برقراری مجدد پروازهای ایران هند

0
4182
پروازهای ایران هند
پروازهای ایران هند

پروازهای ایران هند آغاز شد

سرانجام پس از ماه‌ها وقفه پروازهای ایران هند از سر گرفته شد. در این راستا پروازهای دهلی تهران هواپیمایی ماهان از فردا ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۰ برابر با یکم مرداد ۹۹ آغاز می‌شود.

این پرواز یک بار در هفته و در روزهای چهارشنبه انجام خواهد شد.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما دهلی تهران

بر این اساس پروازهای دهلی تهران هواپیمایی ماهان به شماره پروازی W5070 روزهای چهارشنبه رأس ساعت ۰۲:۴۰ از فرودگاه ایندیرا گاندی دهلی (DEH) حرکت کرده و رأس ساعت ۰۵:۲۰ روز بعد در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

قرار است به زودی پروازهای هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران بمبئی نیز برقرار شود. این پروازها با شرایط ذیل صورت خواهد گرفت:

مسافران دارای پاسپورت کشور هندوستان می‌توانند جهت مسافرت به این کشور تا ده روز قبل از پرواز، اقدام به خرید بلیط در مسیر تهران به بمبئی نمایند. در رزرو مسافر، ثبت نام و نام خانوادگی مطابق پاسپورت، ایمیل (CTE)، شماره همراه مسافر در هندوستان و ایران (CTM) و آدرس مسافر به همراه کدپستی در هندوستان و ایران (CTA) الزامی می‌باشد. پس از صدور بلیط، اطلاعات مسافران از طریق دفتر بازاریابی فروش مسافر “هما” به سفارت هندوستان ارسال گردیده و صرفا پس از تایید سفارت، مسافران قادر به انجام پرواز خواهند بود. در صورت عدم تایید سفارت جهت انجام سفر، بلیط مسافران با هزینه‌های مربوطه استرداد خواهد شد. به همراه داشتن فرم تکمیل شده تعهدنامه تحویل آن به مامور سفارت در فرودگاه امام خمینی الزامی است. استفاده از ماسک در طول پرواز و همچنین در فرودگاه‌ها الزامی می‌باشد.

پس از ورود به کشور هندوستان، تمامی مسافران در هتل‌های مورد تایید دولت هندوستان در بمبئی به مدت ۷ روز تحت قرنطینه قرار گرفته و از همه مسافران تست PCR به عمل می‌اید. کلیه هزینه‌های اقامت و تست PCR بر عهده مسافران می‌بشاد. مسافرانی که قصد ادامه مسیر به شهری خارج از ایالت ماهاراشترا در هندوستان را داشته باشند، علاوه بر ۷ روز قرنطینه در بمبئی، میبایست ۷ روز دیگر نیز در شهر مورد نظر، خود را قرنطینه خانگی نمایند.

لازم به ذکر است مسافران دیپلمات ایرانی و خانواده‌ ایشان با پاسپورت سبز مشروط به یک هفته قرنطینه خانگی مجاز به انجام مسافرت به کشور هندوستان می‌باشند. همچنین فرزندان تحت تکفل خانواده دیپلمات‌ها با پاسپورت آبی به شرط مسافرت به همراه خانواده در یک پرواز و یک هفته قرنطینه هتلی می‌توانند وارد خاک هندوستان شوند.

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید