لشکرآباد اهواز – خوشمزه‌ ترین خیابان جنوب

5
13954
لشکرآباد

یکی از قسمت‌های لذت‌بخش و خاطره‌انگیز سفرها، خوردن غذاهای مخصوص شهرهای مختلف است و بسیاری از توریست‌ها و گردشگران در سفرهای خود به هر شهری برای یکبار هم که شده غذای محلی آن شهر را امتحان می‌کنند. یکی از این شهرها، اهواز است که غذاهای آن در ایران معروف است. فلافل نیز یکی از طرفدارترین غذاهای اهواز است که به دلیل استقبال نه تنها مردمان این شهر بلکه توریست‌های خارجی؛ یک خیابان فقط به فروش فلافل اختصاص یافته است.

بازار فلافل اهواز

در خیابان انوشه واقع در محله عرب‌نشین اهواز، بازاری وجود دارد که به «بازار فلافل اهواز» یا «لشکرآباد» معروف است و دو طرف آن از صدها مغازه فلافل فروشی تشکیل شده است. به محض ورود به لشکرآباد بوی فلافل، کپه، سمبوسه و غذاهای دیگر وسوسه‌تان می‌کند تا به سمت یکی از فلافل فروشی‌ها رفته و از طعم فلافل‌های داغ همراه با انواع ترشی لذت ببرید. مغازه‌های این خیابان به صورت سلف سرویس هستند و مشتریان میتوانید هر چقدر که دلشان می‌خواهد از غذاها و ترشی‌ها بخورند.

در مورد شهر اهواز بیشتر بدانید

بازار فلافل اهواز به عنوان پایتخت فلافل ایران به یک مرکز اقتصادی و گردشگری در این شهر تبدیل شده است که بسیاری از مسافران در سفر به اهواز مخصوصا در ایام نوروز که هوای شهر بهتر می‌شود حتما از این خیابان دیدن می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مهم و برجسته لشکرآباد رفتار محترمانه فروشندگان آن است به طوریکه بعد از اینکه مشتری غذای خود را تمام کرد، بر اساس چیزی که خود مشتری بیان می‌کند از او وجه را دریافت می‌کنند.

5 نظرات

  1. وای خدا، فلافل های جنوب معرکه هست ، دیگه چه برسه که تو اهواز و لشکر آباد باشه. من رفتم اینجا، فوق العادست. فقط یه مشکلی داره، مثل تهران نیست که کلی مخلفات کنارش داشته باشه و انواع ترشی ها رو اونجا بذارن به با غذات بخوری !

  2. لشکرآباد پر از سمبوسه هم هست، اصلا اونارو نگفتین. آقا رفتین اینجا ختما سمبوسه هم بزنید که بی نظیرهههه.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید