هواپیمایی امارات، بزرگترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است و از سال ۱۹۸۵، مسافران را در مسیرهای پروازی مختلف در سراسر جهان جابه‌جا می‌کند. ناوگان هوایی این شرکت، بیش از ۲۰۰ فروند هواپیما دارد که با کیفیت بالا، خدمات لوکس و کارکنان حرفه‌ای و آموزش‌دیده، محبوبیت این ایرلاین را برای تمامی گردشگران دوچندان کرده‌اند. هواپیمایی امارات به منظور جلب رضایت حداکثری مسافران خود، یک برنامه وفاداری به نام Skywards طراحی کرده است که با عضویت در آن، مسافران می‌توانند از مزایا و جوایز متعددی برخوردار شوند. اگر شما هم از مشتریان شرکت هواپیمایی امارات هستید، حتما این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی را تا انتها مطالعه کنید و با صفر تا صد باشگاه مشتریان هواپیمایی امارات و نحوه ثبت نام در آن آشنا شوید.

باشگاه مشتریان امارات در یک نگاه

برنامه وفاداری یا باشگاه مشتریان هواپیمایی امارات Skywards نام دارد. با عضویت در این برنامه وفاداری، به‌ازای هر پرواز با ایرلاین امارات یا استفاده از خدمات شرکای تجاری این ایرلاین، امتیاز (مایل) دریافت می‌کنید و در نهایت، می‌توانید از این امتیازها برای بهره‌مندی از جوایز باشگاه مشتریان Skywards استفاده کنید. ایرلاین‌هایی مثل ایر کانادا و کانتاس، بانک‌ها، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات خودرو، بعضی هتل‌ها و فروشگاه‌ها، شرکای تجاری هواپیمایی امارات و فلای دبی هستند. کاربران ذیل این برنامه وفاداری در سطوح مختلفی قرار می‌گیرند و با توجه به سطح خود، از جوایز و مزایای متعددی بهره‌مند می‌شوند. در ادامه، اطلاعات بیشتر درباره سطوح و مزایای هر یک از آن‌ها بیشتر صحبت خواهد شد.

نحوه ثبت نام در برنامه وفاداری شرکت هواپیمایی امارات

تنها با چند کلیک و در کمتر از ۵ دقیقه، می‌توانید مراحل ثبت نام در برنامه Skywards هواپیمایی امارات را انجام دهید و از مزایای این باشگاه مشتریان هواپیمایی امارات بهره‌مند شوید. در ادامه، مراحل ثبت نام در این برنامه، به تفصیل ارائه شده است:

در اولین گام، باید به وب‌سایت هواپیمایی امارات (emirates.com) مراجعه کنید و از نوار ابزار بالای صفحه، روی نوار LOYALTY کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در برنامه وفاداری شرکت هواپیمایی امارات

با کلیک روی تب LOYALTY، باید گزینه Log in to Emirates Skywards را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام در برنامه وفاداری شرکت هواپیمایی امارات

با انجام مراحل فوق، صفحه‌ زیر برای شما باز می‌شود. در صورتی که از قبل در  Skywards ثبت نام کرده‌اید، در بخش Login آدرس ایمیل یا شماره حساب Skywards خود را به همراه رمز عبورتان در فیلدهای مربوطه وارد کنید و سپس روی دکمه قرمز Log in کلیک کنید. در غیر این صورت، باید گزینه Join Now در سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام در برنامه وفاداری شرکت هواپیمایی امارات

در ادامه، فرمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید در فیلدهای مختلف آن اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. در صورتی که تمایل دارید از آفرهای ویژه هواپیمایی امارات یا فلای دبی مطلع شوید، تیک دو گزینه ارائه‌شده در انتهای صفحه را علامت بزنید. اولین مورد مربوط به هواپیمایی امارات و دومی، مربوط به هواپیمایی فلای دبی است. پس از واردکردن مشخصات، روی دکمه Create an account در انتهای صفحه کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در برنامه وفاداری شرکت هواپیمایی امارات

با اتمام مراحل فوق، ثبت نام شما در برنامه Skywards به پایان می‌رسد و صفحه زیر برایتان باز می‌شود. در این صفحه اطلاعاتی کلی درباره حساب کاربری شما (از جمله سطح شما در برنامه وفاداری امارات، شماره حساب Skywards، تعداد مایل‌های کسب‌شده و…) نشان داده می‌شود.

Skywards Emirates 5

با کلیک روی گزینه‌های مختلف این صفحه، می‌توانید پروفایلتان را تکمیل و به‌روز کنید، از نحوه کسب مایل اطلاع کسب کنید و به روش‌های مختلف، مایل‌های کسب‌شده را خرج کنید. توجه داشته باشید که در برنامه Skywards، این امکان برای شما وجود دارد که تعداد و مسافت پرواز بلیط‌های خریداری‌شده ۲ ماه پیش از تاریخ ثبت نام را به حساب کاربری خود اضافه کنید. تنها کافی است با پشتیبانی هواپیمایی امارات تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها دریافت نمایید.

سطوح عضویت در برنامه وفاداری امارات

با عضویت در باشگاه مشتریان Skywards، با توجه به تعداد پروازها و مایل‌های کسب‌شده، در ۴ سطح آبی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم قرار می‌گیرید و برای حفظ یا ارتقا سطح خود، باید تعداد معینی مایل کسب کنید. سطوح عضویت در باشگاه Skywards عبارت‌اند از:

  • سطح آبی: به محض ثبت نام در برنامه وفاداری ایرلاین امارات، در این سطح قرار می‌گیرید.
  • سطح نقره‌ای: در صورتی که ۲۵ هزار مایل یا ۲۵ پرواز واجد شرایط با ایرلاین امارات داشته باشید، به سطح نقره‌ای ارتقا پیدا خواهید کرد.  
  • سطح طلایی: ۵۰ هزار مایل پرواز یا خرید ۵۰ پرواز واجد شرایط از ایرلاین امارات، شرط رسیدن به سطح طلایی در برنامه وفاداری Skywards است.
  • سطح پلاتینیوم: اگر ۱۵۰ هزار مایل با ایرلاین امارات پرواز کرده و حداقل یک پرواز واجد شرایط یا یک پرواز بیزنس و فرست کلاس رزرو کرده باشید، به سطح پلاتینیوم که بالاترین و عالی‌ترین سطح در این برنامه وفاداری است، ارتقا پیدا خواهید کرد.  

عضویت در هر یک از این سطوح به مدت یک سال اعتبار دارد؛ یعنی از تاریخی که فرد به یکی از سطوح ذکرشده ارتقا پیدا می‌کند، به‌مدت یکسال عضویتش در این سطوح اعتبار دارد و مشروط بر اینکه فرد تعداد پروازها و مایل‌های خود را طی سال در بازه‌های گفته‌شده نگه دارد، می‌تواند این عضویت را تمدید کند. توجه داشته باشید که ایرلاین امارات ممکن است شرایط عضویت در هر یک از سطوح گفته‌شده را تغییر دهد.

مزایای برنامه وفاداری Skywards برای سطوح مختلف

باشگاه مشتریان Skywards، مزایای متعددی را برای کاربران خود در نظر گرفته است و این مزایا با توجه به سطح کاربر متغیر خواهد بود. در ادامه، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مزایای این برنامه وفاداری ارائه شده است. توجه داشته باشید که هواپیمایی امارات ممکن است قوانین و مقررات مربوط به برنامه Skywards را تغییر دهد و به همین دلیل، توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر، به وب‌سایت این شرکت هواپیمایی مراجعه کنید.

رزرو زودهنگام صندلی

همه اعضای Skywards حداقل ۴۸ ساعت قبل از پرواز می‌توانند صندلی خود را رزرو کنند و روند چک‌این خود را زودتر از سایر مسافران و حداقل ۹۰ دقیقه قبل از تاریخ پرواز انجام دهند. اعضای پلاتینیوم می‌توانند از بین صندلی‌های معمولی، صندلی‌های دلخواه و توئین را برای تمامی بلیط‌هایی که PNR یکسانی دارند، انجام دهند و به صندلی‌های بزرگتر با فضای پا بیشتر، دسترسی رایگان خواهند داشت. اعضای طلایی به صندلی‌های معمولی و صندلی‌های دلخواه خود دسترسی خواهند داشت و می‌توانند رزرو صندلی را برای تمامی بلیط‌هایی که PNR یکسانی دارند، انجام دهند. اعضای نقره‌ای فقط از بین صندلی‌های معمولی می‌توانند رزرو خود را انجام دهند و این قابلیت برای کاربران آبی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که بلیط خود را در کلاس پروازی Economy Class Flex و  Flex Plus تهیه کرده باشند.

رزرو زودهنگام صندلی، از مزایای باشگاه مشتریان هواپیمایی امارات

چک این رایگان در خانه

یکی از مزایای ویژه باشگاه Skywards برای مشترکین سطح پلاتینیوم، انجام چک‌این پرواز از منزل است. اعضای پلاتینیوم برای تمامی کابین‌های پرواز امارت که مبدا حرکت آن‌ها فرودگاه بین‌المللی دبی است، از ۴۸ الی ۶ ساعت پیش از زمان پرواز، می‌توانند نسبت به انجام مراحل چک‌این خود و ۴ مسافران دیگر با پرواز یکسان در محل اقامتشان اقدام کنند. در این حالت، با هماهنگی قبلی ماموری در محل اقامت مسافر حاضر می‌شود تا مدارک سفر آن‌ها را بررسی کند، کارت پرواز برایشان صادر کند، پس از وزن‌کردن چمدان، برچسب‌های لازم را به آن‌ها بزنند و سپس چمدان‌ها را به پرواز امارات تحویل دهد. در صورتی که کاربران پلاتینیوم بلیط خود را تماما با امتیاز Skywards Miles خریداری کرده باشند یا با پرواز مستقیم عازم تل‌آویو یا آمریکا باشند، قادر به استفاده از این خدمات نخواهند بود. کاربران پلاتینیوم می‌توانند حداقل ۲۴ ساعت قبل از پرواز، چک‌این خود را از روش‌های زیر رزرو کنند:

  • شماره تماس ایرلاین امارات ۵۵۵۵۵۵ ۶۰۰ ۹۷۱+ 
  • مراجعه به بخش DUBZ Home check‑in در وب‌سایت ایرلاین امارات (www.emirates.com)
  • تماس با شماره مرکز DUBZ: 8487 872 4 971+

اینترنت رایگان در طول پرواز

تمامی اعضای برنامه وفاداری Skywards، می‌توانند از خدمات Wi-Fi رایگان در طول پرواز استفاده کنند. اعضای سطح آبی که بلیطی با کلاس پروازی بیزنس، پریمیوم اکونومی یا اکونومی تهیه کرده‌اند، در طول پرواز می‌توانند به‌صورت رایگان از انواع اپلیکیشن‌های پیام‌رسان استفاده کنند. اعضای سطح نقره‌ای نیز که با کلاس اکونومی و پریمیوم اکونومی سفر می‌کنند، از این سرویس بهره‌مند خواهند شد. کاربران سطح آبی در پروازهای فرست کلاس، کاربران سطح طلایی و نقره‌ای در پروازهای بیزنس و فرست کلاس، به Wi-Fi رایگان دسترسی خواهند داشت. اگر از کاربران سطح پلاتینیوم باشید، در هر کلاس پروازی می‌توانید از خدمات اینترنت رایگان بهره ببرید.

دسترسی رایگان به سالن های ایرلاین امارات

کاربران پلاتینیوم می‌توانند در طول سفرهای خود به سالن فرست کلاس و بیزنس کلاس امارات در دبی یا سالن استراحت این ایرلاین در نقاط دیگر جهان دسترسی داشته باشند. این افراد علاوه بر خودشان، می‌توانند یک مهمان بزرگسال و دو مهمان زیر ۱۷ سال را با خود همراه کنند. کاربران طلایی به سالن کلاس بیزنس ایرلاین امارات در دبی یا سالن استراحت این ایرلاین در نقاط دیگر جهان دسترسی خواهند داشت و می‌توانند با یک مهمان از خدمات این سالن‌ها استفاده کنند. اعضای نقره‌ای، فقط می‌توانند به سالن کلاس بیزنس بروند و فقط خودشان قادر به دریافت این سرویس هستند.

دسترسی غیر رایگان به سالن استراحت ایرلاین امارات در فرودگاه بین المللی دبی

تمامی اعضای Skywards، با پرداخت هزینه می‌توانند خدمات رایگانی را که در بخش قبلی معرفی شد، ارتقا دهند. کاربران آبی که دسترسی رایگان به سالن امارات ندارند، با پرداخت هزینه می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. اعضای پلاتینیوم، طلایی و نقره‌ای نیز می‌توانند با پرداخت هزینه، کلاس سالن استراحت و تعداد همراهان خود را ارتقا بخشند. توجه داشته باشید که مهمانانی که کاربران Skywards را در این سالن‌ها همراهی می‌کنند، باید بلیط پرواز یکسانی با کاربر مربوطه داشته باشند.

این خدمات تنها در فرودگاه بین‌المللی دبی و برای پروازهای هواپیمایی امارات عرضه می‌شوند. همچنین، این خدمت تنها به مسافرانی عرضه می‌شوند که پرواز آن‌ها فقط با ایرلاین امارات یا پرواز مشترک ایرلاین امارات و کانتاس انجام می‌شود. نرخ استفاده از این خدمات برای هر بزرگسال و به‌ازای هر ۴ ساعت استراحت در سالن‌ها به شرح زیر است:

  • سالن های فرست کلاس امارات = ۲۵۰ دلار آمریکا
  • سالن های بیزنس کلاس امارات = ۱۵۰ دلار آمریکا
  • سالن امارات = ۱۲۵ دلار آمریکا
  • ارتقا از کلاس تجاری به فرست کلاس = ۱۵۰ دلار آمریکا
سالن استراحت هواپیمایی امارات

افزایش مقدار بار مجاز

اعضای Skywards که با پروازهای امارات سفر می‌کنند، می‌توانند بیش از حد مجازی که روی بلیط درج شده، بار همراه خود داشته باشند که میزان آن با توجه به سطح کاربر، به این شرح است: اعضای پلاتینیوم ۲۰ کیلوگرم، اعضای طلایی ۱۶ کیلوگرم و اعضای نقره‌ای ۱۲ کیلوگرم. همچنین، کاربران پلاتینیوم و طلایی می‌توانند ۲۳ کیلوگرم بار بیشتر در کلاس اکونومی و ۳۲ کیلوگرم بار بیشتر در کلاس بیزنس و فرست همراه خود داشته باشند.

نکات مهم درباره باشگاه وفاداری ایرلاین امارات

  • تعداد مایل های کسب‌شده در برنامه Skywards به مبدا، مقصد، کلاس سفر و هزینه بلیط پرواز بستگی دارد.
  • مایل‌های پرواز کاربران از تاریخ ثبت نام در برنامه وفاداری Skywards جمع‌آوری می‌شود. همچنین، کاربران با تماس با پشتیبانی هواپیمایی امارات، می‌توانند تعداد و مسافت پرواز بلیط‌های خریداری‌شده ۲ ماه پیش از تاریخ ثبت نام را به حساب کاربری خود اضافه کنند.
  • ممکن است هشت هفته یا بیشتر طول بکشد تا از تاریخ پرواز یا تراکنش، مایل‌ها به حساب کاربران Skywards واریز شود.
  • در صورت کنسلی یک بلیط، خرید آن شامل برنامه وفاداری نمی‌شود.
  • بلیط‌های تخفیفی و جایزه‌ای، واجد شرایط کسب مایل نیستند.
  • کاربران برای هر پرواز یا تراکنش، تنها می‌توانند تنها از یکی از مزایای ذکرشده تحت این برنامه استفاده کنند.
  • کاربران واجد شرایط در صورت تمایل می‌توانند مایل اضافی خریداری کنند و از مزایای باشگاه Skywards بهره ببرند. همچنین، این کاربران می‌توانند برای سایر کاربران واجد شرایط Skywards نیز مایل اضافی بخرند. این افراد برای خرید مایل اضافی، باید به‌ازای هر ۱۰۰۰ مایل، ۳۰ دلار آمریکا بپردازند و حداقل باید ۲۰۰۰ مایل بخرند. همچنین، هرازچندگاهی ایرلاین امارات این امکان را به کاربران واجد شرایط می‌دهد تا برای استفاده از خدمات Skywards، مایل اضافی بخرند تا مایل‌های کسب‌شده به حد نصاب لازم برسد (اعضای پلاتینیوم و طلایی ۲۰۰ هزار مایل در سال و اعضای نقره‌ای و آبی، تا ۱۰۰ هزار مایل در سال). مایل‌های خریداری‌شده، انتقال داده‌شده، تمدیدشده و… در افزایش سطح کاربران تاثیری نخواهند داشت.
معرفی باشگاه مشتریان امارات

هواپیمایی امارات؛ پرچم‌دار پروازهای لوکس در جهان

شرکت هواپیمایی امارات که یکی از محبوب‌ترین ایرلاین‌ها در سراسر جهان است، برای بهبود کیفیت تجربه مسافران از سفر با این ایرلاین، برنامه وفاداری Skywards را راه‌اندازی کرده است. با ثبت نام در این برنامه، با هر پرواز می‌توانید امتیاز کسب کنید و سپس، از آن‌ها برای بهره‌مندی از خدمات مختلف این شرکت و شرکای تجاری آن استفاده کنید. در این مطلب، این برنامه وفاداری را به طور کامل معرفی کردیم و نحوه ثبت نام در آن را توضیح دادیم. توصیه می‌کنیم حتما در این برنامه ثبت نام کنید تا بهره‌مندی از مزایای مختلف آن را از دست ندهید. آیا تابه‌حال پرواز با شرکت هواپیمایی امارات را تجربه کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما هم به‌اشتراک بگذارید.

سوالات متداول برنامه وفاداری هواپیمایی امارات

نحوه ثبت نام در باشگاه مشتریان هواپیمایی امارات چگونه است؟

ابتدا باید به صفحه اصلی سایت این ایرلاین بروید و طبق توضیحات ارائه‌شده در این مطلب، مراحل لازم برای ثبت نام را انجام دهید.

چطور در باشگاه مشتریان امارات امتیاز کسب کنیم؟

با هر پرواز و خرید بلیط از هواپیمایی امارات و شرکای تجاری آن، امتیاز (مایل) کسب خواهید کرد.

بلیط شرکت هواپیمایی امارات را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید بلیط‌های این شرکت هواپیمایی، می‌توانید به سایت فلای‌تودی مراجعه کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید