بهترین هتل های بوشهر را که بشناسید، می‌توانید اقامتی بسیار خاطره‌انگیز را در دریایی‌ترین شهر ایران تجربه کنید. بوشهر شهری با چشم‌نوازترین ساحل آبی و سرسبزترین نخلستان‌های جنوب است که همیشه در استقبال از گردشگران، گیرایی و جذابیت خودش را حفظ می‌کند.

اگر هر سال به بوشهر سفر کنید، همچنان از دیدن جاذبه‌های دیدنی آن خسته نمی‌شوید! مردم باصفا و خونگرم بوشهر هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی را برای آن‌ها تدارک دیده‌اند. شما نیز اگر جزو این گردشگران خوش‌اقبال هستید، ادامه این مطلب از مجله گردشگری فلای‌‌تودی را دنبال کنید؛ چراکه ما قرار است فهرستی کامل از بهترین هتل های بوشهر را با شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین هتل بوشهر از نظر مسافران

بهترین هتل بوشهر کدام است؟ این یکی از سوالات مهم بسیاری از گردشگرانی است که بوشهر را برای تعطیلات زمستانه خود انتخاب کرده‌اند. ما نیز تصمیم داریم به این سوال از نگاه سایر توریست‌های این شهر پاسخ دهیم. طبیعتا هیچ‌چیزی به‌اندازه تجربیات مسافران قبلی و رضایتی که از اقامت در یک هتل داشته‌اند، نمی‌تواند در یافتن بهترین هتل در بوشهر راهگشا باشد. در ادامه با بهترین هتل های بوشهر آشنا شوید.

هتل جهانگردی دلوار

در فهرست هتل‌های پرطرفدار و محبوب بوشهر، این هتل جهانگردی دلوار است که در جایگاه نخست می‌درخشد! این هتل در سال ۱۳۷۱ احداث شده و در سال ۱۳۸۴ مجددا مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل جهانگردی دلوار انتظار شما از یک هتل تمام‌عیار را به‌خوبی برآورده می‌کند. اول اینکه این هتل از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است. قرارگیری هتل دلوار در مجاورت با ساحل خلیج فارس، باعث شده است تا گردشگران هر زمان که اراده کنند، خود را به ساحل زیبای این شهر برسانند. از طرفی، فاصله این هتل با جاهای دیدنی بوشهر و بافت سنتی آن بسیار کوتاه است. شما می‌توانید به فاصله تنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از بازار اصلی بوشهر و بافت سنتی آن دیدن کنید.

بهترین هتل بوشهر از نظر مسافران

اما مهم‌تر از موقعیت مکانی هتل دلوار، امکانات و خدمات رفاهی است که گردشگران به‌واسطه اقامت در این هتل، آن‌ها را تجربه می‌کنند. هتل دلوار ساختمانی ۵ طبقه با ۶۵ واحد است که در بخش‌های مختلف آن، می‌توان زیبایی‌های معماری ایرانی جنوبی را تماشا کرد. چیدمان اتاق‌ها در این هتل به‌صورت اتاق‌های دو‌تخته توئین، دوتخته دبل، سه‌تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه و دو‌خوابه طراحی و اجرا شده است. از امکانات رفاهی هتل هم می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، صندوق امانات، کافی‌نت، تلویزیون، یخچال، تلفن، اینترنت، اتاق چمدان، لاندری، فضای سبز، سالن بیلیارد، سالن همایش، خدمات خانه‌داری و باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، فروشگاه و پارکینگ اشاره کرد.

مجموع تمام امکانات ذکرشده در بالا، موجب شده است تا هتل دلوار امتیازی سه‌ستاره را میان بهترین هتل های بوشهر دریافت کند. این هتل ضمن اینکه گزینه‌ای جذاب برای گردشگران است، می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای افرادی باشد که سفر کاری به بوشهر دارند. دلیل این انتخاب هم فاصله بسیار کوتاه هتل دلوار با فرودگاه بوشهر است.

  • آدرس: شهر بوشهر، میدان دلیران تنگستان، بلوار رئیس علی دلوار.

هتل ناکو

بعد از هتل دلوار، این هتل ناکو بوشهر است که جایگاه مهمی را در میان گردشگران از آن خود کرده است. این هتل نوساز نیز مانند هتل دلوار، دسترسی بسیار خوبی به ساحل نیلگون، بازار اصلی و جاذبه‌های دیدنی بوشهر دارد. با این‌ تفاوت که از عمر تاسیس آن تنها ۴ سال می‌گذرد؛ بنابراین، آن را می‌توان هتلی تازه‌ساخت با چشم‌اندازی تماشایی دانست. اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته این هتل، چشم‌اندازی کامل به ساحل نیلگون خلیج فارس دارند.

هتل ناکو بوشهر

هتل ۶ طبقه ناکو شامل ۲۰ واحد اقامتی شیک و مدرن می‌شود که هر واحد آن، مجهز به امکانات و خدمات رفاهی متعددی است. از بهترین امکانات این هتل، می‌توان به رستوران بام و کافی‌شاپ، اینترنت، سالن همایش، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، سالن بیلیارد، خودپرداز، پارکینگ، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، مجهزبودن هر واحد به آشپزخانه و رمپ ویژه ویلچر معلولین اشاره داشت.

هتل ناکو نیز جزو هتل‌های سه‌ستاره بوشهر است که در خیابان ساحلی مقابل اسکله جلالی قرار دارد. اگر اقامت در این هتل را انتخاب کردید، باید بدانید که با بهترین جاهای دیدنی بوشهر نظیر خانه کازرونی، جزیره شیف، پارک جنگلی چاهکوتاه و بندر سیراف، فاصله بسیار کوتاهی دارید.

  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان ساحلی، مقابل اسکله جلالی.

هتل پرواز

هنوز فهرست بهترین هتل های بوشهر از نگاه مسافران و گردشگران تمام نشده است! هتل پرواز بوشهر یکی دیگر از هتل‌هایی است که نام آن را می‌توان در این فهرست مشاهده کرد. پرواز که جزو بهترین هتل های سه ستاره بوشهر است، در خیابان ساحلی و در مجاورت با ساحل خلیج فارس قرار دارد. محیط دلنشین و آرام این هتل، قطعا لحظاتی به‌یادماندنی را در سفر به بوشهر برای‌تان رقم می‌زند. از امتیازات برجسته این هتل، می‌توان به فاصله بسیار کوتاه آن با جاذبه‌های مهم دیدنی بوشهر نظیر مدرسه سعادت، پارک جنگلی چاهکوتاه، موزه دریا و دریانوردی خلیج فارس اشاره کرد.

هتل پرواز بوشهر

ضمن اینکه این هتل تقریبا نوساز از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از لابی، رستوران و کافی‌شاپ، خدمات آژانس مسافرتی، اینترنت در لابی و اتاق، تاکسی سرویس، خشک‌شویی، آسانسور، خود‌‌پرداز بانکی، پارکینگ با ظرفیت ۵۰ دستگاه خودرو، رستوران با سرو غذاهای متنوع با گنجایش ۱۶۰ نفر و اینترنت پرسرعت رایگان که در اختیار مهمانان قرار دارند.

حتما شهرت آب‌انبار قوام به عنوان یکی از جاهای دیدنی بوشهر به گوشتان خورده است. اگر بخواهید در بوشهر از این جاذبه تاریخی دیدن کنید، هتل سه‌ستاره پرواز، بهترین گزینه برای اقامت خواهد بود. این هتل ۳۲ واحدی با اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته، پنج‌تخته و حتی سوییت‌های دوتخته و شش‌تخته، آماده پذیرایی از گردشگران است.

  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان ساحلی، بعد از درب هوایی پایگاه هوایی، مقابل پارک مرجان.

هتل پلاس

هتل پلاس، هتلی دیگر با عنوان بهترین هتل در بوشهر است که تحت نام هتلی سه‌ستاره، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۵ در شهر ساحلی بوشهر آغاز کرد. این هتل شامل ۵ طبقه با ۵۸ اتاق دوتخته توئین، دوتخته دبل، سه‌تخته و سوئیت‌های دونفره و چهارنفره می‌شود. از امکانات رفاهی این هتل زیبا و باصفا بایستی به مواردی مانند لابی، آسانسور، رستوران با منوی غذایی متنوع و کافی‌شاپ، اینترنت، فروشگاه، نمازخانه، آسانسور، خشک‌شویی، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، تاکسی سرویس و صندوق امانات اشاره کرد.

هترین هتل در بوشهر

اگرچه از تاسیس هتل پلاس، زمان زیادی نمی‌گذرد، اما این هتل در همین فرصت بسیار کم، توانسته است رضایت حداکثری گردشگران را به‌ دست آورد. دلیل این محبوبیت را هم می‌توان وجود کادر آموزشی مجرب دانست که ضمن ارائه واحدهایی بسیار تمیز و منظم، برخوردی کاملا گرم و مهربانانه با مسافران دارند. از این مهم‌تر، موقعیت مکانی هتل پلاس است که امکان دسترسی راحت به ساحل و مراکز تجاری بوشهر را برای گردشگران فراهم می‌کند. خوب است بدانید که هر زمان از بودن در اتاق‌های هتل خسته شدید، می‌توانید خودتان را به نخلستان‌های سرسبز اطراف آن برسانید و حال‌وهوایی تازه کنید. 

  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان صفوی، چهارراه کشتیرانی، خیابان نواب، مقابل راهنمایی و رانندگی.

هتل سیراف

هتل سیراف نیز که در فهرست بهترین هتل در بوشهر جا خوش کرده است، در خیابان امام خمینی این شهر قرار دارد. این هتل در ۳ طبقه با ۳۹ اتاق بسیار شیک و تقریبا نوساز، آماده میزبانی از گردشگرانی است که بودجه کمی را به اقامت در هتل‌های بوشهر اختصاص داده‌اند. امکانات رفاهی این مجموعه شامل مواردی مانند رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، لابی، اینترنت، سیستم اعلام حریق و نمازخانه می‌شود.

بهترین هتل های بوشهر

هتل سیراف جزو هتل‌های دوستاره بوشهر به حساب می‌آید. این مجموعه اقامتی دارای اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته و پنج‌تخته است؛ بنابراین، چه مجرد باشید و چه با گروه دوستان و خانواده عازم بوشهر شوید، این هتل با فضایی دوست‌داشتنی و آرام، آماده میزبانی از شما خواهد بود. هتل سیراف نیز نظیر سایر بهترین هتل های بوشهر، فاصله بسیار کوتاهی با ساحل و جاذبه‌های دیدنی این شهر دارد.

  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان امام خمینی، تقاطع یادگار امام، کنار سازمان انتقال خون.

هتل دریاکنار

مایل هستید در هتلی با چشم‌انداز کامل دریا باشید، اما در عین‌ حال، هزینه بسیار کمی را بابت اقامت در آن بپردازید؟ هتل دریاکنار بهترین هتل بوشهر است که خواسته شما را در این خصوص اجابت می‌کند. این هتل درست مقابل دریا قرار گرفته است؛ بنابراین، با اقامت در آن، هر لحظه می‌توانید صدای گوش نواز دریا را بشنوید. از امکانات این هتل دو ستاره، می‌توان به لابی، آسانسور، اینترنت، تاکسی سرویس و بالکن قابل استفاده اشاره کرد.

هتل دریاکنار هتلی با عمر ۳ ساله است که ۵ طبقه و ۱۷ واحد اقامتی دارد. چیدمان اتاق‌های این هتل به‌صورت یک‌تخته، دوتخته و سه‌تخته معمولی و VIP است. یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل، امکان رزرو اتاق با تخفیف در ایام مختلف سال است که می‌تواند یک فرصت استثنایی برای داشتن اقامتی خاطره‌انگیز در بوشهر باشد.

هتل دریاکنار بهترین هتل بوشهر
  • آدرس: شهر بوشهر، ساحل‌سرای انقلاب، روبه‌روی دریا.

هتل ریم رام عسلویه

اگر تا به اینجای مطلب همراه ما بوده‌اید، باید دانسته باشید که بوشهر زیبا فاقد هتل‌های پنج‌ستاره و چهارستاره است. به‌ همین دلیل هم در این مطلب، اشاره‌ای به معرفی بهترین هتل های پنج ستاره بوشهر نمی‌شود. بااین‌حال، برای گردشگران سخت‌پسندی که تعداد ستاره‌های یک هتل برای‌شان بسیار مهم است،  پیشنهاد خوبی داریم!

اگر به قصد اقامت در عسلویه راهی استان بوشهر می‌شوید، باید هتل ریم رام این منطقه را به‌عنوان بهترین هتل چهارستاره آن به شما معرفی کنیم. هتل ریم رام عسلویه، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد. این هتل که دارای ۵۷ واحد اقامتی است، درست در مرکز شهر قرار دارد و با اسکله عسلویه تنها به‌اندازه ۵/۱ کیلومتر فاصله دارد. هتل ریم رام، امکانات بسیار خوبی مانند صندوق امانات، رستوران و کافی‌شاپ، فضای سبز، سونا و جکوزی، لاندری، انبار چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته را در اختیار گردشگران می‌گذارد.

هتل ریم رام عسلویه
  • آدرس: استان بوشهر، عسلویه، خیابان وحدت، حد فاصل بین لنج و میدان محمد رسول‌الله، روبه‌روی رستوران تبریزی.

هتل آپارتمان های بوشهر

هتل‌های سه‌ستاره و لوکس بوشهر، تنها گزینه اقامتی در این شهر زیبای جنوبی نیستند. بخش دیگری از فهرست بهترین هتل های بوشهر را هتل آپارتمان‌های آن تشکیل می‌دهند که برای مسافرت‌های دسته‌جمعی و گروهی گردشگران بسیار مناسب هستند. این هتل‌ها نه‌تنها فرصتی را برای اقامت گروهی برای شما فراهم می‌کنند، بلکه از نظر اقتصادی نیز به‌صرفه‌تر هستند. در ادامه، همراه ما باشید تا به معرفی بهترین این هتل‌ها در بوشهر بپردازیم.

هتل آپارتمان پاسارگاد

هتل آپارتمان پاسارگاد، گزینه‌ای دیگر به‌عنوان بهترین هتل بوشهر است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به‌شکل کاملا رسمی در قالب یک هتل آپارتمان آغاز کرد. این هتل که شامل ۵ طبقه با ۶۸ واحد اقامتی می‌شود، درست در قلب پایتخت انرژی ایران، یعنی بوشهر قرار دارد. از امکانات بسیار خوب این هتل آپارتمان سه‌ستاره، می‌توان به مواردی مانند لابی، آسانسور، رستوران و کافی‌شاپ، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، دسترسی به اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، خدمات معلولین، تاکسی سرویس و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

هتل آپارتمان های بوشهر

مزیت برجسته هتل آپارتمان پاسارگاد، فراهم‌کردن امکان آشپزی برای گردشگران در واحدهای اقامتی است. ضمن اینکه این هتل آپارتمان، دسترسی بسیار خوبی به فرودگاه و اسکله صیادی جفره دارد. از فاصله کوتاه این هتل با مکان‌های مهمی نظیر سواحل ماسه‌ای بوشهر، موزه رئیسعلی دلواری، موزه دریانوردی و ساحل ریشهر نیز باید به‌عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل پاسارگاد یاد کرد.

  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان ساعت (قدس)، شهربانی سابق.

هتل آپارتمان یاس

اگر هوس اقامت در یکی از هتل های کنار دریا بوشهر به سرتان زده است، هتل آپارتمان یاس گزینه‌ای جذاب به‌ نظر می‌رسد. فضای دلباز و صمیمانه هتل آپارتمان یاس، آن را به گزینه‌ای به‌عنوان بهترین هتل بوشهر تبدیل کرده است. این هتل همچنین می‌تواند انتخابی عالی برای سفرهای دسته‌جمعی شما باشد. بنابراین، اگر با خانواده یا گروه دوستان به بوشهر سفر کردید، در انتخاب این هتل آپارتمان برای اقامت خود تعلل نکنید. معیار نظافت و تمیزی این هتل نیز بسیار عالی است؛ ضمن اینکه به‌لحاظ اقتصادی هم گزینه‌ای کاملا به‌صرفه به حساب می‌آید.

از همه این موارد مهم‌تر، فاصله بسیار کم هتل یاس با فرودگاه و ترمینال مسافربری بوشهر است که شرایط را برای اقامت هر چه راحت‌تر و بی‌دردسرتر گردشگران زمینی و هوایی این شهر فراهم می‌کند. امکانات ویژه هتل آپارتمان یاس شامل مواردی مانند تاکسی سرویس، پارکینگ، لابی، آسانسور، صندوق امانات، اینترنت، رستوران و خشک‌شویی می‌شود.

هتل آپارتمان یاس

هتل آپارتمان یاس، هتلی ۴ طبقه با ۲۳ واحد اقامتی و در مجموع، یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر است. شما می‌توانید بسته به تعداد و بودجه‌ای که دارید، یکی از اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته یا سوئیت‌های دوتخته آن را انتخاب کنید. شایان ذکر است که سوییت دوتخته این هتل، قابلیت میزبانی از ۵ نفر را دارد. دسترسی مناسب این هتل به جاذبه‌های دیدنی بوشهر مثل مسجد شیخ سعدون یا موزه دریا نیز امتیاز دیگری است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان عاشوری، جنب بانک حکمت ایرانیان.

هتل آپارتمان آسمان

یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر، هتل آسمان است که در خیابان حافظ جنوبی این شهر قرار دارد. این هتل آپارتمان اگرچه تنها صاحب یک ستاره است؛ بااین‌حال، هم نمای درونی بسیار زیبایی دارد و هم خدمات و امکانات متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. ضمن اینکه می‌تواند گزینه‌ای بسیار اقتصادی برای مسافرانی باشد که نمی‌خواهند هزینه زیادی را بابت اقامت بپردازند. امکانات رفاهی این مجموعه عبارتند از لابی، آسانسور، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت، نمازخانه و سیستم اعلام حریق.

هتل آپارتمان آسمان

تاریخ افتتاح هتل آپارتمان آسمان به سال ۱۳۸۴ بازمی‌گردد. اما این هتل در سال ۱۳۹۵ نیز جهت رفاه حال بیشتر گردشگران، دوباره مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۶ طبقه با اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه‌تخته است. با اقامت در هتل آپارتمان آسمان، دیگر‌ نگران زمان رفت‌‌وآمدتان به جاهای دیدنی بوشهر نخواهید بود؛ چراکه این هتل، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد.

  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان حافظ جنوبی (عالی‌آباد).

هتل آپارتمان هیرون

اگر قصد دارید با بودجه‌ای کم، عازم خطه جنوبی ایران شوید و بیشتر زمان خود را صرف بازدید از جاذبه‌های تماشایی بوشهر کنید، هتل آپارتمان هیرون بهترین گزینه اقامتی است. هیرون که جزوی از لیست بهترین هتل بوشهر است، فضایی بسیار آرام و دلنشین را در اوقات استراحت شما فراهم می‌کند. از این هتل آپارتمان زیبا و صمیمانه تا دریا، تنها به‌اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله وجود دارد. امکانات این هتل نیز شامل مواردی مانند رستوران، لابی، پارکینگ و اینترنت می‌شود.

شایان ذکر است که در تمام‌ واحدهای هتل آپارتمان هیرون، شرایط برای طبخ غذا نیز فراهم است. البته ما پیشنهاد می‌کنیم اگر اقامت در این هتل را انتخاب کردید، از امتحان طعم غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی و جنوبی رستوران آن غافل نشوید.

هتل آپارتمان هیرون
  • آدرس: شهر بوشهر، حد فاصل بین چهارراه نادر و سه‌راه گمرک، خیابان ولیعصر، مقابل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران.

هتل آپارتمان چریف عسلویه

از بهترین هتل‌ های بوشهر که بگذریم، در اطراف این شهر نیز هتل‌هایی با امکانات مناسب وجود دارند. اقامت در این دسته از هتل‌ها، می‌تواند فرصت خوبی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی اطراف بوشهر باشد. هتل آپارتمان چریف عسلویه، یکی از بهترین این هتل‌هاست که در عسلویه قرار دارد. این هتل ضمن نوسازبودن، دسترسی بسیار خوبی هم به خلیج فارس، مراکز تجاری و پارک‌های گردشگری عسلویه دارد.

  • آدرس: استان بوشهر، شهر عسلویه، خیابان ساحلی، مقابل اسکله ماهی‌فروشان.

اقامتگاه های بومگردی بوشهر

قطعا یکی از بخش‌های جذاب سفر به بوشهر، لمس زندگی بومی این شهر و زیستن در فضای سنتی خانه‌های محلی آن است. به لطف وجود اقامتگاه‌های بوم‌گردی در بوشهر، این امکان برای تمامی گردشگران فراهم شده است تا اوقاتی هرچند کوتاه، اما خاطره‌انگیز را در خانه‌های بومی این شهر تجربه کنند. در ادامه، با ما همراه باشید تا لیست هتل های بوشهر از نوع بوم‌گردی آن را در اختیارتان بگذاریم.

هتل سنتی حاج رئیس بوشهر

تابه‌حال تجربه اقامت در هتلی قاجاری، آن هم در خطه جنوبی کشور را داشته‌اید؟ هتل سنتی حاج رئیس یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر است که تجربه اقامت در چنین فضایی را به شما هدیه می‌دهد. این هتل که قدمت آن به دوران قاجار بازمی‌گردد، فضایی بسیار رویایی و دلنشین دارد. تعداد سوئیت‌های این هتل ۷ باب است که هر کدام از آن‌ها، مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی و یخچال هستند. دسترسی بسیار خوب این هتل به دریا از دیگر مزیت‌های برجسته آن است.

اقامتگاه های بومگردی بوشهر
  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان انقلاب، خیابان آیت‌الله بلادی، مقابل نانوایی.

اقامتگاه بومگردی نصوری

بی‌انصافی است اگر اقامتگاه بوم‌گردی نصوری را جزو بهترین هتل های بوشهر از نوع سنتی ندانیم! این اقامتگاه که حدود ۸۰ سال قدمت دارد، در گذشته متعلق به شیخ جبار نصوری بوده است. حال اما این اقامتگاه، بعد از ترمیم و بازسازی، به گزینه‌ای دیگر در میان لیست بهترین هتل در بوشهر تبدیل شده است که حال‌وهوای صمیمانه و خودمانی آن، تا مدت‌ها گوشه ذهنتان باقی می‌ماند.

وسایل خواب، راهنمای محلی و سیستم گرمایشی و سرمایشی را می‌توان از امکانات ویژه این اقامتگاه دانست. از آنجایی که این هتل در بافت تاریخی شهر قرار دارد، شما با اقامت در آن، هر روز فرصت بازدید از جاذبه‌های تاریخی بوشهر را خواهید داشت.

اقامتگاه بومگردی نصوری بوشهر
  • آدرس: شهر بوشهر، بندر تاریخی سیراف، خیابان ساحلی، روبه‌روی اسکله.

مجموعه گردشگری و اقامتی درسا

یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر، مجموعه اقامتی سیاحتی درسا است که در ضلع جنوب‌غربی این شهر قرار دارد. این اقامتگاه که خود به‌اندازه یک جاذبه دیدنی در بوشهر، ارزش دیدن دارد، دارای ۲۰ واحد اقامتی است. از آنجایی که این روزها، هتل‌های بوم‌گردی بین گردشگران طرفداران زیادی دارند، واحدهای اقامتی درسا در کسری از ثانیه پر می‌شوند! بنابراین، اگر قصد اقامت در این هتل را داشتید، بهتر است چند روز قبل از سفر، اقدامات لازم را جهت رزرو اتاق انجام دهید.

مجموعه گردشگری و اقامتی درسا
  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان بهمنی، بلوار شهید ماهینی، انتهای پارک شغاب، نزدیک به ساحل.

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز

از دیگر اقامتگاه‌های دنج و دلنشینی که فضای آرام و دلباز آن، شما را حسابی غافلگیر می‌کند، اقامتگاه بوم‌گردی مان همیشه سبز است. این اقامتگاه در قلب بافت تاریخی بوشهر واقع شده است و ۳ واحد مجزا دارد که یکی در طبقه بالا و دوتای دیگر در طبقه همکف آن قرار دارند.

واحد اول اقامتگاه مان همیشه سبز با داشتن چشم‌اندازی به‌سوی دریای نیلگون خلیج فارس، ۷ نفر ظرفیت دارد. دو طبقه دیگر نیز با نام‌های کهباد و هیرون، آماده میزبانی از ۵ نفر هستند. گردشگران خوش‌ذوقی که اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند، هر وعده صبحانه را مهمان اهالی باصفا و مهربان این اقامتگاه خواهند بود.

جالب است بدانید که اقامتگاه بوم‌گردی مان همیشه سبز ۷۰ متر با دریا فاصله دارد. بنابراین، می‌توانید ضمن تجربه لذت‌بخش پیاده‌روی در کوچه‌پس‌کوچه‌های قدیمی و تاریخی این شهر، خودتان را با فاصله‌ای کوتاه به دریا برسانید.

اقامتگاه بومگردی مان همیشه سبز بوشهر
  • آدرس: شهر بوشهر، خیابان خلیج فارس، کوچه نسیم ۷، کنار رستوران زیتون.

بهترین هتل در بوشهر که باید بشناسید!

یکی از بخش‌های مهم و حیاتی سفر به هر شهری، پیداکردن هتل برای اقامت است. بیراه نگفته‌ایم اگر بگوییم این موضوع، همیشه به یک دغدغه و چالش برای گردشگران تبدیل می‌شود! از همین‌ رو، ما تلاش کردیم در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌ تودی، با معرفی بهترین هتل های بوشهر، این چالش را از جلوی پای گردشگران برداریم. شما نیز اگر مقصدتان بوشهر است، با در‌اختیارداشتن این فهرست، می‌توانید اقامتی کاملا خاطره‌انگیز را در جنوبی‌ترین شهر ساحلی ایران تجربه کنید.

ضمن اینکه مجموعه فلای‌‌تودی می‌تواند بهترین همراه و پشتیبان شما در سفر به مقاصد گردشگری مختلف باشد. کافی است به وب‌سایت فلای‌‌تودی مراجعه کنید تا ضمن آگاهی از جزئیات دقیق اقامت در هر هتل، انتخابی خاطره‌انگیز را  برای خود رقم بزنید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های بوشهر

بهترین هتل‌های بوشهر کدامند؟

از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های بوشهر، می‌توان به هتل جهانگردی دلوار، هتل ناکو، هتل پرواز و هتل پلاس اشاره کرد.

نزدیکترین هتل‌ها به ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس کدام است؟

هتل دلوار، هتل سیراف و هتل آپارتمان هیرون، جزو هتل‌های مجاور دریا هستند که چشم‌اندازی کامل به ساحل خلیج فارس دارند.

کدامیک از هتل‌های بوشهر فاصله کوتاه‌تری با فرودگاه بین‌المللی این شهر دارند؟

هتل آپارتمان یاس، هتل آپارتمان پاسارگاد و هتل دلوار از بهترین هتل‌های بوشهر هستند که فاصله‌ای بسیار کوتاه با فرودگاه این شهر دارند.

کدامیک از هتل‌های بوشهر در مجاورت با جاذبه‌های گردشگری این شهر قرار دارند؟

تقریبا تمامی هتل‌های بوشهر فاصله بسیار کوتاهی با جاذبه‌های گردشگری این شهر دارند.

اقتصادی‌ترین هتل‌های بوشهر کدامند؟

از اقتصادی‌ترین هتل‌های بوشهر، می‌توان به هتل آپارتمان یاس، هتل آپارتمان آسمان و هتل آپارتمان پاسارگاد اشاره کرد.

1 نظر

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید