با «تقویم قیمتی فلای تودی» ارزان ترین بلیط را بخرید!

0
2731
تقویم قیمتی فلای تودی

خرید بلیط هواپیما ارزان با تقویم قیمتی فلای تودی

مدیریت هزینه‌ها یکی از دغدغه‌های مهم در زمان برنامه‌ریزی برای سفر است. افراد از ترفندهای مختلف برای کاهش هزینه‌هایشان استفاده می‌کنند و خرید هوشمندانه بلیط هواپیما یکی از این ترفندها به شمار می‌رود. به عنوان مثال برنامه‌ریزی برای سفر در زمان‌های غیر پیک و استفاده از تخفیفات ایرلاین‌ها از راه‌های کاهش هزینه خرید بلیط هواپیما هستند. فلای تودی هم ابزارها و سرویس‌های منحصر به فردی دارد که با ارائه سرویس تقویم قیمتی به شما کمک می‌کند تا بلیط هواپیما را با ارزان‌ترین قیمت بخرید. در ادامه در مورد این سرویس، مزایا و نحوه استفاده از آن صحبت خواهیم کرد.

خرید بلیط هواپیما

تقویم قیمتی فلای تودی چیست؟

تقویم قیمتی فلای تودی، تقویمی است که ارزانترین پروازها را در مسیر پروازی مورد نظر شما و در حوالی تاریخ مشخص شده نشان می‌دهد. چنانچه برای پرواز عجله‌ای نداشته باشید می‌توانید با استفاده از این تقویم ارزانترین بلیط هواپیما را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

مزیت استفاده از تقویم قیمتی فلای تودی

اگر تاریخ سفرتان قابل تغییر باشد، تقویم قیمتی فلای تودی به شما کمک می‌کند تا بلیط هواپیما را با قیمت پایین‌تری بخرید. این امکان وجود دارد که پس از مشاهده تقویم قیمتی با کمی جا به‌جایی تاریخ سفر، هزینه خرید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

نحوه استفاده از تقویم قیمتی فلای تودی

به سایت فلای تودی مراجعه کنید و به منوی پرواز بروید. سپس اطلاعات پرواز مورد نظرتان را وارد کنید؛ این اطلاعات شامل یکطرفه یا رفت و برگشت بودن مسیر پروازی، فرودگاه مبدا و فرودگاه مقصد، تاریخ پرواز، کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس، فرست و …) و تعداد مسافران می‌شود. در نهایت روی کلید جستجو کلیک کنید و مدتی منتظر بمانید.

سیستم پس از بررسی، پروازهای قابل رزرو را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید از میان آن‌ها پرواز مورد نظرتان را انتخاب کنید. دکمه تقویم قیمتی در بالا و سمت راست لیست پروازها قابل مشاهده است. با زدن این دکمه، تقویمی به شما نشان داده می‌شود که در آن پایین‌ترین قیمت‌ها را در حوالی تاریخ انتخابی خود می‌بینید. با توجه به این قیمت‌ها می‌توانید خرید بلیط هواپیما را با هزینه کمتری انجام دهید.

تا به حال از این سرویس فلای تودی استفاده کرده‌اید؟ نظرتان درمورد آن چیست؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید