بهترین هتل های ریزورت کانادا

0
4532
بهترین هتل های ریزورت کانادا
بهترین هتل های ریزورت کانادا

معرفی بهترین هتل های ریزورت کانادا

زیبایی شگفت انگیز کانادا، گردشگران مشتاق را از سراسر جهان به این منطقه می کشاند. و در حالیکه بسیاری از گردشگران به سبک مارک تواین سفر می کنند و دوست دارند که در دل طبیعت به گردش و ماجراجویی بپردازند، خیلی از آن ها هم دوست دارند که با استراحت در مکانی مجلل و گرم، جهان را بگردند. اگر این نوع سفر بیشتر مورد علاقه شما است، خوش شانس هستید. بهترین هتل های ریزورت کانادا با داشتن مناظری بسیار زیبا و متنوع این امکان را برای شما فراهم می کنند تا ضمن اقامت در مکانی مجلل و با شکوه از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

در ادامه برای راحتی شما در سفر به کانادا تعدادی از بهترین ریزورت های کانادا را بر اساس محل، خدمات، غذا و سایر امکانات هتل دسته بندی کرده ایم. با فلای تودی همراه باشید.

۵٫ فور سیزن ریزورت اند رزیدنس، ویسلر، بریتیش کلمبیا

فور سیزن ریزورت اند رزیدنس - بهترین هتل های ریزورت کانادا
فور سیزن ریزورت اند رزیدنس یکی از بهترین هتل های ریزورت کانادا

ریزورت Four Seasons Resort & Residences، سیزده دقیقه تا ساحل فاصله دارد. ریزورت فور سیزن استخری روباز دارد که در تمام طول سال فعال است، و مسافران می توانند از غذاها و نوشیدنی های رستوران آن لذت ببرند. همچنین اتاق های این هتل مجهز به یک تلویزیون مسطح ، DVD player، داکینگ آی پاد و قهوه جوش می باشند. ترنسفرهای رایگان نیز در این هتل خدمات رسانی می کنند.

این هتل، انباری نیز برای تجهیزات اسکی دارد. همچنین می توانید از این هتل دوچرخه کرایه کرده و دوچرخه سواری کنید.

امتیاز هتل: ۸۸٫۳۴

۴٫ مَنوآ هووِی، نورت هاتلی، کِبِک

مَنوآ هووِی - بهترین هتل های ریزورت کانادا
مَنوآ هووِی یکی از بهترین هتل های ریزورت کانادا

ریزورت تاریخی Manoir Hovey، در سواحل دریاچه ماسووییپی واقع شده است. و ۹ مایل تا مرکز شهر مِیگوگ فاصله دارد. این هتل مجهز به زمین تنیس و اتاق هایی با وای فای رایگان است.

اتاق های منوآ هووی، همگی حمام شخصی به همراه حوله و همچنین قهوره ساز دارند. مهمانان می توانند از خوردن پنیر آرتسایی محلی و غذاهای لذیذ شناخته شده رستوران این هتل لذت ببرند. مهمانان این هتل می توانند، در محل هتل به قایقرانی و ماهیگیری بپردازند.

هتل منوآ هووی ۱۵ مایل از پیست اسکی مونت اورفِرد( Mont Orford) فاصله دارد. همچنین این هتل در یکی از بهترین مکان های نورت هاتلی واقع شده است.

امتیاز هتل: ۸۸٫۶۰

۳٫ فارمونت شاتو، دریاچه لوئیز، آلبرتا

فارمونت شاتو - بهترین هتل های ریزورت کانادا
فارمونت شاتو یکی از بهترین هتل های ریزورت کانادا

هتل Fairmont Chateau، منظره ای نفس گیر و حیرت انگیز از دریاچه لوئیز دارد. این ریزورت ۴ ستاره در پارک ملی بَنف( Banff) واقع شده است. هتل فیرمونت اسپایی با تمام امکانات و ۶ سالن غذاخوری دارد.

در این هتل می توانید به اسب سواری و قایق رانی بپردازید. امکانات باشگاه بدنسازی آن شامل استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام است. همچنین اتاق های هتل فیرمونت، مجهز به تلویزیون کابلی و قهوه ساز هستند.

این ریزورت ۳ مایل از بزرگراه  ترنس- کانادا فاصله دارد. همچنین قیمت های این هتل با توجه به موقعیتی که دارد، در مقایسه با دیگر ریزورت ها بسیار مقرون به صرفه است.

امتیاز هتل: ۸۸٫۶۶

۲٫ فارمونت شاتو، ویسلر، بریتیش کلمبیا

فارمونت شاتو - بهترین هتل های ریزورت کانادا
فارمونت شاتو ویسلر یکی از بهترین هتل های ریزورت کانادا

ریزورت Fairmont Chateau، در دامنه کوه بلک کام در ویسلر واقع شده است. این هتل دسترسی راحتی به پیست اسکی و چشمه های آب گرم دارد. اتاق های آن مجهز به تلویزیون مسطح، داکینگ آی پاد و وای فای رایگان هستند. تمامی اتاق های این هتل، سالن نشیمن و میزِ کار دارند. تجهیزات چای و قهوه ساز در اتاق ها موجود است. مناظر کوه و دهکده از این ریزورت بسیار لذت بخش است.

مهمانان هتل فارمونت می توانند تمامی غذاهای انواع رستوران های آن را از غذاهای عادی گرفته تا غذاهای خوب امتحان کنند.

دهکده ویسلر فقط ۱۹۵۰ قدم از این ریزورت فاصله دارد. همچنین می توانید از شنا کردن در دریاچه لاست که با ماشین فقط ۴ دقیقه با این هتل فاصله دارد، لذت ببرید.

هتل فارمونت در یکی از بهترین مکان های ویسلر واقع شده است و موقعیت جغرافیایی آن بسیار مورد پسند مهمانان است.

امتیاز هتل: ۸۹٫۳۳

۱٫  هتل ریزورت ریمراک، بنف، آلبرتا

هتل ریزورت ریمراک - بهترین هتل های ریزورت کانادا
هتل ریزورت ریمراک یکی از بهترین هتل های ریزورت کانادا

هتل Rimrock Resort Hotel، مجهز به وای فای رایگان و یک رستوران است. ریزورت ریمراک فقط ۱٫۲ مایل از مرکز بنف(Banff ) فاصله دارد. مهمانان می توانند از رستوران این هتل لذت ببرند.

همه اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون مسطح هستند، و برخی از اتاق ها مکانی برای نشیمن دارند. پذیرش، کادو فروشی، و تمامی مغازه های این هتل ۲۴ ساعته هستند.

امتیاز هتل: ۹۱٫۴۰

ارزان‌ترین هتل‌های تورنتو

بهترین نرخ پروازی به مقصد ونکوور کانادا

ارزانترین نرخ هتل در ونکوور کانادا

گارانتی بلیط هواپیما تورنتو کانادا

رزرو هتل در تورنتو کانادا

رزرو بلیط هواپیمای ایرکانادا

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید