بهترین فصل سفر به قشم

0
3135
بهترین فصل سفر به قشم
بهترین فصل سفر به قشم

چه فصلی بهترین فصل سفر به قشم است؟

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و قطعا یکی از ۱۰ انتخاب اول هر گردشگری در سفرهای داخلی است. این جزیره زیبا با داشتن ژئوپارکی منحصر به فرد، حیات وحش شگفت انگیز، بناها و مکان‌های گردشگری ارزشمند و مهم‌تر از همه فرهنگ خاص مردم این شهر که ترکیبی از فرهنگ ایرانی و عربی است، قطعا یکی از بهترین جاها برای گردشگری است. اما برای بسیاری از گردشگران فصل سفر اهمیت دارد و شاید بخواهند بدانند که ارزانترین و بهترین فصل سفر به قشم چه زمانی است. در ادامه به بررسی سفر به قشم در اوقات مختلف سال می‌پردازیم.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما قشم

سفر به قشم در بهار

سفر به قشم در بهار
سفر به قشم در بهار

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوستدار طبیعت هستند و دوست دارید در سفر به قشم گونه‌های مختلف حیوانات این شهر را ببینید، به شما سفر در فصل بهار به این جزیره زیبا را پیشنهاد می کنیم. اوایل بهار آب و هوای قشم خنک و مطلوب است و می‌توانید از شنا در آب لذت ببرید. از طرف دیگر در این فصل، لاک‌ پشت‌های پوزه عقابی که گونه خاصی از حیوانات این منطقه هستند در سواحل این جزیره سر از تخم بیرون می‌آورند و نمایی حیرت انگیز به ساحل می‌بخشند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که در تعطیلات نوروز جزیره قشم مملو از جمعیت گردشگران می‌شود بنابراین باید بلیط هواپیما قشم را زودتر بخرید و هتل خود را پیش از سفر رزرو نمایید.

سفر به قشم در تابستان

بهترین فصل سفر به قشم
سفر به قشم در تابستان

با توجه به اینکه تابستان گرم‌ترین فصل سفر به قشم است، گردشگران کمتری در این فصل به قشم سفر می‌کنند. اما به همان اندازه که تعداد گردشگران در این فصل در قشم کم می‌شود، هزینه بلیط هواپیما و رزرو هتل در قشم نیز بسیار کاهش می‌یابد. از طرفی دیگر اگر در تابستان به قشم سفر کنید، می‌توانید از تخفیف‌هایی که مراکز خرید قشم ارائه می‌دهند نیز بهره‌مند شوید. بنابراین فصل تابستان ارزانترین فصل سفر به قشم است. علاوه بر این در فصل تابستان، فستیوال‌هایی در قشم برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها فستیوال سال جدید ماهیگیران است. این فستیوال مهیج و سرگرم کننده اواخر تیر ماه و اوایل مرداد ماه برگزار می‌شود.

سفر به قشم در پاییز

بهترین فصل سفر به قشم
سفر به قشم در پاییز

آب و هوای قشم در فصل پاییز دلپذیر است و پاییز همانند بهار از نظر آب وهوا، یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به قشم است. از طرف دیگر فستیوال میگو قشم در فصل پاییز و اوسط آبان ماه در این جزیره برگزار می‌شود. در جشواره میگو قشم برنامه‌‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند موسیقی، برگزاری مسابقه، ارائه صنایع دستی بومیان قشم در پارک ساحلی قشم برگزار می‌شود.

سفر به قشم در زمستان

بهترین فصل سفر به قشم
سفر به قشم در زمستان

برخی بر این باورند که بهترین فصل سفر به قشم فصل زمستان است. در طول فصل زمستان آب و هوای قشم خنک و دلپذیر است و می‌توانید از گشت و گذار در جاذبه‌های طبیعی قشم نهایت لذت را ببرید. با این حال سرمای آب به شما اجازه شنا در دریا را نمی‌دهد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید