هتل کارون اهواز

هتل
5.3/10
اهواز، سی متری بلوار شریعتی، نبش خیابان کاوه، بین خیابان امام و طالقانی

امکانات

وای فای
آسانسور
مشاهده همه
اهواز، سی متری بلوار شریعتی، نبش خیابان کاوه، بین خیابان امام و طالقانی
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل کارون اهواز

هتل کارون اهواز (Karoon Hotel)، هتلی ۲ ستاره در شهر اهواز است که در ۵ طبقه احداث شده و ۵۶ اتاق دارد. این هتل در سال ۱۳۹۱ بازسازی شد تا امکانات بهتری را در اختیار مسافران قرار دهد. با وجود اینکه هتل کارون، هتلی اقتصادی محسوب می‌شود، اما امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از امکانات هتل کارون اهواز می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، آسانسور، اینترنت نامحدود در لابی، خدمات خانه‌داری، روم‌سرویس و… اشاره کرد. این هتل در یکی از بهترین مناطق اهواز واقع شده و دسترسی مناسبی به مترو، اتوبوس، مراکز خرید و مرکز شهر اهواز دارد. قیمت رزرو هتل کارون اهواز مقرون‌به‌صرفه بوده و بسته به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. اتاق‌ها در این هتل، یک‌تخته، دوتخته (تویین و دبل) و سه‌تخته است. جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل کارون اهواز، بازار نادری، پل سفید، کلیسای سورپ مسروپ، آبشار اهواز و موزه هنرهای معاصر است.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1391
وضعیت دید هتلخیابان
تعداد اتاق‌ها56 اتاق
تعداد طبقات5 طبقه
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله هتل کارون اهواز تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

پل سیاه اهواز

حمام نفت سفید اهواز

پل سفید اهواز

بازار عبدالحمید اهواز

خانه ماپار اهواز

سرای معین التجار اهواز

پل طبیعت اهواز

رودخانه کارون اهواز

بازار نادری اهواز

بازار کاوه اهواز

پاساژ نخل اهواز

بیمارستان اروند

فرودگاه بین المللی اهواز

آرامگاه علی ابن مهزیار اهواز

رستوران خیمه اهواز

رستوران کاکتوس سبز اهواز

رستوران گردان امپراطور اهواز

پل هشتم اهواز

باشگاه قایقرانی کارون اهواز

بازار نگین مال

پارک جزیره

امکانات هتل کارون اهواز

غذا و نوشیدنی
  • روم سرویس
  • امکانات عمومی هتل
  • نمازخانه
  • سایر امکانات
  • تلفن
  • امکانات رفاهی
  • آسانسور
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • دستگاه واکس کفش
  • مبلمان
  • سیستم اعلام حریق
  • دمپایی
  • پلکان اضطراری
  • حمام
  • جعبه کمک های اولیه
  • کمد لباس
  • سالن صبحانه
  • سایر خدمات
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • تلویزیون
  • کپسول آتش نشانی
  • خدمات
  • وای فای
  • رستوران‌های هتل کارون اهواز
    سالن صبحانه خوری
    مکان رستوران
    طبقه 3
    ظرفیت رستوران
    60 نفر
    سرویس دهی از 07:00 الی 09:00

    رزرو هتل کارون اهواز

    اهواز شهر شب‌های زنده و کارون زیبا، یکی از بهترین مقاصد سفر داخلی برای ایرانیان است. هتل های اهواز در هر گوشه این شهر خدمات اقامتی به مهمانان ارائه می‌دهند و شما می‌توانید با هر میزان بودجه، هتل مناسب خود را پیدا کنید. یکی از هتل‌های ارزان و مقرون به صرفه اهواز، هتل کارون است که با قرار گرفتن در مرکز شهر، دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی و مراکز خرید اهواز دارد. برای رزرو هتل کارون اهواز می‌توانید در همین صفحه در سایت فلای تودی اقدام کنید.

    رزرو آنلاین هتل کارون اهواز در فلای تودی

    در فلای تودی می‌توانید رزرو هتل کارون اهواز را تنها با چند کلیک ساده برای تاریخ موردنظر خود انجام دهید. تنها کافی است زمان ورود و خروج هتل و تعداد نفرات را مشخص کنید تا اتاق‌های موجود همراه با اطلاعات کامل شامل عکس هتل کارون اهواز، امکانات و قیمت به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق، وارد مرحله رزرو و ثبت اطلاعات می‌شوید. در این قسمت اطلاعات مسافران را به دقت وارد کرده و پرداخت اینترنتی مبلغ رزرو را انجام دهید. در سایت فلای تودی پرداخت مبلغ به صورت ریالی و با کارت‌های عضو شتاب انجام می‌شود و پس از نهایی شدن رزرو، واچر هتل کارون اهواز به صورت ایمیل یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

    معرفی هتل کارون اهواز

    هتل کارون اهواز، هتلی دو ستاره اما بسیار تمیز در مرکز شهر اهواز است. این هتل با امکانات مناسب و استاندارد یک هتل دو ستاره همچنین با برخورداری از کادر مجرب و آموزش دیده، خاطره به یادماندنی از اقامت در شهر زیبای اهواز می‌سازد. ادرس هتل کارون اهواز بسیار سرراست است. در خیابان سی متری اهواز می‌توانید این هتل را به راحتی پیدا کنید. اگر در زمان رزرو و انتخاب هتل، در کنار امکانات، قیمت و مقرون به صرفه بودن نیز اهمیت دارد، این هتل را در اولویت های بالای خود قرار دهید.

    امکانات هتل کارون اهواز

    مهمانپذیر کارون اهواز امکانات مناسبی را برای اقامت راحت و باکیفیت مسافران ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران و کافی شاپ هتل کارون اهواز، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، صرافی، تلویزیون LCD در لابی، اینترنت، خدمات بیدارباش، آسانسوی، خدمات باربری، نمازخانه، خدمات تهیه بلیط، امکان شارژ وسایل الکتریکی و لباسشویی اشاره کرد. با توجه به این که هتل 2 ستاره است، نباید انتظار داشتن امکانات خاصی داشته باشید.

    اتاق های هتل کارون اهواز

    برای اقامت در این هتل می‌توانید از میان اتاق های 1 تخته، 2 تخته دبل، 2 تخته توئین، 3 تخته و 4 تخته بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

    قیمت رزرو هتل کارون اهواز

    هتل کارون اهواز یک هتل نسبتا ارزان در شهر است. باید توجه داشته باشید که قیمت هتل در بازه های زمانی مختلف تفاوت داشته و به مدت زمان اقامت شما، تعداد نفرات همراه و تعطیلات بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که بعد از خرید بلیط هواپیما اهواز، برای رزرو اتاق موردنظر خود قیمت هتل را از سایت فلای تودی استعلام بگیرید.

    قوانین هتل کارون اهواز

    -پذیرش مسافران همراه با مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی، شناسنامه) انجام خواهد شد.
    -زوجین باید کارت ملی و شناسنامه یا صیغه نامه با مهر برجسته همراه خود داشته باشند.
    -ساعت تحویل اتاق 14 ظهر و ساعت تخلیه اتاق 12 ظهر در نظر گرفته شده است. 
    -میزان جریمه کنسلی به تاریخ درخواست شما بستگی دارد. برای استعلام آن می‌توانید با تلفن هتل کارون اهواز یا پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید.

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    -فاصله هتل تا بازار نادری اهواز: 5 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا پل سفید اهواز: 10 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا کلیسای سورپ مسروپ: 10 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا آبشار اهواز: 12 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا موزه هنرهای معاصر: 13 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی اهواز: 19 دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود. مجموعه پارکینگ اختصاصی ندارد.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. ارائه نامه اماکن برای پذیرش خانم مجرد و تنهای بومی نیز الزامی است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 6 سال کامل محاسبه می شود.

    سوالات متداول

    آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.