فلای تودی، نزدیک به هشت سال است که به عنوان یک مرجع آنلاین و معتبر در زمینه فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی و خارجی فعالیت دارد. در این راستا و با هدف ارائه بهتر خدمات، فلای تودی به تازگی از سایت جدید خود رونمایی کرده است. در ادامه، با سایت جدید فلای تودی و همچنین امکانات و ویژگی‌هایی که به آن اضافه شده، آشنا خواهیم شد.

بهبود ظاهر و رابط کاربری سایت

تغییر چهره سایت فلای تودی، همزمان با هویت بصری جدید این برند، تصویری جذاب‌تر از آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سایت جدید فلای تودی ساده، با کاربری آسان و سرعت قابل توجه، سهولت دسترسی به خدمات سفر را برای کاربران بیشتر می‌کند.

برای خرید خدمات سفر در سایت فلای تودی، داشتن اطلاعات شخصی و یک کارت بانکی عضو شتاب کفایت می‌کند. توضیحات سایت و شکل ظاهری آن به قدری ساده و کارآمد طراحی شده است که به سادگی و بدون سردرگمی می‌توانید خدمات موردنیاز خود را رزرو کنید. فلای تودی مرجع امن و قابل اطمینان برای رزرو آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود.

سایت جدید فلای تودی

ارائه خدمات متنوع در سایت جدید فلای تودی

فلای تودی با دسترسی به بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی، این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که با خرید بلیط هواپیما به هرکجای دنیا سفر کنند. علاوه بر این، در فلای تودی امکان رزرو بیش از ۱٫۵ میلیون نقطه برای اقامت در سراسر دنیا فراهم شده است. کاربران می‌توانند تنها با چند کلیک و در نهایت با پرداخت ریالی در هرکجای دنیا هتل رزرو کنند. در سایت جدید فلای تودی، با بالا رفتن سرعت جستجو، کاربران فقط باید چند ثانیه منتظر بمانند تا نتایج جستجوی خود را مشاهده کنند.

خدمت دیگری که سایت فلای تودی ارائه می‌دهد، امکان خرید بیمه مسافرتی با سقف پوشش مورد نظر کاربر است. کاربران می‌تواند با مراجعه به سایت و ورود اطلاعات شخصی خود، بیمه مسافرتی دریافت کنند. به این ترتیب در سفر دغدغه هزینه‌های مربوط گم شدن احتمالی چمدان یا هزینه‌های درمانی را نخواهند داشت.

خدمات جدید سایت فلای تودی

تغییرات سایت جدید فلای تودی، محدود به ظاهر سایت نیست. اگر به نوار ابزار بالای سایت دقت کنید، افزونه «قطار» و «کی‌کجا» به سایت فلای تودی اضافه شده است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می‌شویم.

کِی کُجا، برای اولین بار در ایران!

کی‌کجا محصول جدید و منحصر به فرد فلای تودی است که دریچه جدیدی به روی سفر باز می‌کند. این سرویس برای اولین بار در ایران توسط فلای تودی راه اندازی شده است و با روش‌های مختلف جستجو، بلیط ارزان هواپیما ارائه می‌دهد. به این صورت که به کاربر می‌گویند کِی، کجا برای سفر ارزانتر است. کافیست مبدا سفر خود را مشخص کنید؛ در ادامه می‌توانید تاریخ سفر را تعیین کنید تا تمام مقاصد داخلی و خارجی ارزان را در تاریخ مورد نظر شما نمایش دهد. همچنین می‌توانید مقصد سفر خود را مشخص کنید تا در یک بازه زمانی، تمام روزهایی که بلیط ارزان است را به شما نشان دهد. کی‌کجا را باید امتحان کنید تا کاربرد آن را ببینید!

سایت جدید فلای تودی

خرید اینترنتی بلیط قطار در سایت جدید فلای تودی

سفر با قطار یکی از پرطرفدارترین انواع سفر است، از این رو فلای تودی به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران خود محصول قطار را نیز به دیگر خدماتش اضافه کرد. از این به بعد، خرید بلیط قطار در تمام مسیرهای ریلی در سایت جدید فلای تودی وجود دارد. بنابراین، علاوه بر بلیط هواپیما، به تمام شرکت‌های ریلی نیز دسترسی دارید و می‌توانید بلیط قطار را به سادگی از فلای تودی رزرو کنید.

استفاده از خدمات سایت جدید فلای تودی

سایت جدید فلای تودی، برای سهولت استفاده، تجربه کاربری بهتر و ارائه امکانات متفاوت تغییر یافته است. از این بعد در سایت جدید فلای تودی می‌توانید سریع و آسان بلیط هواپیما یا قطار بخرید، رزرو هتل خود را انجام دهید، با کی کجا ارزانترین پروازها را خریداری کرده و تقریبا تمام ملزومات سفر را دریافت کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید