بهترین زمان سفر به سئول

0
7457
بهترین زمان سفر به سئول
بهترین زمان سفر به سئول

بهترین زمان سفر به سئول

سئول، پایتخت کره جنوبی، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای دنیاست؛ شهری که ۱۲ میلیون نفر ساکن آن هستند و با شهرک‌های اطرافش جمعیتش به ۲۶ میلیون نفر می‌رسد. تاریخچه سئول به قرن ۱۴ میلادی باز می‌گردد؛ شهری که اکنون بیش از ۶۰۰ سال است که پایتخت کره جنوبی باقی مانده است. در سئول هم ساختمان‌های تاریخی و قدیمی به چشم می‌خورد و هم برج‌های سر به فلک کشیده امروزی با معماری مدرن. سئول قطب گردشگری کره جنوبی است و بیشتر گردشگران کره از این شهر دیدن می‌کنند؛ نه تنها بناهای تاریخی بلکه طبیعت رنگارنگ شهر در بهار، تابستان و پاییز و جشنواره‌های بازی‌های زمستانی و برفی در فصل زمستان مهمترین دلایل حضور گردشگران در این شهر است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، پیش از همه چیز باید بدانید بهترین زمان سفر به سئول چه موقع است.

بهترین قیمت بلیط هواپیما سئول

رزرو هتل سئول با بهترین قیمت

سئول آب و هوایی نسبتا خنک و تقریبا سرد دارد؛ تابستان‌ها هم حتی هوا گرم نیست و به ندرت دما به ۳۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. زمستان‌ها اما هوا به شدت سرد است و برف و یخبندان تمام شهر را در برمی‌گیرد؛ همان چیزی که گردشگران را به شوق جشنواره بازی‌های برفی و زمستانی به سئول می‌کشاند.

بهترین زمان سفر به سئول
بهار بهترین زمان سفر به سئول

اگرچه آب و هوای سئول در فصول مختلف سال متفاوت است اما نمی‌‌توان بهترین زمان سفر به سئول را محدود به فصلی خاص دانست. معمولا بهترین زمان سفر به سئول برای گردشگرانی که برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعیت زیبای شهر راهی سئول می‌شوند، اواخر بهار و تابستان است. با این حال پاییز هم هنوز هوا سرد نشده و رنگ‌های پاییزی در این شهر جذابیت زیادی برای مسافران دارد. اما اگر قصد سفر به سئول برای بازی‌های زمستانی و جشنواره متنوع شهر را دارید؛ باید زمستان به این شهر سفر کنید و خود را برای سرمای سخت و زیر صفر شهر آماده کنید.

بیشتر بخوانید:

پل معلق سئول، شاهکار معماری کره جنوبی

جاذبه های گردشگری پکن

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید