سفر رفتن گاهی می‌تواند به سخت‌ترین کار جهان تبدیل شود. وقتی سفر لازمی اما قیمت بلیط، هتل یا حتی درگیری‌های روزمره اجازه حرکت را از تو می‌گیرد. باید بگوییم همیشه شانسی برای فرار کردن و دور شدن از دغدغه‌ها وجود دارد. این بار، شانس سفر از همیشه به شما نزدیک‌تر است. چالش جذاب فلای تودی امکان سفر تابستانی را برای همه فراهم می‌کند! چالشی که اصلا سخت نیست و تنها چند ثانیه زمان نیاز دارد، اگر برای یک سفر هیجان‌انگیز به بارسلونا، میلان، یونان یا هر مقصد دیگری آماده هستید، شرایط شرکت در جشنواره ۵۰ میلیون تومانی سفر در فلای تودی را مطالعه کنید!

نحوه شرکت در جشنواره بزرگ فلای تودی

شرط اول شرکت در این چالش دنبال کردن صفحه اینستاگرام فلای تودی است. با دنبال کردن این صفحه نه تنها شانسی برای یک سفر رایگان پیدا می‌کنید، بلکه بهتر از همیشه با دنیای سفر آشنا می‌شوید. از محتواهای جذاب درباره سفر و ماجراجویی تا وسایلی که می‌توانید در هواپیما حمل کنید، از معرفی ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها تا لوکس ترین هتل های دنیا، فرودگاه ها و اخبار ایرلاین های جهان، فلای تودی از شما یک مسافر می سازد، حتی اگر قصد نداشته باشید سفر کنید!

بعد از دنبال کردن این صفحه حتما به یک پست جالب برمی‌خورد، این جا درست نقطه‌ای است که شما را به سفر تابستانی خواهیم برد.

جشنواره ۵۰ میلیون تومانی سفر در فلای تودی

شانس شما کدام کشور است؟

چالش جدید فلای تودی از شما می‌خواهد با گرفتن یک عکس به سفر بروید. اما چطور؟ شرط دوم این است که ویدئوی پست جدید این صفحه اسکرین شات بگیرید و شانستان را امتحان کنید. مقصد شانس شما می‌تواند ونیز، مالدیو، آتن، توکیو، دهلی، پاریس یا حتی سریلانکای رویایی باشد! تصور رفتن به این مقاصد برایتان رویایی به نظر می‌رسد.

شرط سوم شرکت در این جشنواره هم این است که نام مقصدتان را زیر پست اینستاگرام کامنت کنید. به تاریخ اعتبار جشنواره توجه داشته باشید و تا پایان این تاریخ خودتان و اطرافیانتان در چالش شرکت کرده و شانس برنده شدن را از دست ندهید. حالا فقط باید منتظر قرعه کشی و اعلام نتایج باشید.

جشنواره ۵۰ میلیون تومانی سفر در فلای تودی

با شرکت در جشنواره سفر فلای تودی شما شانس این را دارید که یک سفر کارت هدیه بگیرید! سفر رفتن می‌تواند درست به همین آسانی باشد. با برنده شدن در قرعه کشی جشنواره سفر فلای تودی به ۱۰ نفر یک سفر ۵ میلیون تومانی هدیه داده می‌شود. با این ۵ میلیون تومان شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در سایت فلای تودی اقدام کنید.

سفر کارت فلای تودی چیست؟

سفر کارت فلای تودی، یک کارت اعتباری مخصوص خرید بلیط یا رزرو هتل است. البته سفرکارت فلای تودی فقط به این چالش خلاصه نمی‌شود. اگر به دنبال یک هدیه خاص هستید، هیچ چیز نمی‌تواند مثل یک سفر یا یک تجربه خاطره انگیز به یادماندنی باشد. سفر یک تجربه فراموش نشدنی است، شما می‌توانید از سفر کارت فلای تودی به عنوان یک هدیه برای سازمان خود، دوستان یا حتی همسر و فرزندانتان استفاده کنید. لازم به ذکر است که مبلغ اعتبار سفر کارت کاملا به شما بستگی دارد!

اگر به فکر سفر کردن هستید، همین حالا به اینستاگرام فلای تودی به آدرس flytodayir مراجعه کنید و این جشنواره ۵۰ میلیونی را از دست ندهید.

سوالات متداول درباره جشنواره سفر فلای تودی

شرایط شرکت در جشنواره ۵۰ میلیون تومانی سفر در فلای تودی چیست؟

مراحل شرکت در این جشنواره عبارتند از:
– وارد صفحه اینستاگرام فلای تودی شوید و آن را فالو کنید.
– از ویدئوی چالش اسکرین شات بگیرید تا مقصد شانس شما مشخص شود.
– مقصد شانس خود را در کامنت، زیر پست اینستاگرام بنویسید و منتظر قرعه کشی باشید.

جایزه جشنواره سفر فلای تودی چیست؟

قرار است در این جشنواره به ۱۰ نفر کارت هدیه سفر ۵ میلیونی هدیه داده شود.

کارت هدیه سفر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

کارت هدیه سفر فلای تودی برای خرید بلیط و رزرو هتل از این سایت صادر می‌شود. با یک کارت ۵ میلیون تومانی می‌توانید از این دو سرویس سایت استفاده کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید