داشتن فهرستی از بهترین هتل های اهواز، برای کسانی که قصد سفر به این شهر محبوب جنوبی را دارند، مسلما بسیار کارگشا خواهد بود. اهواز به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران، با وجود رودخانه زیبای کارون، جاذبه‌های دیدنی متنوع، مردم خونگرم و غذاهای لذیذ جنوبی، یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگری است. به‌ دلیل همین ازدیاد گردشگر، هتل‌های بسیار خوبی در این شهر ساخته شده‌اند و به‌خوبی توانسته‌اند نظر مسافران را به خود جلب کنند.

با توجه به اهمیت محل اقامت در کیفیت سفر، ما قصد داریم در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی، به بررسی و معرفی بهترین هتل های اهواز بپردازیم. در صورتی که قصد سفر به این شهر دوست‌داشتنی و دیدنی را دارید، این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای پیداکردن محل اقامت مورد نظرتان باشد.

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره اهواز

اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره را می‌توان از همه‌نظر، کامل و لوکس دانست. هتل‌های پنج‌ستاره با ارائه امکانات رفاهی و خدمات ویژه، از هر نظر نیاز مسافران را برآورده می‌کنند. خوشبختانه در شهر زیبای اهواز، هتل‌های پنج‌ستاره بسیار خوبی وجود دارند که می‌توانید با اقامت در آن‌ها، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید. در ادامه، چند مورد را به‌عنوان بهترین هتل اهواز با پنج ستاره به شما معرفی می‌کنیم.

هتل پارس اهواز

یکی از بهترین هتل های شهر اهواز، هتل پنج‌ستاره پارس است. این هتل بین‌المللی که از قدیمی‌ترین هتل‌های اهواز به حساب می‌آید، در سال ۱۳۹۲ برای رفاه بیشتر مسافران، بازسازی شده است. هتل پارس در ۵ طبقه و با ۱۳۴ اتاق با امکانات مجهز و عالی، اقامتی رویایی و دلنشین را برای مسافران رقم می‌زند. لازم به ذکر است که اتاق‌ها از نظر نظافت و امکانات در حد عالی هستند و با اقامت در هتل پارس، هیچ کمبودی را احساس نخواهید کرد.

بهترین هتلهای اهواز 3

یکی از جذابیت‌های هتل پارس، نزدیکی آن به رودخانه کارون، پل سفید، بازار فلافل، نمایشگاه بین‌المللی و بسیاری از دیدنی‌های دیگر اهواز است. اگر می‌خواهید از امکانات هتل پنج‌ستاره پارس بدانید، باید بگوییم که با اقامت در این هتل، امکاناتی به‌روز و بسیار خوب مانند رستوران، پارکینگ، استخر، آرایشگاه مردانه، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و… برای رفاه مسافران، در اختیارشان قرار می‌گیرند. با این تفاسیر، اگر قصد اقامتی به‌یاماندنی و کاملا راحت در اهواز را دارید، هتل پارس، گزینه‌ای به‌عنوان بهترین هتل اهواز، آماده خدمت‌رسانی به شماست.

  • آدرس: شهر اهواز، خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید عابدی.

معرفی بهترین هتل های چهار ستاره اهواز

علاوه بر هتل‌های پنج‌‌ستاره، گزینه‌های دیگری که می‌توانند اقامتی راحت و با امکانات بسیار عالی را در اختیار شما بگذارند، هتل‌های چهارستاره هستند. بنابراین، اگر از نظر هزینه محل اقامت مشکلی ندارید و فقط امکانات و آسایش برای‌تان در الویت است، هتل‌های چهار‌ستاره کاملا نیازتان را برطرف می‌کنند. در ادامه، ما قصد داریم چند مورد را به‌عنوان بهترین هتل اهواز با چهار ستاره به شما معرفی ‌کنیم.

اگر در سفر به اهواز به راهنما احتیاج داشتید، مقاله راهنمای سفر به اهواز را در مجله فلای‌تودی مطالعه کنید.

هتل نیشکر اهواز

یکی از بهترین هتل های اهواز که توانسته در حد بسیار عالی نظر مسافران را به خود جلب کند، هتل چهارستاره نیشکر است. هتل نیشکر، دارای ۵۵ اتاق با محیطی کاملا تمیز و فضایی آرامش‌بخش است. این هتل در نزدیکی دانشگاه آزاد قرار دارد و به مکان‌هایی مانند پل هشتم کابلی، پارک جزیره اهواز، کلیسای سورت مسروپ اهواز و فرودگاه بسیار نزدیک است. در رستوران این هتل با ظرفیت حدود ۱۳۰ نفر، بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت عالی برای مسافران آماده می‌شوند.

بهترین هتلهای اهواز 4

با اقامت در هتل نیشکر، شما از امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، اینترنت، پارکینگ، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و… بهره‌مند می‌شوید. اگر به‌ دنبال محل اقامتی راحت، با امکانات عالی و محیطی دلنشین در شهر زیبای اهواز هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به هتل نیشکر بزنید.

  • آدرس: اهواز، جاده گلستان، سه‌راهی گلستان، جنب اداره توسعه نی‌شکر.

معرفی بهترین هتل های سه ستاره شهر اهواز

یکی از گزینه‌های عالی برای داشتن اقامتی راحت و البته با قیمتی مناسب، هتل‌های سه‌ستاره هستند. این هتل‌ها امکاناتی که برای اقامت در سفری به‌یادماندنی به آن‌ها نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارند و قیمت آن‌ها هم در مقایسه با هتل‌های چهار و پنج‌ستاره بسیار بهتر است. بد نیست بدانید که هتل‌های سه‌ستاره شهر اهواز در میان مسافران طرفداران زیادی دارند. پس اگر قصد دارید، در سفر به اهواز در یک هتل سه‌ستاره باکیفیت اقامت کنید، ما در ادامه، بهترین هتل های اهواز با سه ستاره را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل سومیا اهواز

هتل سه‌ستاره و نوساز سومیا که در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است را می‌توان یکی از بهترین هتل های شهر اهواز دانست. این هتل با نمای بیرونی و داخلی زیبا و امکانات بسیار عالی، رفاه مسافران را از هر نظر تامین می‌کند. یکی از مزایای هتل سومیا، موقعیت جغرافیایی آن است؛ چراکه در نزدیکی پل طبیعت اهواز و رودخانه کارون قرار دارد و دسترسی از این هتل به این دو مکان دیدنی بسیار آسان است.

بهترین هتلهای اهواز 5

هتل سومیا دارای ۶ طبقه و ۲۴ اتاق با امکاناتی نظیر سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، چای‌ساز، تلفن، حمام، کمد لباس و… است. از امکانات خود هتل، می‌توان به مواردی مانند رستوران، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات و اینترنت اشاره کرد. اگر به‌ دنبال اقامتی راحت و به‌یادماندنی در شهر اهواز هستید، پیشنهاد ما به شما، یکی از بهترین هتل های اهواز، یعنی هتل سه‌ستاره سومیا است.

  • آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی.

هتل اکسین اهواز

یکی از باسابقه‌ترین و بهترین هتل های شهر اهواز را می‌توان هتل سه‌ستاره اکسین دانست. این هتل در سال ۱۳۶۶ ساخته شد؛ اما چند سال پیش، دوباره در راستای رفاه مسافران، به‌صورت کاملا استاندارد بازسازی شده است. هتل اکسین ۵۲ اتاق با امکاناتی کامل دارد و اقامتی راحت را برای شما فراهم می‌کند. از هتل اکسین با استفاده از سرویس حمل‌ونقل عمومی، به‌راحتی می‌توان به بسیاری از جاذبه‌های شهر اهواز دسترسی داشت.

بهترین هتلهای اهواز 6

با اقامت در هتل اکسین، شما می‌توانید از امکاناتی مانند صبحانه، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و نمازخانه بهره ببرید. خوشبختانه هتل سه‌ستاره اکسین از نظر نظافت، امکانات و خدمات، تاکنون توانسته است به‌خوبی نظر مسافران را به خود جلب کند و گزینه‌ای به‌عنوان بهترین هتل اهواز شناخته شود. بنابراین، می‌توانید در سفر به اهواز، برای اقامت راحت خود، هتل اکسین را انتخاب کنید.

  • آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، ۵ متر بالاتر از میدان فرودگاه، جنب شرکت ملی حفاری.

هتل تختی اهواز

از دیگر هتل‌های نوساز که در لیست بهترین هتل های اهواز هم قرار دارد، می‌توان به هتل سه‌ستاره تختی اشاره کرد. این هتل که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است، در ۲ طبقه و ۱۷ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات بسیار خوب، به مسافران خدمات می‌دهد. خوشبختانه هتل تختی تاکنون به‌خوبی رضایت اکثر مسافران را به دست آورده است؛ بنابراین، می‌توانید با خیال راحت از اقامت در این هتل لذت ببرید.

بهترین هتلهای اهواز 7

بد نیست بدانید که فاصله هتل تختی تا رود کارون، بسیار کم و همچنین هتل به مکان‌های دیگری مانند بازار امام، پل سفید و برخی از مراکز خرید اهواز نزدیک است. هتل سه‌ستاره تختی گزینه‌ای به‌عنوان بهترین هتل اهواز است و امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، کافی‌شاپ، استخر، سالن ورزشی، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، تلفن در اتاق و… را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. پس اگر قصد دارید به اهواز سفر کنید و در طول سفر خود، نگرانی از بابت محل اقامتتان نداشته باشید، هتل تختی گزینه خوبی برای‌تان خواهد بود.

  • آدرس: اهواز ، امانیه، ورزشگاه تختی، خیابان شهید صفاری، روبه‌روی اداره دامپزشکی.

هتل نادری اهواز

یکی از باقدمت‌ترین و بهترین هتل های شهر اهواز، هتل سه‌ستاره نادری است. این هتل در سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما چند سال پیش، در راستای رفاه مسافران کاملا بازسازی شد. می‌توان گفت که تمامی ۱۱۵ اتاق هتل نادری، کاملا تمیز و دارای امکاناتی مانند تلفن، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، چای‌ساز، کمد لباس، دمپایی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل نادری، نزدیک‌بودن آن به بازار امام، باغ معین و برخی از مراکز خرید شهر اهواز است.

بهترین هتلهای اهواز 8

از امکانات کلی هتل سه‌ستاره نادری، می‌توان به مواردی مانند رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت، میز بیلیارد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. بد نیست بدانید که هتل نادری از نگاه اکثر مسافران، به‌عنوان یکی از بهترین هتل های اهواز با امکانات رفاهی مجهز بوده است؛ بنابراین، در سفر به اهواز، می‌توانید با اقامت در هتل نادری، خاطره‌ای خوب برای خود و همسفران رقم بزنید.

  • آدرس: اهواز، نرسیده به چهارراه آبادان، خیابان امام شرقی.

هتل پرشیا اهواز

هتل سه‌ستاره پرشیا را نیز می‌توان در لیست بهترین هتل های شهر اهواز قرار دارد و یکی از دلایل آن هم موقعیت مکانی این هتل است. هتل پرشیا در قلب شهر اهواز و در نزدیکی رودخانه کارون قرار دارد. همچنین دسترسی به مراکز خرید و سایر مکان‌های دیدنی اهواز از هتل پرشیا به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل عمومی بسیار آسان است. همین مورد در کنار امکانات و نظافت هتل، توانسته است نظر مسافران را به‌خوبی جلب کند.

بهترین هتلهای اهواز 9

با اینکه هتل پرشیا در سال ۱۳۸۶ ساخته شده، اما چند سال پیش برای افزودن امکانات بیشتر، بازسازی شد. بد نیست بدانید که امکانات هتل پرشیا شامل مواردی مانند صبحانه، رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، بیلیارد و تلفن در اتاق است. به‌طور کلی، هتل سه‌ستاره پرشیا، به‌عنوان گزینه‌ای در لیست بهترین هتل اهواز، به‌خوبی توانسته است اقامتی راحت با امکاناتی بسیار خوب را برای مسافران فراهم و رضایت اکثر آن‌ها را جلب کند.

  • آدرس: اهواز، چهارراه امام، خیابان شریعتی، خیابان صدرالسادات (سیروس)، جنب پاساژ بهبهانی.

هتل زاگرس اهواز

از بهترین هتل های اهواز با سه ستاره، می‌توان هتل زاگرس را نام برد که هتلی نوساز است و در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شد. این هتل کوچک از نظر برخی مسافران، بیشتر شبیه به مهمانسرا است؛ اما می‌توان گفت که تمامی ۲۸ اتاق آن، از نظافت بسیار خوب و دکوراسیون داخلی قابل قبولی برخوردارند. لازم به ذکر است که دسترسی به جاذبه‌هایی مانند پل طبیعت و رود کارون از هتل زاگرس، آسان است و از این بابت، کاملا خیالتان راحت باشد.

بهترین هتلهای اهواز 10

در هتل زاگرس، امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه، اینترنت و تلفن در اتاق برای مسافران فراهم شده است. یکی از نکات مثبت اقامت در هتل زاگرس، قیمت مناسب آن است؛ بنابراین، اگر به‌ دنبال هتلی مقرون‌به‌صرفه با امکاناتی در حد قابل قبول هستید، هتل زاگرس گزینه مناسبی خواهد بود.

  • آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان چمران، بین اسفند و پهلوان شرقی.

هتل عمارت مرمر اهواز

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از اقامت در هتل را تجربه کنید، هتل عمارت مرمر گزینه خوبی خواهد بود. هتل عمارت مرمر، به‌عنوان گزینه‌ای در میان لیست بهترین هتل اهواز با سه ستاره محسوب می‌شود و در سال ۱۳۹۹ برای رفاه حال مسافران بازسازی شده است. این هتل با ۱۰ اتاق، امکاناتی مانند سرویس سرمایش و گرمایش، اینترنت، صبحانه، تلویزیون، دمپایی و کمد لباس را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

بهترین هتلهای اهواز 1

از امکانات کلی هتل عمارت مرمر، می‌توان به مواردی مانند پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، فروشگاه و اینترنت اشاره کرد. در صورتی که قصد دارید در سفر به اهواز در محیطی دلنشین و متفاوت اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل عمارت مرمر را انتخاب کنید.

  • آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان نهم شرقی، نبش همایون، پلاک ۴۰٫

هتل باغ معین اهواز

هتل باغ معین با ظاهری متفاوت از سایر هتل‌ها، در سال ۱۳۹۵، به‌عنوان یکی از بهترین هتل های شهر اهواز آغاز به کار کرد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل باغ معین، ظاهر آن است که حالت طبقاتی ندارد و در فضایی سبز و منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا با ۷۳ سوئیت زیبا به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. بد نیست بدانید که دسترسی از هتل باغ معین به مکان‌های دیدنی اهواز، آسان است و از این بابت، چالشی نخواهید داشت.

بهترین هتلهای اهواز 11

هتل باغ معین امکاناتی مانند پارکینگ، رستوران، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری، آتلیه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها و صندوق امانات را در اختیار میهمانان خود می‌گذارد. با حضور در محیط سنتی و زیبای هتل باغ معین، اقامتی به‌یادماندنی را در یکی از بهترین هتل های اهواز برای خودتان رقم خواهید زد.

آدرس: اهواز، ۲۴ متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ بنزین.

معرفی بهترین هتل های دو ستاره اهواز

ممکن است شما جزو افرادی باشید که به‌ دنبال هتلی با امکاناتی در حد معمولی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستند. در این صورت، هتل‌های دوستاره اهواز انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. این هتل‌ها امکانات قابل قبولی در اختیار مسافران می‌گذارند و قیمت مناسبی هم دارند. در ادامه، بهترین هتل های شهر اهواز با دو ستاره را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل ایران اهواز

یکی از هتل‌های باقدمت شهر اهواز، هتل دوستاره ایران است که در سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را آغاز کرد؛ البته این هتل چند سال پیش بازسازی شده است. هتل ایران، به‌عنوان یکی از بهترین هتل های اهواز با دو ستاره، یک گزینه عالی برای مسافران اقتصادی و کسانی است که فقط می‌خواهند برای استراحت و خواب در هتل بمانند و در طول روز به گردش در اهواز زیبا بپردازند.

بهترین هتلهای اهواز 12

هتل ایران ۶ طبقه و ۶۰ اتاق دارد و در مرکز شهر اهواز واقع شده است؛ از همین رو، دسترسی به مراکز دیدنی اهواز از این هتل بسیار آسان است. این هتل باسابقه، امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و نمازخانه را در اختیار مسافران می‌گذارد. پس اگر به‌ دنبال هتلی اقتصادی و با امکانات خوب برای اقامت در اهواز هستید، هتل ایران انتخاب مناسبی خواهد بود.

  • آدرس: اهواز، چهارراه امام خمینی.

هتل کارون اهواز

از دیگر هتل‌های دوستاره اهواز که جزو بهترین هتل های اهواز در این رده به شمار می‌رود، هتل کارون است. هتل کارون اهواز ۵۶ اتاق دارد و چند سال پیش، با هدف ارتقای امکانات برای رفاه حال مسافران، بازسازی شد. این هتل جزو گزینه‌های اقتصادی برای کسانی است که می‌خواهند هتلی با امکانات قابل قبول و قیمت مناسب را برای اقامت در اهواز انتخاب کنند.

بهترین هتلهای اهواز 13

از امکانات هتل کارون، می‌توان به مواردی مانند رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در لابی، آسانسور، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس و سرویس اتاق اشاره کرد. از دیگر نکات مثبت مربوط به هتل کارون، موقعیت مکانی و فاصله نزدیک آن به برخی مکان‌های مهم شهر اهواز است. به‌طور کلی، می‌توان گفت که امکانات و خدمات هتل کارون در مقایسه با قیمت آن، بسیار خوب است و گزینه مناسبی برای یک اقامت اقتصادی خواهد بود.

  • آدرس: اهواز، خیابان سی‌متری، نبش خیابان کاوه.

معرفی اقامتگاه های ارزان در شهر اهواز

تا به اینجای مطلب، چند مورد از بهترین هتل های اهواز را به شما معرفی کردیم؛ اما اگر پیش از هر چیزی، قیمت برای‌تان در اولویت است و به‌ دنبال اقامتگاهی مقرون‌به‌صرفه هستید، اقامتگاه‌های دیگری هم در اهواز هستند؛ این اقامتگاه‌ها در حد قابل قبولی نیازهای شما را برطرف می‌کنند و از طرفی، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. در ادامه، شما را با بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین اقامتگاه‌های شهر اهواز آشنا می‌کنیم.

هتل آپارتمان آرامش اهواز

هتل آپارتمان آرامش، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ با ۱۵ اتاق آغاز کرد. این هتل آپارتمان به‌لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مکان‌هایی مانند پل طبیعت اهواز، پل سفید و پل سیاه قرار دارد. از امکانات این هتل آپارتمان، می‌توان به مواردی مانند رستوران، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و کافی‌شاپ اشاره کرد. به یاد داشته باشید که هتل آپارتمان آرامش، یک گزینه کاملا اقتصادی برای اقامت در اهواز است و به‌لحاظ قیمت، امکانات و خدمات مناسبی در اختیار شما خواهد گذاشت.

بهترین هتلهای اهواز 14
  • آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان موحدی غربی، سمت چپ فرعی دوم، پلاک دو.

مهمانپذیر زاگرس اهواز

یکی دیگر از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در شهر دوست‌داشتنی اهواز، مهمان‌پذیر زاگرس است. این مهمان‌پذیر در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و ۲۸ اتاق با امکانات رفاهی در حد قابل قبول دارد. قابل توجه است که فاصله مهمان‌پذیر زاگرس تا مکان‌هایی مانند پل سفید، باغ معین و… چندان دور نیست. این مهمان‌پذیر خدماتی مانند صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس را در اختیار مسافران می‌گذارد. البته قابل ذکر است که مهمان‌پذیر زاگرس رستوران ندارد و برای صرف غذا، می‌توانید به رستوران‌های خوبی که داخل شهر هستند، بروید.

  • آدرس: اهواز، خیابان کیانپارس، خیابان چمران، بین اسفند و پهلوان شرقی.

مهمانپذیر صدف اهواز

مهمان‌پذیر صدف اهواز، کاملا نوساز است و در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید. این مهمان‌پذیر، دارای ۱۶ واحد اقامتی با امکاناتی در حد خوب است و قیمتی کاملا مناسب دارد. دسترسی از مهمان‌پذیر صدف به برخی از مراکز خرید اهواز و رود کارون، بسیار آسان است. این مهمان‌پذیر امکاناتی مانند اینترنت در اتاق، سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ و تاکسی سرویس را در اختیار مسافرانش می‌گذارد. اگر در سفر به اهواز، به‌ دنبال محل اقامتی نوساز و تمیز با قیمت مناسب هستید؛ به‌طوری که نیازهای شما را در حد قابل قبولی برآورد کند، مهمان‌پذیر صدف گزینه‌ای عالی برای‌تان خواهد بود.

بهترین هتلهای اهواز 15
  • آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان سروش غربی، بین خرداد و وهابی، پلاک ۹۷٫

بهترین هتل های اهواز؛ اقامتی راحت در شهری زیبا و فراموش نشدنی

سفر به اهواز، بدون شک یکی از سفرهای خاطره‌انگیز برای‌تان خواهد بود؛ چراکه اهواز، شهری زیبا با جاذبه‌های دیدنی فراوان و مردمانی خونگرم است. در کنار این همه زیبایی، انتخاب یک محل اقامت راحت و مناسب هم تاثیر زیادی بر کیفیت سفر شما خواهد داشت. خوشبختانه در شهر اهواز، برای تمام سلیقه‌ها، اقامتگاه‌های مناسبی وجود دارند. پس با توجه به شرایط و نیازتان، می‌توانید محل اقامتی مناسب، از هتل‌های پنج‌ستاره تا انواع اقامتگاه‌های ارزان را در این شهر بیابید.

در این مطلب، چند مورد از بهترین هتل های اهواز و ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها را در این شهر به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفر به اهواز را دارید، این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب محل اقامت مورد نظرتان باشد. برای رزرو هتل، بلیط هواپیما یا رزرو بلیط قطار اهواز به سایت یا اپ فلای‌تودی مراجعه کنید.

شما هم اگر تجربه‌ای از اقامت در هتل‌های اهواز دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های اهواز

بهترین هتل‌های سه ستاره اهواز کدامند؟

هتل سومیا، هتل تختی، هتل پرشیا، هتل نادری، هتل اکسین، هتل عمارت مرمر، هتل زاگرس، هتل باغ معین.

بهترین هتل‌های دو ستاره اهواز کدام‌اند؟

هتل ایران و هتل کارون.

بهترین هتل های اهواز برای یک اقامت راحت و لوکس کدام است؟

هتل پنج‌ ستاره پارس و هتل چهار ستاره نیشکر.

اقامتگاه‌های مناسب و ارزان در اهواز کدامند؟

هتل آپارتمان آرامش، مهمان‌پذیر زاگرس و مهمان‌پذیر صدف.

بهترین هتل بین‌المللی اهواز کدام است؟

هتل بین‌المللی پنج‌ ستاره پارس، یکی از بهترین هتل های اهواز، با امکاناتی فوق‌العاده و عالی است.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید