بلیط پرواز های لس آنجلس

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Los-Angeles-California-City

بلیط لس آنجلس تهران

لس آنجلس شهر پرستاره کالیفرنیای آمریکاست که یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایرانیان نیز به شمار می‌رود. لس آنجلس در همه ایام سال پر از گردشگر است و تفریحات و هیجانات متنوعی برای مهمانان خود فراهم می‌کند. خرید بلیط هواپیما به قصد سفر به لس آنجلس آمریکا شاید چندان ارزان نباشد، اما دریچه‌ای است به دیدن شهر معروف‌ترین بازیگران و خواننده‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی جذاب که ارزش تجربه‌اش را دارد. فلای تودی هم بلیط رفت و هم برگشت پرواز لس آنجلس به تهران را با بهترین قیمت در اختیارتان قرار می‌دهد. در همین صفحه می‌توانید قیمت بلیط هواپیما از لس آنجلس به تهران را استعلام بگیرید.

بلیط تهران لس آنجلس

خرید بلیط تهران به لس آنجلس، دومین شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا و دیدن هالیوود از نزدیک، دروازه‌ای به روی تجربه‌های نو و جذاب به خصوص برای عاشقان سینمای هالیوود خواهد گشود. فرقی نمی‌کند به قصد گردش و تفریح سفر می‌کنید یا تجارت و زندگی، هر زمان از سال که به دنبال پرواز تهران لس آنجلس باشید، می‌توانید روی فلای تودی حساب کنید. برای تهیه بهترین قیمت بلیط تهران لس آنجلس همراه با پشتیبانی 24 ساعته، راهنمای زیر را تا انتها بخوانید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران لس آنجلس

برای رزرو بلیط پرواز تهران به لس آنجلس در فلای تودی کافی است پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...)، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده نمایید. اما چنانچه قصد خرید بلیط لس آنجلس تهران را دارید، کافی است در باکس جستجوی پرواز تهران به لس آنجلس فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود. همچنین در بخش انتخاب نوع سفر برای خرید بلیط رفت و برگشت تهران لس آنجلس با انتخاب گزینه بلیط هواپیما تهران لس آنجلس رفت و برگشت می‌توانید بلیط خود را در مسیر رفت و برگشت خریداری نمایید. در صفحه نتایج جستجو لیست قیمت بلیط هواپیما تهران به لس آنجلس برایتان به نمایش درمی‌آید. با اعمال فیلترینگ مناسب قادر خواهید بود به پرواز لحظه آخری ، پرواز چارتر تهران لس آنجلس و در نهایت به بهترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به کالیفرنیا دست یابید. 
در حال حاضر هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی امارات، هواپیمایی لوفتهانزا و هواپیمایی ایرفلوت در مسیر تهران لس آنجلس مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد لس آنجلس انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز گوانجو لس آنجلس چاینا ساترن

همچنین مسافران می توانند بلیط لس آنجلس تهران هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی امارات، هواپیمایی لوفتهانزا و هواپیمایی ایرفلوت را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

پرترددترین پروازها به مقصد آمریکا

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما لس آنجلس در فلای تودی

  جستجوی بلیط تهران لس آنجلس

ابتدا از برنامه پروازهای لس آنجلس اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز لس آنجلس برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط تهران لس آنجلس را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " لس آنجلس " یا " Los Angeles " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به لس آنجلس برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط تهران به لس آنجلس

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای لس آنجلس از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های لس آنجلس

در زمان رزرو و خرید بلیط تهران کالیفرنیا از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای لس آنجلس که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای لس آنجلس عبارتند از :

  فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس (LAX)

قیمت بلیط لس آنجلس

برای آگاهی از نرخ بلیط تهران لس آنجلس می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط پروازهای تهران به لس آنجلس یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط آمریکا لس آنجلس به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت بلیط تهران لس آنجلس با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران لس آنجلس را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران لس آنجلس را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما از تهران به لس آنجلس ماه ژانویه و فوریه (اواسط دی تا اوایل اسفند) است.
• ارزانترین بلیط هواپیما تهران لس آنجلس را معمولا می‌توانید در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران لس آنجلس را خریداری کنید، چون قیمت بلیط رفت و برگشت تهران لس آنجلس از قیمت دو بلیط یکطرفه تهران لس آنجلس و بلیط لس آنجلس تهران ارزان‌تر خواهد شد.

 خرید بلیط ارزان هواپیما تهران لس آنجلس

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به لس آنجلس را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما به بهترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به لس آنجلس دست پیدا کنید. تمامی پروازهای تهران به لس آنجلس در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما تهران لس آنجلس هدر ندهید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط چارتری تهران لس آنجلس را در فلای تودی بیابید.
همچنین با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، هر گونه تغییر قیمت روز بليط هواپيما تهران لس آنجلس به اطلاع شما خواهد رسید و در نتیجه می‌توانید برای مسیر تهران لس آنجلس پرواز ارزان خریداری نمایید. اما برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران لس آنجلس و بلیط لس آنجلس تهران کافی است از گزینه تقویم قیمتی استفاده نمایید. به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین نرخ هواپیمای تهران لس آنجلس را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بلیط چارتر لس آنجلس

در صفحه نتایج جستجو بلیط پرواز تهران لس آنجلس فلای تودی، در صورتی که پرواز چارتر لس آنجلس موجود باشد، گزینه چارتر بالای هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلترینگ مناسب می‌توانید به پروازهای چارتر لس آنجلس دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها اقدام به خرید بلیط چارتر نمایید.

بلیط لحظه آخری لس آنجلس

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران لس آنجلس موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران لس آنجلس به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی لس آنجلس خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری لس آنجلس دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌ هواپیما از تهران به لس آنجلس لحظه آخری خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران لس آنجلس را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما لس آنجلس در فلای تودی

  خرید بلیط هواپیما لس آنجلس ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط آمریکا لس آنجلس از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما از لس آنجلس به تهران و برعکس به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید اینترنتی بلیط تهران به لس آنجلس از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط تهران لس آنجلس و بلیط لس آنجلس تهران را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل لس آنجلس به صورت همزمان

با خرید بلیط لس آنجلس از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل لس آنجلس را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر لس آنجلس و قیمت بلیط لس آنجلس را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط تهران لس آنجلس از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

اطلاعات پرواز تهران لس آنجلس

  فاصله هوایی تهران تا لس آنجلس

مسافت پروازی تهران از لس آنجلس 12,189 کیلومتر (7,574 مایل) است.

  مدت زمان پرواز تهران لس آنجلس

طول پروازهای تهران لس آنجلس به طور متوسط 17 ساعت و 30 است. اما مدت زمان پرواز تهران به لس آنجلس با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  ایرلاین‌هایی که از تهران به لس آنجلس پرواز مستقیم دارند

در حال حاضر پروازی از تهران به لس آنجلس به صورت مستقیم انجام نمی‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌ های پرواز تهران لس آنجلس

ارزانترین ایرلاین پروازهای تهران لس آنجلس، هواپیمایی قطر ایرویز است.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر تهران لس آنجلس

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر تهران لس آنجلس هواپیمایی قطر ایرویز است.

  روزهای پرواز تهران به لس آنجلس

پروازهای تهران لس آنجلس تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

راهنمای مختصر سفر به لس آنجلس

لس آنجلس (Los Angeles)، بزرگترین شهر ایالت کالیفرنیا و پس از نیویورک دومین شهر پرجمعیت ایالات متحده آمریکا است که به صورت خلاصه LA و از آن با لقب «شهر فرشتگان» در زبان اسپانیایی یاد می‌شود. این شهر شمار فراوانی مهاجر از تمام نقاط جهان را در خود جای داده ‌است که ایرانیان مقیم آمریکا نیز یکی از این گروه‌ها هستند. لس آنجلس در زمینه تئاتر، موسیقی زنده و داشتن سرگرمی‌های متنوع در جهان مشهور است. از طرف دیگر بسیاری از گردشگران این شهر را به خاطر وجود موزه‌ها و رویدادهای ورزشی برای سفر انتخاب می‌کنند. به همین دلیل خرید بلیط هواپیما لس آنجلس از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پروازهای خارجی در میان مسافران است.

بهترین زمان سفر به لس آنجلس

لس آنجلس یکی از بهترین آب و هوای جهان را دارد و به طور کلی زمان بد برای سفر به این شهر وجود ندارد. اما معمولا بین ماه‌های خرداد تا شهریور هوا در لس آنجلس آفتابی و بدون بارندگی است و به همین دلیل گردشگران بیشتری به این شهر سفر می‌کنند. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمان‌های خلوت سال سفر کنید، فصل زمستان بهترین فصل برای سفر به لس آنجلس است و ارزانترین بلیط هواپیما لس آنجلس را می‌توانید در این فصل تهیه کنید.

جاهای دیدنی لس آنجلس

  پیاده رو نام‌آوران هالیوود
  موزه هنر لس آنجلس
  دیزنی لند
  برج‌های واتس
  سالن کنسرت والت دیزنی
  استودیو یونیورسال هالیوود
  علامت هالیوود
  مرکز علوم کالیفرنیا

مراکز خرید لس آنجلس

  میدان Westfield Fashion
  مرکز خرید Hollywood & Highland
  مرکز خرید Beverly
  خیابان West Third
  مرکز تجاری Westfield Topanga
  مرکز خرید The Grove

همین حالا بلیط پرواز به لس آنجلس را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به لس آنجلس ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران لس آنجلس

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.