آشنایی با نمودار قیمتی فلای تودی

0
2946
نمودار قیمتی فلای تودی
نمودار قیمتی فلای تودی

نمودار قیمتی فلای تودی – خرید بلیط با چشم باز

یکی از مسائلی که افراد به هنگام برنامه‌ریزی برای سفر به آن توجه می‌کنند، هزینه سفر است. هزینه بالای سفر هوایی نسبت به سایر روش‌های حمل و نقل باعث می‌شود تا این موضوع در زمان خرید بلیط هواپیما بیشتر مورد توجه قرار گیرد. در اینجاست که نمودار قیمتی فلای تودی به کار افراد می‌آید. این نمودار، سرویسی است که خرید بلیط با قیمت‌های پایین‌تر را برایتان ممکن می‌کند و باعث کاهش هزینه‌های سفرتان می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم شما را با این سرویس و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم.

خرید بلیط هواپیما

نمودار قیمتی فلای تودی چیست؟

نمودار قیمتی فلای تودی، نموداری است که بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما با توجه به مبدا، مقصد و تاریخ مشخص شده به شما نشان می‌دهد. با استفاده از این نمودار می‌توانید از بیشترین، کمترین و متوسط قیمت بلیط در حوالی تاریخ انتخابی خود اطلاع پیدا کنید و با چشمانی باز خرید خود را انجام دهید.

مزیت استفاده از نمودار قیمتی فلای تودی

نمودار قیمتی فلای تودی به شما کمک می‌کند تا هزینه بلیطتان را کاهش دهید. اگر عجله‌ای برای سفر ندارید و تاریخ سفرتان قابل تغییر است، حتما از این سرویس استفاده کنید و با مقایسه قیمت‌ها در روزهای مختلف، ارزان‌ترین بلیط را بخرید.

چگونه از نمودار قیمتی فلای تودی استفاده کنیم؟

پس از مراجعه به سایت فلای تودی روی منوی پرواز کلیک کنید. در اینجا پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز شامل مبدا و مقصد، یکطرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، تاریخ پرواز، کلاس پروازی و تعداد نفرات، روی کلید جستجو بزنید.

در صفحه نتایج جستجو، فهرستی از پروازهای در دسترس و مطابق با اطلاعات وارد شده می‌بینید. در بالا و سمت راست لیست پروازها، روی دکمه نمودار قیمتی کلیک کنید تا نمودار مذکور برای شما به نمایش درآید. با دیدن نمودار می‌توانید بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها را در حوالی تاریخ انتخابی خود ببینید و انتخاب بهتری برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان داشته باشید.

نظرتان در مورد سرویس نمودار قیمتی فلای تودی چیست؟ آیاتا به حال از آن استفاده کرده‌اید؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید