترین ماه برای سفر به اسپانیا ماه فوریه (بهمن) است. اگر می‌خواهید سفری ارزان داشته باشید، باید زمستان را برای سفر انتخاب کنید و قید تفریحات دریایی را بزنید.

برای سفر به بارسلونا، به چه مدارکی نیاز داریم؟

برای سفر به اسپانیا باید اصل پاسپورت معتبر، اصل دعوت نامه، فرم پرشده درخواست ویزا، ۲ قطعه عکس، مدارک اشتغال رسمی، ارائه گواهی رسمی بانک برای در آمد ماهانه و موجودی حساب ترجمه شده را به سفارت تحویل دهید.

بارسلونا پایتخت کجاست؟

بارسلونا دومین شهر پرجمعیت اسپانیا بعد از مادرید است و پایتخت بخش خودمختار کاتالونیا محسوب می‌شود.

شرایط دریافت ویزای توریستی اسپانیا چیست؟

تعیین زمان رفت و برگشت، مشخص بودن محل اقامت، عدم وجود موانع مهاجرتی مانند ممنوع الخروج بودن، داشتن تکمن مالی برای تامین هزینه های مورد نیاز در زمان حضور در اسپانیا بخشی از شرایط دریافت ویزا اسپانیا محسوب می‌شوند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید