بلیط پرواز های هیوستون

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Houston

بلیط تهران هیوستون

هیوستون بزرگترین شهر ایالت تگزاس و چهارمین شهر بزرگ ایالات متحده است. با وجودی که هیوستون وسعت زیادی دارد اما بیشتر گردشگران از مرکز این شهر دیدن می‌کنند. هیوستون شهری با تنوع فرهنگی زیاد است و عمده جمعیت آن را مردم آمریکای لاتین، آفریقایی آمریکایی و آسیایی آمریکایی تشکیل می‌دهند. اگرچه هیوستون مرکز صنعت نفت امریکا است و بسیاری از مردم بلیط هواپیما هیوستون را برای سفر تجاری و کاری خریداری می‌کنند، اما پارک‌های گیاه شناسی، گالری‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید بزرگ این شهر نیز بسیاری از گردشگران را جذب خود می‌کند. چه قصد سفر تجاری به هیوستون را دارید و چه برای گردش و تفریح سفر می‌کنید، بلیط هواپیما خود را می‌توانید در همین صفحه جستجو کرده و خریداری کنید. علاوه بر این، فلای تودی بهترین قیمت برای رزرو هتل هیوستون را نیز به شما ارائه می‌دهد. بلیط آمریکا به مقصد شهرهای مختلف از جمله هیوستون را می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته و به روشی که در ادامه شرح داده می‌شود، خریداری کنید.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تهران هیوستون

برای رزرو و خرید بلیط تهران هیوستون، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید. علاوه بر تهران، بلیط هیوستون از مبدا شهرهای دیگری چون تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز نیز قابل خریداری است.
 در صورتی که قصد داشته باشید بلیط هیوستون تهران را خریداری کنید، تنها کافی است بر روی فلش میان مبدا و مقصد در فرم جستجو کلیک کنید تا بلیط های این پرواز به ترتیب از ارزانترین به شما نمایش داده شود.
در حال حاضر هواپیمایی قطر ایرویز در مسیر تهران هیوستون مشغول فعالیت است. بلیط هیوستون به ایران را نیز می توانید با ایرلاین های قطر ایرویز، کی ال ام و فرانس ایر خریداری کنید.

پرترددترین پروازها به مقصد آمریکا

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما هیوستون در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما هیوستون

ابتدا از برنامه پروازهای هیوستون اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز هیوستون برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط تهران هیوستون را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " هیوستون " یا " Houston " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به هیوستون برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای هیوستون

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های هیوستون

در زمان رزرو و خرید بلیط تهران هیوستون از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است، می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های هیوستون که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای هیوستون عبارتند از :

  George Bush Intercontinental Airport
  William P. Hobby Airport
  Texas Gulf Coast Regional Airport
  Scholes International Airport at Galveston

 قیمت بلیط هواپیما تهران به هیوستون تگزاس

برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما تهران به تگزاس می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما به هیوستون و بلیط هیوستون تهران یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هیوستون به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت بلیط پرواز تهران به هیوستون با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران هیوستون را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران هیوستون را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. 
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هیوستون را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت تهران هیوستون از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

بلیط ارزان هیوستون

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به هیوستون و بلیط هیوستون تهران را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما به بهترین قیمت بلیط هیوستون دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و غیر مستقیم (با توقف) تهران هیوستون در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما تهران هیوستون هدر ندهید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلتر مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط چارتری تهران هیوستون را در فلای تودی بیابید. 
همچنین با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، هر گونه تغییر قیمت روز بليط تهران هیوستون به اطلاع شما خواهد رسید و در نتیجه می‌توانید برای مسیر تهران هیوستون پرواز ارزان خریداری نمایید. اما برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما به هیوستون کافی است از گزینه تقویم قیمتی استفاده نمایید. به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران هیوستون و بلیط هواپیما هیوستون به تهران را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.   

بلیط چارتر هیوستون

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترهای جستجو، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری هیوستون

در پرواز لحظه آخری همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری هیوستون نیز همانند بلیط سیستمی هیوستون است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به هیوستون را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران هیوستون انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران هیوستون موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران هیوستون به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی هیوستون خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری هیوستون دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجوی فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری هیوستون خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران هیوستون را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما هیوستون در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما هیوستون

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز هیوستون از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط تهران به تگزاس به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط تهران هیوستون را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل هیوستون به صورت همزمان

با خرید بلیط هیوستون از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل هیوستون را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر هیوستون را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط هیوستون با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

اطلاعات پرواز تهران هیوستون

 مدت زمان پرواز تهران به هیوستون

پرواز تهران به هیوستون غیرمستقیم است و با احتساب توقف ها، حدودا 18 ساعت طول می کشد.

 ایرلاین های پرواز تهران هیوستون

قطر ، امارات، ترکیش، آسترین، لوفتهانزا و آنادولو جت تنها تعدادی از ایرلاین هایی هستند که در مسیر پروازی تهران به هیوستون فعالیت می کنند.

 آیا تهران به هیوستون پرواز مستقیم دارد؟

خیر. تمامی پروازها از تهران به هیوستون تگزاس حداقل یک توقف دارند.

همین حالا بلیط پرواز تهران هیوستون را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به هیوستون ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران هیوستون

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.