اقامت در هتل یا اقامتگاه‌هایی با بیشترین و باکیفیت‌ترین امکانات، یکی از نقاط جذاب سفر است. هتل‌هایی با دیزاین مدرن یا سنتی، غذاهای متنوع و باکیفیت، اتاق‌های گرم و راحت با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها، خدمات خانه‌داری و پذیرایی حرفه‌ای، امکانات و تفریحاتی مانند استخر و سونا و … لذت سفر را دوچندان می‌کنند. اگر می‌خواهید تجربه یک اقامت لوکس را در شهرهای گردشگری ایران داشته باشید، با این مطلب از فلای تودی درباره معرفی لوکس ترین هتل های ایران آشنا شوید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از متفاوت‌ترین و زیباترین هتل های ایران است. هتل ترنج در دو فاز، در شمال غربی جزیره کیش ساخته شده و فاز اول آن به شکل بته جقه روی آب‌ها خودنمایی می‌کند. در این هتل سوئیت‌هایی را می‌بینید که کف آنها شیشه‌ای است و احساس زندگی کردن در خانه‌ای روی آب را منتقل می‌کنند. تماشای غروب خورشید در بالکن سوئیت‌هااز خاطرات ماندگار سفر شما به کیش خواهد شد.

هتل ترنج کیش

فاز دوم هتل ترنج هم در کنار فاز اول در ساحل کیش و در ۴ طبقه ساخته شده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. وجود استخر در بام فاز دوم هتل ترنج، یک تجربه فوق‌العاده از شنا در استخری متفاوت با چشم‌انداز دریا برایتان خواهد ساخت.

آدرس هتل ترنج کیش روی نقشه گوگل مپ

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل اسپیناس پالاس تهران

در لیست لوکس ترین هتل های ایران نمی‌توان از هتل اسپیناس پالاس تهران نام نبرد. هتل اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ در منطقه سعادت‌آباد تهران ساخته شده و طراحی مدرن و خدمات لوکس این هتل، آن را به یکی از هتل‌های محبوب گردشگران خارجی تبدیل کرده است.

هتل اسپیناس پالاس

لابی مجلل، سالن‌های گردهمایی، انواع رستوران‌های لوکس برای ملیت‌های مختلف عربی، فرانسوی، ایرانی، مدیترانه‌ای، تایلندی و … و اتاق‌هایی با چشم‌انداز کوه و شهر، یک اقامت لاکچری برایتان می‌سازد.

آدرس هتل اسپیناس پالاس روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱

هتل سرای عامری ها کاشان

یک خانه قدیمی در کاشان که قدمت آن به دوران زندیه برمی‌گردد، اکنون میزبان مهمانانی از سرتاسر دنیاست تا تجربه اقامتی فوق‌العاده در حال و هوای کاشان قدیم را برایشان بسازد. تمام عناصر خانه‌های قدیمی ایرانی شامل بیرونی و اندرونی، حوضچه و ایوان، اتاق‌های شاه نشین و هفت دری و هشتی را می‌توان در این خانه بزرگ و باشکوه دید.

هتل عامری ها کاشان

یکی از ویژگی‌های خاص هتل عامری ها، وجود بلندترین بادگیر در میان خانه‌های قدیمی کاشان است. گویی در وسط یک جاذبه گردشگری تاریخی سکنی گزیده‌اید. یک خانه تاریخی با شربت سرا، حمام ایرانی، شیرینی پزخانه و موزه، با ایوان و حوض و سرداب که مهمانان را از شلوغی‌های زندگی مدرن به آرامش خانه‌های قدیمی فرامی‌خواند.

آدرس هتل عامری ها روی نقشه گوگل مپ

آدرس: کاشان، خیابان عامری، بن بست باستان هفتم

هتل الماس ۲ مشهد

هتل پنج ستاره الماس دو مشهد با معماری فوق‌العاده‌اش، یک اقامت لوکس در شهر مذهبی مشهد برایتان می‌سازد. این هتل نزدیکترین نقطه به حرم مطهر رضوی است و دسترسی عالی به راه‌آهن، فرودگاه و جاذبه‌های تاریخی شهر دارد.

نکته جالب درباره هتل الماس ۲ مشهد، این است که اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، به سبک‌های مختلف ساخته و دیزاین شده‌اند. سبک تمدن عرب، سبک تمدن صفویه، سبک تمدن هند، سبک تمدن آفریقا، سبک تمدن ترکیه، سبک تمدن روسیه، سبک تمدن تایلند، سبک تمدن ایران باستان و سبک تمدن ایتالیا انواع مختلف سبک دکوراسیون اتاق‌های این هتل است.

هتل الماس 2 مشهد

۵ سالن غذاخوری و پذیرایی، مجموعه آبی و اسپا، سالن همایش و بازارچه اختصاصی از امکاناتی است که هتل الماس دو مشهد به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

آدرس هتل الماس ۲ روی نقشه گوگل مپ

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل ارگ جدید یزد

اگر به اولین شهر خشتی دنیا یعنی یزد سفر کردید، اقامت در هتل ارگ جدید یزد را حتما امتحان کنید. هتلی با نمای آجر و کاهگل ولی معماری مدرن در فضای درونی هتل، که می‌تواند شگفت‌زده‌تان کند. این هتل مجلل کمی دور از شهر، در کنار رشته کوه‌های شیرکوه و در فضایی آرام و خوش آب و هوا قرار گرفته است.

هتل چهار ستاره ارگ جدید یزد امکانات فوق‌العاده‌ای چون ۲ سالن عروسی، ۲ رستوران، ۲ سالن کنفرانس، سالن بیلیارد و پینگ پنگ، زمین والیبال، مرکز تجاری، آرایشگاه، کافی‌شاپ و بسیاری خدمات دیگر در اختیار مهمانان ایرانی و خارجی خود قرار می‌دهد.

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد در فاصله بسیار کمی از دخمه زرتشتیان قرار گرفته است و ۱۰ دقیقه تا مرکز شهر و ۱۵ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

آدرس هتل ارگ جدید: یزد، صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، انتهای بلوار مناجات، جنب پارک مهرآوران

هتل پالاس کیش

هتل پالاس در جزیره زیبای کیش با امکانات بی‌نظیری مانند استخر و سالن سینما، اقامت ایده‌آلی برای مسافران فراهم می‌کند. استخر در طبقه ۱۵ هتل قرار گرفته است و روباز است. سالن سینما نیز جدیدترین امکانات صوتی و تصویری را ارائه می‌دهد و ۲۶۴ صندلی ظرفیت دارد.

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش تنها ۱٫۴ کیلومتر با دریا فاصله دارد و به مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش بسیار نزدیک است.

آدرس هتل پالاس: کیش، بین میدان سیری و میدان داریوش

هتل عباسی اصفهان

سال ۱۱۲۸ کاروانسرایی به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. او این کاروانسرا را به مادر خود هدیه داد، به همین خاطر بعدها به کاروانسرای مادر شاه شهرت یافت. این کاروانسرا در سال ۱۳۳۶ بازسازی شد و نامش به مهمانسرای شاه عباسی تغییر کرد و در سال ۱۳۴۵ تبدیل به هتل کنونی شد. قدمت هتل عباسی اصفهان را می‌توان در معماری و دکوراسیون سبک قاجار و صفوی اتاق‌ها و محوطه هتل مشاهده کرد.

هتل عباسی اصفهان

اتاق و سوئیت‌های هتل علاوه بر طراحی زیبا و شگفت‌انگیز، چشم‌اندازی رو به باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ دارند. از امکانات این هتل بزرگ هم باید به رستوران‌ها، سفره خانه‌های سنتی، کافی شاپ‌ها، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و ۱۱ تالار چندمنظوره برای برگزاری انواع مراسم و گردهمایی‌ها اشاره کرد.

آدرس هتل عباسی روی نقشه گوگل مپ

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا از هتل‌های جدید و لوکس مشهد است که تنها ۱۵۰ متر با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. هتل پنج ستاره مدینه الرضا، نما و معماری اصیل ایرانی و اتاق‌های مدرنی دارد. مهمتر اینکه، تنوعی از اتاق و سوئیت شامل اتاق کانکت، اتاق عروس، اتاق جانباز، آپارتمان، سوئیت، اتاق‌های عمومی به مهمانان هتل مدینه الرضا ارائه می‌شود.

هتل مدینه الرضا مشهد

سالن‌های پذیرایی، سالن‌های کنفرانس، مجموعه‌های آبی شامل استخر، سالن ماساژ و سالن بدنسازی از امکاناتی است که در هتل مدینه الرضا در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

آدرس هتل مدینه الرضا روی نقشه گوگل مپ

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل زندیه شیراز

سفر به شیراز شهر حافظ و غزل، شهر نارنج و فالوده شیرازی، ارگ کریمخانی و مسجد نصیرالملک، همیشه شگفتی‌های زیادی برای گردشگران دارد. هتل زندیه شیراز را هم می‌توان یکی از این شگفتی‌ها دانست. هتلی با معماری تلفیقی سنتی و مدرن که چشم‌انداز آن از یک طرف رو به دروازه قرآن است و از طرف دیگر، رو به ارگ کریمخان.

هتل زندیه شیراز

اتاق‌های دوتخته، سوئیت لوکس، سوئیت زندیه، سوئیت ماه عسل و سوئیت بیزنس، انواع مختلف اقامت در هتل پنج ستاره زندیه است. رستوران‌های این هتل، غذاهای ایرانی و غربی سرو می‌کنند و استخر و سونای آن شبیه حمام وکیل ساخته شده است. حمام ترکی، سالن بدنسازی، استخر و سونا از دیگر امکانات و خدمات هتل باشکوه زندیه شیراز است.

آدرس هتل زندیه روی نقشه گوگل مپ

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، حدفاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری

هتل ویستریا تهران

یکی از لوکس ترین هتل های تهران که در منطقه خوش آب و هوای شمال تهران و رو به کوه‌های البرز قرار گرفته، هتل پنج ستاره ویستریا است. نزدیکی به اماکن مهمی مثل کاخ نیاوران، باغ فردوس، بازار تجریش و امامزاده صالح تنها از مزایای هتل ویستریای تهران محسوب می‌شود.

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا در ۲۱ طبقه ساخته شده است و معماری و دیزاین شیک و لوکسی دارد. رستوران روف گاردن و رستوران اسکای لانج، بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کنند. علاوه بر این، حمام ترکی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازی از امکانات لوکس این هتل هستند که لذت اقامت را برای مسافران چندبرابر می‌کنند.

آدرس هتل ویستریا روی نقشه گوگل مپ

آدرس: تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱

هتل های لوکس ایران را از فلای تودی رزرو کنید

هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری در ایران هستند که خدماتی مشابه هتل‌های لوکس و معروف بین‌المللی ارائه می‌دهند. هتل‌هایی که هم عناصر فرهنگ سنتی ایرانی را در خود دارند و هم مدرن و امروزی هستند. گاها معمارانی از کشورهای مختلف در ساخت این هتل‌ها مشارکت کرده‌اند و در نهایت، هتل‌های استانداردهای بین‌المللی ساخته و موجب رضایت گردشگران شده‌اند.

اگر هتل‌های لوکس دیگری در ایران می شناسید که در لیست ما نیستند، آنها را به ما معرفی کنید. همچنین می‌توانید تجربه اقامت در هتل های لوکس ایران را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید