معرفی بهترین اپلیکیشن های سفر

2
3528
اپلیکیشن های سفر
اپلیکیشن های سفر

با بهترین اپلیکیشن های سفر آشنا شوید

با پیشرفت تکنولوژی و در راستای آن ظهور تلفن‌های هوشمند و اینترنت، بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت افراد از حالت گذشته خود خارج و با روش‌های بسیار راحت‌تری جایگزین شده است. در دنیای امروز به لطف فراگیر شدن این تکنولوژی، نرم‌افزارهای کاربردی متعددی برای گوشی‌های هوشمند در راستای راحت‌تر شدن زندگی روزمره طراحی گردیده است.

بهترین اپلیکیشن های سفر
۵ اپلیکیشن برتر برای سفر

در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن های سفر برای تلفن همراه بپردازیم تا با نصب و استفاده از این نرم‌افزارها، سفری آگاهانه و آسان‌تر را تجربه نمایید. دقت بفرمایید که برخی از این نرم افزارها نیاز به ایجاد حساب کاربری دارند، لذا بهتر است که قبل از شروع سفرتان راجع به این نرم‌افزارها و طریقه استفاده از آن‌ها، مطالعه کافی داشته باشید، نرم افزار را بر روی گوشی نصب کرده و برای اجرای برنامه، کارهای اولیه آن را انجام داده باشید.

اپلیکیشن TripIt

بهترین اپلیکیشن های سفر
اپلیکیشن TripIt

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها میان گردشگران جهت مدیریت سفر و به اشتراک‌گذاری برنامه‌ی خود Tripit است که قابلیت نصب رایگان بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و ویندوز را دارد.

این نرم‌افزار به صورت خودکار اطلاعات سفر شما را از جمله رزرو هتل، پرواز، تور، رزرو رستوران و… در کنار هم قرار داده و برنامه سفر منظمی را به شما تحویل می‌دهد. این اپلیکیشن در برنامه‌ریزی و مدیریت سفر به شما بسیار کمک می‌کند. به وسیله این برنامه می‌توانید برنامه سفر خود را با دیگران، به طور مثال با سایر همسفرانتان به اشتراک بگذارید.

این نرم افزار بر اساس مقاصد مورد نظر شما برای بازدید، بهترین مسیر رفت و آمد و راهنمای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که این اپلیکیشن قابلیت همگام‌سازی با ایمیل شما را دارد و می‌تواند به صورت اتوماتیک به اطلاعات بلیط شما دسترسی پیدا کند. همچنین درصورت هرگونه تغییر در بلیط مثلا تاخیر و تعجیل در پرواز و یا هر تغییر دیگری به شما اطلاع رسانی می‌کند.

اپلیکیشن Airbnb

بهترین اپلیکیشن های سفر
اپلیکیشن Airbnb

نرم‌افزار Airbnb یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های سفر در دنیا است که کمک شایانی برای پیداکردن اقامتگاه با قیمت مناسب به گردشگری می‌کند. این اپلیکیشن گردشگران و مسافران را به صورت مستقیم با اشخاصی که قصد اجاره دادن اتاق، خانه، آپارتمان و سایر مراکز اقامتی خود را دارند، آشنا می‌کند.

اپلیکشن Airbnb شما را با دنیای جدیدی از تجربه مسافرت، اقامتگاه‌های مختلف و قیمت‌های متنوع روبه‌رو می‌کند. شما می‌توانید با مطالعه و مشاهده کامل اطلاعات محل اقامت و همچنین بررسی نظر دیگر کاربران، در مورد رزرو آن تصمیم بگیرید.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت نرم‌افزار Airbnb این است که مقرون‌به صرفه‌ترین پیشنهادها را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد که در مقایسه با قیمت هتل‌ها بسیار اقتصادی‌تر بوده و آزادی عمل بیشتری به گردشگران می‌دهد. مورد دیگر اینکه به گردشگران این فرصت را می‌دهد تا از نزدیک فرهنگ کشور مقصد را لمس کرده و با مردمان محلی ارتباطی نزدیک برقرار کنند.

اپلیکیشن TripAdvisor

بهترین اپلیکیشن های سفر
اپلیکیشن TripAdvisor

یکی از جامع‌ترین پلتفرم‌ها در زمینه گردشگری، اپلیکیشن TripAdvisor است که در قالب وبسایت و اپلیکیشن در حال خدمت رسانی به مخاطبان خود می‌باشد. این نرم‌افزار اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه اقامتگاه‌های مختلف، رستوران‌ها و هرچیزی که با سفر مرتبط باشد، در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

کاربران اپلیکیشن تریپ ادوایزر بیش از ۵۰۰ میلیون نفر هستند که در این برنامه نظرات خود را در مورد هرچیزی مرتبط با هتل‌ها، رستوران، مراکز گردشگری و… با دیگران به اشتراک می‌گذارند و تجربه شخصی خود را برخی مواقع با ارائه تصویر در اختیار دیگران قرار می‌دهند. تریپ ادوایزر به شما کمک می‌کند تا در هر زمینه‌ای بهترین و بدترین‌ها را شناسایی کرده و به وسیله همین برنامه هتل، رستوران و… را متناسب با نوع نیازتان رزرو کنید.

اپلیکیشن waze

بهترین اپلیکیشن های سفر
اپلیکیشن waze

یکی از قوی‌ترین و موفق‌ترین نرم‌افزارها در زمینه مسیریابی، اپلیکیشن Waze است. این نرم‌افزار بسیار مناسب عزیزانی است که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. نرم افزار Waze امکانات منحصر به فردی را در راستای تشخیص مسیرها در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد و با تعیین مسیرهای پرترافیک، بهترین مسیر موجود را برای شما انتخاب می‌کند. همچنین اطلاعات جالبی را به شما نشان می‌دهد که به طور مثال، دوربین سرعت سنج یا دوربین پلیس قرار گرفته است و همچنین سرعت ماشین شما را در حرکت با دقت بالایی می‌سنجد. این نرم افزار دارای راهنمای صوتی انگلیسی در حین مسیریابی است و کمک شایانی به مسیریابی شما می‌کند.

اپلیکیشن Waze علاوه بر اینکه همراه بسیار خوبی برای رانندگی شما است، مراکزی مانند رستوران، موزه، هتل، پمپ بنزین و … را روی نقشه به شما نمایش می‌دهد.

اپلیکیشن راهنمای Lonely Planet

بهترین اپلیکیشن های سفر
Guides by Lonely Planet

با شنیدن اسم Lonely Planet احتمالا به یاد کتاب‌های جامع راهنمای سفر می‌افتید، چرا که لونلی پلنت بزرگ‌ترین ناشر کتاب‌های راهنمای سفر در دنیا است که اطلاعات کاربردی و دقیقی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و از اینرو محبوبیت زیادی میان سفردوستان دارد.

نرم افزار لونلی پلنت (Guides by Lonely Planet) علاوه بر داشتن تمامی اطلاعات مقاصد گردشگری همچون معرفی بهترین رستوران و هتل‌ها، مراکز تفریحی، تاریخی و گردشگری و اطلاعات جامعی که هر گردشگری در بدو ورود به مقصد مورد نظر باید از آن اطلاع داشته باشد، فایل‌های صوتی بخش‌هایی از کتاب، نقشه آفلاین و.. را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

با شناخت برخی از بهترین اپلیکیشن های سفر در این مقاله، حتما شما هم به این نتیجه رسیدید که به کمک تکنولوژی‌های دنیای مدرن، سفر رفتن بسیار آسان و راحت‌تر می‌شود. این ۵ اپلیکیشن معرفی شده تنها چند برنامه کاربردی هستند که شما را در سفر یاری می‌کنند. در کنار این‌ اپلیکیشن‌های کاربردی، نرم‌افزارهای جامع و مفید دیگری نیز وجود دارد که کمک شایانی به آسوده سفر کردن شما می‌کند. با بهره گیری از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید نهایت استفاده را از سفر خود ببرید.

2 نظرات

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید