کره جنوبی، کشوری است که با دارا‌بودن طیف متنوع و متعددی از جاذبه‌های گردشگری، همه‌ساله افراد زیادی را از سراسر دنیا به تجربه شگفتی‌های خود دعوت می‌کند. از دهکده‌های سنتی و آسمان‌خراش‌های مدرن گرفته تا جزایر بکر و مناظر طبیعی چشم‌نواز؛ همه و همه از جاهای دیدنی کره جنوبی هستند. در این مطلب از مجله گردشگری فلای‌تودی، قصد داریم به معرفی چند مورد از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی بپردازیم. حتی اگر قصد سفر به این کشور را ندارید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید و جاذبه‌های این کشور لذت ببرید.

کره جنوبی کجاست؟

کره جنوبی با نام رسمی جمهوری کره (ROK: Republic of Korea)، کشوری در شرق آسیا و در نیمه جنوبی شبه‌جزیره کره است. با نگاهی به موقعیت قرارگیری این کشور روی نقشه کره زمین، خواهید دید که کره جنوبی از سمت غرب با دریای زرد، از سمت شرق با دریای ژاپن (دریای شرق) و از سمت جنوب با دریای چین احاطه شده و تنها مرز خاکی آن، از شمال با کشور کره شمالی است.

پایتخت این کشور، بزرگ‌ترین شهر آن یعنی سئول (Seol) است که به عنوان یکی از بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی شناخته می‌شود. کره‌ جنوبی بدون کوچک‌ترین شباهتی به همسایه شمالی خود، یعنی کره شمالی، صاحب یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا است و به همین واسطه، نامش را در زمره پیشرفته‌ترین کشورهای جهان قرار داده است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به معرفی چند مورد از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی بپردازیم.

south korea 4

پارک لوته ورلد | جزیره تفریح و سرگرمی کره جنوبی

یکی از جاهای دیدنی کره جنوبی مجموعه لوته ورلد (Lotte World) است که کودکان را به خود مجذوب می‌کند. این مجموعه، در واقع اصلی‌ترین مجموعه تفریحی در سئول به حساب می‌آید. مجموعه لوته ورلد یکی از مکان‌های مناسب برای سرگرمی و گشت‌وگذار مردم کره و همین‌طور گردشگران بین‌المللی است. این پارک موضوعی به دو قسمت سرپوشیده و همچنین شهربازی مجیک آیلند کنار دریاچه در فضای باز تقسیم شده‌ است. امکانات دیگری همچون مرکز خرید، هتل، پیست اسکیت روی یخ، سالن‌های سینما و موزه قومیت‌شناسی کره نیز برای استفاده بازدیدکنندگان در این مجموعه وجود دارند.

در همسایگی این پارک و در نزدیکی ساحل رودخانه هان، بلندترین آسمان‌خراش کره یعنی برج لوته ورلد (Lotte World Tower) قرار دارد که با ارتفاع ۵۵۵ متر، جایگاه پنجم از لیست برج‌های مرتفع دنیا را از آن خود کرده‌ است. این برج با ۱۲۳ طبقه بالای زمین و ۶ طبقه زیر زمین، یکی از جاهایی است که در کره گردی خود، نباید به‌ هیچ‌ عنوان فرصت بازدید از آن را از دست بدهید.

south korea 15

ساعت بازدید:

  • دوشنبه تا پنج‌شنبه: ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰
  • جمعه، شنبه و یکشنبه: ۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰

مبلغ بلیط برای یک روز کامل:

  • بزرگسال: ۵۹۰۰۰ وون (won)
  • جوان: ۵۲۰۰۰  وون
  • کودک:  ۴۶۰۰۰ وون

مبلغ بلیط برای ورود از ساعت ۴ عصر:

  • بزرگسال: ۴۷۰۰۰ وون (won)
  • جوان: ۴۱۰۰۰  وون
  • کودک:  ۳۵۰۰۰ وون

برج سئول | چشم انداز ۳۶۰ درجه‌ به پایتخت

برج سئول (N Seoul Tower) که با نام‌های «برج نمسان» یا «برج N سئول» نیز شناخته می‌شود، با ارتفاع ۲۳۷ متر از کوه نمسان، نماد شهر سئول است و رصدخانه آن، منظره پانورامای چشم‌نوازی از شهر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این برج ترکیبی از پیشنهادهای تفریحی، نمادهای رمانتیک و مناظر بی‌نظیر است که همه این موارد، آن را به برجسته‌ترین جاذبه گردشگری در قلب کره جنوبی تبدیل کرده‌‌اند.

برای دسترسی به برج، می‌توانید از اتوبوس‌های شاتل خطوط شماره ۰۱A و ۰۱B در مرکز شهر سئول استفاده کنید و پس از رسیدن به دامنه کوه نمسان، با تله‌کابین خودتان را به پای برج برسانید. بعد از ورود به برج، می‌توانید از انواع رستوران‌های کره‌ای، فرانسوی و ایتالیایی با منظره بی‌نظیر شهر استفاده کنید یا با خرید از فروشگاه‌های محصولات کره‌ای برج، یادگاری از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی را تا همیشه نزد خود داشته باشید. اگر هم ترس از ارتفاع دارید و تماشای شهر از بالکن برج، مطلوب شما نیست، نگران نباشید. تلسکوپ‌های دیجیتال قوی با قدرت زوم ۳۶ برابر، دقیقا به همین‌ منظور مهیا شده‌اند تا بدون تماشای چشم‌انداز رویایی شهر، این برج را ترک نکنید.

south korea 18

ساعات بازدید:

  • روزهای کاری: ۱۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ (آخرین زمان پذیرش ۲۲:۰۰)
  • روزهای آخر هفته و تعطیلات: ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ (آخرین زمان پذیرش ۲۲:۳۰)

قیمت بلیط:

  • بزرگسال (بالای ۱۳ سال): ۲۱۰۰۰ وون
  • کودک (۳ تا ۱۲ سال) و سالمند (بالای ۶۵ سال): ۱۶۰۰۰ وون

جزیره ججو | هاوایی کره جنوبی

با یک پرواز یک‌ساعته از سئول، می‌توانید خودتان را به بزرگ‌ترین جزیره کره جنوبی برسانید که در جنوب‌غربی پایتخت قرار گرفته است. ججو (Jeju Island) یک جزیره آتش‌فشانی است که در نتیجه فعالیت‌های آتش‌فشانی شکل گرفته است. این جاذبه را هم می‌توان یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی دانست که نباید بازدید از آن را از دست بدهید. جزیره ججو با داشتن شگفتی‌های طبیعی مسحورکننده‌ و برخورداری از آب‌و‌هوای نیمه‌گرمسیری معتدل در تمام طول سال، لقب «هاوایی کره جنوبی» را از آن خود کرده است.

هاوایی کره، مقصد محبوب گردشگران علاقه‌مند به فعالیت در فضای باز و همین‌طور انتخاب افراد محلی برای گذراندن تعطیلات است. علاوه‌ بر این، ججو همه‌ساله شاهد مراسم عروسی یا ماه‌عسل زوج‌های جوان بسیاری است که آنجا را برای ثبت خاطره مهم‌ترین روز زندگی‌شان انتخاب می‌کنند؛ به همین دلیل، به «جزیره عاشقانه» نیز شهرت دارد.

south korea 13

اگر اهل کوه‌نوردی و پیاده‌روی هستید، کوه هالاسان (Mt Hallasan)، مرتفع‌ترین کوه کره در این جزیره، منتظر شما است. همچنین می‌توانید صبح خیلی زود به بالای آتش‌فشان خفته کوه سئونگسان ایلچولبونگ (Seongsan Ilchulbong) بروید و یکی از زیباترین طلوع‌ها را تماشا کنید.

اگر اهل کوهنوردی نیستید هم اصلا نگران نباشید. این جزیره جاذبه‌های زیادی دارد و شک نداریم که گردش در آن‌ها، غافلگیرتان خواهد کرد. شما می‌توانید در مسیرهایی که اطراف کوه وجود دارند و از سراسر جزیره هم عبور می‌کنند، پیاده قدم بزنید و گوشه‌به‌گوشه ججو را کشف کنید.

در این بین، می‌توانید به غار مان‌ جان‌ گول (Manjanggul cave) سر بزنید که یکی از جاهای دیدنی کره جنوبی است و از آن به‌عنوان بلندترین غار آتش‌فشانی جهان یاد می‌شود. برخلاف اکثر غارهای معمولی که در اثر فرسایش ایجاد شده‌اند، این غار در نتیجه فوران آتش‌فشان در صدها سال پیش شکل گرفته‌ است. در حال‌ حاضر، تنها امکان بازدید ۱ کیلومتر از این غار حدودا ۱۳ متری برای گردشگران فراهم شده و دمای داخلی آن در حدود ۱۱ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است.

غار مان‌ جان‌ گول از جاهای دیدنی کره جنوبی

در حین جستجوگری‌تان در این جزیره، حتما زنان غواص جزیره که هائنیو (haenyeo) نام دارند، توجهتان را معطوف خود خواهند کرد. این زنان سرسخت، منحصر به ججو هستند و قریب به اکثریت آن‌ها، بالای ۵۰ سال سن دارند. چه هوا ابری باشد و چه آفتابی، می‌توانید آن‌ها را با شناورهای نارنجی‌‌رنگی که محدوده غواصی‌شان زیر آب را نشان می‌دهد، در دریا ببینید.

پارک ملی سئوراکسان | میزبان کوهنوردان

یکی از اصلی‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی که با طبیعت مسحورکننده‌اش، حق میزبانی را به شایستگی هر چه تمام برای گردشگران به جا می‌آورد، پارک ملی سئوراکسان (Seoraksan National Park) است. اگر اهل کوه‌نوردی باشید، از وقت‌گذراندن در این پارک خسته نمی‌شوید و فقط با چند ساعت پیاده‌روی، می‌توانید خودتان را بر بالای قله‌های‌ کوه‌های سنگی آن پیدا کنید؛ بلندایی که همسایگی‌اش با جویبارهای زیبا و آبشارهای خروشان، خاطره‌ای به‌یادماندنی را به جا خواهد گذاشت. اگر اهل پیاده‌روی نیستید، باز هم به این پارک سر بزنید. در این صورت، پیشنهاد می‌کنیم سوار بر تله‌کابین شوید و طبیعت بی‌نظیر و خیره‌کننده آنجا را تماشا کنید.

برای رفتن به این پارک از سئول، مسیری حدودا ۳ الی ۴ ساعته در پیش دارید. ابتدا از طریق خط ۲ مترو، به ایستگاه گانگ‌بیون (Gangbyeon) بروید. پس از آن، ترمینال اتوبوس دونگ-سئول (Dong-Seoul) را پیدا کنید و از آنجا به مقصد ترمینال اتوبوس بین‌شهری سوکچو حرکت کنید. از سوکچو در عرض نیم ساعت با اتوبوس به پارک خواهید رسید.  بااین‌حال، می‌توانید برای بازدید از این پارک، تور مربوط به آن را رزرو کنید که در این‌ صورت، هماهنگی وسیله برای رفت‌و‌برگشت بر عهده تور خواهد بود.

south korea 22
  • ساعت بازدید: ۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰
  • ساعت خدمات: ۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰

قیمت بلیط ورودی:

بزرگسال (۱۴ سال به بالا): ۱۰۰۰۰ پوند و کودک (۳ تا ۱۳ سال): ۶۰۰۰ پوند- کودک زیر ۳ سال رایگان

جزیره نامی | تابلوی نقاشی چهارفصل

جزیره نامی بدون شک یکی از رویایی‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی است که کافی‌ست تنها یک بار از آن بازدید کنید تا خاطره‌اش برای همیشه در ذهن و قلبتان ماندگار شود. این جزیره که در نزدیکی سئول قرار گرفته، در هر فصلی از سال، حرف تازه‌ای برای گفتن دارد و صادقانه می‌توان گفت تنها جزیره‌ای است که سوال در مورد بهترین زمان سال برای سفر‌کردن به آن، معنا ندارد!

اگر اهل پیاده‌روی نباشید هم، زیبایی‌های این جزیره آنقدر شما را سر ذوق می‌آورند که بعد از ساعت‌ها پیاده‌روی در مسیرهای پُردرخت و راه‌های کنار رودخانه، نتوانید به این راحتی‌ها آنجا را ترک کنید. برای دسترسی به این جزیره از مبدا سئول، می‌توانید از مترو، قطار یا اتوبوس‌های شاتل استفاده کنید که زمانی حدود ۱ ساعت و نیم در مسیر خواهید بود.

south korea 20

بوسان | بندر پر جاذبه کره جنوبی

شهر بندری بوسان بعد از سئول، دومین شهر بزرگ کره جنوبی است. این شهر با جاذبه‌های گردشگری بسیار خود، یکی از خاص‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی به حساب می‌آید که ارزش وقت‌گذاشتن و کاوش‌گری زیادی دارد. در سفر به شهر بوسان، حتما برای دیدن روستای فرهنگی گامچون (Gamcheon cultural village) برنامه‌ریزی کنید. این روستا از خانه‌هایی رنگارنگ که به سبک پلکانی در دامنه‌های یک کوه ساحلی قرار گرفته‌اند، ساخته شده‌ که تداعی‌کننده سانتورینی یونان است.

اگر به هنر علاقه‌مندید، برای قدم‌زدن در کوچه‌‌پس‌کوچه‌های این روستا که توسط ساکنین آن با نقاشی‌های دیواری و مجسمه‌های زیبا تزیین شده‌اند، حسابی وقت بگذارید. اگر هم دوست دارید در ادامه کره گردی خود، به سراغ معابد بودایی بروید، باید بدانید که مشهورترین معبدها به‌لحاظ قدمت تاریخی و مناظر دیدنی، در شهر بوسان واقع شده‌اند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به معبد باستانی بئومئوسا (Beomeosa) و معبد هادونگ (Haedong Yonggungsa) اشاره کرد.

south korea 7

این شهر جاذبه‌های بیشتری برای شما دارد؛ پس به ماجراجویی‌تان در بوسان ادامه دهید. اگر گرسنه بودید، مسیر بازار جاگالچی (Jagalchi) که بزرگ‌ترین مرکز تجاری غذاهای دریایی کره است را در پیش بگیرید و اگر قصد تماشای دریا و استراحت در فضای ساحلی را داشتید، می‎‌توانید به‌سمت محبوب‌ترین ساحل این شهر، یعنی ساحل هاندائه (Haeundae) بروید. وقت‌گذراندن در این ساحل با شن‌های سفید‌رنگ و منظره فوق‌العاده‌ای از آسمان‌‌خراش‌های مدرن و هتل‌های مجلل در اطراف خط ساحلی، آنقدر دلچسب است که ترک آنجا برای‌ شما بسیار سخت خواهد شد.

دهکده بوکچون هانوک | موزه زنده در قلب سئول

یکی دیگر از جاهای دیدنی کره جنوبی که خاطره شیرین این سفر را برای‌تان دوچندان خواهد کرد، بازدید از دهکده بوکچون هانوک (Bukchon Hanok Village) است. در کشور کره به خانه‌های سنتی که داخل روستاها قرار دارند، معماری و بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند و مملو از آثار فرهنگی هستند، هانوک می‌گویند. اگر دوست دارید با فرهنگ باستانی کره بیشتر آشنا شوید، حتما سری به این دهکده در سئول بزنید.

دهکده بوکچون هانوک، یک منطقه حفاظت‌شده از چندین محله باستانی است که امروزه بخش زیادی از آن به گالری‌های هنری، مراکز فرهنگی، مهمان‌خانه‌ها، رستوران‌ها و خانه‌های چای تبدیل شده‌ است. قدم‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های این دهکده، می‌تواند فرصتی بی‌نظیر برای غوطه‌ور‌شدن در فرهنگ سنتی کره باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا در زمان سفر کنید و خودتان را در تاریخ کهن کره در ۶۰۰ سال قبل بیابید!

south korea 3

در واقع، گذر از کوچه‌های تپه‌ای بوکچون هانوک، هم تداعی‌گر سنت و هم نمایانگر مدرنیته است. معماری یکدست خانه‌های قدمت‌دار آن از یک سو، به شما احساس قدم‌زدن در یک موزه زنده را خواهد داد و از سوی‌ دیگر نیز تماشای منظره پانوراما از برج سئول، وجهه امروزی کره جنوبی را به‌خوبی به شما نشان می‌دهد.

  • ساعت بازدید: همه‌روزه

کاخ های سلطنتی کره جنوبی | نماد شکوه چوسان

از دیگر  جاهای دیدنی کره جنوبی، ۵ کاخ سلطنتی هستند که در سئول واقع شده‌اند. البته مهم‌ترین آن‌ها، کاخ گیونگ بوک گانگ (Gyeongbokgung) و کاخ چانگ دیوک گونگ (Changdeokgung) است که در ادامه، به معرفی هر یک می‌پردازیم.

کاخ گیونگ‌ بوک‌ گانگ | Gyeongbokgung Palace

کاخ گیونگ‌ بوک‌ گانگ یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی است. این کاخ، بزرگ‌ترین و چشمگیرترین کاخ در بین کاخ‌های سلطنتی است و ساخت آن به زمان سلسله بزرگ چوسان (Joseon) برمی‌‌گردد. این کاخ به‌دلیل قرار‌گرفتن در شمالی‌ترین محل در مقایسه با دیگر کاخ‌ها، به‌عنوان کاخ شمالی نیز شناخته می‌شود. نکته قابل‌ توجه در مورد گیونگ‌ بوک‌ گانگ، این است که طی جنگ‌های گوناگون، بارها ویرانی کامل را به چشم دیده؛ اما صلابت خود را مجددا احیا کرده است.

south korea 8

بازدید از کاخ گیونگ‌ بوک‌ گانگ در هر چهار فصل سال به‌گونه‌ای متمایز زیبا است. پس هر زمان که شوق دیدن جاهای دیدنی کره جنوبی، پای شما را به این کاخ باز کرد، علاوه بر بازدید از جای‌جای کاخ، می‌توانید به دیدن برکه هیانگ‌ ونجونگ (Hyangwonji Pond) که در قسمت شمالی ساختمان اصلی قرار دارد، بروید. در مرکز این برکه، سازه‌ای ۶ ضلعی و ۲ طبقه روی یک جزیره مصنوعی وجود دارد که در قدیم، محلی برای استراحت اعضای سلطنتی بوده‌‌ است. مسیر رفت‌و‌آمد از غرفه به محوطه کاخ نیز با یک پل چوبی فراهم شده که ظاهرا طولانی‌ترین پل چوبی ساخته‌شده در زمان چوسان روی یک حوض است.

south korea 2

ساعات بازدید:

  • ژانویه-فوریه، نوامبر و دسامبر: ۰۹:۰۰-۱۷:۰۰ (آخرین پذیرش ۱۶:۰۰)
  • مارس تا مه، سپتامبر تا اکتبر: ۱۰:۰۰-۱۸:۰۰ (آخرین پذیرش ۱۷:۰۰)
  • ژوئن تا اوت: ۰۹:۰۰-۱۸:۳۰ (آخرین پذیرش ۱۷:۳۰)
  • ساعات کاری ممکن است تغییر کند.

قیمت بلیط:

  • بزرگسال (۱۹ تا ۶۴ سال): ۳۰۰۰ وون
  •  کودک (۷ تا ۱۸ سال): ۱۵۰۰ وون
  • سالمندان بالای ۶۴ سال و کودکان زیر ۷ سال: رایگان

کاخ چانگ‌ دیوک‌ گانگ | Changdeokgung Palace

کاخ چانگ‌ دیوک‌ گانگ یکی دیگر از کاخ‌های سلطنتی سلسله چوسان به حساب می‌آید. این کاخ ۶۰۰ ساله به ثبت یونسکو رسیده و اغراق نکرده‌ایم اگر بگوییم شبیه به جواهری در شهر سئول است! کاخ چانگ‌ دیوک‌ گانگ که به‌دلیل موقعیت قرارگیری آن در شرق کاخ گیونگ‌ بوک‌ گانگ، به «کاخ شرقی» هم شناخته می‌شود،  کاخ اصلی و اقامتگاه محبوب بسیاری از پادشاهان چوسان برای بیش از ۲۵۰ سال بوده‌ است.

شاهکار معماری این کاخ در کنار باغ‌های سرسبز و وسیعش، یکی از جاهای دیدنی کره جنوبی است که فرصت تماشای آن را اصلا نباید از دست داد. نکته حائز اهمیتی که این مکان را به یک قصر منحصربه‌فرد تبدیل کرده، نوع طراحی آن و تلاش معماران برای ساخت بناها در هماهنگی کامل با طبیعت است. در اینجا یک کاخ عمومی، یک بنا برای اقامت خانواده سلطنتی و یک باغ پشتی برای استراحت پادشاهان وجود دارد.

south korea 5

در بازدید از این کاخ، فراموش نکنید که حتما به سراغ باغ مخفی هوون (Huwon Secret Garden) که برای اوقات فراغت اعضای خانواده سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است هم بروید و با نشستن در آلاچیق‌های آن، چشمانتان را به تماشای زیبایی‌های رنگارنگ از مناظر بکر و تماشایی مهمان کنید.

قیمت بلیط:

  • بزرگسال: ۳۰۰۰ وون
  •  کودک: ۱۵۰۰ وون

منطقه غیر نظامی در مرز کره جنوبی و شمالی

یکی دیگر از جاهای دیدنی کره جنوبی که فقط مختص به کره است و در هیچ‌کجای دنیا، نمونه آن وجود ندارد، منطقه غیر نظامی کره (The Korean Demilitarized Zone) است. جایی‌ که کره جنوبی و شمالی کنار هم قرار گرفته‌اند تا قوی‌ترین مرز روی زمین را تشکیل دهند. این منطقه اسرارآمیز، در واقع یک مانع مرزی است که شبه‌جزیره کره را تقریبا نصف می‌کند و نه‌تنها یک مکان استراتژیک برای نشست‌ها و دیدارهای سیاسی است، بلکه یک جاذبه گردشگری پرطرفدار نیز به شمار می‌آید.

اگر قصد دارید از این منطقه دیدن کنید، باید بدانید به دلایل امنیتی، امکان بازدید تنها در قالب تورهای گردشگری وجود دارد که لازم است حداقل از چند روز قبل، تور خود را رزرو کنید. نقطه شروع حرکت این تورها، معمولا سئول است و شرایط برای فرستادن اتوبوس به هتل محل اقامت شما نیز مهیاست. این منطقه در ۵۰ کیلومتری سئول قرار گرفته و بسته به شرایط ترافیکی روز، ۶۰ تا ۹۰ دقیقه بعد از حرکت، به مقصد خواهید رسید.

south korea 6

توجه داشته باشید در مسیر رسیدن به این منطقه غیر نظامی، چندین ایست بازرسی امنیتی وجود دارند و لازم است پاسپورت خود را برای ارائه، همراه داشته باشید. مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه، شامل پل آزادی، تونل نفوذی سوم و برج دیده‌بانی دورا هستند.

انواع تور:

  • نیم‌روزه: ۶ ساعت (ساعت حرکت ۸ صبح)، از سه‌شنبه تا یکشنبه
  • یک‌روزه: ۹ ساعت (ساعت حرکت ۸ صبح)، از سه‌شنبه تا شنبه

گیونگجو | موزه بدون دیوار کره جنوبی

گیونگجو، یک شهر ساحلی در استان جیونگ‌ سانگ شمالی (North Gyeongsang) و یکی از جاهای دیدنی کره جنوبی است. این شهر به‌دلیل داشتن مکان‌های فرهنگی و آثار باستانی متعدد، به «موزه بدون دیوار» شهرت دارد و می‌توانید از معابد و دهکده‌های محلی‌ که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند، بازدید کنید.

شهر گیونگجو حدودا ۳ ساعتی با سئول فاصله دارد و شما می‌توانید خودتان را با قطار یا اتوبوس به آنجا برسانید. گیونگجو با ارائه چشم‌انداز زیبایی از کوه‌ها، شکوفه‌های گیلاس، مسیرهای پیاده‌روی و محوطه جنگلی، به استقبالتان خواهد آمد. خبر خوب اینکه اکثر دیدنی‌های این شهر در چند‌قدمی یکدیگر واقع شده‌اند و همین موضوع، گردش در آن را برای‌تان آسان می‌کند. یادتان باشد در بازدید از این شهر، حتما به معبد بولگوکسا (Bulguksa) که یکی از مهم‌ترین معابد بودایی کره جنوبی است، سر بزنید. 

south korea 9

تماشای تاریخ و طبیعت در جاهای دیدنی کره جنوبی

اگر قصد دارید هم‌نشینی تاریخ و فرهنگ غنی با نوآوری‌های فوق مدرن را به چشم ببینید، مقصدی به‌نام کره جنوبی منتظر شماست! در این مطلب، سعی کردیم راهنمایی از جاهای دیدنی کره جنوبی را با شما به اشتراک بگذاریم. البته ناگفته پیداست که جاذبه‌های این‌ کشور، محدود به مواردی که ما نام بردیم، نمی‌شوند و لازم است عزم سفر کنید و اجازه دهید تا جاهای دیدنی کره جنوبی، تجربه‌ای تکرارنشدنی از این کشور را برای‌تان رقم بزند. اگر تجربه‌ای در خصوص سفر به کره جنوبی دارید، آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره جاهای دیدنی کره جنوبی

کره جنوبی در کجا قرار دارد؟

این کشور در بخش جنوبی شبه‌جزیره کره در سمت شرق آسیا است.

بهترین زمان سفر به کره جنوبی چه وقتی از سال است؟

از اواسط ماه مارس تا پایان ماه می (فروردین و اردیبهشت)

معروف‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی کدام‌اند؟

برج سئول، جزیره ججو، بوسان، مجموعه لوته ورلد، دهکده بوکچون هانوک، جزیره نامی، کاخ گیونگ‌ بوک‌ گانگ، کاخ چانگ‌ دیوک‌ گانگ، پارک ملی سئوراکسان، منطقه غیر نظامی مرز دو کره.

چند روز سفر برای بازدید از کره جنوبی لازم است؟

حداقل ۱۰ الی ۱۴ روز.

محبوب‌ترین وسیله حمل‌ونقل در کره جنوبی چیست؟

 اتوبوس‌های‌ عمومی.

بهترین جاهای دیدنی کره جنوبی برای خانواده‌های دارای بچه کدام‌اند؟

 سئول، بوسان و جزیره ججو.

هزینه سفر به کره جنوبی چقدر است؟

به‌طور معمول، برای سفر ۶ روزه به‌ازای هر نفر، در حدود ۹۶۷ تا ۱۰۵۰ وون.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید