بهترین صبحانه دنیا در کدام هتل سرو می‌شود؟

0
9726
بهترین صبحانه دنیا در هتل
بهترین صبحانه دنیا

بهترین صبحانه دنیا

ویژگی های زیادی وجود دارد که می‌تواند نشانه کیفیت یک هتل باشد. یکی از این ویژگی‌ها اولین وعده غذایی یعنی صبحانه است. هتل‌های فوق العاده لوکس از این فرصت استفاده کرده و با صبحانه‌های فوق‌العاده کیفیت خود را مطرح می کنند. هرچند رده‌بندی کردن صبحانه‌ها امکان پذیر نیست و تعریفی از بهترین صبحانه دنیا ارائه دادن کار سختی است، ولی ما به ده صبحانه که باعث می‌شوند شما مشتاقانه از تخت برخیزید می‌پردازیم:

۱۰- هتل آتلانتیس پالم، امارات متحده عربی

هتل آتلانتیس پالم( Atlantis, The Palm) در منتهی‌الیه جزیره پالم واقع شده که یکی از زیباترین استراحتگاه‌های دبی است که بخشی از این سرزمین عجایب دریایی را تشکیل می‌دهد. این هتل دارای اتاق‌های بسیار زیبا با منظره آب‌های زیرزمینی از خرابه‌های باستانی شهر گمشده آتلانتیس است. اگرچه هر دو رستوران اصلی هتل صبحانه سرو می کند ولی رستوران بوفه آسیایی سافرون بهترین صبحانه را ارائه می‌دهد و انواع غذاهای آسیایی با طعم‌های نا‌آشنا و فوق‌العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. بهترین طعم‌های آسیایی را در این رستوران و در جایی‌که با بیش از ۲۰ جایگاه پخت و پز زنده جهت تماشای هنرمندی سرآشپزان ماهر شما را احاطه کرده است تجربه کنید و در فضایی سرشار از احساس سرزندگی همراه با تماشای هنرمندی گروه موزیک صبحانه را به عنوان غذای بی نظیر میل نمایید.

بهترین صبحانه دنیا در هتل آتلانتیس
بهترین صبحانه دنیا در هتل آتلانتیس دبی

۹- هتل چهارفصل، ایتالیا

هتل چهار فصل ایتالیا( Four Seasons Hotel Firenze) بهترین هتلی است که در پایتخت رنسانس قرار دارد. این هتل زیبا صبحانه بسیار مفصلی از انواع غداها ارائه می‌دهد که شامل نان تازه و گرم، انواع تخم‌مرغ، پنیر، ماهی دودی و گوشت سرد است. اما بهترین قسمت آن صبحانه یکشنبه است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست داد.

بهترین صبحانه دنیا در هتل چهارفصل
بهترین صبحانه دنیا در هتل چهارفصل ایتالیا

۸- هتل گریس سانتورینی، یونان

هتل گریس سانتورینی یونان( Grace Hotel Santorini) مکانی است که از غروب آفتاب زیبا و معروف سانتورینی برخوردار است. صبحانه در تنها رستوران هتل سرو می‎شود و منو شامل غداهای وسوسه انگیز، منظره فوق‌العاده دریا در کنار استخرهای وسیع هتل است. همچنین می‌توانید صبحانه را در بالکن اختصاصی سوییت صرف کنید.

بهترین صبحانه دنیا در هتل گریس سانتورینی
بهترین صبحانه دنیا در هتل گریس سانتورینی یونان

۷- لا مامونیا، مراکش

هتل لا مامونیا( La Mamounia)بیش از نود سال لامامونیا یکی از بهترین هتل‌های جهان بود. این هتل لوکس، شکوه و عظمت یک کاخ شرقی را به نمایش می گذارد اما در زیر پوست آن راحتی قرن ۲۱ نیز عرضه می‌شود. هر روز صبح صبحانه‌ای با بوفه فوق‌العاده در یک آلاچیق کنار استخر سرو می‌شود.

بهترین صبحانه دنیا در هتل لامامونیا، مراکش
بهترین صبحانه دنیا در هتل لامامونیا مراکش

۶- هتل آلیلا ویلاز اولوواتو، اندونزی

هتل آلیلا ویلاز اولوواتو( Alila Villas Uluwatu) در شبه جزیره بالی واقع شده که منظره بسیار فوق‌العاده ای دارد. صبحانه در فضای باز با منظره‌ای از استخر سرو می‌شود. منوی منحصر به فرد آن روزانه تغییر می‌کند بنابراین شما می‌توانید گزینه‌های زیادی را امتحان کنید.

بهترین صبحانه دنیا در هتل آلیلا ویلاز اولوواتو، اندونزی
بهترین صبحانه دنیا در هتل آلیلا ویلاز اندونزی

۵- هتل چدی مسقط، عمان

این هتل لوکس دارای ساحل اختصاصی و مناظر زیباست. چدی مسقط دارای شش رستوران مجزاست که غذاهای عربی، آسیایی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود. هر صبح بوفه صبحانه فوق العاده‌ای در مجاورت چهار آشپزخانه رستوران اصلی قرار می‌گیرد.

بهترین صبحانه دنیا در هتل چدی مسقط، عمان
بهترین صبحانه دنیا در هتل چدی مسقط عمان

۴- هتل د آپر هاوس، چین

هتل د آپر هاوس ( The upper House)فضای هتل د آپر هاوس بسیار راحت و خودمانی است. از ویژگی‌های این هتل منظره شگفت‌انگیزی از شهر هنگ‌کنگ و بندر ویکتوریا دارد. در این هتل صبحانه غربی و همچنین صبحانه کلاسیک چینی سرو می‌شود.

بهترین صبحانه دنیا در هتل د آپر هاوس، چین
بهترین صبحانه دنیا در هتل د آپر هاوس چین

۳- هتل بریستول، فرانسه

هتل بریستول( Le Bristol Paris) در قلب پاریس واقع شده که از سال ۱۹۲۵ پذیرای مهمانان است. صبحانه در محیطی آراسته در مقابل پنجره‌هایی که به باغ باشکوهی باز می‌شود سرو می‌گردد. در این هتل شما می‌توانید صبحانه‌های گوناگونی را امتحان کنید.

بهترین صبحانه دنیا در هتل بریستول، فرانسه
بهترین صبحانه دنیا در هتل بریستول فرانسه

۲- هتل آسمان، ژاپن

هتل آسمان( Hotel Sky Court Narita) تلفیقی ار سنت و مدرنیته است. این هتل منحصر به ‌فرد صبحانه‌هایی سرو می‌کند که مانند صبحانه‌های هتل‌های معمولی نیست.

بهترین صبحانه دنیا در هتل آمان، ژاپن
بهترین صبحانه دنیا در هتل آمان ژاپن

۱- هتل سونوا، تایلند

بیدار شدن در هر یک از هتل‌های سه گانه سونوا( Soneva Jani) شگفت‌انگیز است. ولی بیدار شدن در اقامتگاه تایلند لذت خاص دیگری دارد زیرا می‌دانید یک بوفه فوق العاده صبحانه منتظر شماست.

بهترین صبحانه دنیا در هتل سونوا، تایلند
بهترین صبحانه دنیا در هتل سونوا تایلند

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید