خدمات تور به محصولات فلای‌تودی اضافه شد

0
1492

خدمات تور مسافرتی به محصولات فلای‌تودی اضافه شد. ارائه این خدمات، به گردشگران کمک می‌کند تا تجربه بهتر و کامل‌تری از سفر خود داشته باشند. با خرید تور مسافرتی نه تنها در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی می‌شود، بلکه خدماتی مانند خرید بلیط، رزرو هتل، امور مربوط به ویزا و همچنین گشت و گذار در مقصد بدون دغدغه و با برنامه‌ریزی کامل صورت می‌گیرد. اگر اهل سفر با تور هستید، در ادامه با انواع تورهای فلای‌تودی و نحوه رزرو آنها بیشتر آشنا شوید.

منظور از تور گروهی چیست؟

تور گروهی، نوعی تور مسافرتی است که توسط شرکت‌های گردشگری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. این نوع تورها، درواقع راهی مقرون‌به‌صرفه برای سفر هستند. در تور گروهی، خدمات سفر مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، دریافت ویزا، ترانسفر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی در کشور مقصد توسط شرکت گردشگری که به آن مراجعه کردید، رزرو و برنامه‌ریزی می‌شود. علاوه بر این، در بازدید از جاذبه‌های شهر مقصد، در بعضی تورها می‌توانید از تخفیفات و مزایایی مانند تخفیف در هزینه ورودی، منتظر نماندن در صف‌های طولانی برای ورود و… نیز استفاده کنید.  

خدمات تور مسافرتی

 در فلای‌تودی با دسترسی به بیش از ۹۰۰ خط هوایی و ۱٫۵ میلیون نقطه محل اقامت در سراسر دنیا، به گزینه‌های متعددی برای انتخاب ایرلاین و هتل دسترسی دارید. از این رو می‌توانید بهترین و ارزانترین تورهای مسافرتی خارجی را متناسب با بودجه خود رزرو کنید.

تورهای گروهی فلای‌تودی در کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای جنوبی در حال اجرا هستند. این تورها در دو نوع تور گروهی و تور ترکیبی قابل رزرو هستند. برخی از محبوب‌ترین تورهای گروهی فلای‌تودی عبارتند از:

تورهای ترکیبی فلای‌تودی

تور ترکیبی نوعی تور مسافرتی گروهی محسوب می‌شود. با رزرو تورهای ترکیبی می‌توانید به دو مقصد مجزا سفر کنید. به این ترتیب در یک سفر، به دو کشور مختلف خواهید رفت. پرواز بین دو کشور نیز جزو خدمات تور است و برای شما رزرو خواهد شد. تور ترکیبی اسپانیا-فرانسه از محبوب‌‎ترین تورهای ترکیبی در فلای‌تودی به شمار می‌رود.

برنامه این تور به این صورت است که از گشت و گذار و بازدید از جاهای دیدنی بارسلونا شروع می‌شود، سپس با یک پرواز به پاریس می‌روید و از جاهای دیدنی این شهر بازدید خواهید کرد.

4 6

تور مسافرتی خارجی فلای‌تودی

تورهای خارجی فرصتی عالی برای آشنایی با تفریح، آشنایی با تاریخ و فرهنگ های جدید و یادگیری در مورد آنها است. خدمات تورهای خارجی در فلای‌تودی در برخی از کشورها شامل بلیط و هتل می‌شود. شما می‌توانید تور مسافرتی دبی، تور ارمنستان، تور گرجستان و تور ترکیه را از فلای‌تودی رزرو کنید.

نحوه رزرو تور به صورت آنلاین در فلای‌تودی

در فلای‌تودی می‌توانید به سادگی تور مسافرتی مورد نظر خود را رزرو کنید. برای این کار، وارد سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی شوید و گزینه تور را انتخاب کنید تا همه تورها به شما نشان داده شود. شما می‌توانید ناحیه سفر خود را نیز مشخص کنید؛ به این صورت که تور آسیا، تور اروپا، تور آمریکای جنوبی یا حتی تورهای ترکیبی را انتخاب کنید تا کشورها و شهرهای موجود در هر یک از این دسته‌بندی‌ها به شما نشان داده شود.

3 6

در ادامه، تور کشور و شهر مورد نظر خود را مشخص کنید. مثلا فرض کنید قرار است تور بارسلونا را رزرو کنید. برای این کار، تور اروپا و بعد تور اسپانیا را انتخاب کنید. از میان شهرها، بر روی تور بارسلونا کلیک کنید. در این صفحه، تصاویری از بارسلونا، توضیحات خدمات تور، تاریخ اجرای تور، برنامه پرواز و جدول قیمتی را مشاهده خواهید کرد.

برای خرید تور بارسلونا، در بخش «تاریخ های اجرای تور بارسلونا»، ابتدا تاریخ سفر خود را مشخص کنید، سپس در بخش «در بارسلونا چیکار کنیم؟» تفریحات و جاذبه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید، تعداد مسافران و نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید، گزینه ثبت درخواست را بزنید و منتظر تماس کارشناسان فلای‌تودی بمانید.

یک راه دیگر نیز برای رزرو تور مسافرتی وجود دارد و آن تماس با کارشناسان تور فلای‌تودی است. شما می‌توانید با کارشناسان بخش رزرو تور تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس: ۰۲۱-۴۲۴۰۵۰۰۰ | داخلی ۴

فلای‌تودی؛ مسیر سفر را آسان می‌کند

اضافه شدن خدمات تور مسافرتی به محصولات فلای‌تودی در راستای جلب رضایت مسافران و تکمیل خدمات گردشگری اتفاق افتاده است. سفر با تور یک تجربه تمام عیار است، چراکه سفری برنامه‌ریزی شده، منظم و مقرون به صرفه را تجربه می‌کنید. با رزرو تورهای خارجی و داخلی، تمام دغدغه شما به بستن چمدان خلاصه می‌شود و تمام امور مربوط به رزرو بلیط، هتل، ویزا، ترانسفر و… را فلای‌تودی برای شما انجام می‌دهد. یک راهنمای فارسی زبان نیز شما را در بازدید از جاذبه‌های شهر مقصدتان همراهی خواهد کرد تا چیزی از قلم نیفتد. با خدمات تور مسافرتی فلای‌تودی، آسان‌تر از همیشه سفر کنید!

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید