بهترین زمان سفر به ژنو

0
4709
بهترین زمان سفر به ژنو
بهترین زمان سفر به ژنو

بهترین زمان سفر به ژنو

سوئیس کشوری کوچک و کوهستانی با طبیعتی سبز و چشم‌نواز است و مردم بسیاری در رویای سفر به این کشور و شهر زیبای آن، ژنو هستند؛ شهری مدرن در دل اروپا با طبیعتی زیبا و دل‌انگیز که میان دو رشته کوه آلپ و ژورا قرار گرفته است. شهر ژنو در کنار دریاچه‌ای با همین نام نیز قرار دارد؛ دریاچه‌ای که به نام دریاچه لمان نیز شناخته می‌شود و کوه‌های آلپ از آن به خوبی دیده می‌شود. اگر قصد سفر به ژنو را دارید با فلای تودی همراه شوید تا بدانید چه زمانی بهترین زمان سفر به ژنو است.

ژنو از نظر آب‌وهوایی در دسته شهرهای معتدل و مرطوب قرار می‌گیرد؛ شهری که زمستان‌های سرد و سوزناک و تابستان‌های معتدل و خنک دارد. بارش باران در ژنو تقریبا زیاد است و این بارش‌ها در فصل پاییز از دیگر فصل‌ها بیشتر می‌شود.

با توجه به آب و هوای شهر ژنو، بهترین زمان سفر به این شهر فصل تابستان است؛ در این فصل هم هوا گرم و مطلوب است و هم بارش باران کمتر است. البته فراموش نکنید تابستان شلوغ‌ترین فصل سفر به ژنو است و گردشگران بسیاری به این شهر می‌آیند؛ زیرا علاوه بر هوای مطلوب این شهر، جشنواره‌های لیک پرید در ماه تیر و جشن ژنو در ماه مرداد برگزار می‌شود.

فصل پاییز کم کم هوا خنک می‌شود و به سردی می‌رود اما در عوض خبری از شلوغی شهر نیست و با آرامش می‌توانید از طبیعت زیبای شهر و دریاچه دیدن کنید. فصل زمستان هوا در شهر بسیار سرد و برفی است. این فصل بهترین زمان سفر به ژنو برای دوستداران اسکی و ورزش‌های زمستانی است. البته فراموش نکنید تعطیلات کریسمس، قیمت‌ها افزایش می‌یابد و باید زودتر هتل و بلیط خود را رزرو کنید.

بهترین نرخ بلیط هواپیمای ژنو

رزرو هتل های ژنو با بهترین قیمت

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید